Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na prodejně si mě nevšiml ani jeden prodavač, musel jsem si prodavače nejít sám a pak teprve řešit svůj požadavek

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Dartsmene,

    za tuto situaci se moc omlouváme. Věřte, že nešlo o úmysl. Kontaktovala jsem vedení pobočky a Vaší zpětnou vazbu jim předala.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo kompletně vybalené což mi přijde jako kdyby ho někdo reklamoval a poslali ho dál, za plnou cenu - úplně špatně

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Žaneto,

    uvedená situace mne mrzí, podnět jsem předala vedení logistiky k prověření. Věřím, že pokud to s námi ještě zkusíte,povedeme si lépe.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem hned druhý den vyzvedla a po týdnu mi napsali,že jsem si jej nevyzvedla a objednávku museli stornovat.Toto jednání mne uráží.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    uvedená situace mne mrzí, podnět jsem předala kolegům k prověření.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Bylo nešetrně nakládáno se zbožím a poničena dlažba.
    Při nabízení připojištění výrobku mi byly podány falešné informace.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Věro,

    uvedená situace mne mrzí. Omlouvám se za potíže. Dle ověření s Vámi situaci řeší kolegové, věřím, že bude brzy vše dořešeno k vaší spokojenosti.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    je mi líto nevydařeného nákupu. Vždy se snažíme vyřizovat objednávky v co nejkratším čase. Omlouvám se, že zde se nám to nepodařilo.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když si obchod dovolí prodat použitou rozbitou věc jako novou tak nevím co bych k tomu dodal ...... Na krabici byl dokonce on nich nalepen štítek s poškozením což jsem si všiml bohužel doma

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Zdeňku,

    za tuto situaci se moc omlouváme. Věřte, že nešlo o úmysl. Kontaktovala jsem vedení pobočky a Vaší zpětnou vazbu jim předala.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prý není možné zboží poslat na jinou pobočku prodejny , tak ať si to nechají

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a podnět ke zlepšení služeb.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Faktura je vystavená a zaslaná odběrateli, ale o zboží zatím nikdo nic neví.

    Prozatím se obchod projevil, jako podvodný.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Ladine.

    je mi líto, že máte potíže s doručením balíčku, dle ověření byl 6.1. předán České poště. Podnět jsem předala kolegům k prověření.
    Ověří,kde se zásilka zdržuje.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vstřícné jednání na úrovni a včasná dodávka zboží

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Merkur,

    děkujeme za stoprocentní hodnocení. Těšíme se na Vás zase příště.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod v pohodě, ale zboží i přes garantovanou kalibraci ukazuje blbosti.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Oto,

    děkujeme za hodnocení. V případě, že zboží nefunguje jak má, doporučím jej reklamovat v kterékoli kamenné prodejně.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Termín dodání vůbec neodpovídal skutečnosti.
    • Doba na vyzvednutí byla pouze 3dny, smska o možnosti vyzvednutí přišla až odpoledne....

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    je mi líto nevydařeného nákupu. Vždy se snažíme vyřizovat objednávky v co nejkratším čase. Omlouvám se, že zde se nám to nepodařilo.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprostá nespolehlivost
    • nedodržení deklarovaného termínu dodání

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    je mi líto, že výrobek nebyl skladem pro okamžitou expedici. Zboží se naším zákazníkům snažíme dodávat v co nejkratším čase. Omlouvám se, že zde se nám to nepodařilo.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod, leč má několik poboček tak není schopen si zboží přeposlat.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Tomáši,

    děkujeme za hodnocení a podnět ke zlepšení služeb.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    na zboží špatná popiska

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    za tuto situaci se moc omlouváme. Věřte, že nešlo o úmysl. Kontaktovala jsem vedení pobočky a Vaší zpětnou vazbu jim předala.

    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostal jsem žádnou informaci o stavu objednávky. E-shop má podprůměrnou komunikaci.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Petře,

    mrzí nás toto pochybení a za komplikace se velmi omlouváme. Pracujeme nyní na vylepšení systému a procesů. Věřím tak, že příště již vše proběhne hladce.

    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3 dny se porad vyskladnovalo az jsem to zrušila a objednala u Alzy a druhy den to bylo doma, tady bych se asi nedockala

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    je mi líto, že jsme Vaši objednávku nebyli schopni vyřídit. Způsobené komplikace mne mrzí a omlouvám se za ně.

    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné info o dodání!!!!!

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    je mi líto, že jsme Vaši objednávku nevyřídili pružněji. Za čekání se omlouvám. Dle ověření aktuálně zjišťují kolegové, kde se objednávka zdržela, jakmile obdrží informaci,kontaktují Vás.

    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal a zaplatil. Následně mě bylo z obchodu oznámeno, že nabízené zboží nemají.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Miroslave,

    je mi líto, že jsme Vaši objednávku nebyli schopni vyřídit. Způsobené komplikace mne mrzí a omlouvám se za ně.

    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    zatím nehodnotitelné, nedorazilo

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    je mi líto, že výrobek nebyl skladem pro okamžitou expedici. Zboží se naším zákazníkům snažíme dodávat v co nejkratším čase. Dle ověření by měl výrobky dodavatel dodat v tomto týdnu.Následně jej expedujeme na Vaši adresu.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už si ve vašem obchodě neobjednám ani papír na WC.Týden se nikdo neozval ,až po mém dotazu ,co je s objednávkou,mi bylo po 3 dnech sděleno,že zboží je poškozeno a jiné není . a ted po mě chcete ohodnocení nákupu???? Váš sistem je na hlavu !!!!!!!!!

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Jiří,

    je mi líto, že jsme Vaši objednávku nebyli schopni vyřídit. Způsobené komplikace mne mrzí a omlouvám se za ně.

    Anna