Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrá komunikace a cena.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • jsem spokojen s postupem,který při vyřizení byl dodržen.
    • včasnost vyřízení
    • včasnost a kvalita.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrá domluva, dobře zabaleno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychle doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dodání
    • ne

    super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Cena a výběr
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednal jsem sáčky do vysavače a prodejce odepsal, že pokud nevadí, budou až 1.12.23. Nevadí mě to, a proto doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost, přehlednost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo, tak jak má. Je fajn, když se člověk může v klidu spolehnout.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé vyřízení objednávky.
    • Zboží došlo v pořádku

    Určitě se na tento e-shop znovu obrátím.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    byl to první nákup

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Vstřícné jednání, rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Včasné vyřízení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělé ceny, mnoho zboží na výběr. Výborné jednání , ochota a přístup personálu.

    Nic.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží bude až na podzim. Obchod na tuto skutečnost upozorňuje, nabídl i
    alternativu.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Kvalita za rozumnou cenu.
    Pri vyberu 40V akumulatoru … 600B jsem si nebyl jist,jelikož máte tři varianty.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Relativně dobrá cena
    • I když bylo zboží skladem, tak mi po potvrzení expedice v den doručení napsali, že se omlouvaji a doručí až za týden.

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    velmi mě mrzí, že vám musím podat omluvu za zpoždění dodání vaší objednávky. Přestože jsme měli zboží skladem, došlo k nechtěnému omylu a expedice byla potvrzena až na den doručení. Tímto chci vyjádřit svou upřímnou omluvu za tento nedostatek ve službě.

    Rádi bychom vám sdělili, že jsme prověřili náš systém a identifikovali jsme problém. Naše společnost má totiž dva sklady, což vytváří složitější logistický proces. Snažíme se však zajistit, aby se takové situace nestávaly a abychom zaručili hladký průběh doručení.

    Máme na paměti, že jsme vám způsobili zklamání a velmi nás to mrzí. Ceníme si vašeho obchodu s námi a chceme vám zajistit nejvyšší možnou spokojenost.

    Děkujeme vám za pochopení a za důvěru, kterou jste nám projevili. Budeme se snažit, aby se takové situace již neopakovaly a abychom vás příště mohli obsloužit bez jakýchkoli problémů.

    Za tým Extol-cz Vám přeje pěkný den Ondřej

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nesčetně krát jsem se snažila do obchodu dovolat a domáhat se nějaké zálohové faktury a to i přes email. Absolutní nezájem ze strany obchodu, nechci vidět jak by vypadala reklamace... Mohla jsem ušetřit čas, a zboží objednat někde jinde. Situaci řešit nechci, zboží přišlo z jiného obchodu. Pouze dávám na vědomí, že komunikace selhala na 100%

    Reakce obchodu Extol-cz.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi a upřímně nám je líto, že jste měla negativní zkušenost s naší komunikací. Chceme se Vám omluvit za všechny nepříjemnosti, které jste při kontaktování našeho obchodu zažila.

    Rozumíme, že neuspokojivá komunikace může být frustrující a měli bychom být vždy dostupní a ochotní Vám pomoci s Vašimi dotazy a požadavky. Je pro nás důležité, abyste se cítila respektována a podpořena v každém kroku Vašeho nákupu.

    Chceme Vám zaručit, že se budeme snažit zlepšit naši komunikaci a řešit Vaše případné problémy, a to nejen přes telefon, ale také prostřednictvím emailu. Budeme se snažit být rychlejší a efektivnější při odpovídání na Vaše dotazy a poskytování potřebných informací.

    Je nám líto, že jste byla nucena najít jiný obchod a objednat zboží odjinud kvůli našemu nedostatečnému přístupu. Vaše zkušenost nám pomáhá pochopit, jak můžeme zlepšit naše služby a zajistit, aby se toto nestávalo znovu.

    Pokud si v budoucnu rozhodnete, že byste ráda znovu nakupovala u nás, doufáme, že Vám můžeme ukázat, že jsme se skutečně poučili z Vaší zpětné vazby a že jsme schopni Vám poskytnout lepší a profesionálnější služby.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které jste zažila, a děkujeme Vám za sdílení Vaší zkušenosti s námi.

    Za tým Extol-cz Vám přeje pěkný den Ondřej