Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně nedoporučuji. Obchod si nechal zaplatit předem za zboží, které údajně nemá skladem a přes opakované urgence peníze nevrátil. Zboží však nabízí na heurece dál. Pozor na tento obchod, je neseriózní!

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Objednávka byla stornována z důvodu neuhrazení.

    V případě dalších dotazů kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé doručení
    • Dodáno nepřesné zboží

    Objednané oční stíny přišly v jiných odstínech.
    Řasenka, kterou běžně kupuji v lékárně přišla originál zabalená, ale vyschlá. Mohu srovnat, kupuji si ji 3 roky.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zároveň nás velmi mrzí Vaše nespokojenost. V tomto případě kontaktujte náš zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde bude vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Součásti parfému měl být dárek, ale nebyl dodán.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený pane Hanysi,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, ale ve Vaší objednávce neevidujeme zboží, ke kterému by náležel dárek.

    V případě dalších dotazů kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel mi prisel produkt ktery je 2 mesice pred expiraci!!!

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, pokud jste obdržela špatný produkt. V tomto případě kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde s Vámi bude řešena reklamace.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Doručení brzy, dobře zabaleno.
    • Část zboží (kosmetika Jeju) je z Polska - polské názvy a popisky. Český návod je napsán na přiložené účtence!!! Jako dárek naprosto nevhodné, budu vracet. (Při zpětném zkoumání ale mají obrázek produktu autentický - také polský, i když dost malý; tj. na reklamaci to není).

    Pro nákup drogerie pro osobní potřebu proč ne. Pozor při nakupování kosmetiky coby dárku.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Veškerý popis zboží a návody k použití výrobků jsou vždy uvedeny na našich stránkách a na expedičním listu, který je součástí každého balíčku.

    Pro více informací kontaktujte prosím nás zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží mi nebylo doručeno na domluvenou adresu a pouze oznámeno kam zásilku uloží. Ve svém bydlišti mám balíkoven několik, ale zásilku dali někam do pekel horoucích. Komunikace s dodávkovou službou /Balíkovna/není možná, neberou telefony, neodpovídají na emaily.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Sylvo,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi se omlouváme za způsobené komplikace s doručováním zásilky ze strany přepravní služby. Věříme, že se jednalo o ojedinělou situaci, která se již nebude opakovat.

    Pro více informací kontaktujte prosím nás zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Otřesná obsluha. Slečna naprosto bez zájmu s arogantním přístupem ke klientele. Nikdy více!!!!

    Nechodit. Neochota při vyzvednutí zásilky. I při servisu či prosbě něco ukázat. Nikdy více. R. W.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zároveň nás velmi mrzí Vaše nepříjemná zkušenost s personálem na prodejně. Za kolegyni se velice omlouváme a věříme, že se situace již nebude opakovat.

    Pro více informací kontaktujte prosím nás zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávají padělky

    Olaplax šampon co jsem zde zakoupila je na 100% falešný za tu samou cenu radši koupit na sephore,konzistence šamponu zde je naprosto podezřelá,láhev šamponu vypadá falešná, velké zklamání

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Barboro,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, pokud jste s obdrženým zbožím nespokojena. Jsme certifikovaný obchod a nabízené produkty jsou originální. Pokud se Vám zdá produkt jakkoliv v nepořádku, můžete jej zaslat k reklamačnímu řízení.

    Pro více informací kontaktujte prosím nás zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka 12.11.2022 nedodáno.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Evo,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi se omlouváme za prodlení při doručování Vašeho balíčku. Dle sledování byl již doručen na výdejní místo. Věříme, že v budoucnu se již nic podobného opakovat nebude.

    Pro více informací kontaktujte prosím nás zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pořád čekám na parfém a nic...

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace. U této objednávky došlo k technickému problému a teprve dnes bude odeslána.

    Pro více informací kontaktujte prosím nás zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    poškozené obaly a masky vyteklé

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, pokud Vám bylo doručeno poškozené zboží.

    V tomto případě kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde bude vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala, zaplatila, druhý den obchod zrušil objednávku, peníze vrátili asi do 3 dnů, ale radši bych to zboží

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel k takovéto situaci dojde v případě, že je zboží vyprodáno během potvrzení objednávky. Tento případ nastává v moment, když stejné zboží zakoupí více zákazníku najednou a automat nestihne tuto položku zakrýt.

    V případě dalších dotazů kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny, rychlé dodání

    Dobré ceny, rychlé dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U produktu uvedeno předpokládané doručení v případě zásilkovny "zítra". Objednala jsem 17.10. v 7:10 ráno. Balíček jsem opravdu potřebovala druhý den. Za necelé 1 a půl hodiny mi přišel mail o expedici. Jakou radost jsem měla! Bohužel to bylo vše. Přepravce mojí zásilku ten den neobržel. Byla přepravci předána až další den ve večerních hodinách. S obchodem jsem se pokoušela před expedicí komunikovat. Nejdřív mailem. Nic. Pak telefonicky. Slíbili, že zjistí na skladě a ozvou se. Nic. Tak jsem opět mailem požádala o storno do té chvíle fyzicky nevyexpedované zásilky. Dostala jsem odpověď, že zásilka byla fyzicky expedována dle mailu. Jasně, takže ji přepravce nenačtenou už druhý den vozí na autě... A že opravdu reálně musím čekat než obchod laskavě objednávku fyzicky vyexpeduje, poté než ji zásilkovna na dva dny uloží do boxu a pak než zásilkovna zásilku vrátí odesílateli, než dostanu svou platbu zpět. Za mě děkuji, už nikdy.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Situaci jsme prověřili a Vaše objednávka byla vytvořena v pondělí, kdy byla také předána přepravci a následně ve středu byla připravena na výdejním místě. Na stránkách avizujeme dodání 1-3 pracovní dny.

    V případě dalších dotazů kontaktujte naši zákaznickou linku na : e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Řasenka přišla vyschlá

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi se omlouváme, pokud Vám bylo doručeno vadné zboží. V tomto případě kontaktujte náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    napsala jsem omylem objednávku 2x, ihned jsem to firmě oznámila a dle jejich směrnic poslala zpět. Trvalo hrozně dlouho, než přiznali, že vrácené zboží mají a ještě problematičnější bylo dostat zpět peníze. Ale stejně mi vratku ponížili za "vybrání doručitele (zásilkovna)".
    Já již nikdy tuto firmu nechci znát.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud odstupujete od smlouvy a zasíláte zboží před dopravce Zásilkovna, je zde účtován poplatek za odeslání 50,-Kč, viz Obchodní podmínky.

    V případě dalších dotazů kontaktujte naši zákaznickou linku na : e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zaslany parfem ma stari vice nez dva roky

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený pane Eduarde,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, je třeba kontaktovat náš zákaznický servis, aby mohlo dojít k prověření. Kontakty : e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • svíčky nedostatečně zabalené pro přepravu a 4 svíčky v hodnotě 2000,- byly na střepy, když dorazily
    • následovala reklamace, a požadují zabalení střepů a odeslání zpět, tzn. nejen, že zákazníka nepotěší nekompletní zásilka, ale navíc ho pak ještě obtěžují kvůli své chybě

    Rozmyslet si nákup jinde, kde budou vstřícnější k řešení svých problémů a hlavně kde zboží balí tak, aby problémy nevznikaly.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost při řešení reklamace poškozeného zboží. Situaci jsme prověřili na našem reklamačním oddělení a Vaše reklamace byla kladně vyřešena formou vrácení peněz.

    V případě dalších dotazů kontaktujte naši zákaznickou linku na : e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Před odesláním by měli kontrolovat výrobky, aby se nestávalo, že odešlou 3 kusy výrobků vyschlých a nepoužitelných

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, pokud Vám přišlo takto vadné zboží. V tomto případě neprodleně kontaktujte náš reklamační servis.

    Kontakt reklamační oddělení: e-mail: [email protected], tel.: +420 491 204 257.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Protivná prodavačka

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Prosíme přijměte naši upřímnou omluvu za tuto negativní zkušenost. Věříme, že příště bude přístup našeho personálu přívětivější a ochotnější.

    V případě dalších dotazů kontaktujte naši zákaznickou linku na : e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.