Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • v poznáce jsem se ptal jestli je baterie kopatibilní s mým zařízením bez odpovědi baterii poslali a nefunguje

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Pole "poznámka" u objednávek slouží pouze pro informace k expedici objednávek. Technické dotazy Vám rádi zodpovíme na naší zákaznické podpoře na e-mailové adrese [email protected].
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní neochota řešit problém s dopravou.

    Objednávka zpřed 10ti dnů zatím nedorazila. Dopravce ji doručil na výdejní místo kilometry vzdálené (jedná se o doruční v širším centru Prahy kde je parcelshop na každém rohu). Obchod nebyl ochoten situaci jakkoliv aktivně řešit a také odmítl poslat druhý kus.

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí komplikace s doručením Vaší objednávky. Jednalo se problém na straně přepravce, který Vaši zásilku přesměroval. Bohužel tuto skutečnost nejsme schopni ovlivnit, jakmile je zásilka předána přepravní společnosti, již nemáme na její doručování vliv.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno a zaplaceno dne 13.11. , dnes 20.11. ještě nebylo zboží předáno dopravci.

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace se zpožděním expedice Vaší objednávky.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách tvrdí 1-2 dny dodání na adresu. Čekala jsem však 3 dny, pak jsem zavolala na infolinku, kde mi bylo sděleno, že budu muset čekat ještě minimálně další 2 dny. objednávku jsem tudíž zrušila a objednala z Alzy, kde jsem produkt měla jenže tentýž den večer.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žárovky praskla hned po nasazeni

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi obchodu. Prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu na [email protected], kde Vám rádi pomůžeme s řešením problému.
    S pozdravem
    Tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodejce mění po přijetí a zaplacení objednávky cenu!!! Určitě obchod nedoporučují a už nikdy více o nich nechci slyšet. Jejich jednání bych vyhodnotil, jako klamavou obchodní praktiku!

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Bohužel došlo k chybě v našem systému, který automaticky nastavuje ceny. Jako kompenzaci jsme Vám nabídli 20% slevu na Vaší objednávku, kterou jste se rozhodl nevyužít. Za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme a přejeme Vám pěkný den.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespokojen objednávka zrušena.

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi. Velmi nás mrzí vzniklá komplikace. Bohužel došlo k technické chybě na našem e-shopu, která byla ale obratem vyřešena. Jako kompenzaci jsme Vám poskytli slevu 20%.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji, nedodržuje své vlastní obchodní podmínky a ruší řádně uzavřené kupní smlouvy.

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi. Velmi nás mrzí vzniklá komplikace. Bohužel došlo k technické chybě na našem e-shopu, která byla ale obratem vyřešena. Jako kompenzaci jsme Vám poskytli slevu 20%.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Diffuser D3 - voda z něj stříká všude okolo...asi špatné uzavření...vracím

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi obchodu. Takové chování našeho difuzéru nepatří mezi standardní vlastnosti výrobku a doporučujeme přistoupit k reklamaci. Pro více informací nás prosím kontaktujte na [email protected].
    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem spodní kalhoty velikost XXL ve skutečnosti přišly cca M nebo L (označené XXL) po oblečení se jim nohavice srolují a jsou z nich skoro tanga. Soudruzi v PRC udělali někde chybu. Co s tím budete dělat? Děkuji za odpověď Knajfl

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den pane Knajfle,
    Vaše objednávka od naší značky obsahovala sonický kartáček TrueLife SonicBrush Compact. Vámi popisované zboží naše značka neprodává, proto bude třeba obrátit se s reklamací na prodejce, u kterého jste si kalhoty zakoupil.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem neobdržel
    • Peníze mi nevrátili

    Dne 15.2 jsem si objednal náhradní hlavice ke kartáčků a řádně je zaplatil, následující den mi přišel mail že mi objednávku zrušili bez udání důvodu, tak jsem jim napsal ať mi tedy vrátí peníze, nacož mi bylo odpovězeno že mi nakonec byla objednávka expedována (údajně původně zrušili objednávku kvůli nesmyslným dodáním údajům (pro neznalé tak u balikovny a zasilkovny nemusíte zadávat žádné pravdivé informace kromě emailu nebo telefonu, zásilka se vyzvedává pouze na základě kódu)), tuto zásilku expedovali podle jejích slov 17.2, kde by mě ovšem o tomto skutků ihned informovala zasilkovny, stejně tak jako by mi přišlo upozornění do aplikace zasilkovny, kterou mám v telefonu, to se bohužel do dnes (23.2) nestalo, čili nemám ani zboží, ani peníze. E-shop nekomunikuje! Nikomu tedy NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Vaši objednávku jsme prověřili. Z technických důvodů neprošla expedice objednávky dne 17.2.2022 jak jsme Vás původně informovali emailem. Tuto skutečnost jsme následně napravili a dne 23.2.2022 byla Vaše zásilka expedována.

    Za způsobené komplikace se velice omlouváme.

    Dále si dovolujeme zmínit bod 2.2 Obchodních podmínek e-shopu TrueLife, se kterými jste souhlasil nákupem na našem e-shopu (https://eshop.truelife.eu/cs//3-obchodni-podminky), kde se uvádí: "2.2 Při registraci na stránkách internetového obchodu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě veškeré údaje."


    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekonečná čekací doba na dodání produktu
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Výrobek TrueLife SonicBrush Compact není dodáván s usb nabíjecím adaptérem.

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi. Je tomu skutečně tak, součástí balení je nabíjecí stanice s kabelem USB, adaptér do zásuvky není součástí balení.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    TrueLife NannyCam H32 chuvicka dorazila nefunkční.

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,

    tato situace nás velice mrzí. Prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu na [email protected]

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod a doručení v pořádku. Jen nabijecka má špatný kontakt Nabijí až když ji nastavim do správne pozice. Vzhledem k tomu, ze chuvicku nutne potřebuji a dodání trvalo déle v tomto období, nereklamovala jsem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Oznaceno skladem, objednane, za par dni email ze tovar neni a bude v polovici januara(za 2mesiace). Skoncilo vratenim penazi.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jedná věc byla správně. Náhradní hlavice jiné. Když jsem tam psal napsali že jsem si je objednal. Vím co objednávám.

    Nedoporučuji.. Hlavice jsem vyhodil.. Posílat a reklamovat by bylo dražší než je hodnota výrobku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 10 dnech od objednávky jsem zboží neobdržel a nikdo mne ani nekontaktoval s alespoň nějakým odůvodněním .

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,

    tato situace nás velice mrzí. O nedostupnosti zboží jsme Vás 2x informovali prostřednictvím emailu. Je možné, že obě zprávy skončili ve spamové schránce.

    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na [email protected]

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikace, na kontaktní mailovou adresu nelze nic poslat, vrací se jako neexistující. Zboží označené jako "predobjednavka" s nejasným termínem dostupnosti. ale zaplatit chtějí komplet hned. Nelze se na nic zeptat, na webu není žádný funkční kontakt.

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za tyto komplikace. Bohužel byla emailová adresa dočasně z technických důvodů nedostupná. Veškeré dotazy bylo možné vyřídit telefonicky.
    Ve chvíli, kdy jste daný produkt objednával, jsme bohužel stále neměli přesnější datum o možnostech přepravy a naskladnění. Z tohoto důvodu nebylo možné informaci uvést na eshop.

    Za komplikace se ještě jednou velice omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    tým TrueLife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí co nemají.

    V době, kdy jsem provedl objednávku, bylo u zboží uvedeno, že je skladem a objednávka mi byla přijata. Pak, ale najednou, že již není skladem a bude do tří měcíců. mezi tím mi unikly jiné nabídky. Bylo to neseriózní jednání. Asi byl někdo přednější.

    Reakce obchodu TrueLife.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, bohužel však vzhledem k vysoké poptávce došlo k situaci, kdy nově naskladněné zboží bylo již dávno rezervováno a obratem expedováno. Stav skladem tedy byl správný, ale žádný z kusů nebyl volný. Tuto skutečnost jsme v následujících dnech opravili a zákazníky o situaci vyrozuměli.

    Za tyto komplikace se ještě jednou velice omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    tým TrueLife