Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku
Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Neuznání zcela nepřehlédnutelné a naprosto evidentní závady
    • Arogantní jednání zaměstnanců při řešení reklamace.
    • Opravdu naštve, když po dlouhých třiceti dnech dostanete svůj notebook zpátky, přitom si vyslechnete ještě tunu stupidních výmluv proč reklamaci nešlo uznat a doma ho pak máte ve stejném stavu, jako když jste ho předávali.

    Doteď mám na tyhle šmejdy takový vztek, že si to pamatuju ještě po pěti letech! Měl jsem obavu jestli jsem si ten nový telefon nekoupil omylem u nich tak jsem pátral u kterých parchantů jsem tenkrát zakoupil a reklamoval svůj notebook. Naštěstí to ta samá firma nebyla, byť začíná taky na E. Každopádně touto recenzí bych chtěl varovat každého, kdo by si chtěl něco kupovat u Euronics.

    Tenkrát se mi totiž po půl roce od zakoupení u notebooku stalo, že přestal být schopen se nastartovat a zapnout. Respektive se neustále furt dokolečka restartoval, aniž by se spustil samotný Windows. Tak jsem ho samozřejmě předal k reklamaci, jelikož jsem nevěděl jak tenhle problém vyřešit.

    Vyřízení jim trvalo takřka celých 30 zákonných dní. S tím, že vadu která je naprosto evidentní už během prvních deseti vteřin od zmáčknutí tlačítka k zapnutí mi neuznávají. Jejich sprostá výmluva zněla, že záruka se vztahuje pouze na hardware, nikoliv software.

    O čemž teda dost pochybuji, jestli je vůbec pravda. Jako zákazník mám přece nárok na to, aby výrobek který si koupím byl minimálně následující dva roky od zakoupení plně funkční.

    Přitom jak mi nakonec poradil bratranec, stačilo přeinstalovat systém Windows a notebook zase fungoval normálně. Jenže tohle jsem se dozvěděl teprve až od něj. Přestože řešení bylo na první pohled takhle jednoduché, v Euronics mi ho nebyli schopní (nebo spíše ochotní) ani poradit. Prostě mi po třiceti dnech předali nefunkční notebook, řekli že to není jejich problém a tím to považovali za vyřešené.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Tomáši,

    mrzí nás tato situace. Jako prodejci neposoudíme oprávněnost záruční reklamace. Vždy ji předáváme pouze do autorizovaných servisních středisek výrobce, kde je výrobek odborně posouzen a vada je diagnostikována. V případně oprávněnosti je vada odstraněna. Podnět jsem předala odpovědnému oddělení k prověření.

    Za způsobení komplikace se omlouvám.

    Katka

  • 10 %

    • Obchod nikomu nedoporučiji.

    Zboží přišlo rozmlácené a reklamaci nám neuznali, tak nemáme ani zboží ani peníze. Rozhodně nedoporučiji. Už nikdy víc ...

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    uvedená situace mne mrzí, prosím o zaslání více informací na email ombudsman@euronics.cz
    Reklamaci prověříme.

    Zdeňka

  • 10 %

    Už nikdy více. Nejhorší zkušenost jakou jsem kdy zažil. Radši si nechám uříznout ruku než abych klikl na potvrdit objednávku na tak amatérském eshopu! Zboží vráceno v zákonné lhůtě dle uvedených postupů, i přes to obchod nechce zboží přijmout a bylo mi zasláno zpět! Dovolat se na infolinku nemožné a na email odpoví až po několika urgencích! Chce se mi zvracet!

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Martine,

    uvedená situace mne mrzí, prosím o zaslání více informací na email ombudsman@euronics.cz Prověříme zásilku.

    Anna

  • 10 %

    • Široký sortiment zboží.
    • Nová TV je po několika měsících již potřetí na reklamaci v servisu se stejnou závadou. Kdybych neměl svou starou TV, tak pořád koukám buď do zdi, nebo z okna. Je to pořád dokola , odmontovat, donést na prodejnu, nebo volat na předražené infolinky, na které se nejde dovolat a jsou věčně obsazené, ale peníze vam to účtuje. Potom než si info. předají dále, než vám zavolají ze servisu, než přijedou a odvezou si TV, než ji opraví a zase než zavolají, tak uplynou 3 týdny. Potom než TV přivezou, zase jí musíte pripevňit a zapojit, měsíc jde a potom zase prestane jít a musíte znova absolvovat tuhle saskarnu a pořád dokola. Peníze vracet nechtějí, vyměnit za jiný kus také ne. Jediná možnost je podat žalobu a řešit to soudni cestou. Takhle si nepredstavuji prozakaznicky servis a služby ve 21. století. A do budoucna už u vás nikdy nehodlame nakupovat a všem ostatním doporučují totéž.

    Euronics po špatných zkušenostech již nikdy více.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    je mi líto, že zboží nefunguje jak má. Prosím o zaslání více informací na náš email ombudsman@euronics.cz. Reklamaci prověříme a navrhneme řešení.

    Zdeňka

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    100 %

    Doporučuje obchod

    • široký výběr zboží, možnost vyzvednutí na prodejně

    široký výběr zboží, možnost vyzvednutí na prodejně

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    děkujeme za stoprocentní hodnocení.

    Anna

  • 10 %

    Sileny proces pri reklamaci! Zdrzovani, nezajem, neochota!!!
    Euronics uz NIKDY!!!

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    je mi líto, že máte s námi negativní zkušenost s reklamací. Pokud bych pro Vás mohli cokoli udělat ozvěte se nám na email ombudsman@euronics.cz. Reklamaci pro Vás rádi prověříme a navrhneme řešení.

    Zdeňka

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    90 %

    Doporučuje obchod

    • zkušený a ochotný prodavač

    ochota a snaha zjistit veškeré informace, jenž jsem k danému výrobku .

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den

    děkujeme za milá slova a hodnocení.

    Zdeňka

  • zakoupeno v EURONICS před 3 lety

    100 %

    Doporučuje obchod

    • Vyzvednutí v kamenné prodejně Datartu
    • Dobré ceny

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den KasoMD,

    děkujeme za všechna uvedená plus.

    Anna

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    100 %

    Doporučuje obchod

    Skvělý přístup, kupovala jsem si televizi v prodejně v Chrudimi. Když jsem ji rozbalila, zjistila jsem že bych chtěla větší, bez problému mi objednali novou a vyměnili.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Kristi,

    děkujeme za milá slova a hodnocení.

    Anna

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    100 %

    Doporučuje obchod

    Velmi spokojen.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Pavle,

    Vaše spokojenost nás těší, děkujeme.

    Anna

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    100 %

    Doporučuje obchod

    • Široký sortiment

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Peťane,

    děkujeme za stoprocentní hodnocení.

    Anna

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Doporučuje obchod

    • Rychlá komunikace i doprava, parádní ceny a služby navíc

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Petře,

    děkujeme za milá slova a hodnocení.

    Zdeňka

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    100 %

    Doporučuje obchod

    • Rezervace online a zboží již za 5 min po obeznámení SMS připraveno k vyzvednutí.Schopnost delší čas rezervace.Ochota při informaci po telefonu.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Vrabelindo,

    děkujeme za stoprocentní hodnocení.

    Zdeňka

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    100 %

    Doporučuje obchod

    • Spokojenost
    • Rychlost dodání

    Spokojenost
    Rychlost

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    děkujeme za všechna uvedená plus.

    Zdeňka

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    100 %

    Doporučuje obchod

    Spolehlivý obchod, vždy jsem byl spokojen. Rychlost vyřízení a ochota personálu

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste si našli čas ohodnotit náš obchod. Věříme, že i příště se rozhodnete pro nás :)

    Zdeňka

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    100 %

    Doporučuje obchod

    • rychlé vyřízení objednávky

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    děkujeme, že nás doporučíte dalším lidem :)

    Zdeňka

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    100 %

    Doporučuje obchod

    Ochotný personál

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Alo,

    děkujeme za milá slova a hodnocení

    Zdeňka

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    100 %

    Doporučuje obchod

    • Rychlost dodání zboží

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    jsme rádi, že i naši rychlost hodnotíte kladně,děkujeme.

    Zdeňka

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    100 %

    Doporučuje obchod

    • Bezproblemove

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    jsme rádi, že vše dopadlo dle Vašich představ.

    Zdeňka

  • zakoupeno v EURONICS před 2 lety

    100 %

    Doporučuje obchod

    Nakupuju hlavně v Euronicsu, jsem spokojen, zatím!

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    jsme rádi, že jste s námi spokojen, děkujeme.

    Zdeňka