Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Na začátku příjemná a vcelku kvalifikovaná komunikace a doporučení objednat přes e-shop. Následně jedna urgence a odkaz počkat na výzvu z e-shopu o připravenosti zboží. Je to dva týdny a čekám dodnes! :-(
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den, byť se to stává velmi omezeně, nejspíš došlo k nějakému technickému problému. Prosím Vás proto o přeposlání Vaší objednávky (automatického potvrzení, které jste obdržel e-mailem) na adresu [email protected] včetně Vašeho tel. čísla, abychom mohli věc dořešit promptně. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za toto ojedinělé zdržení, nejspíše způsobené technickým problémem.
S pozdravem
Tým ZENIT -
Nedoporučuje obchod
- Špatná kvalita dodaného zboží
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Věřím, že jste kvalitu, kterou zde zmiňujete, řešil s naším obchodním oddělením a dodávku se podařilo napravit k Vaší plné spokojenosti. V opačném případě kontaktujte našeho pracovníka, který Vám zaslal potvrzení objednávky, aby mohlo být dořešeno.
S pozdravem
Tým ZENIT -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží dorazilo na fakturační adresu místo dodací.
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, mrzí nás, že jsme zboží odeslali na fakturační adresu, namísto na požadovanou adresu určení. Takováto chyba se stává jen velmi zřídka. Při příštím zpracování objednávky si dáme ještě větší pozor.
Děkujeme za pochopení.
Tým ZENIT - eshop.zenit.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednané a ihned zaplacené zboží, které měli skladem, mi ani po týdnu neposlali. Musel jsem tam volat a zjevně nikdo nevěděl, co s objednávkou je.
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den,
omlouváme se, pokud došlo k takovémuto pochybení a jsme rádi, že dodávka již byla uskutečněna a vše dopadlo dobře.
Trvale usilujeme o bezchybné vyřizování objednávek a naprostou spokojenost zákazníků, ale výjimečně se může stát, že se nám něco nepovede. Před vlastními chybami se ale neschováváme, snažíme se z nich poučit a hlavně je napravit. Budeme rádi, pokud se s námi spojíte na tel. 602238961, abychom se dozvěděli více o našem pochybení a mohli Vám nabídnout i nějakou kompenzaci.
S omluvou a pozdravem
Tým ZENIT -
Nedoporučuje obchod
neumí prodat třebas polovinu macrolonové předražené desky,ačkoliv nabízení řezání na míru.Aby záazním zaplatilza desku na př 7500,-Kč a povinna zůstala u zákazníka nevyužitá je v dnešní době nepochopení vůbec něco u dané firmy prodávat,
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den,
prodej menších rozměrů desek nabízíme cca u 80% sortimentu. Vy jste si bohužel vybral právě takový typ, který prodáváme jen po celých deskách (což nevylučuje formátování na požadovanou míru, s podmínkou odběru i vzniklých zbytků). Pokud byste neodmítal radu kolegyně, která Vaši objednávku zpracovávala, jistě bychom našli takový typ materiálu, který by Vašim potřebám odpovídal, a přitom bychom jej nabízeli i v menších rozměrech.
S pozdravem
Tým ZENIT - eshop.zenit.cz -
Nedoporučuje obchod
Ve čtvrtek 19.5.2022 byl závoz,ale zboží nedorazilo.
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den, chápeme, že pokud byla dodávka potvrzena a nedorazila, je to důvod k nespokojenosti. Každý den máme desítky závozů, a tak bez dalších údajů (jméno / číslo objednávky) bohužel nedokážeme rozklíčovat, proč právě Vaše dodávka nedorazila, či co se stalo. Běžná praxe je, že pokud se závoz z jakýchkoliv důvodů neuskuteční, kolegové ze skladu zákazníkovi dávají telefonické avízo - možná se Vám nedovolali? Budeme věřit, že při příštím závozovém dnu již vše dopadne tak, jak by to mělo být.
S pozdravem
Tým ZENIT - eshop.zenit.cz -
Nedoporučuje obchod
17.5.2021 objed. a zaplaceno zboží přes E-shop (přímo neprodávají), na které spěchám. 21.5.2021 mě volají, kdy pro to přijedu ( v e-mailu je tučně vyznačeno že mne vyzvou k vyzvednutí a tvrdí , že to tam není), hned pro to jedu a čekám 50 minut než nařežou zboží, které je ,, připraveno" k odběru a dnes(30.5.21) ještě nemám konečnou fakturu !! Co mám hodnotit ???????
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den, mrzí nás, že ve Vašem případě nedopadlo dodání materiálu tak hladce, jako u ostatních zákazníků.
E-mailem jsme Vás informovali, že k vyzvednutí budete vyzván; následně Vás naši pracovníci telefonicky kontaktovali s dotazem, kdy si zboží plánujete vyzvednout.
Pokud jste poté "okamžitě" přijel, nebyl z naší strany prostor pro okamžitou přípravu zboží, protože jsme se věnovali zákazníkům, kteří přijeli před Vámi.
Příprava deskového materiálu bohužel není tak jednoduchá, jako vyzvednout krabičku s léky v lékárně.
Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš případný příští nákup u nás proběhne bez komplikací.
S podzravem
Tým ZENIT -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Domluvena platba kartou, ale řidič neměl terminál - komplikace s hotovostí.
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den, to nás mrzí, že dohodnutý způsob platby nedopadnul. S ohledem na množství řidičů bohužel nejsou všichni běžně vybaveni platebním terminálem, avšak s ohledem na tento případ se pokusíme upravit proces tak, aby se podobný případ již nestal. Dodatečně se omlouváme.
S pozdravem Tým ZENIT - eshop.zenit.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem musela pomoct skládat z nákladního auta, z 9 desek jich 8 přišlo poškozených. Pan řidič je sice velmi ochotně odvezl a tvrdil, že náhradní desky mohou přivézt ještě týž den. Nicméně na reklamaci jsem musela čekat týden - i když jsem při telefonické domluvě výslovně žádala okamžité doručení, protože jsem na druhý den měla objednanou firmu, která měla desky používat.
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den a děkujeme za recenzi.
O tom, jak uskutečňujeme dopravu, informujeme na našich stránkách https://eshop.zenit.cz/logistika/ "Přepravu provádí pouze řidič. Prosíme o zajištění minimálně jedné osoby, která řidiči pomůže s vykládkou."
Za dodávku vadného materiálu se omlouváme, poškození nebylo při nakládce odhaleno výstupní kontrolou. S ohledem na rozměr desek bohužel nejsme schopni zajistit dopravu náhradní dodávky týž den. Novou dodávku jsme zajistili v nejbližším možném termínu, tj. následující týden. Mrzí nás, že dodávka nedopadla k Vaší spokojenosti, a ještě jednou se omlouváme.
Tým ZENIT -
Nedoporučuje obchod
- Nenapadlo mě přepočítat šrouby při počtu 32 ks chyběly 4
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklé komplikace. Šrouby nepočítáme, ale vážíme - k chybě tedy nejspíš došlo vlivem odchylky naší váhy.
Váhu přezkoušíme, a pokud bude vykazovat velkou odchylku, koupíme novou.
Chybějící šrouby Vám pochopitelně rádi zašleme poštou. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za zpětnou vazbu, která poukázala na tento nedostatek.
S pozdravem Tým ZENIT - eshop.zenit.cz -
Nedoporučuje obchod
Nelidské jednání ve výdeji zboží, jednal jsem s cvičeným robotem. Prostě zákazníkům vydávají do 13:00, ve 13:05 jsem již pouze obtěžující odpad. Vysvětlení se mi již dostalo mailem, ale děkuji, se Zenitem již nikdy více.
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den,
je nám líto, že jste se cítil takovým způsobem a ujišťujeme Vás, že na obtíž nám není nikdy žádný zákazník. Nastavené limity musíme ale dodržovat, abychom byli schopni každý den naformátovat a vyexpedovat velké množství zakázek, které zavážíme zákazníkům vlastní dopravou následující den. S ohledem na trvalou frontu zakázek ke zpracování, z nichž většina obnáší manipulaci s velkými deskovými materiály vč. řezání, může příprava zboží na expedici trvat i více než dva pracovní dny. Prosíme vás tedy o zaslání objednávky prostřednictvím e-shopu či mailem anebo kontaktování našeho zákaznického oddělení alespoň 2 pracovní dny před požadovaným datem převzetí zboží. Osobní odběr je pak možný každý den do 13:00 hod.
Děkujeme za pochopení těchto pravidel, která nám umožňují uspokojit co největší počet zákazníků, a to jak z řad koncových uživatelů, tak firem.
Tým ZENIT - eshop.zenit.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nerespektujte požadavek zákazníka a formátujte na menší kousky a odhazujte některé malé kousky na hranu. Poslal jsem jim formátovací plán v mém předchozím pořadí a oni ho prostě ignorovali a trvali na svém orignálním plánu bez jakéhokoli vysvětlení. Určitě obdrželi můj e-mail, protože se mnou diskutují o dodací hodině ve stejném e-mailu.
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den,
formátování provádíme nástěnnou kotoučovou pilou, která umožňuje jen podélné nebo příčné řezy, které musí probíhat přes celou desku (šíři nebo délku). Pokud Vámi zpracovaný nářezový plán nezahrnoval řezy přes celou šíře či délku, pak jej nebylo možno zrealizovat. Pokud byl toto Váš případ, pak kolega, který Vaši objednávku zpracovával, s Vámi měl nemožnost naformátovat dle Vašeho požadavku konzultovat. Pokud odřezky, které Vám vznikly, byly příliš malé a Vy jste počítal s většími, dejte nám vědět, nějaké odřezky materiálu se pro Vás pokusíme zajistit.
Tým ZENIT -
Nedoporučuje obchod
- Ceny jsou přijatelné
- e-shop komunikace s referentkou v případě nesrovnalosti objednávky laikem.
- Při doobjednávce, která byla provedena ještě v rámci slevové akce 20%, mi nebyla uznána tato sleva v plné hodnotě, ale v hodnotě 10%. Cena se změnila i u předešlé již zálohově zaplacené zakázce v plné slevě. Při doplatku jsem zaplatil částku i rodílu předtím uznané slevy.
- Při vydávání zboží mi nebylo vydáno kompletní. Nedodána Al lepící páska.
- Měl jsem objednány 2 ks lišt 4m a 1 ks lišty 2 m. Dostal jsem 5 ks lišt 2m.
- Vydávací doba vzhledem k prodejní mi nesedí. Musel jsem jet nadvakrát, což mi nikdo neuhradí. Domníval jsem se, že zboží bude již nechystáno k vyzvednutí na hromadě v termínu uvedeném na zakázce a nikoliv se teprve bude vychystávat.
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den, děkujeme za reakci, kterou jsme v týmu back-office důkladně rozebrali.
- nesrovnalosti v ceně, na které poukazujete, byly s Vámi ihned vyřešeny, přeplatek vrácen, to vše doprovázeno patřičnými omluvami
- za chybu skladníků se ještě jednou omlouváme (opomenutí vyskladnění pásky), chybějící položku jsme obratem (shodou okolností při Vašem dalším nákupu) vyskladnili; považujeme za důležité podotknout, že při převzetí materiálu má každý zákazník zboží překontrolovat a bezvadnost dodávky stvrzuje svým podpisem na dodacím listu
- lišty byly dodány dle Vaší objednávky, tzn. 5ks délky 2m; protože 2m není standardní výrobní formát lišt, ale k formátování dochází na našem skladě, byly dodacím listem vyskladněny 2ks 4m a 1ks 2m a naformátovány dle Vaší objednávky
- vydávací doba skladu není totožná s otvírací dobou kanceláře; tuto informaci uvádíme jak na našich internetových stránkách, tak na vstupu do areálu firmy Zenit. Vydávací doba je upravena tak, abychom byli schopni připravit zboží na expedici co největšímu počtu zákazníků.
Tým ZENIT -
Nedoporučuje obchod
naprosto neseriozní obchod
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše nespokojenost, kterou dle hodnocení ani jména nedokážeme rozklíčovat, tudíž ani okomentovat. Snad se příště vše podaří k oboustranné spokojenosti.
Tým ZENIT -
Nedoporučuje obchod
Cena bila 20% vissi
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den,
naše ceny odráží cenovou politiku jednotlivých výrobců, které na našem trhu zastupujeme.
Tým ZENIT -
Nedoporučuje obchod
neúměrně dlouhá doba pro dodání- 11 dnů, formátování (řezání)za poplatek na 4 díly z toho je jeden o 2 cm delší než 3 zbývající!!!
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den,
doba dodání se odvíjí od skladové dostupnosti. Čas od času se může stát, že zboží se na eshopu zobrazuje jako dostupné, v daný okamžik však může být dostupné pouze na jednom z našich skladů. V takovém případě potřebujeme čas na interní převoz a následně připravujeme expedici k zákazníkovi.
Pro dopravu materiálu deskového typu není obvykle možné s ohledem na rozměr zboží využívat sběrných služeb, což prodlužuje termín dodání s ohledem na pravidelné závozové dny do různých koutů naší republiky.
Formátování je služba, kterou účtujeme zvlášť, není automaticky zahrnuta do ceny zboží, což je výhoda pro ty zákazníky, kteří nakupují celé desky bez řezání.
Pokud byl jeden z dodaných dílců větší, omlouváme se za to. Prověříme na skladě.
Tým ZENIT -
Nedoporučuje obchod
- Polykarbonátove desky neodpovídají rozměrům dle výrobce! Šířka 1050mm nebyla dodržena, jednalo se o cca 1040mm což je dost při přesné montáži desek na krokve široké 60mm
Reakce obchodu Zenit
Vážený zákazníku,
velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s naší dodávkou, kteroužto navíc evidujeme jako ojedinělou.
Formát 1050mm není standardní rozměr výrobce, nýbrž rozměr, na který desky formátujeme sami, abychom rozšířili zákazníkům dostupné formáty materiálu.
Dostupnost desek 1050mm je tedy náš vstřícný krok vůči zákazníkům. Pro montáž komůrkového polykarbonátu se běžně používají desky celé šíře, uprostřed musí být podepřené. Standardní výrobní šíře 2100mm však nemusí být formátovaná na poloviny – je jen nutné desku v polovině šíře podepřít a přikotvit. Polykarbonát se teplem roztahuje, tudíž je potřeba s tepelnou roztažností desek počítat. Analogicky v chladném počasí budou desky menší - i s touto skutečností je potřeba předem počítat.
Pokud došlo k nepřesnosti, kterou popisujete, jsme připraveni Vám poskytnout novou dodávku s šíří desek 1048mm (4mm je řez kotouče pily).
Za případné komplikace při montáži se každopádně omlouváme.
Tým ZENIT -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Objednané zboží mělo být doručeno 6.6.2018, ale doručeno bylo až 11.6.2018 a polykarbonátové desky přišly v jiném rozměru než jsem si objednal.
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že se nepodařilo dodat zboží v původně potvrzeném termínu. Je navíc politováníhodné, že došlo k chybě při formátování. Moc se omlouváme, jsou věci, které musíme zlepšovat. Špatně naformátované desky jsme samozřejmě rychle nahradili správnými a navíc Vám jako drobnou kompenzaci nabízíme slevu -10% pro příští nákup a navíc služby (formátování a dopravu) na příští nákup zdarma. Budeme rádi, pokud se k nám neotočíte zády.
Tým ZENIT -
Nedoporučuje obchod
Na stránkách měli zboží skladem a ve skutečnosti ho nemají. Pracovník mi slíbil, že vše prověří a již se neozval.
Reakce obchodu Zenit
Dobrý den,
ten hříšník, co slíbil, že se ozve a neozval se, by si měl posypat hlavu popelem. Velice se omlouváme a věříme, že takovéto opomenutí se z naší strany stane maximálně jednou za deset let.
Ke zobrazení neaktuální dostupnosti zboží došlo z technických důvodů na straně synchronizace e-shopu a účetního systému. Omlouváme se za dočasnou nedostupnost daného produktu, na zlepšování služeb zákazníkům průběžně pracujeme.
Děkujeme za pochopení. Tým Zenit -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Hrozně fungující eshop, ti kdo jej tvořili si dělají z lidí prdel, komunikace a logistika katastrofání....
Reakce obchodu Zenit
Vážený pane Šaláte,
velice nás mrzí, že jste nebyl spokojený s průběhem Vaší objednávky.
Do vývoje uživatelsky přívětivého e-shopu investujeme nemalé úsilí i prostředky a obecně na něj máme velice pozitivní ohlas. Chápeme však, že se nemůžeme trefit do vkusu či představ všech.
S pozdravem Tým Zenit