Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace před nákupem
    • Koupený díl hned po nainstalování byl poškozen. Nicméně nebylo možné vyměnit za funkční, ale musím podstupovat reklamační řízení. Tj vozidlo stojí a já přicházím o práci.

    Koupený díl hned po nainstalování byl poškozen. Nicméně nebylo možné vyměnit za funkční, ale musím podstupovat reklamační řízení. Tj vozidlo stojí a já přicházím o práci. Myslím že by si měli stát za kvalitou prodávaných dílů, a postavit se ke zjevnému zmetku, okamžitou výměnou.

    Reakce obchodu Světluška, s.r.o.

    Dobrý den,
    mrzí mě špatná zkušenost. Do dílu nevidíme, stejně jako není "vidět" do televize nebo vysavače. I těm nejlepším výrobcům na světě se občas něco nepovede. Ale rozumím tomu problému s odstaveným autem. To je nepříjemné. Montovaný díl bohužel musí posoudit výrobce. Kdyby nebyl montován, lze to řešit okamžitou výměnou.

    Pěkný den
    M.Janíček

  • Nedoporučuje obchod

    Tovar už nieje možné dodať a stále je na stranke . ( manžeta na multicar m26 VW )

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Sice slušně zabalené ale ze 4 kusů zadních světel 2 kusy naprasklé.Hrůza a proto nedoporučuji.Myslím že by to měli aspoň kontrolovat co odešlou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá lhůta dodání (zboží bylo skladem)
    • zkreslené a neúplné informace o stavu objednávky
    • špatná komunikace

    Čekat týden na zboží, které je skladem, výmluvy. Drahá přeprava. Nedokážusi přestavit objednat si nějaké životně důležité díly na auto.

    Reakce obchodu Světluška, s.r.o.

    Dobrý den,
    máte pravdu. Tohle se prostě nepovedlo. Balík se nepodařilo podat včas přepravní službě. Za to Vám jistě patří omluva. Cena přepravy je stanovena dle přepravovaného zboží, jeho váhy, charakteru a rozměru. Běžné kurýrní služby mají přísné limity na velikost zásilek, proto některé padají do nadrozměru a musí se poslat individuální přepravou. Ta je bohužel dražší. To je věc kteru neovlivníme a se kterou jste byl při tvorbě objednávky seznámen.

    Děkujeme za podnětnou rezenci. Díky ní se nám podařilo najít mezírku v průběhu expedice a doufáme, že se podobný případ již opakovat nebude.

    Pěkný den
    M.Janíček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo nekompletní, reakce obchodu žádná...

    Reakce obchodu Světluška, s.r.o.

    Dobrý den,
    bohužel došlo k poškození jednoho kanystru kapaliny do ostřikovačů. Informaci nám předela pouze přepravní služba se kterou reklamaci řešíme. Protože se to lehce prodlužuje, pošlu Vám druhý kanystr zdarma. Zásilka jistě brzy dorazí. :-)

    Pěkný den
    M.Janíček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po té co jsem se musela ozvat, kde je moje objednávka mi zdělili, že ji zrušili. Peníze které jsem zaplatila okamžitě platební kartou samozřejmě uvidím až bůh ví kdy. Rozhodně nedoporučuji. Pokud e-shop dovolí prodat zboží které nemají a ještě si za něj nechají zaplatit je tak akorát na dvě věci....

    Reakce obchodu Světluška, s.r.o.

    Dobrý den,
    mrzí mě špatná zkušenost. O nemožnosti dodat zboží vždy informujeme emailem a peníze se vrací obratem přes platební bránu. Věřím, že jste je obdržela v rámci dnů.

    Pěkný den
    M.Janíček

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod prodal zboží, které nemá (o tom mě informoval), ale potom jsem 2 x žádal o storno a vracení peněz, zatím žádná odpověď

    Široká nabídka (jiné zboží je snad skutečně skladem).

    Reakce obchodu Světluška, s.r.o.

    Dobrý den,
    nevím jestli nedošlo k omylu. Zboží jste 2.8. převzal a doručeno bylo co jste objednal. Jestli je někdě nějaký problém, který nám uniká, tak mě prosím kontaktujte na tel. 547 212 047, ať se na to podíváme. :-)

    Děkuji a přeji pěkný den
    M.Janíček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    7.7.2020 jsem si objednal a zaplatil předem zbozi, do teď 4.8.2020 zboží nemám a obchod na dotazy nereaguje.

    Reakce obchodu Světluška, s.r.o.

    Dobrý den,
    zvláštní. Podívám se na to, kde je zádrhel. Obvykle reagujeme v rámci hodin na dotazy a nevyřízené objednávky ze 7.7. nemáme. Prosím kontaktujte mě na tel. 547 212 047 Martin Janíček. Osobně to prověřím.

    Pěkný den
    M.Janíček

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Bohužel nejsem spokojená.až při faktuře jsem zjistila,že jste poslali jiné zboží než jsem objednala.
    • Ani jste nedali písemně nebo telefonicky oznámení,že to zboží není asi na skladě nebo vyprodané.
    • Dost mě to zamrzelo.

    Reakce obchodu Světluška, s.r.o.

    Dobrý den,
    koukám jak blázen. Máte pravdu. Jiný produkt to byl. Dostala jste dražší a kvalitnější, ale mírně vizuálně odlišný. Cena však byla zachována. Mrzí mě špatná zkušenost. Zvláště, když mi změna v systému svítí jako odsouhlasená. Mohlo se stát, že se někdo udělal chybu. Rozhodně by se to nemělo stávat. Prokud produkt chcete vyměnit není to problém. Rád to udělám. Prosím kontaktujte mě na tel. č. 547 212 047.

    Pěkný den
    Martin Janíček

  • Nedoporučuje obchod

    • V zásilce světel poškozená izolace kabelu (jsou vidět jednotlivé vodiče) na 2 místech. Nemám sílu reklamovat :-(

    Reakce obchodu Světluška, s.r.o.

    Dobrý den,
    to mě mrzí. V případě zájmu jsme připraveni reklamaci řešit :-)

    Pěkný den
    M.Janíček

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • široký sortiment
    • špatná reakce obchodu na dotazy (dotaz na zboží odpověď až po urgenci)
    • 0 reakce na žádost o výměnu zboží
    • těžko dohledatelné položky při zadávání názvu položky

    je co zlepšovat ,určitě se obchod zlepší

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zakoupeno sice už loni v květnu, ale doposud nevyřešená reklamace hadic, které praskly ihned po prvním spuštění!!! Do telefonu slibovali hory doly, ale i přes další telefonáty a mailovou korespondenci - nic. Už ani nereagují!!!

    Reklamace neřeší, přestanou komunikovat!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zboží, které bylo všechno označeno jako skladem. Zaplacena On-line platební kartou. Doručeno po týdnu, nekompletní. Doposud nemám poslední položku z objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zrušil z důvodu toho, že na stránce je psáno -okamžitě k odběru a po telefonu jsem dostal odpověď, že zboží není vůbec skladem a asi pět dnů ještě nebude .

    Reakce obchodu Světluška, s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Poslední světlo, které jste objednával se prodalo 5 dní před Vaší objednávkou. Nevím, kde se stala chyba, ale dostupnost zboží se nám zobrazuje korektně podle stavu. Za možné nedorozumění se omlouvám. Rozhodně tento typ světel je žádán. Znovu se je povedlo naskladnit 7.6.

    Pěkný den
    M.Janíček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • snaha o komunikaci - ake pohadkarstvi a mlzeni
    • Objednana vec x ks skladem - nasledne neni dost kusu, ale mame cast objednavky na sklade - az zakaznik chce polovinu objednavky akutne, tak po nejake dobe nemame uz zadne. Objednavka zrusena ze strany zakaznika, zbozi sehnano v prvnim ksefte po ceste - a to bez objednavky.
    • Viz vyse - agenti s teplou vodou, maji vse, ale ve vysledku vlastne nic.

    Dekuji za zkusenost, ale tady nikdy vice.

    Reakce obchodu Světluška, s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Při objednání více kusů může dojít k situaci, že není dostatek na skladě. Při dokončení objednávky je možnost volby - Poslat zboží skladem nebo Počkám na kompletní objednávku. To je pro nás výchozí informace se kterou pracujeme.

    Mrzí mě, že jste nebyl spokojen.

    Pěkný den
    M.Janíček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po několika telefonátech sice zboží přišlo ale né požadované množství.

    Reakce obchodu Světluška, s.r.o.

    Dobrý den,
    bohužel u některého zboží jsou problémy s dodávkami. Mrzí mě špatná zkušenost. Věřte, že děláme vše proto, aby vše vždy probíhalo hladce.

    Pěkný den
    M.Janíček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 26.5., všechny položky objednávky skladem. Dnes 2.6. 12:50 odeslán dotaz o stavu objednávky - 16:40 dosud bez odpovědi. Ocenil bych alespoň informaci o zdržení objednávky. Bez komunikace se zákazníkem...

    Reakce obchodu Světluška, s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Zákaznické oddělení odpovídá obvykle do 24 hodin. ikdyž se snažíme tuhle lhůtu zkracovat, tak v rámci 2-3 hodin odpovědět je při záplavě dotazů obtížné. Pokud potřebujete, okamžitou informaci, tak stačí zavolat. V objednávce jste uvedl, že chcete dodat komletní objednávku. Zboží je skladem, ale ne v požadovaném množství. Proto se v rámci dnů kompletuje.

    Pěkný den
    M.Janíček

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednal jsem si měřič motohodin s otáčkoměrem na 12voltů, průměr 60mm. Přišel mechanický na náhon lankem, v něm žárovka osvětlení na 12voltů. A průměr 90 mm. Takže je mi na nic. ☹

    Reakce obchodu Světluška, s.r.o.

    Dobrý den,
    mrzí mě špatná zkušenost. Zřejmě došlo k záměně zboží. To jistě vyřešíme. Kontaktujte nás na [email protected]

    Pěkný den
    M.Janíček

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží jsem objednal a dorazilo, nicméně po rozbalení jsem zjistil, že je zboží použité a znečištěné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatná komunikace