Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • doručí aspoň část zboží, ikdyž poškozeného
    • nedodají objednané zboží, nenabídnou alternativu, raději vrátí peníze
    • neumí řešit vzniklé problémy, nekomunikují
    • arogance, nekompetentnost, neschopnost

    Nikdy jsem nezažil horší zkušenost s nákupem na internetu, absolutně tuto společnost nedoporučuji a udělám všechno proto, aby nemohla dále takto fungovat a podvádět lidi. Před třemi měsíci jsem si objednal a obratem uhradil spotřebiče do celého bytu s doručením na pobočku v Králíkách. Na pobočce mi telefonicky potvrdili, že mají zboží skladem, ale když jsem si jej chtěl vyzvednout, tak jsem zjistil, že tam není a bylo mi sděleno, že si to mám vyřešit na infolince, že to není jejich chyba. Taková chyba se může stát, ale očekával bych, že to bude někdo řešit. Na infolince jsem se k mému překvapení dozvěděl, že jsem zboží neuhradil, ačkoli mi poslali potvrzení o přijetí platby. Následně se mi několik dní nikdo neozýval, ikdyž jsem tam znovu volal a psal emaily, protože jsem měl dlouho dopředu domluvenou montáž kuchyně, nikoho to nezajímalo. Po několika dnech mi konečně zavolali a slíbili doručení zboží na adresu, ale ještě ten den pozdě večer mi přišel email, že část zboží není skladem. Další den jsme se domluvili na doručení aspoň části zboží, které další den opravdu doručili (v den montáže kuchyně), ale mezi ním byla i myčka poškozená ze všech stran. Následně mi nabídli výměnu myčky, ale vůbec už neřešili náklady s tím spojené (zejm. montáž) a když jsem nesouhlasil, tak mi nabídli směšnou slevu 10 %. Nedoručenou část objednávky slíbili poslat za 2 - 3 týdny, alternativu skladového zboží mi nenabídli. Čekal jsem další měsíc, ale chybějící zboží stále nedorazilo, mezitím jsem se průběžně připomínal a žádal o nějakou alternativu, ale dostával jsem pouze vyhýbavé odpovědi. Nakonec jsem to po třech měsících nevydržel a objednávku zboží jsem zrušil. Tuhle mou žádost vyřídili obratem, aniž by mi nabídli nějakou alternativu či omluvu. Do několika dní mi vrátili peníze, ale stejné zboží mezitím zdražilo o několik tisíc, na mou žádost o náhradu vůbec nereagovali. Nikdy jsem se nesetkal s tak arogantním jednáním a absolutní nekompetentností lidí, se kterými jsem komunikoval.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    uvedená situace mne mrzí. Zboží se naším zákazníkům snažíme dodávat v co nejkratším čase. Omlouvám se, že zde se nám to nepodařilo. Prosím o zaslání více informací na email [email protected]. Prověříme Vaši objednávku a navrhneme řešení.

    Zdeňka

  • 10 %

    • Neuznání zcela nepřehlédnutelné a naprosto evidentní závady
    • Arogantní jednání zaměstnanců při řešení reklamace.
    • Opravdu naštve, když po dlouhých třiceti dnech dostanete svůj notebook zpátky, přitom si vyslechnete ještě tunu stupidních výmluv proč reklamaci nešlo uznat a doma ho pak máte ve stejném stavu, jako když jste ho předávali.

    Doteď mám na tyhle šmejdy takový vztek, že si to pamatuju ještě po pěti letech! Měl jsem obavu jestli jsem si ten nový telefon nekoupil omylem u nich tak jsem pátral u kterých parchantů jsem tenkrát zakoupil a reklamoval svůj notebook. Naštěstí to ta samá firma nebyla, byť začíná taky na E. Každopádně touto recenzí bych chtěl varovat každého, kdo by si chtěl něco kupovat u Euronics.

    Tenkrát se mi totiž po půl roce od zakoupení u notebooku stalo, že přestal být schopen se nastartovat a zapnout. Respektive se neustále furt dokolečka restartoval, aniž by se spustil samotný Windows. Tak jsem ho samozřejmě předal k reklamaci, jelikož jsem nevěděl jak tenhle problém vyřešit.

    Vyřízení jim trvalo takřka celých 30 zákonných dní. S tím, že vadu která je naprosto evidentní už během prvních deseti vteřin od zmáčknutí tlačítka k zapnutí mi neuznávají. Jejich sprostá výmluva zněla, že záruka se vztahuje pouze na hardware, nikoliv software.

    O čemž teda dost pochybuji, jestli je vůbec pravda. Jako zákazník mám přece nárok na to, aby výrobek který si koupím byl minimálně následující dva roky od zakoupení plně funkční.

    Přitom jak mi nakonec poradil bratranec, stačilo přeinstalovat systém Windows a notebook zase fungoval normálně. Jenže tohle jsem se dozvěděl teprve až od něj. Přestože řešení bylo na první pohled takhle jednoduché, v Euronics mi ho nebyli schopní (nebo spíše ochotní) ani poradit. Prostě mi po třiceti dnech předali nefunkční notebook, řekli že to není jejich problém a tím to považovali za vyřešené.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Tomáši,

    mrzí nás tato situace. Jako prodejci neposoudíme oprávněnost záruční reklamace. Vždy ji předáváme pouze do autorizovaných servisních středisek výrobce, kde je výrobek odborně posouzen a vada je diagnostikována. V případně oprávněnosti je vada odstraněna. Podnět jsem předala odpovědnému oddělení k prověření.

    Za způsobení komplikace se omlouvám.

    Katka

  • 10 %

    • Obchod nikomu nedoporučiji.

    Zboží přišlo rozmlácené a reklamaci nám neuznali, tak nemáme ani zboží ani peníze. Rozhodně nedoporučiji. Už nikdy víc ...

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    uvedená situace mne mrzí, prosím o zaslání více informací na email [email protected]
    Reklamaci prověříme.

    Zdeňka

  • 10 %

    Už nikdy více. Nejhorší zkušenost jakou jsem kdy zažil. Radši si nechám uříznout ruku než abych klikl na potvrdit objednávku na tak amatérském eshopu! Zboží vráceno v zákonné lhůtě dle uvedených postupů, i přes to obchod nechce zboží přijmout a bylo mi zasláno zpět! Dovolat se na infolinku nemožné a na email odpoví až po několika urgencích! Chce se mi zvracet!

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Martine,

    uvedená situace mne mrzí, prosím o zaslání více informací na email [email protected] Prověříme zásilku.

    Anna

  • 10 %

    • Široký sortiment zboží.
    • Nová TV je po několika měsících již potřetí na reklamaci v servisu se stejnou závadou. Kdybych neměl svou starou TV, tak pořád koukám buď do zdi, nebo z okna. Je to pořád dokola , odmontovat, donést na prodejnu, nebo volat na předražené infolinky, na které se nejde dovolat a jsou věčně obsazené, ale peníze vam to účtuje. Potom než si info. předají dále, než vám zavolají ze servisu, než přijedou a odvezou si TV, než ji opraví a zase než zavolají, tak uplynou 3 týdny. Potom než TV přivezou, zase jí musíte pripevňit a zapojit, měsíc jde a potom zase prestane jít a musíte znova absolvovat tuhle saskarnu a pořád dokola. Peníze vracet nechtějí, vyměnit za jiný kus také ne. Jediná možnost je podat žalobu a řešit to soudni cestou. Takhle si nepredstavuji prozakaznicky servis a služby ve 21. století. A do budoucna už u vás nikdy nehodlame nakupovat a všem ostatním doporučují totéž.

    Euronics po špatných zkušenostech již nikdy více.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    je mi líto, že zboží nefunguje jak má. Prosím o zaslání více informací na náš email [email protected]. Reklamaci prověříme a navrhneme řešení.

    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • široký výběr zboží, možnost vyzvednutí na prodejně

    široký výběr zboží, možnost vyzvednutí na prodejně

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    děkujeme za stoprocentní hodnocení.

    Anna

  • 10 %

    Sileny proces pri reklamaci! Zdrzovani, nezajem, neochota!!!
    Euronics uz NIKDY!!!

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    je mi líto, že máte s námi negativní zkušenost s reklamací. Pokud bych pro Vás mohli cokoli udělat ozvěte se nám na email [email protected]. Reklamaci pro Vás rádi prověříme a navrhneme řešení.

    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • zkušený a ochotný prodavač

    ochota a snaha zjistit veškeré informace, jenž jsem k danému výrobku .

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den

    děkujeme za milá slova a hodnocení.

    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vyzvednutí v kamenné prodejně Datartu
    • Dobré ceny

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den KasoMD,

    děkujeme za všechna uvedená plus.

    Anna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělý přístup, kupovala jsem si televizi v prodejně v Chrudimi. Když jsem ji rozbalila, zjistila jsem že bych chtěla větší, bez problému mi objednali novou a vyměnili.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Kristi,

    děkujeme za milá slova a hodnocení.

    Anna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi spokojen.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Pavle,

    Vaše spokojenost nás těší, děkujeme.

    Anna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký sortiment

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Peťane,

    děkujeme za stoprocentní hodnocení.

    Anna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlá komunikace i doprava, parádní ceny a služby navíc

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Petře,

    děkujeme za milá slova a hodnocení.

    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rezervace online a zboží již za 5 min po obeznámení SMS připraveno k vyzvednutí.Schopnost delší čas rezervace.Ochota při informaci po telefonu.

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Vrabelindo,

    děkujeme za stoprocentní hodnocení.

    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spokojenost
    • Rychlost dodání

    Spokojenost
    Rychlost

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    děkujeme za všechna uvedená plus.

    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spolehlivý obchod, vždy jsem byl spokojen. Rychlost vyřízení a ochota personálu

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste si našli čas ohodnotit náš obchod. Věříme, že i příště se rozhodnete pro nás :)

    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé vyřízení objednávky

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    děkujeme, že nás doporučíte dalším lidem :)

    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ochotný personál

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den Alo,

    děkujeme za milá slova a hodnocení

    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání zboží

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    jsme rádi, že i naši rychlost hodnotíte kladně,děkujeme.

    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bezproblemove

    Reakce obchodu EURONICS

    Dobrý den,

    jsme rádi, že vše dopadlo dle Vašich představ.

    Zdeňka