Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedokonalá kompletace

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. U vaší objednávky neevidujeme žádné problémy či stížnosti. Pokud nám chcete sdělit nějaký podnět pro naše zlepšení, napište nám prosím na e-mail [email protected].

    Děkujeme za pochopení.

    Tým Maxiva

  • Nedoporučuje obchod

    Ano jak píšete je to už 22 dní co jsem si u vás objednal skříň a komodu dodnes jen sms zpráva a email že mou objednávku berete na vědomí a až na moje upozornění emailem jste mi odpověděli že se nábytek zdrží o něco déle. Kdybych se neozval tak mi snad nenapíšete dodnes

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Omlouváme se za mírně prodlouženou dobu dodání způsobenou výpadkem ve výrobě, jakmile jsme zboží naskladnili, ihned jsme plánovali závoz k vám. Děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • termín dodání nesplněn a už chtějí hodnocení spokojenosti

    Dlouhá dodací lhůta a zboží i po uplynutí další ch 14 ti dnů nedodáno.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Omlouváme se za mírně prodlouženou dobu dodání způsobenou výpadkem ve výrobě, jakmile jsme zboží naskladnili, ihned jsme plánovali závoz k vám. Děkujeme za pochopení.

    Tým Maxiva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nemohu hodnotit něco co ještě nemám!!!!což je logické,že

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Doba dodání může být mírně prodloužena díky vánočním svátkům. O delší době dodání jsme Vás již informovali a věříme, že budeme objednávku brzy odesílat k Vám. Děkujeme za pochopení.

    Tým Maxiva

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dloué dodacÍ lhuty

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Vaše objednávka již putuje k vám. Omlouváme se mírně prodlouženou dobu dodání způsobenou vánočními svátky. Děkujeme za pochopení.

    Tým Maxiva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorazilo úplně jiné zboží, než bylo objednáno. S obchodem jsem řešila jeho vracení a proplacení peněz. Skříňku si řidič vyzvedl v termínu, nicméně peníze stale nepřišly!

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Omlouváme se za zaslání špatného typu produktu, kdy došlo k záměně výrobku u výrobce. Jakmile se k nám zboží od vás vrátilo a bylo překontrolováno, dne 18.12. jsme zaslali peníze na váš účet. Děkujeme za pochopení.

    Tým Maxiva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skříň byla celá vadná.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla s nábytkem zakoupeným v našem e-shopu zcela spokojena. Pokud nastane problém, můžete využít možnost reklamace. Věříme, že i nadále si k nám najdete cestu zpět.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace, žádné info, hned platit a zboží nikde dodnes!

    Jednoduché hodnocení, objednal jsem před měsícem, ihned zaplatil a dodnes jsem neobdržel ani objednané a zaplacené zboží, ani žádnou informaci!
    Pirkl

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    zboží, které jste si objednal nebylo skladem a bylo nutné jej nechat vyrobit u výrobce na zakázku. S dobou dodání 4 týdny jste při objednání souhlasil. Díky mírnému zpoždění dodávky od výrobce o 3 dny se nám doba dodání opozdila. Situace již byla kladně vyřešena a jsme domluveni na termínu závozu k Vám. Omlouváme se za mírnou prodlevu a doufáme, že si k nám i nadále najdete cestu.

    Tým Maxiva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace
    • 5 týdnů a stále čekám na zboží

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    omlouváme se za prodlevu, která nastala kvůli opožděné výrobě jednoho produktu z vaší objednávky. Celou situaci již řešíme s výrobcem. S Vámi jsme se již spojili a vše kladně vyřešili přivezením ostatních produktů z objednávky.

    Tým Maxiva

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dodací lhůta 2-3 tydny, ale zboží ani po 3 týdnech nedorazilo. Ale byla jsem na to upozorněna alespoň emailem, že se opozdí.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi Moniko. Omlouváme se za prodlevu s objednávkou, která nastala kvůli opožděné výrobě. Celou věc jsme již kladně vyřešili s výrobcem a produkt byl naskladněn. V této chvíli plánujeme co nejrychlejší doručení k vám.

    Ještě jednou se omlouváme za delší dobu dodání a děkujeme za pochopení.

    Tým Maxiva

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží stále nedoruceno

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, omlouváme se za mírně prodlouženou dobu dodání. Již jsme Vás informovali o stavu vaší objednávky, která byla připravena k odeslání a momentálně plánujeme závoz vašim směrem.

    Tým Maxiva

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží objednáno 11.9. Doba dodání 2-3týdny. Zatím mi nepřišla žádné potvrzení,že by zboží bylo na cestě. Dnes jsem jim psal jaký je stav, tak uvidíme jaká bude odpověď. Můj komentář není zatím ani pozitivní ani negativní. uvidíme příští týden.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za menší prodlevu s Vaší objednávkou. Výrobce nám zaslal odlišný typ jednoho dílu objednaného produktu, na což jsme ještě před odesláním přišli a ihned provedli výměnu. O celé situaci jste byl již informován. Snažíme se o co nejrychlejší nápravu a odeslání objednávky k vám. Děkujeme za pochopení.

    Tým Maxiva

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zatím zboží nemám, nějak omylem naskladnili a pak zrušili. Zatím ani nevím zda vůbec dodají.
    Čekám...

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, omlouváme se za prodlouženou dobu dodání díky výpadku výroby u tohoto výrobce. Situace již byla kladně vyřešena a objednávku jsme Vám v pořádku přivezli. Věříme, že i nadále si k nám najdete cestu zpět.

    Tým Maxiva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofální nekomunikace

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den paní Pospíšilová,

    omlouváme se za komunikaci a delší dobu dodání, která nastala zpožděním dodávky ve výrobě. Ihned jsme tuto situaci začali řešit a snažíme se o co nejrychlejší nápravu. Již jsme se s vámi spojili a Vaši objednávku máme připravenou k odeslání a již plánujeme trasu vašim směrem.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • slušné ceny
    • delší dodací lhůta

    Zboží mělo být doručeno do 14 dní,po 14 dnech jsem napsala email,kde mi bylo odpovězeno že zboží nemají naskladněné a čekají, tak jsem objednávku zrušila. Jinak zboží pěkné a slušné ceny,takže kdo má čas čekat ať klidně objedná, komunikace probíhala v pořádku.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel se vyskytnul problém na straně našeho dodavatele, který opozdil naskladnění o několik dní. Omlouváme se a věříme, že si příště opět na náš e-shop najdete cestu.

    Tým MAXIVA