• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čas od objednání k dodání je dlouhý.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod emailem informoval o plánovaném předání přepravci 24.10. a doručení 25.10. Dosud mi ale nebyla sdělena informace, že by vůbec došlo k předání Zásilkovně, natož o doručení. Jsem zklamán. Čekám na zboží, které nutně potřebuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Inzerují, že ihned po připsání častky na účet druhý den zboží odesílají. Nutně jsem brusku potřeboval tak jsem zaplatil a v pondělí dopoledne byly peníze na účtu.Počítal jsem s tím, že zboží příjde ve středu, tak se nestalo a přišlo až v pátek.
    Jinak je zboží v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Relativně dobrá cena
    • I když bylo zboží skladem, tak mi po potvrzení expedice v den doručení napsali, že se omlouvaji a doručí až za týden.

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    velmi mě mrzí, že vám musím podat omluvu za zpoždění dodání vaší objednávky. Přestože jsme měli zboží skladem, došlo k nechtěnému omylu a expedice byla potvrzena až na den doručení. Tímto chci vyjádřit svou upřímnou omluvu za tento nedostatek ve službě.

    Rádi bychom vám sdělili, že jsme prověřili náš systém a identifikovali jsme problém. Naše společnost má totiž dva sklady, což vytváří složitější logistický proces. Snažíme se však zajistit, aby se takové situace nestávaly a abychom zaručili hladký průběh doručení.

    Máme na paměti, že jsme vám způsobili zklamání a velmi nás to mrzí. Ceníme si vašeho obchodu s námi a chceme vám zajistit nejvyšší možnou spokojenost.

    Děkujeme vám za pochopení a za důvěru, kterou jste nám projevili. Budeme se snažit, aby se takové situace již neopakovaly a abychom vás příště mohli obsloužit bez jakýchkoli problémů.

    Za tým Extol-cz Vám přeje pěkný den Ondřej

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nesčetně krát jsem se snažila do obchodu dovolat a domáhat se nějaké zálohové faktury a to i přes email. Absolutní nezájem ze strany obchodu, nechci vidět jak by vypadala reklamace... Mohla jsem ušetřit čas, a zboží objednat někde jinde. Situaci řešit nechci, zboží přišlo z jiného obchodu. Pouze dávám na vědomí, že komunikace selhala na 100%

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi a upřímně nám je líto, že jste měla negativní zkušenost s naší komunikací. Chceme se Vám omluvit za všechny nepříjemnosti, které jste při kontaktování našeho obchodu zažila.

    Rozumíme, že neuspokojivá komunikace může být frustrující a měli bychom být vždy dostupní a ochotní Vám pomoci s Vašimi dotazy a požadavky. Je pro nás důležité, abyste se cítila respektována a podpořena v každém kroku Vašeho nákupu.

    Chceme Vám zaručit, že se budeme snažit zlepšit naši komunikaci a řešit Vaše případné problémy, a to nejen přes telefon, ale také prostřednictvím emailu. Budeme se snažit být rychlejší a efektivnější při odpovídání na Vaše dotazy a poskytování potřebných informací.

    Je nám líto, že jste byla nucena najít jiný obchod a objednat zboží odjinud kvůli našemu nedostatečnému přístupu. Vaše zkušenost nám pomáhá pochopit, jak můžeme zlepšit naše služby a zajistit, aby se toto nestávalo znovu.

    Pokud si v budoucnu rozhodnete, že byste ráda znovu nakupovala u nás, doufáme, že Vám můžeme ukázat, že jsme se skutečně poučili z Vaší zpětné vazby a že jsme schopni Vám poskytnout lepší a profesionálnější služby.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které jste zažila, a děkujeme Vám za sdílení Vaší zkušenosti s námi.

    Za tým Extol-cz Vám přeje pěkný den Ondřej

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dle objednávky zboží mělo být expedováno do 3 dnů od objednání. Info o odeslání přišlo po týdnu. Další kapitola sama je balíkovna a nahánění balíku.

    Dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že nedošlo k dodání Vašeho objednaného zboží včas. Naše společnost se snaží dodržovat co nejpřesnější termíny dodání, ale v tomto případě jsme selhali. Rádi bychom Vás ujistili, že se jednalo o ojedinělou situaci a budeme se snažit v budoucnu zajistit, aby se taková situace neopakovala.

    Ohledně problémů s doručením zásilky Vám zasíláme naše omluvy. Věříme, že se Vám zboží nakonec podařilo doručit a budete s ním spokojen.

    Za tým Extol-cz Vám přeje pěkný den Ondřej

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    bez komunikace

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,
    ještě v den objednávky jsme Vás kontaktovali o jejím přijetí.
    Následně jsme Vás kontaktovali o datumu expedování.

    Prosím podívejte se do Vašeho e-mailového spamu.

    Děkujeme, za tým Extol
    Ondra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez udání důvodu zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši reakci. Nesmírně nás mrzí, že došlo k takovýmto komplikacím, za které se moc omlouváme. Doufáme, že se na nás v budoucnosti obrátíte a věříme, že budete spokojen.

    S přáním hezkého dne za tým Extol-cz Ondra

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • dorazilo velmi rychle

    4Ah baterie Extol bohužel nepasuje na aku řetězovou pilu Extol a nikde to není napsané. Baterii jsem musel vrátit.

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když nás velmi mrzí. Nejsme si vědomi žádné chyby z naší strany a při řešení vašeho problému jsme vyšli maximálně vstříc.

    Výrobce Extol nabízí několik řad výrobků i akumulátorů. Pokud si nejste jistý kompatibilitou, neváhejte se obrátit na naší infolinku a doporučíme vám akumulátor přesně pro váš stroj.

    S pozdravem

    Martin, tým extol-cz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží jsem dopředu zaplatil a nemám doposud žádné informace o termínu dodání. Poze, že se objednávka zpracovává. Zboží bylo dle webu skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ???EXTOL NEKOMUNIKUJE???
    • EXTOL NENÍ SAMOSTATNÝ OBCHOD, (ne)komunikuje za něj PEDDY Group

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Z historie vaší objednávky vidím, že jste si objednal elektrocentrálu, která je dlouhodobě nedostupná. Ještě v den přijetí objednávky jste pak byl informován o přesném termínu naskladnění zboží a bylo vám nabídnuto alternativní řešení s rychlejším dodáním. O průběhu objednávky s vámi komunikuje Peddy Group s.r.o., jakožto provozovatel e-shopu.

    S přáním všeho hezkého do nového roku

    Martin, tým extol-cz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách bylo "zboží skladem", potvrzena objednávka. Následně mi bylo telefonicky sděleno, že zboží není ve skladu, neví se kdy bude naskladněno a ni za jakou cenu.

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za způsobené komplikace se omlouváme. Pro správné informace o skladové dostupnosti děláme meximum, jsme napojeni on-line jak na náš sklad, tak na sklad dodavatele. Přesto se občas stane, že v propisování údajů do e-shopu vznikne drobná časová prodleva do které se zákazník trefí. Poté se snažíme alespoň co nejrychleji zákazníka informovat o vzniklé situaci.

    S pozdravem

    Martin, tým extol-cz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    inzerované zboží mělo být skladem, nebylo

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Zboží, které jste si objednal nabízíme jako zboží na objednávku a tedy bez konkrétního termínu expedice. Pokud to takto nebylo v době objednání, tak se omlouváme. Aktuální skladová dostupnost se nám na stránky propisuje s drobným časovým zpožděním.

    S pozdravem

    Martin, tým extol-cz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednané zboží nebylo dle objednávky ani dle dodané faktury.
    Objednáte kotoučovou pilu z 24 zuby a dostanete 50 zubů.
    Pro výrobu to je podstatný rozdíl.
    Věřím že to není problém EXTOLU ale daného prodejce.
    S pozdravem
    pan Nový.

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dopbrý den, pane Nový,

    děkujeme za vaší recenzi. Vaše zkušenost nás velmi mrzí a zároveň se za ní omlouváme. Vše jsme prověřovali a chyba byla opravdu na naší straně v chybném popisu produktu.

    Kotouč Vám samozřejmě rádi vyměníme nebo vezmeme zpět a vrátíme peníze. V případě problémů prosím vždy kontaktujte naše reklamační oddělení, které vždy udělá vše pro to, aby chybu napravilo, ať již vznikla na straně naší, nebo na straně zákazníka.

    S pozdravem

    Martin, tým extol-cz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevědí co prodávají,nevyznají se v tom,která baterie patří ke které nabíječce či ke které vrtačce

    Celkově Extol nemá přehledně určené,které výrobky jsou shodné s kterými nabíječkami a bateriemi a tento e-shop,který má Extol v názvu,můj dotaz přeposílal výrobci a nakonec to bylo zase špatně.

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za komplikace se Vám velmi omlouváme a zobrazování a popis baterií a nabíječek překontrolujeme a upravíme.

    S pozdravem

    Martin, tým extol-cz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Těžko hodnotit, objednávka v objemu cca 2500 a přes týden se nic neděje, komunikace žádná, působí jako naprostý amaterismus, je to škoda...

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Komplikace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, dle systému je však zboží již na cestě k Vám. Budeme tedy zjišťovat u přepravce, kde je problém a následně Vás budeme kontaktovat.

    S pozdravem

    Martin, tým extol-cz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po třetím informování o nedostupnosti jednoho ze zboží v objednávce že strany prodejce a posunutí termínu dodání o dalších asi 14 dní, jsem celou objednávku stornoval.

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    za Vaší recenzi Vám děkujeme a za komplikace s objednávkou se omlouváme. Bohužel někdyse opravdu stane, že dodavatel zboží nemá a posouvá nám termín doručení. Tento problém se může týkat zboží, které nabízíme jako zboží "Na objednávku".

    Za způsobené komplikace se Vám ještě jednou omlouváme a přejeme Vám šťastný nový rok.

    Martin, tým extol-cz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Posíláte hodnocení a já ještě nemám zboží , tak to je výsměch ........

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pozvánku k hodnocení neposíláme my, ale Heureka.cz, která jej posílá nezávisle na vyřízení objednávky. Na dodání Vašeho zboží stále usilovně pracujeme a za vzniklé průtahy spojené s nedostupností zboží se omlouváme.

    S přáním hezkého dne

    Martin, tým extol-cz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, které nemá k dispozici.

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi. Je pravdou, že nabízíme i zboží, které aktuálně nemáme k dispozici. Takové zboží je však označeno jako zboží "Na objednávku" a zákazníka informujeme v nejkratší možné době o termínu dodání. Pokud zboží potřebujete ihned, pak doporučuji vybírat ze zboží označeného "Expedice ihned".

    S pozdravem

    Martin, tým extol-cz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dlouhá doba dodání zboží.

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši reakci. Nesmírně nás mrzí, že došlo k takovýmto komplikacím, za které se moc omlouváme. Doufáme, že se na nás v budoucnosti obrátíte a věříme, že budete spokojen.

    S přáním hezkého dne za tým Extol-cz.cz