Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Boty jsem si přála vrátit po 10 pracovních dnech z důvodu malé velikosti ( dostala jsem jako dárek ), nebylo mi to umožněno. Větší boty pro mne nemají. Ještě jsem se s takovým jednáním nesetkala....
    Nezájem o zákazníka, nevůle cokoli řešit.

    Reakce obchodu Total Sport

    Vážená paní Pazderková,
    velice mě mrzí Vaše recenze, která se navíc z velké části nezakládá na pravdě. Zboží jste u nás objednala 21.6. a bylo Vám doručeno (převzala jste ho) 23.6. Poprvé jste projevila zájem zboží vrátit 10.7. tzn. ne po 10ti dnech jak uvádíte, ale po 17ti dnech, vše máme evidováno. Zákonem stanovená lhůta pro vrácení zboží, která je obecně známa je 14 dní a je to také jasně stanoveno v Obchodních podmínkách se kterými jste souhlasila. Poté, co jste projevila zájem zboží vrátit po stanovené lhůtě Vám byla v rámci našeho vstřícného prozákaznického přístupu nabídnuta výměna za jakékoliv jiné zboží, toto jste však nevyužila.
    Je velmi jednoduché napsat anonymně nepravdivou a hanlivou recenzi na internet, ale ostatním zákazníkům tím nepomůžete a zcela zbytečně škodíte firmě, která svou práci dělá mnoho let poctivě, o čemž také svědčí desítky recenzí níže...
    S přáním hezkého zbytku léta Roman Pink, Total sport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pri placeni zbozi kartou selhalo presmerovani na platebni branou. Prestoze jsem obchodu obratem psal, jak mohu zaplatit, prodali zbozi nekomu jinemu.

    Reakce obchodu Total Sport

    Vážený pane Vinklere, Vaši objednávku jste realizoval 5.9.17 ve 20,03hod. a z neznámého důvodu jste nebyl schopen zaplatit kartou. Jistě chápete, že v noci na maily z pochopitelných důvodů neodpovídáme. Druhý den ráno, kdy jsme začali řešit Vaši neúspěšnou objednávku jsme Vám 7x telefonovali, abychom jsme se s Vámi dohodli na dalším postupu. Vy jste nám ani nezvedl telefon, ani jste se neozval zpět. Ve 14,45hod nám přišla další objednávka na toto zboží a protože ji zákazník bez jakéhokoliv problému zaplatil kartou přes platební bránu, tak jsme mu toto zboží prodali. Ve 14,48hod byla Vaše nezaplacená objednávka stornována. Myslím, že z výše uvedeného je zřejmé, že chyba nevznikla na naší straně a Vaši recenzi považuji tímto za zcela nekorektní. S pozdravem Roman Pink

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mě podvedl, a to tím, že po telefonicky dohodnutém osobní odběru internetové objednávky objednávku následně bez jakéhokoliv předchozího upozornění e-mailem prohlásil za stornovanou a 4 páry bot mi prodal jako nákup v prodejně! Po mé reklamaci této skutečnosti prohlásili, že mi na základě džentlmenské dohody umožní případné vrácení zboží. Což nakonec proběhlo a všechny peníze mi byly na účet vráceny. Navíc, zcela v rozporu s Obchodními podmínkami, na mě v obchodě vyvíjeli nátlak, abych vyzvednuté zboží vrátil v co nejkratší době, protože je po tomto zboží vysoká poptávka.

    Reakce obchodu Total Sport

    Vážený pane Kempný, rozhodně nehodlám zatěžovat ostatní zákazníky argumenty na svou obhajobu, Vy sám nejlépe víte, jak se celá záležitost odehrála. O všem jste byl podrobně informován jak osobně, tak maily, které máme v archivu, nikdo Vás v ničem nepodvedl a vše proběhlo z naší strany korektně. Vaši "objednávku" považuji od samého počátku za podivnou a spekulativní s úmyslem nás poškodit, což potvrzuje Vaše recenze a skutečnost, že jste všechno zboží (několik párů obuvi) vrátil. O kvalitě našich služeb vypovídá přinejmenším ta skutečnost, že v dnešním velmi konkurenčním prostředí fungujeme více než 20 let a nakonec desítky spokojených recenzí níže hovoří také jasně. Naše slovo vždy platí, což nakonec sám potvrzujete, takže nechápu Vaši motivaci napsat takto nekorektní recenzi.
    S pozdravem Roman Pink