Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka nebyla ani po týdnu připravená k osobnímu odběru a na infolinku se nedalo dovolat...

    Reakce obchodu Zenit

    Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace. Vaši objednávku jsme zpracovali, ale bohužel jsme Vás neinformovali ohledně možnosti vyzvednutí zboží. Ve dnech od 5.-7.7. byly naše prodejny zavřeny nebylo tedy možné se s námi v těchto dnech spojit.Toto zboží máme standardně skladem. Budeme Vás tedy kontaktovat. S pozdravem tým Zenit

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod má jedničku. Dopravce, kterému byla zásilka předána za pět !!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Levnější polykarbonát než v Hornbachu.
    • Neumí nic uřezat rovně, přitom si ale umějí naúčtovat peníze za řez polykarbonátu. Naštěstí jsem měl možnost zmenšit formát ručně a skrýt tak jejich křivé hrany.
    • Příjezdová cesta v Červené Lhotě je strašně úzká a rozbitá, příjezd z obce zatarasen sloupky.
  • Nedoporučuje obchod

    • pro mne žádné
    • dlouhá doba od objednání

    nedoporučil

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží i po předchozím potvrzení objednávky ve skladu nenašli. Absolvoval jsem cestu Pardubice-Praha úplně zbytečně.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod ok, neumí však dodržet naplánovaný den dopravy, ani čas

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neoperativnost, neochota

    Nevyhovující

  • Nedoporučuje obchod

    • nízké ceny
    • zboží nedorazí do 5ti pracovních dnů, jak inzerují
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • široký sortiment
    • přepravní služba - přestože byl balík zřetelně označen cedulkou "KŘEHKÉ", přišlo zboží poškozené. Při reklamaci v Zenitu jsem byl odkázán na přepravní službu, ale v jejich obchodních podmínkách stojí, že reklamovat může pouze objednavatel přepravy, což je Zenit.

    široký sortiment, rychlé vyřízení, ale je potřeba zboží pečlivě prohlédnout při přejímání.

    Reakce obchodu Zenit

    Omlouváme se za komplikace způsobené poškozením při dopravě. Dopravu si najímáme externě a samozřejmě tyto reklamace vyřizujeme my, ke spokojenosti našich zákazníků. Náhradu škody následně vymáháme od dopravce dle platných norem. Neváhejte se v případě poškozeného zboží na nás obracet, zásilku dáme do pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo pravděpodobně vlivem přepravy zcela zničené. Bohužel po e-mailové reklamaci se nic neděje.
    S finálním vyjádřením bych tedy nejraději počkal do doby vyřízení reklamace.

    Reakce obchodu Zenit

    Reklamace samozřejmě řešíme co nejrychleji, včetně této a snažíme se zákazníkům vycházet vstříc i v situacích, kdy za poškození zboží neneseme odpovědnost my, ale dopravce, jako tomu bylo v tomto případě. Za komplikace se samozřejmě omlouváme, děláme vše proto, aby k nim docházelo co nejméně, nejlépe vůbec.