Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • rychlé dodání
    • dva parfémy měly dost pomačkaný obal, takže aspoň před Vánocemi by na to mohli dávat pozor, protože je téměř jisté, že to bude dárek. Zabalené to bylo dobře, takže ten, kdo to balil, musel vidět jak obal vypadá! Děkuji, ale tady už néé

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nespolehlivost.
    • špatná komunikace

    Dodali jiný šampon než jsem objednal a stále čekám na dodání toho správnho víc jak týden. Vyřízení chyby v dodávce je na dlouho vzhledem k tomu, že objednávám produkt, který mi došel a potřebuji ho rychle doplnit.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za nepříjemnosti s Vaší objednávkou. Naše reklamační oddělení Vám vytvořilo hned objednávku novou. Tento balíček byl zaslán dopravcem Česká pošta a ten má na doručení 1-3 pracovní dny. Tato lhůta byla v pořádku dodržena. V případě dalších dotazů, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • relativně rychlá e-mailová odezva
    • sdělovány nepravdivé informace k zákazníkovi

    Nepravdivá komunikace o podani zasilky. Do systemu navedena 13.11, nicmene odeslana az 15.11. i presto, ze bylo sděleno, ze 13.11 bylo jiz odeslano viz tracking code
    13. 11. 2023
    Obdrženy údaje k zásilce.
    15. 11. 2023
    Zásilka převzata do přepravy.
    Zásilka v přepravě.

    Argumentce obchodu: : "Může se stát, že elektronická data se nepropíší automaticky, Od nás byl balíček v pořádku předán dopravci, jak píši níže.", byla vyvracena samotnym dopravcem, a balík byl převzdat k přepravě až 15.11.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že došlo při doručení Vaší objednávky k časovému prodlení v dodávce. Jakmile je balíček od nás expedován, je za doručení odpovědný dopravce a pozdější datum dodání tak bohužel nejsme schopni nijak ovlivnit. Věříme však, že se již tato situace nebude opakovat. V případě dalších dotazů, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jeden z výrobků byl značně poškozený, což ale bylo viditelné na první pohled a přesto byl výrobek odeslán zákazníkovi …

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl mi poslán jiný produkt,než jsem si objednal.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

    • Před šesti dny vytvořena objednávka a dodnes žádné informace o ní.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    pokud Vám balíček nebyl doposud doručený, obraťte se prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252. Kde vše prověříme a vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a obchod nekomunikuje... balíček byl samozřejmě zaplacený...

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    velice se Vám omlouváme za způsobené problémy s doručením Vaší zásilky. Bohužel se může stát, že Vámi vybraná pobočka je přeplněna, nebo má jiný technický problém. V tomto případě může dopravce balíček doručit na nejbližší jinou pobočku. Toto však my, jako eshop, nedokážeme ovlivnit. Váš balíček je již od 2.11.2023 uložen na poště Zábřeh, další informace naleznete ve sledování Vašeho balíčku.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tentokrát mi dorazilo jiné zboží než objednané

    Pro kamarádku /bez internetu/ jsem na její přání chtěla objednat pánskou parfémovanou vodu 35 ml Cuba Jungle Snake, je sice levná, ale její manžel ji má rád. Ke košíku mi nabídli 100 ml balení, /které již nyní nemají skladem/ ona tím byla nadšená. Dorazila však dámská, vážně otřesná vůně ze stejné řady. Krásné balení, ale "ruská klasika". Takže europarfemy.cz u mně mají hodně bodů dolů. Nemám čas na reklamace a cena mě nezabije. Ale vánoční objednávku zadám jinde.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Stanislavo,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Problemy s platbou pomoci karty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S tímto obchodem nejsem spokojena, objednané zboží ani po týdnu nebylo doručeno.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za komplikace s expedováním Vaší objednávky. Bohužel došlo k technickému problému v systému ze strany dopravce. Jako omluvu Vám zasíláme kompenzaci na Váš email. Pro více informací, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si 4 věci, z toho dvě došly poškozené. Lak na vlasy měl rozmačkaný vršek a utrženou trysku, krím Nivea došel ve zmuchlané krabici. Reklamovala jsem zboží, a byla mi nabídnuta kompenzace v polovině ceny poškozeného zboží, která ale byla vázaná na další objednávku, již podmiňovali zasláním na dobírku, za kterou chtěli peníze stejně, jako za poštovné.

    Celá kompenzace za poničené zboží v hodnotě 217 Kč by se tak zcvrkla na 36 Kč, což je směšné.

    Chovali se navíc arogantně, když mi nejprve nabídli slevu a nebo peníze na účet a později mi odmítli peníze na účet vrátit. Vše mám zdokumentované, kdo chcete napište, zašlu foto.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Miloslavo,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zároveň nás velmi mrzí Vaše nespokojenost. Věříme, že reklamace bude vyřízena co nejrychleji k Vaší plné spokojenosti.

    Pro více informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednané zboží bylo psané skladem. Přišel mi i e-mail, že je zboží expedováno, dokonce byla zadána přeprava u přepravce. Po týdnu od objednávky obchod objednávku zrušil, aniž by dál vědět důvod zrušení. Peníze zatím nevráceny. Počkám ještě pár dní.
    U tohoto ubchodníka jsem už nakupoval dříve a vše bylo bez problému, proto mě mrzí tak špatná komunikace.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený pane Martine,

    velice se Vám omlouváme za nepříjemnosti spojené se ztrátou Vaší objednávky. Moc nás tato situace mrzí. Dle informací Vám byl o ztrátě balíčku zaslán notifikační email. Platba k vrácení byla zadána na platební bránu den 20.10.2023. Ta by měla být již v pořádku vrácena. Pro více informací, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Víčka některých voňavek byla rozbitá.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo rozbité, ze tří svíček přežila pouze jedna

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Toaletní vodu Carolina Hererra,,Sexy měn" používám snad dvacet let. To,co přišlo z vašeho obchodu s výše zmíněnou značkou a vůní nemá nic společného. Asi tak, panstvo.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. V nabídce naší parfumerie naleznete pouze originální zboží. Jsme certifikovaný obchod. Pokud produkt není v pořádku, obraťte se prosím na naše reklamační oddělení, případně infolinku, kde vše vyřešíme k Vaší spokojenosti náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Parfémová voda není kvalitní , vůně nevydržela ani dvě hodiny

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Parfém měl vadné stříkání, místo malinkých kapiček spíše teče
    • Vzhled parfémů trochu odlišný než bývá, mám podezření na fake

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Jano,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi se omlouváme, pokud Vám bylo doručeno poškozené zboží. V tomto případě kontaktujte náš zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Neochotny personal,pri vyzvednutí objednávky..

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený pane Tome,

    děkujeme za vaše hodnocení. Věříme, že se jednalo pouze o ojedinělou situaci a při příští návštěvě se Vám bude personál maximálně věnovat. Děkujeme za Váš podnět ke zlepšení našich služeb.

    Pro více informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zaslal jiné zboží, neuznal chybu. Reklamace vyřízena neuspokojivě.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Jano,

    děkujeme za Vaše hodnocení. V tomto případě se však nejednalo o chybně zaslané zboží, nýbrž pouze reformulované od výrobce. Toto bohužel my, jako prodejce, nejsme schopni nikterak ovlivnit.

    Pro více informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Parfém,který jsem si objednala si kupuji dlouhodobě. Dodané zboží má trochu jinou skleničku - název a značka jsou nalepeny na štítku a především nevoní jak jsem zvyklá. Zboží je buďto prošlé nebo fejk.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.