Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Přišlo mně jiné zboží, než jsem si objednal.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zároveň nás velmi mrzí Vaše nespokojenost. Věříme, že reklamace bude vyřízena co nejrychleji k Vaší plné spokojenosti.

    Pro více informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mail: [email protected], Tel.: +420 491 204 252, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhody neznámé, problémy s doručením, zatím nedoručeno ale je zaplaceno
    • problémy s doručením, zatím nedoručeno ale je zaplaceno. nedoporučuji platby předem

    pokud nemusíte, raději zvolte solidnější obchod

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený pane Milane,


    velmi nás mrzí, že při doručení Vaší objednávky došlo ke zpoždění. Po odeslání balíčku přebírá odpovědnost za doručení dopravce, a proto bohužel nemůžeme ovlivnit termín dodání. Věříme však, že se podobná situace nebude opakovat.

    Pokud byste měli další dotazy, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis: [email protected] nebo telefonicky na +420 491 204 252. Rádi Vám pomůžeme k Vaší plné spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení.


    S přáním pěkného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Mají i na výběr testery z vhodnější cenu

    Lžou s termíny dodání

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,


    je nám líto, že došlo ke zpoždění při doručení Vaší objednávky. Pokud do objednávky vložíte poznámku, automaticky čeká na ruční zpracování na zákaznickém oddělení, což je důvod, proč Vaše objednávka nebyla automaticky zpracována ihned po přijetí.

    Pro více informací nás prosím kontaktujte na e-mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 252. Rádi Vám vše vyřídíme k Vaší plné spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení.


    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V krabičce Mandarina chyběl krém a jelikož to byl dárek pod stromeček ode mě, byl to trapas.Čepičková

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Čepičková,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud máte jakékoliv pochybnosti o stavu zboží, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis na e-mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 252. Rádi vše prověříme a vyřešíme k Vaší maximální spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení.


    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Peroxid vodíku (1l) nebyl dobře uzavřený a vylil se do krabice s ostatním zbožím. Znehodnotil mi tím vůní, kterou jsem chtěla darovat.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 252, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení.


    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Jestli tomu někdo říká parfém, tak už vážně nevím. Smrdí, jak zapařené ponožky. A ještě za to chtějí neskutečné peníze. Absolutně tento rádoby parfém nedoporucuji.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Rádi bychom Vás ujistili, že v naší nabídce naleznete pouze originální zboží, protože jsme certifikovaný obchod. Pokud máte jakékoli pochybnosti ohledně produktu, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis na e-mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 252. Uděláme vše pro Vaši plnou spokojenost.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

    S úctou,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Peníze dopředu posílat nikomu nebudu, jen z ruky do ruky.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud preferujete jiný způsob platby, můžete využít možnost platby na dobírku.
    Pro další informace nás neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] nebo na telefonním čísle +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

    S pozdravem,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedoporučuji parfém, vydrží tak 2 hodiny. Rozhodně to parfém není. Jsme zklamaná

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Lucie,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. V naší parfumerii nabízíme pouze originální produkty. Pokud máte pocit, že zboží není v pořádku, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis na e-mailu [email protected] nebo telefonním čísle +420 491 204 252. Rádi Vám pomůžeme a zajistíme Vaši plnou spokojenost.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den!

    S pozdravem,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka od 23.11.2024 do 11.12.2024 dosud nedorazila. Psala jsem 2 krát, a nikdo mi neodpověděl.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Aleksandro,


    omlouváme se za vzniklé komplikace. Pokud Vám balíček stále nedorazil, doporučujeme kontaktovat naše zákaznické oddělení. Kolegyně Vám již zasílala informace ohledně stavu zásilky u dopravce. Prosím, zkontrolujte i složku nevyžádané pošty, kam mohl email omylem spadnout.

    V případě dalších dotazů nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 491 204 252. Uděláme vše pro Vaši maximální spokojenost.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

    S úctou,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Já sem sii objednal prafem Joop Home na adrese Ruská 113/25 a vi ste jii doručili na jinou adersuu

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,


    děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Chtěli bychom Vás informovat, že v některých případech může dojít k přeplnění Vámi vybrané pobočky nebo boxu, případně k technickým problémům. V takovém případě dopravce obvykle přesměruje zásilku na nejbližší dostupné místo, což bohužel není v našich možnostech ovlivnit.

    Pokud máte jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.


    S pozdravem,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží špatně zabaleno, obsah vytekl

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za vzniklou nepříjemnost. Pokud máte jakýkoli problém s dodaným zbožím, prosím neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis, který je Vám k dispozici na e-mailu [email protected] nebo telefonním čísle +420 491 204 252. Uděláme vše pro to, abyste byl plně spokojen.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den!


    S pozdravem,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEDOPORUCUJI. Objednala jsem si 2 prípravky Olaplex s pumpickou, i dle fotografie na strankach obchodu byly oba s pumpickou. Jeden z nich prisel bez pumpicky, coz jsem reklamovala. Kvuli presnemu davkovani je pumpicka velmi dulezita (pripravku se dava malinke mnozstvi) a navic se jedna o standardni baleni tohoto pripravku. Bez pumpicky je tzv. "kabinetni", levnejsi a prodejci na to na strankach upozornuji. Tento obchod na nic takoveho neupozornil. Na zaklade pokynu obchodu jsem pripravek odeslala pres Zasilkovnu zdarma a nekolik dni cekala na vyjadreni, ktere me velmi prekvapilo, protoze na prvni pohled bylo jasne, ze obchod udelal chybu: reklamace neni uznana, zbozi je v poradku (nekde v obchodnich podminkach je napsano, ze fotky jsou ilustrativni!!!!), a pokud chci, vrati mi penize. O to jsem pozadala a cekala dalsi tyden na reakci (vse velmi zdlouhave), aby mi bylo receno, ze penize sice vrati, ale ponizi o 50 Kc za Zasilkovnu, ktera byla uvadena jako zdarma. Nikdy vice zde nic objednavat nebudu, nemam v tento ochod jiz ani trochu duvery. NEDOPORUCUJI.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Dobrý den, paní Moniko,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste nebyla spokojená. Reklamace byla zamítnuta, protože produkt odpovídal popisu a byl originální, nicméně chápeme Vaše zklamání. Rádi bychom Vás informovali, že obrázky na našich stránkách jsou ilustrativní, což je uvedeno v obchodních podmínkách.

    Reklamaci jsme přehodnotili jako odstoupení od smlouvy, a v takovém případě je náklady na dopravu povinen uhradit odstupující.
    Pro další dotazy nás prosím kontaktujte na e-mailu: [email protected], nebo na telefonním čísle +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.


    S pozdravem,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Parfémovaná voda ve spreji přišla bez horního tlačítka, tzn. že sprej nefunguje. A z lahvičky mi na ruce zůstal z velké části setřený tisk z obalu

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se za vzniklé komplikace. Pokud jste obdrželi zboží v nepořádku nebo máte jakékoli výhrady, prosíme, kontaktujte náš zákaznický servis na e-mail [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 252. Rádi Vám pomůžeme a zajistíme, aby byla situace co nejdříve vyřešena k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.


    S přáním příjemného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost dodání, objednání bez komplikací.

    Oba dva objednané produkty s rozprašovačem byly otevřené, vypadaly jako již použité, obal výrobku promočený, jak oba difuzéry vytékaly v balíku, nebyly nijak zabezpečeny a pohybem v balíku vytékala tekutina. První a poslední zkušenost s tímto eshopem.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení a velmi se omlouváme, pokud zboží nebylo v pořádku. Pokud máte jakékoli výhrady ohledně jeho stavu, prosím kontaktujte náš zákaznický servis na e-mail [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 252. Uděláme vše pro to, aby byla situace vyřešena k Vaší plné spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním příjemného dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Přepravce nedodal zboží na mnou vybrané místo. Náhradní místo k vyzvednutí mi nevyhovovalo.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Jano,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Občas se může stát, že Vámi vybraná pobočka je přeplněná nebo řeší technické problémy, a proto může dopravce doručit balíček na nejbližší alternativní pobočku. Toto bohužel nejsme schopni jako e-shop ovlivnit.
    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] nebo telefonicky na +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení.


    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nedorazila, informace proč jsem neobdržela

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Podle informací od dopravce byl balíček vrácen zpět k nám z důvodu nevyzvednutí. Platbu jsme zadali k vrácení. Pokud máte o zboží stále zájem, můžete vytvořit novou objednávku.

    Pro další informace nás neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 252. Rádi Vám pomůžeme.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Ze strany obchodu proběhlo vše standardně a v pořádku.
    • Nabídka dopravy k doručení do mnou vybraného Alzaboxu je klamavá - doručeno bylo do úplně jiného Alzaboxu bez možnosti domluvy a výběru.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Občas se stává, že vybraná pobočka je přeplněná nebo má technické potíže, a v takovém případě dopravce může doručit balíček na nejbližší dostupnou pobočku. Tento postup bohužel nemůžeme z naší strany ovlivnit.

    V případě dalších dotazů se prosím obraťte na náš zákaznický servis na e-mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 252.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

    S pozdravem,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání
    • Místo zakoupeného parfému mi byla zaslána toaletní voda (jiný flakon), sada - krabice bez celofánu. Bohužel jsem neobjednala toaletní vodu - vráceno . Parfémy zde již objednávat nebudu.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Terezo,


    děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se za komplikace spojené s Vaší objednávkou. Vše je nutné prověřit, a naše kolegyně ze zákaznického oddělení Vás již informovala e-mailem o dalším postupu týkajícím se reklamace. Pro další dotazy neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis na e-mailu [email protected] nebo na telefonu +420 491 204 252. Uděláme vše pro to, abychom situaci vyřešili k Vaší plné spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod absolutně nedoporučuju, platila jsem převodem a hned mi přišel e-mail že objednávku stornují, že žádný peníze nepřišli. Přitom jsem objednávku zaplatila, tak jsem jim napsala ať mi objednávku zašlou že jsem ji platila, a nebo ať vrátí peníze. S tím že souhlasili že mi peníze vrátí, uběhlo několik dnů a nic. Absolutně nenakupujte na téhle stránce, z jejich strany je komunikace absolutně mizerná.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Ester,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Podle informací od platební brány GoPay nebyl při bankovním převodu zadán variabilní symbol, což zabránilo spárování platby s Vaší objednávkou. Platba byla automaticky stornována a následně Vám platební brána odeslala částku zpět na Váš účet. Připsání platby by mělo proběhnout do 1-3 pracovních dnů.

    Kolegyňka z našeho zákaznického servisu Vás také informovala o možnosti vytvořit novou objednávku.

    Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, prosím kontaktujte náš zákaznický servis na e-mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 252.


    S přáním hezkého dne,
    EURO SHOP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala a zaplatila jsem za 5ks toáletních vod a obdržela jsem v balíčku pouze 3ks.

    Reakce obchodu EUROPARFÉMY.CZ

    Vážená paní Andreo,


    velice si vážíme Vaší zpětné vazby a mrzí nás, že Vaše zkušenost nesplnila očekávání. Naší prioritou je zajistit spokojenost všech našich zákazníků.
    Pokud jste obdržela nekompletní balíček, neváhejte se prosím obrátit na naši zákaznickou podporu na e-mailové adrese: [email protected].


    Přejeme Vám hezký den, Europarfémy.cz s.r.o.