Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nepřišlo! Obchod nekomunikuje.

    Výmluvy, výmluvy, výmluvy. V únoru jsem objednal zboží do dneška nepřišlo!!

    Reakce obchodu panfitinka.cz

    Dobrý den, Jaromíre, plně chápeme Vaši nespokojenost a velice se za ni omlouváme. Řešili jsme neočekávané logistické problémy u zboží, které jste si vybral. Celá záležitost nás opravdu mrzí. Věřím, že teď si už produkt slouží, jak má. Pan Fitinka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pouze se zeptaly na spokojenost ale žádná odezva na odeslání zboži.

    Reakce obchodu panfitinka.cz

    Dobrý den, u Vámi objednaného zboží je na kartě výrobku uvedená informace, že toto zboží je na objednávku a že není skladem. Na dodání zboží stále čekáme. Každopádně děkujeme za upozornění. Status "Na objednávku" na kartě produktu doplníme o podrobnější informace. Přeji hezký den, pan Fitinka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doposiaľ mi oznámili len to, že objednávka bola prijatá a nič viac
    • doposiaľ žiadna komunikácia o osude objednávky
    • neviem či tovar pošlú, alebo nie

    napísal som vyššie

    Reakce obchodu panfitinka.cz

    Dobrý den, pane Ing. Schullere, děkujeme Vám za Vaši reakci. Dovolujeme si jen podoktnout, že status dostupnosti zboží na Vaši objednávce byl a stále je v této chvíli 1 - 2 týdny. Toto jste akceptoval při objednávání zboží a tato informace Vám přišla i do potvrzujícího emailu. Vaše zboží je na cestě od výrobce k nám. Nerozumíme Vaší reakci. Hezký den, pan Fitinka

  • Nedoporučuje obchod

    Objednáno mezi svátkama s tím,že výrobek vyzvednu po novém roce. Ani po urgenci jste se neozvali....

    Reakce obchodu panfitinka.cz

    Dobrý den, Petře, jen na naši obranu. Opravdu nemůžeme za to, že náš dodavatel mezi vánočními svátky kompletně vyhořel. Od nás jste tuto informaci dostal i s tím, že jakmile budeme mít náhradní řešení, pošleme Vám SMS. SMS jste od nás obdržel. Děkujeme za zpětnou vazbu. Velice si vážíme toho, že i přesto všechno jste si u nás objednané zboží vyzvedl osobně. Uděláme maximum pro to, abyste byl příště spokojen a doporučoval nás dál. Hezký den, pan Fitinka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedna část dodávky byla evidentně zabalena již na první pohled poškozená. Skladník to prostě zkusil a mě to stálo týdenní zdržení, a dopravce pokutu. Skladníka bych vytahal za uši. Novotný

    Reakce obchodu panfitinka.cz

    Dobrý den Honzo, zde si dovolíme postavit na stranu našeho expedičního oddělení. Skladník je čestný člověk a opravdu by nikdy nezabalil již poškozené zboží. Nemá toto zapotřebí a hlavně, řidič dopravce by nikdy poškozenou zásilku od skladníka nepřevzal. Zboží ve Vašem konkrétním případě bylo poškozeno a to spediční firmou. O tom jste se sám mohl přesvědčit, když Vám byla zaslána e-mailem zpráva z reklamačního oddělení dopravce, kde bylo jasně uvedeno, že celá škoda nám jako odesilateli bude uhrazena z důvodu poškození zásilky dopravcem. Na tento e-mail, který vrhal na celou situaci spravedlivý pohled, jste nám nijak nereagoval. Velice nás mrzí, že i přes to náš obchod nedoporučujete a to jsme se Vám snažili maximálně vyjít vstříc právě i tím, že jsme na předání poškozeného zboží, které se k nám vracelo zpět, ani nečekali, byť na vyřízené jakékoliv reklamace máme 30denní lhůtu a ihned, jakmile jste nám telefonicky oznámil, že došlo k poškození zboží, jsme Vám zcela nové zboží bez jakýchkoliv řečí expedovali. To opravdu není z Vaší strany fér. Přeji hezký den, pan Fitinka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod poslal zboží na zasilkovnu v jiném městě než jsem si objednal bez ochoty vyřešit nápravu. Zboží jsem si nakonec koupil jinde.

    Reakce obchodu panfitinka.cz

    Dobrý den Petře, velice se omlouváme - při odeslání zásilky jsme nevědomky uvedli identifikační číslo Zásilkovny a z toho důvodu putovala zásilka na jiné výdejní místo, než jste žádal při objednávce. Podle našich informací jste zásilku stornoval přímo u Zásilkovny, a ta Vám nevyšla vstříc v tom, přeposlat Vaše zboží na jiné výdejní místo. Bohužel my jsme o této informaci nevěděli. I přesto doufáme, že na náš e-shop nezanevřete a s příští objednávku u nás budete spokojený. Hezký den, pan Fitinka

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem zrušil pro dlouhou dodací dobu a při nákupu v kamenné prodejně ušetřil víc jak čtvtinu za stejné zboží,za které bych tady platil přes 4000

    Reakce obchodu panfitinka.cz

    Dobrý den Pavle,

    omlouváme se, že jsme nebyli schopni dodat veškeré zboží z objednávky do 3 pracovních dnů od objednání, neměli jsme v tu chvíli dostatečné skladové množství.
    Uvedl jste, že byste zboží "pokud možno potřeboval doručit ve středu 4.7.18" - z toho důvodu jsme Vás kontaktovali, a dali Vám možnost objednávku včas stornovat.
    Ceny máme nastaveny podle možností, ale dopravu u většiny objednávek nad 1000 Kč (včetně té Vaší) nabízíme zdarma.
    I přesto doufáme, že na náš e-shop nezanevřete a s příští objednávku u nás budete spokojený. Hezký den, pan Fitinka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • na uvedene adrese zasilka nebyla. poslali jste ji jinde

    Reakce obchodu panfitinka.cz

    Dobrý den Radku, po domluvě s Vámi jsme z důvodu urychlení poslali zboží na výdejní místo a změnu jste nám potvrdil e-mailem. Omlouváme se, že tato změna nebyla uvedena v systémovém e-mailu, který Vám byl zaslán, což Vás mohlo zmást. Každopádně Vám dopravce zaslal sms s místem vyzvednutí. V případě pochybnosti jsme celou záležitost mohli řešit telefonicky. I tak doufáme, že si produkt s radostí užijete. Přeji hezký den, pan Fitinka

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ptáte se mě na názor, ale na zboží od doby objednání stále čekám !!!

    Reakce obchodu panfitinka.cz

    Dobrý den Josefe, omlouváme se, že Vám přišlo, že nás máte hodnotit na heurece. Bohužel heureka toto hodnocení posílá automaticky a nesleduje termíny u zboží. U sběrače, který jste objednal byla doba dodání 1-2 týdny. V pondělí naskladňujeme a ihned odesíláme k Vám. Mrzí nás Vaše hodnocení a doufáme, že příště to bude 100 %. Přeji hezký den, pan Fitinka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    komunikace velmi špatná ,objednávka byla bez dohody ponížena o 1/3a neustále oddalováno plnění i takto poníženého ,nakonec došlo ke zrušení objednávky.Můj závěr obchod nemá přehled o stavu zásob a nabízí zboží , které nemá skladem

    Reakce obchodu panfitinka.cz

    Dobrý den, "Jane", velice nás mrzí, že jste byl s námi takto hrubě nespokojen. Za nás jen, že u této položky byl a je uveden status dodání 3-5 dnů. Objednal jste 3 ks, skladem jsme měli 2 ks. Nechceme se tady pouštět do diskuse, kdo co říkal a neříkal. Komunikovali jsme pouze telefonicky. Odsouhlasené 2 ks jsme Vám posílali ihned v den objednání. Za následné přesunutí termínu dodaní přímo ze strany přepravní služby opravdu nemůžeme. Zásilku jste si nepřevzal a ta se nám vrátila zpět. Nikdy bychom si nedovolili klientovi zrušit objednávku bez udání důvodu. Hezký den, pan Fitinka

  • Nedoporučuje obchod

    Před 10 dny mi byla potvrzena objednávka. Od té doby ani zboží, ani žádná další zpráva. Dnes přišla žádost o hodnocení. Takže asi žádná sláva.

    Reakce obchodu panfitinka.cz

    Dobrý den, Jindro, je nám velice líto, že jste byla s námi nespokojená. Někdy se stane, že se nějaký druh zboží vyprodá a dodavatel ho zrovna nemá na skladě. O této skutečnosti jsme Vás informovali a nabídli řešení. Buď stornovat objednávku nebo dodat částečně nebo si počkat. Souhlasila jste s tím, že si počkáte až bude objednávka kompletní. O všem jsme Vás informovali emailem i telefonicky. Žádost o hodnocení posílá Heuréka nezávisle na tom, jak se domluvíme na dodání zboží. Uděláme vše pro to, abyste byla s námi příště více spokojená. Hezký den, pan Fitinka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tváří se, že všechno mají, ceny pěkné jinak nevím
    • Objednal jsem zpětnou klapku, u které zeleně svítilo skladem a paní volala, že skladem není, že bude za týden. I přesto pořád u zboží uváděli skladem. Klamání zákazníků..

    Pokud na zboží nechvátáte tak možná jej někdy dostanete za dobrou cenu. Doba dodání týden a déle je k ničemu.

    Reakce obchodu panfitinka.cz

    Dobrý den, pane CUCy, chápeme Vaši reakci, pokud jste zboží potřeboval obratem. Za vzniklou nepříjemnost se Vám omlouváme. Dovolíme si nesouhlasít s "Klamání zákazníků". Kolegyně Vám obratem volala, že zpětné klapy jsme vyprodali a čekáme na dodávku zboží od výrobce. Nabídla Vám termín dodání do 5 pracovních dnů. Je stejný, jako termín závozu od výrobce k nám. Jak a kdy se zboží vyprodá bohužel nelze vždy odhadnout přesně. Každopádně jsme se poučili a zvýšili jsme minimální skladové zásoby u této položky. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Hezký den, pan Fitinka