Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- dobrá komunikace a cena.
-
Doporučuje obchod
- jsem spokojen s postupem,který při vyřizení byl dodržen.
- včasnost vyřízení
- včasnost a kvalita.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dobrá domluva, dobře zabaleno.
-
Doporučuje obchod
- rychle doručení
-
Doporučuje obchod
Vše v pořádku.
-
Doporučuje obchod
- rychlost dodání
- ne
super
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Cena a výběr
-
Doporučuje obchod
Objednal jsem sáčky do vysavače a prodejce odepsal, že pokud nevadí, budou až 1.12.23. Nevadí mě to, a proto doporučuji.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlost, přehlednost
-
Doporučuje obchod
Vše proběhlo, tak jak má. Je fajn, když se člověk může v klidu spolehnout.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlé vyřízení objednávky.
- Zboží došlo v pořádku
Určitě se na tento e-shop znovu obrátím.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
byl to první nákup
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Vstřícné jednání, rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Včasné vyřízení
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dobrá cena
-
Doporučuje obchod
- Skvělé ceny, mnoho zboží na výběr. Výborné jednání , ochota a přístup personálu.
Nic.
-
Doporučuje obchod
Zboží bude až na podzim. Obchod na tuto skutečnost upozorňuje, nabídl i
alternativu. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Kvalita za rozumnou cenu.
Pri vyberu 40V akumulatoru … 600B jsem si nebyl jist,jelikož máte tři varianty. -
Nedoporučuje obchod
- Relativně dobrá cena
- I když bylo zboží skladem, tak mi po potvrzení expedice v den doručení napsali, že se omlouvaji a doručí až za týden.
Reakce obchodu Extol-cz.cz
Dobrý den,
velmi mě mrzí, že vám musím podat omluvu za zpoždění dodání vaší objednávky. Přestože jsme měli zboží skladem, došlo k nechtěnému omylu a expedice byla potvrzena až na den doručení. Tímto chci vyjádřit svou upřímnou omluvu za tento nedostatek ve službě.
Rádi bychom vám sdělili, že jsme prověřili náš systém a identifikovali jsme problém. Naše společnost má totiž dva sklady, což vytváří složitější logistický proces. Snažíme se však zajistit, aby se takové situace nestávaly a abychom zaručili hladký průběh doručení.
Máme na paměti, že jsme vám způsobili zklamání a velmi nás to mrzí. Ceníme si vašeho obchodu s námi a chceme vám zajistit nejvyšší možnou spokojenost.
Děkujeme vám za pochopení a za důvěru, kterou jste nám projevili. Budeme se snažit, aby se takové situace již neopakovaly a abychom vás příště mohli obsloužit bez jakýchkoli problémů.
Za tým Extol-cz Vám přeje pěkný den Ondřej -
Nedoporučuje obchod
Nesčetně krát jsem se snažila do obchodu dovolat a domáhat se nějaké zálohové faktury a to i přes email. Absolutní nezájem ze strany obchodu, nechci vidět jak by vypadala reklamace... Mohla jsem ušetřit čas, a zboží objednat někde jinde. Situaci řešit nechci, zboží přišlo z jiného obchodu. Pouze dávám na vědomí, že komunikace selhala na 100%
Reakce obchodu Extol-cz.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši recenzi a upřímně nám je líto, že jste měla negativní zkušenost s naší komunikací. Chceme se Vám omluvit za všechny nepříjemnosti, které jste při kontaktování našeho obchodu zažila.
Rozumíme, že neuspokojivá komunikace může být frustrující a měli bychom být vždy dostupní a ochotní Vám pomoci s Vašimi dotazy a požadavky. Je pro nás důležité, abyste se cítila respektována a podpořena v každém kroku Vašeho nákupu.
Chceme Vám zaručit, že se budeme snažit zlepšit naši komunikaci a řešit Vaše případné problémy, a to nejen přes telefon, ale také prostřednictvím emailu. Budeme se snažit být rychlejší a efektivnější při odpovídání na Vaše dotazy a poskytování potřebných informací.
Je nám líto, že jste byla nucena najít jiný obchod a objednat zboží odjinud kvůli našemu nedostatečnému přístupu. Vaše zkušenost nám pomáhá pochopit, jak můžeme zlepšit naše služby a zajistit, aby se toto nestávalo znovu.
Pokud si v budoucnu rozhodnete, že byste ráda znovu nakupovala u nás, doufáme, že Vám můžeme ukázat, že jsme se skutečně poučili z Vaší zpětné vazby a že jsme schopni Vám poskytnout lepší a profesionálnější služby.
Ještě jednou se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které jste zažila, a děkujeme Vám za sdílení Vaší zkušenosti s námi.
Za tým Extol-cz Vám přeje pěkný den Ondřej