Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží poničené

    Objednala jsem herní židli a přišla zlomená jedna docela důležitá část a je i popraskana na jedné částí tak čekáme že se ozvou

    Reakce obchodu ezidle.cz

    Vážená paní Slezáková,

    v pátek 20.1.23 jste nás informovala v ranní hodinách o nedostatku na produktu, který jste obdržela ve středu - prasklá plastová konstrukce loketní opěrky. Fotky poškození a popis jste poslala až v hodinách odpoledních (14:30), věc jsme předali kolegům z výroby s prosbou o informaci, kdy bychom mohli zaslat díl náhradní. V odpovědi na tento email (fotografie bez jakéhokoliv textu, pozdravu, podpisu) jsme se Vám omluvili za vzniklou situaci a infomovali Vás o tom, že je věc předána kolegům a jakmile budeme mít zpětnou vazbu, tak Vás budeme infomovat (15:00).

    V pondělí ráno jsme Vás informovali o odeslání náhradního dílu. Po odpovědi ve večerních hodinách, že se jedná o levou stranu jsme předali věc ihned kolegům a druhý den v úterý jsme expedovali nový díl na Vaši adresu.

    Mrzí nás fakt, že ráno voláte ohledně reklamace, my Vám napíšeme zprávu, že jsme věc předali a že čekáme na řešení a vy ve večerních hodinách napíšete negativní recenzi a dáte nám takovéto hodnocení.

    Takovéto záležitosti řešíme neodkladně, bohužel každý přepravce má v zásobě pár nezodpovědných zaměstnanců, kteří se k balíkům chovají nehezky a občas se stane, že některý z dílů se poškodí. Tím, že jsme výrobce, jsme schopni flexibilně reagovat na takovéto nedostatky a ne jinak tomu bylo i ve Vašem případě. Všichni, kteří s námi museli takovouto věc řešit (jak ukazují i některé recenze) vědí, že byla situace vždy vyřešena k jejich spokojenosti.

    Marek Roszka
    ředitel eZidle.cz

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • stůl byl po rozbalení poškrábaný, obal byl neporušen.. takže poškrábaný již byl před přepravou.
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivá dodávka,nejistota v kvalitě výrobku

    Najděte si jiného dodavatele!!

    Reakce obchodu ezidle.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás situace s objednanými křesly. Bohužel šlo o zboží od našeho dodavatele, které bylo zabaleno na palety již jako poškozené. Z důvodu rychlého doručení jsme tyto palety již dodatečně nekontrolovali, navíc paletová přeprava nevysvětlitelným způsobem zdržela doručení o více než týden. Ohavný stav, ve kterém zboží dorazilo, je neomluvitelný, mrzí nás to, nebyl to náš záměr, jednalo se o shodu neštastných náhod. Věříme však, že nově dodané kusy již užíváte k plné spokojenosti.

    Na základě Vašeho případu jsme tato křesla již naskladnili u nás na skladě a každý kus prochází kontrolou jakosti, stejně jako všechny výrobky našich značek SNAP a Grospol.

    Marek Roszka
    ředitel eZidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Neodpověděli na stížnost ohledně nekompletní objednávky

    Objednal jsem si kancelářskou židli Basic (https://www.ezidle.cz/kancelarska-zidle-basic-24h/3312/p) a objednávka mi dorazila bez šroubků a matic, místo toho s extra setem koleček (který zrovna 2x nevyužiju). Kontaktoval jsem zákaznickou podporu emailem, ale m9he zpráva byla ignorována

    Reakce obchodu ezidle.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybějící elementy k židli, kolegové na výrobě zřejmě při kompletaci židle nedoložili montážní sadu.

    Pokud jde o neodpověď, omlouvám se jménem našeho eshopu za pochybení zaměstnanců, toto by se stávat zcela určitě nemělo. Je to jejich povinností Vám odpovědět a především, pokud jde o takovýto problém, který vznikl na naší straně.

    Tito zaměstnanci u nás již nepracují a Váš případ nám alespoň pomohl zeefektivnit správu přijatých zpráv. Přijměte prosím tedy ještě jednou omluvu za vzniklý problém, věříme však, že se židlí jste spokojen.

    Marek Roszka
    ředitel eZidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Zidle stoji dost peněz a zabalit ju tak lajdacky ze pride zasielka poškodená a balik roztrhnuty to vymysli len velky myslitel.

    Reakce obchodu ezidle.cz

    Dobrý den,

    židle prochází kontrolou jakosti před odesláním, následně je řádně zabalena včetně výstýlek. Ve Vašem případě dorazila židle s protrženým kartonem, jelikož v rámci přepravních firem pracují i zaměstnanci, kteří se ne vždy chovají k balíkům ohleduplně. Balík jste odmítl a my jsme proto židli po přijetí k nám celou rozbalili, zkontrolovali a opětovně zabalili dle našich standardů.

    Židle poté již dorazila v pořádku a nemáme od Vás žádnou další reklamaci, proto nás mrzí Váš přístup. Přdpokládáme, že se židlí jste spokojen.

    tým eZidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod je seriózní a fajn
    • Židle je kvalitní a pohodlná
    • Hlavní (a zásadní) problém je, že obchod neumožňuje doručení jinak než přes totální břídily DPD. V den doručování jsem zažil obrovský stres, kurýr jel na špatnou adresu, poté mi volal, ať čekám, že přijede. 25 minut stání před domem a nic - kurýr nepřijel, neozval se a zablokoval moje číslo. Zásilka byla vedena jako DORUČENÁ! Zákaznická linka úplně k ničemu. Po několika hodinách nervů a pokusů se jim dovolat nebo dopsat mi přišla suchá zpráva, že zásilku nechali v nějakém obchodě, takže jsem velký těžký balík musel domů táhnout sám v ruce.
    • Plastová krytka nohy židle na dvou místech prasklá. Nejspíš za to může "doručovací" služba.

    Pokud obchod přejde k jinému dopravci nebo aspoň nabídne možnost si vybrat, změním hodnocení na 5/5.
    Firma DPD má na googlu hodnocení 1,3/5 -- naprostá většina s ní má neblahé zkušenosti. Vzhledem k velkým problémům s doručením tedy nemůžu tento obchod doporučit, protože byste se pak museli nervovat s idiotským, extrémně neprofesionálním DPD.

    Reakce obchodu ezidle.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás fakt, že na základě nespolehlivého dopravce nám nedúvěřujete. Bohužel nezasíláme malé balíčky typu mobilní telefon či měkké oblečení.

    Mohl jste nás kontaktovat a my bychom Vám ochotně pomohli s řešením, v systému však nemáme od Vás žádný hovor ani email. Totéž platí o prasklé plastové krytce, samozřejmě bychom Vám zaslali novou, jelikož vše záleží od člověka, tedy kurýra, jak s balíky zachází. Ve většině případů problém nemáme, nicméně i kurýři jsou lidé a již je otázkou náhody, zda spolehliví a ochotní nebo nikoliv.

    tým eZidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zidli a telefonicky jsem si overil ze ji skutecne druhy den odeslou. Ale druhy den mi zavolali ze ji poslou az pristi tyden ze se jim nevesla do auta ze jich posilaji moc a na mou objednavku dojde rada az dyl. Na dotaz proc mi den pred tim potvrdili odeslani druhy den pani nedokazala odpovedet a zopakovala ze se proste nevejde do auta. Snaha pomoci veskera zadna tak jsem objednavku zrusil a objednal si jinou v alze kde svoje slovo drzi vzdy. Doporucuji vsem nakoupit jinde.

    Reakce obchodu ezidle.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že se recenze obrátila proti nám - objednal jste ve čtvrtek 3.3.2021 ve 14:26, u zboží byla uvedena expedice 24-48 hodin - k expedici mělo dojít dle telefonické dohody v pondělí 8.3.2021. (48 pracovních hodin od objednání - v sobotu a neděli, pro Vás bohužel, dáváme našim zaměstnancům chvíli odpočinku)

    Kolegyně se Vám pokoušela dovolat v den objednávky i den následující, posléze po cca 2 hodinách jste nám zavolal zpátky. Na pátek jsme měli již plně obsazené auto a proto jsme Vám potvrdili termín pondělní.

    Na našem postupu nevidím nic nestandardního, o všem jste byl informován, více jsme Vám pomoci opravdu nemohli. Jsme rádi, že jste si u Alzy nakoupil výhodně a kvalitně.

    Vašeho doporučení si budou potenciální zákazníci vážit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednano. Slibuji a nikde nic a bez odpovedi

    Reakce obchodu ezidle.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Je nutné, aby se občas objevila i nějaká negativní.

    Za vzniklou prodlevu jsem se Vám v pondělí omluvili. Situace s herními židlemi je v globálním měřítku neúnosná, výrobci součástek mají několikaměsíční opoždění a toto dostihlo bohužel i nás.

    Abychom se ohradili vůči narážce na komunikaci, dotazovat se v sobotu v poledne a pak napsat recenzi s argumentem "bez odpovědi" nám přijde poněkud nestandardní. Bohužel pracujeme pouze v pracovní dny, což máme uvedeno i na webu, o víkendu jsme Vám tedy nebyli schopni odpovědět.

    tým eZidle.cz