Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka číslo 3622244-ZZ. Po obdržení krémů značky Vichy jsem ke krémům přičichla. Ani jeden krém nemá specifickou vůni, na kterou jsem po léta zvyklá z lékárny, kde krémy kupuji. V pondělí jsem vám krémy neporušené vrátila. Požádala jsem o vrácení peněz. Pošlete mi, prosím, zaplacenou částku zpět na výchozí číslo účtu - 276755703/0300.
    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem
    Marie Hirschová
    Hornická 251
    36001 Karlovy Vary

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Hirschová,


    děkujeme za Vaše hodnocení a zároveň nás velmi mrzí Vaše nespokojenost. Obrate se prosím přímo na naše zákaznické oddělení: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.
    Věříme, že vše bude vyřízeno co nejrychleji k Vaší plné spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.


    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Parfém -radši nehodnotit , špatný obhod

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,



    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu, ačkoli nás mrzí, že není pozitivní. Pokud se vyskytne jakýkoli problém ohledně dodaného zboží, prosím, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu na e-mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 252. Jsme tu pro vás a uděláme maximum pro vaši spokojenost.



    Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.
    S přáním krásného dne, EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Změnili si svévolně objednávku, původní zrušili a pak mi napsali, že jsem si objednal něco jiného. S něčím takovým jsem se ještě nesetkal

    Rychlé dodání

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený pane Petře,



    děkujeme za Vašeho hodnocení. Chtěli bychom Vám však sdělit, že dle našich záznamů jste první objednávku, která obsahovala požadované zboží, telefonicky zrušil sám. Ve Vaší druhé objednávce jste si pak vybral jiné zboží, které Vám bylo úspěšně doručeno. E-mailem jsme Vás informovali o postupu pro vrácení nechtěného zboží.

    Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím našeho zákaznického servisu: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252.


    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne, EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem zboží před týdnem a přišel mi email od zásilkovny že nemohli doručit balík. Obchod mi pak napsal že objednávka byla doručena.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený pane Kryštofe,


    velmi si ceníme Vaší zpětné vazby. Rádi bychom Vám sdělili, že sledujeme stav zásilky a zjišťujeme, že je stále na cestě k Vám. Bohužel jsme v našich záznamech nenalezli žádnou předchozí komunikaci ohledně Vašeho problému.
    Chceme Vám však nabídnout pomoc a vyřešení situace. Prosíme Vás, abyste se obrátil na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu na adrese [email protected] nebo telefonicky na číslo +420 491 204 252. Jsme připraveni Vám poskytnout veškerou potřebnou podporu.


    Děkujeme za Vaše pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slabá komunikace - v pracovní dny 24 hodin bez odpovědi na email
    • Chybné doručení - na jiné výdejní místo, než jsem zvolil
    • Žádná adekvátní kompenzace - dáme ti dopravu zdarma na další nákup
    • Neváží si zákazníka

    3.3. objednáno a až 7.3. dodáno na jiné výdejní místo, než jsem si zvolil.

    Nezájem to řešit. Na email 6.3. v 9:06 (úterý pracovní den) nepřišla odpověď a 7.3. v 8:23 urguji. Pak za 2 hodiny odpověď, že dopravce může zvolit i jiné místo.

    Chtěl jsem kompenzaci a prý mi slevu nedají, jedině dopravu zdarma na další nákup.

    Absolutní nezájem o klienta, raději si nechali poslat zboží zpět a dát negativní recenzi.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený pane Petře,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že Vaše vybraná pobočka měla momentálně problémy, ať už je to přeplněním nebo jinými technickými nedostatky. Bohužel, doručování na alternativní pobočku je rozhodnutí přepravní společnosti, na které jako eshop nemáme přímý vliv. Naše kolegyně nejprve musela ověřit tuto situaci u dopravce a následně Vás kontaktovala e-mailem. Z e-mailové korespondence vyplynulo, že jsme Vám nabídli kompenzaci ve formě bezplatné dopravy při další objednávce.

    Pokud máte další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu na e-mailové adrese [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 252. Uděláme vše pro to, abyste byli maximálně spokojeni.


    Děkujeme za Vaše pochopení.

    S přáním příjemného dne, EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi vubec nedorazilo…

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený pane Michale,



    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás to mrzí, ale balíček nám byl dopravcem vrácen pro jeho nevyzvednutí. Pro více informací, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.


    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne, EURO SHOP s.r.o.

    • rychlost dodání

    To, co přišlo, se jen vizuálně podobalo Bruno Banani Magic. Značka, kterou znám už docela dlouho, ale...tvl...co je tohle? Neobjednávala jsem to poprvé na internetu, poprvé jen tady...a naposledy. Tahle padělaná sračka okolo Bruna jen prošla, z velké dálky. A vy to klidně prodáváte.
    I domorodec na pláži má kvalitnější padělky. Jsem naštvaná, hodně naštvaná. Vracet to nebudu, abych ještě musela platit za poštu, ne, letělo to do koše....
    Naběhla jsem si s tímto eshopem, ok, vrátím se ke svým prověřeným, raději zaplatím víc

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Eliško,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Rádi bychom Vás ujistili, že v naší parfumerii nabízíme výhradně originální zboží a jsme certifikovaným obchodem. Pokud máte jakékoli obavy ohledně stavu produktu, neváhejte se prosím obrátit na náš zákaznický servis prostřednictvím emailu na [email protected] nebo telefonicky na číslo +420 491 204 252, kde se o vše postaráme s cílem dosáhnout Vaší maximální spokojenosti.



    Děkujeme za Vaše pochopení.

    S přáním krásného dne, EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si kremy ve skleněné doze a poslali mi v tubě, ze kterou jsem nechtěla

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,


    velice děkujeme za Vaše hodnocení. Rádi bychom Vás ujistili, že krém v tubě odpovídá obrázku u produktu a je v pořádku. Pokud byste však z jakéhokoli důvodu nebyli s dodaným zbožím spokojeni, máte možnost jej nepoužité vrátit v souladu s našimi obchodními podmínkami.

    Pro případné další dotazy nebo potřebu další asistence, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis na e-mailové adrese [email protected] nebo prostřednictvím telefonického kontaktu na čísle +420 491 204 252.


    Děkujeme za Vaši důvěru a pochopení.

    S přáním příjemného dne, EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poškozené zboží, určitě nedoporucim!

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.


    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poslali mi Calvin Klein fake.vune vydrzi tak 5minut.nikdy více.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. V nabídce naší parfumerie naleznete pouze originální zboží. Jsme certifikovaný obchod. Pokud produkt není v pořádku, obraťte se prosím na náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.


    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Několikrát jsem volal na zákaznickou linku a bylo mi oznámeno, že se ozvou, což už se ani jednou nestalo

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený Romane,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za nekomfortní situaci spojenou se ztraceným balíčkem. Tato situace má standartní postupy, které se musí dodržovat. O dalším průběhu Vás určitě budeme informovat. V případě dalších dotazů, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252.


    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • čekám na prostředky za vrácené zboží

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Jedná se o vrácení zboží u jiné Vaší objednávky. Vyčkejte prosím na řádné zpracování vratky na našem reklamačním oddělní. V případě dalších dotazů, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252.



    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Slibuji ze vůně vydrží ale nevydrží. Necítím ani podobu s originálem.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, ale Vaše objednávka neobsahuje žádnou vůni. V objednávce máte pouze dekorativní kufřík. Další jinou objednávku u nás neevidujeme. Pro více informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Menší parfem byl částečně vylity kvuli rozbitemu rozprašovací.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Zdenko,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozhodně nenakupovat!!!

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Kateřino,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nekvalitni zbozi prijdou mi fejkovi parfemy

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Pavlíno,

    děkujeme za Vaše hodnocení. V nabídce naší parfumerie naleznete pouze originální zboží. Jsme certifikovaný obchod. Pokud produkt není v pořádku, obraťte se prosím na náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo 7 let po expiraci!!!, okamžitě jsem na to upozornila a dle pokynů ho vrátila, dosud však nemám zpět peníze a to jsem nakoupila za Kč 5 500! Nestalo se to poprvé. Nemohu napsat kladné hodnocení.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Petro,

    velice nás mrzí tato situace. Vaše reklamace již byla vyřízena a platba zadána k vrácení. V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

    • Zaplatili jsem si službu "NA DOBÍRKU". Při odběru v boxu mi bylo napsáno, že musím zásilku nejprve zaplatit online. Platba kartou v boxu nebyla možná. Zásilku jsem si tedy nevyzvedla a obchodu jsem napsala z jakého důvodu. Tohle mi fakt hlava nebere

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Při zvolení dopravy do Alza boxu s platbou na dobírku upozorňujeme v košíku, že je nutné objednávku uhradit před vyzvednutím kartou online. V případě dalších dotazů, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

    • rychlé dodání
    • dva parfémy měly dost pomačkaný obal, takže aspoň před Vánocemi by na to mohli dávat pozor, protože je téměř jisté, že to bude dárek. Zabalené to bylo dobře, takže ten, kdo to balil, musel vidět jak obal vypadá! Děkuji, ale tady už néé

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nespolehlivost.
    • špatná komunikace

    Dodali jiný šampon než jsem objednal a stále čekám na dodání toho správnho víc jak týden. Vyřízení chyby v dodávce je na dlouho vzhledem k tomu, že objednávám produkt, který mi došel a potřebuji ho rychle doplnit.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za nepříjemnosti s Vaší objednávkou. Naše reklamační oddělení Vám vytvořilo hned objednávku novou. Tento balíček byl zaslán dopravcem Česká pošta a ten má na doručení 1-3 pracovní dny. Tato lhůta byla v pořádku dodržena. V případě dalších dotazů, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.