• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodané zboží mělo úplně jiné parametry než ty, které obchod nabízel. Zboží jsem vrátil zpět.

    Reakce obchodu eTZBshop.cz

    Dobrý den Miroslave, bohužel výrobce měl uvedeny špatně parametry. Za tuto nepříjemnost se Vám omlouváme, na stránkách jsme to ihned opravili. Čerpadlo jste vrátil k nám na firmu a my Vám obratem vrátili peníze. Doufáme, že příště s námi budete spokojen. Hezký den, tým eTZBshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží skladem nemají úplně skladem
    • informaci o tom, že objednané a zaplacené zboží nemají, dají pozdě
    • bez (d)omluvy změní dopravce na méně spolehlivého

    Bohužel velké zklamání. V sobotu objednám a okamžitě z Fio banky do Fio banky platím zboží, které je uvedeno skladem. Obratem přijde potvrzení včetně dopravy PPL.
    Neděje se nic až do úterka, kdy mi napíšou, že skladem nemají vše a zbytek snad budou mít ve středu. Ve středu to skutečně pošlou, ale Geisem. Ve čtvrtek Geis pošle mail, že bude "z provozních důvodů" doručovat až pátek. Takhle si kvalitní služby nepředstavuji.

    Reakce obchodu eTZBshop.cz

    Dobrý den, pane Lubore, dovolte nám reagovat. Ano, máte pravdu, že jste převáděl peníze v sobotu. Objednával jste si 6 ks hadiček. Skladem jsme měli v danou chvíli 2 ks a zboží od dodavatele na cestě. Nyní dovolte ke komunikaci. V pondělí jsme se Vás pokoušeli několikrát telefonicky kontaktovat, abychom si potvrdili objednávku a informovali Vás o vzniklé situaci. To se nám bohužel nepodařilo. V úterý jsme Vás informovali emailem o celé situaci s nabídkou storna objednávky a možnosti vrácení peněz, pokud nebudete chtít čekat. Storno objednávky jste zamítl. Zboží k nám doručil dodavatel ve středu v poledne. PPL bychom posílali zásilku až ve čtvrtek (jezdí k nám dopoledne). Nejrychlejší variantou bylo zvolit Geis. Provozní důvody dopravce ovlivnit nedokážeme. Co se týče spolehlivosti dopravců, je to podle nás subjektivní pocit. Vše záleží hlavně na řidiči a jeho komunikaci. Je nám velice líto, že jste byl s námi takto hrubě nespokojen a vezmeme si z toho do budoucna ponaučení. Děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme Vám hezký den, obchodní tým eTZBshop.cz

    • sehnal jsem u nich zboží, které jsem požadoval
    • Zboží nemají na skladě a v tuto chvíli je to 18 dní od objednávky kde u zboží byla uvedena dostupnost 3-5 dnů. Mám obavy, že než mi nádrž dodají, tak bude po létě.

    Reakce obchodu eTZBshop.cz

    Dobrý den, pane Řího, velice nás mrzí, že jste byl s námi nespokojen a chápeme Vaši reakci. Stalo se to, že nám dodavatel opakovaně nedodal zboží v požadovaném termínu. Není to výmluva, ale takové věci se bohužel někdy stávají. Sjednáváme nápravu, aby se tato situace již neopakovala. Včera jsme Vám volali, že Vaši objednávku právě expedujeme. Za vzniklé nepříjemnosti se Vám ještě jednou omlouváme. Hezký den, obchodní tým eTZBshop.cz