Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Relativně rychle doručené
    • Aušuš

    Kupovali jsme komodu pod TV. Hledali jsme černou, bez nožiček a takovou co nejminimalističtější bez nějakých blbin. Na tomto e-shopu jsme ji objevili. Stála necelou čtyřku cajk. Po rozbalení byly všude piliny.. říkám si oka co už, asi se nějaký montér vykašlal na to, aby to před expedici vyčistil.

    Ale co mě štve více je to, že vrchní deska je na dvou místech poškrábaná.. bohužel jsem to nezjistil hned při rozbalení, ale až v průběhu skládání. A fakt nemám chuť to rozkládat, fotit, dohadovat se s někým, zase balit, odesílat někam apod. Koupím si černý vosk nebo nějakou korekční tužku a zkusím to zapatlat.

    Ale pointa celé této recenze je ta, že kontrolu kvality máte mizernou a znovu si od vás nábytek nekoupím.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí, že Vám dorazilo poškozené zboží. K takovému poškození mohlo dojít u výrobce, v našem skladu nebo během přepravy. I když bychom rádi, bohužel není v našich možnostech před expedicí zkontrolovat každý kus nábytku, zejména pokud je obal v pořádku.

    Zmiňujete, že jste zatím nepodali reklamaci. Abychom problém co nejrychleji vyřešili, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení na telefonním čísle 800 245 245 nebo e-mailu [email protected]. Naše kolegyně Vám rády poradí s reklamací a přizpůsobí postup tak, aby byl pro Vás co nejpohodlnější. Pravděpodobně bude stačit poškození nafotit, a my Vám zašleme náhradní díl. Skříňku si tak můžete ponechat doma a vyhnete se starostem s balením a vracením zboží.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že situaci společně vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi se Vám omlouváme za opožděné dodání Vaší objednávky. Kolegyně Vás již včera kontaktovala ohledně termínu dodání v tento pátek, dne 6.9. Děkujeme za pochopení a omlouváme se Vám za komplikace.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Rychlost dodání
    • Zboží mi přišlo poškozené

    Bohužel nevím kdy k poškození došlo, zda manipulací u obchodníka, nebo při přepravě. Nástěnná police byla po otevření krabice zlomena na půl. Dopravce odjel dřív, než jsem zboží překontrolovala. Nikdy nenechám dopravce odjet před kontrolou zboží i kdyby se více rozčiloval, že ho zdržuji. Teď nemám polici, ani peníze.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí, že bylo zboží poškozeno, avšak u Vaší objednávky prozatím neevidujeme žádnou reklamaci. V případě jakéhokoliv poškození nás prosím kontaktujte na telefonním čísle 800 245 245 nebo e-mailové adrese [email protected], kde s Vámi kolegyně budou situaci řešit. Děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dvakrat jsem si objednal a potydnu cekani opet storno2 krat za sebou to semi jeste nekdy u zadne firmy nestalo

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel v obou případech po kontrole termínu u dodavatele nám bylo sděleno, že židle již pro tento rok nebudou dostupné. Vzniklá situace nás velmi mrzí a omlouváme se Vám za komplikace. Děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Doručené zboží neodpovídá popisu na webu. Píše se tam:
    "Police o rozměrech 100 x 20 cm x 20 cm". Hloubka police je jen 16 cm. A pokud se započítá i zadní stěna police, která není využitelná, tak 17,5 cm.
    Škoda, kdysi jsem byl docela spokojen, i když se jedná jen o pouhý přeprodej z Polska pravděpodobně.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Po kontrole zboží jsme opravdu zjistili, že rozměry uvedené od dodavatele jsou chybné. Hloubka police včetně zadní desky je 17,5 cm. Velmi nás tato situace mrzí a prosíme Vás o kontaktování naší zákaznické podpory na e-mailové adrese [email protected] nebo telefonním čísle 800 245 245 pro vrácení zboží nebo případnou kompenzaci. Ještě jednou se Vám velmi omlouváme za případné komplikace a děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží mělo být přivezeno 22.1.2024, ale bylo mi oznámeno, pro poruchu vozidla termín nebude dodržen. Zatím nemám žádné informace kdy a zda vůbec zboží obdržím.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která opravdu vznikla z důvodu poruchy vozidla v den doručení Vašeho zboží. O náhradním termínu dopravy, který se bude konat tento pátek dne 26.1., Vás kolegyně informovala včera. Ještě jednou se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím nelze hodnotit, zboží zatim nebylo firmou odesláno a tudíž ani doručeno. V jediném emailu psali, že to odešlou až po Novem roce, tj. skoro 3 týdny po zakoupení.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Zákaznická podpora i doručování zboží bylo kvůli vánočním svátkům omezeno, na což jsme upozorňovali na našich stránkách i v e-mailech. Jakmile budeme vědět více informací o doručení zboží, budeme Vás informovat. Děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    v podstate, zadne vyhody popsat nemuzu

    barevne vyrobek se lisi od obrazku
    doba dodani je dlouha a predem neoznacena
    nabytek je priserny - oni to zabalili tak, ze sesivackou prilepili veskere dily ke horni casti stolu, coz udelalo v ni diry, ktere tam nepatri a byt nesmi. i celkove to baleni nevypadalo tak ze zajisti vyrobek uvnitr pred poskozenim behem dopravy
    vraceni teto ubohosti mate na vlastni naklady nebo jejich dopravou (coz cini 500 kc)
    zadne pokyny ke vraceni vam na zakaznicke podpore neposkytnou (protoze ji nemaji - mate telefon jen na obchod - a tam nikdo nic nevi). Muzite vyplnit formular, poslat ho mailem a cekat na odpoved (ja cekam uz 4 dny)

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Zákaznická podpora byla kvůli vánočním svátkům omezena, na což jsme upozorňovali na našich stránkách. Zboží lze samozřejmě vrátit do 30 dnů od převzetí a pokud je poškozené, lze ho také reklamovat. Co se týče doby dodání, stůl byl v době objednání skladem. Skladové zboží doručujeme zpravidla do 2 týdnů od objednání. Velmi nás však mrzí, že se zbožím nejste spokojen. Ohledně jeho vrácení Vás bude kolegyně kontaktovat pomocí e-mailu. Děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Čas upřesnění není tel na řidiče není

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí, pokud Vám s doručením zboží vznikly jakékoliv komplikace. S termínem a přibližným časovým úsekem dodání zboží vždy zákazníka kontaktujeme nejméně 3 dny před samotným dodáním, avšak přesný čas bohužel nedokážeme takto dopředu říct, jelikož nikdy nevíme, jaká bude situace na silnici nebo jak dlouho se řidič zdrží u předchozích zákazníků. Ještě jednou se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost doručení
    • Nepřesný a zmatečný plánek, nepopsané balíčky se součástkami
    • Nemožnost výběru strany dvířek u skříňky

    Požadoval jsem vrácení zboží v zákonné lhůtě do 14 dní, jelikož jsem produkt zakoupil přes eshop. - Zamítnuto, v ničem nevyhověno.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Na našem e-shopu je možné zboží vrátit do 30 dnů od převzetí, avšak pouze v případě, že nábytek není sestaven, což Vám již kolegyně sdělila. Informaci o tom, zda jdou dvířka otočit na levou i pravou stranu uvádíme vždy v popisu produktu. U vámi zakoupeného produktu však tato varianta není možná. Děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží - pokud je opravdu skladem, tak super.

    Jejich systém píše něco jiného a stav na e-shopu je zřejmě také jiný. Nepomůže ani volat do dané prodejny, jelikož i když Vám řeknou, že je vše skladem, tak po objednání na e-shopu bohužel čekáte a čekáte a čekáte a když se ozvete, tak jste ještě za pitomce! Protože systém jim to hlásí jinak! Informaci o tom, že by rozdělili objednávku nepovažují za nutnou - prostě si asi počkáte! A pokud se umíte ozvat, tak nejsou schopni říct ani jak dlouho si počkáte.
    A pokud si nepočkáte a ztratíte nervy - jelikož zboží jste už měli mít dávno doma, tak zjistíte, že po doručení k vám domů, je na e-shopu opět naskladněno - to co vám chybělo v objednávce! :-)

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Dne 15.7. byly skladem 3 ks vámi objednané koupelnové skříňky pod umyvadlo, ale ještě ten den si jiný zákazník dvě z těchto skříněk objednal. Dne 17.7., kdy jste vytvořila objednávku na 2 ks, byl tedy skladem pouze 1 ks, což znamená, že objednávka nebyla kompletní a platí pro ni termín dodání do 6 týdnů, jelikož zboží je vždy doručováno dohromady. Jak Vám již říkala kolegyně po telefonu, vložení produktu do košíku automaticky neznamená jeho rezervování. Dne 27.7. jsme obdrželi informaci, že chcete jednu ze skříněk stornovat a hned ten stejný den jsme Vám nabídli termín doručení zboží dne 31.7. Další zboží jsme naskladňovali dne 3.8. V tomto případě si tedy nemyslíme, že z naší strany došlo k pochybení. Vzniklá situace nás však velmi mrzí a věříme, že budete s nábytkem spokojena. Děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přišlo jiné zboží, než jsem objednal. Byla objednána bílá skříňka, přišel nějaký dub.
    • Dodací lhůta cca týden. 4 *

    Výstupní kontrola nefunguje? Asi zrovna na firmě slavili a měli otupené smysly "dvoječkou" vína. Nebo na výstupu je pracovník takové kvality či morálky, že nepozná bílou od dubu. Jak jinak si vysvětlit takovou věc. Obojí je špatně a klientovi jen prodlužuje zbytečně čekání, komplikuje věc a přidělává práci. Takže známým bych takový obchod opravdu nedoporučil.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi se Vám omlouváme za doručení špatné barvy skříňky, chyba vznikla na straně našeho skladu. Závoz správného zboží je již naplánován na pátek 28.7. Jelikož se snažíme zákazníkům vyjít vstříc a domluvit s nimi termín dodání dle jejich časových možností, skladové zboží doručujeme zpravidla do 1 týdne. Ještě jedou se Vám omlouváme za komplikace a děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na první pohled dobrá cena. Uvidíme co přivezou.
    • V úterý 4.7. přislíbili termín dodání 10.7. nejpozději 11.7.. Na základě těchto informací jsem se rozhodl pro objednávku. V pondělí 10.7. sdělili že dodání bude nejdříve ve čtvrtek 13.7. čímž mě hodně zkomplikovali situaci. Dotazník spokojenosti stihli poslat dříve než zboží.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel žádná s kolegyň si neuvědomuje, že by Vám potvrzovala termín dodání v pondělí 10.7. nebo úterý 11.7. Pokud si vzpomenete, se kterou kolegyní jsme mluvil (případně jaké bylo telefonní číslo), dejte nám prosím vědět na e-mail [email protected], abychom mohli situaci prověřit. Závoz zboží je již domluven na dnešní den. Děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhodu žádnou nevidím
    • zboží skladem zaplaceno a nic se neděje

    Obchod v žádném případě nedoporučuji, zboží skladem (květináč) objednané a zaplacené před týdnem a nic, obchod vůbec nekomunikuje, ani nepotvrdili přijetí platby. Po tel. dotazu, kdy mi zboží doručí pouze výmluvy na dopravu a přepravce DPD. Po přečtení několika dalších recenzí se na přepravce DPD vymlouvají již několik měsíců. Nenapadlo mě, že poslání květináče bude takový problém. Jsem zvyklý, že v jiných obchodech jeden den zaplatím a druhý den zboží odesílají.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi se Vám omlouváme za opoždění balíčku. Bohužel platba byla připsána až ke včerejšímu dni, tudíž jsme balíček nemohli odeslat dříve. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se Vám velmi omlouváme.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komoda neseděla, vnější hrany z každé strany o několik milimetrů, když jsme vše složili, šuplíky se zadrhávaly, spodní nešel vůbec. Hřebíčky měly větší hlavičku než otvor, kdo kterého měly zapadnout po našroubení. Tedy se stalo, že pojezdy o ně drhly. V reklamaci je napsáno, rozmontovat a vrátit zpět a samozřejmě čekáte měsíc. Nevím jak to udělat, když to rozmontujete a jsou tam i hřebíčky, tak to spíš rozmlátíte. Kde mám jistotu toho, že je pak vina jinde. Zavolali jsme tedy stoláře, aby zhodnotil, zda jsme komodu složili správně. Potvrzeno. Hřebíčky jsme vyměnili, z toho 2 šuplíky prostřední zasunuli, 2 zbylé ne. Koupili jsme jinde stůl a ten jsme složili bez problémů, šuplíky v pohodě, hrany seděly. Zvážili jsme, že pro nás bude výhodnější, zaplatit stolářovi opravu a neřešit reklamaci. Ale recenzi si neodpustím, protože nás to dost naštvalo. A na to se obchodníci spoléhají!

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí, že se zbožím něco nebylo v pořádku, ale u Vaší objednávky doposud nebyla nahlášena žádná reklamace. V případě, že zjistíte vadu výrobku, stačí vždy napsat nebo zavolat na naši zákaznickou linku, kde Vám se vším poradíme. Pokud by při následném rozmontování vznikla jiná škoda, jsme schopni Vám vyměnit celý kus nábytku. Vzniklá situace nás však velmi mrzí, jelikož se pro spokojenost zákazníků snažíme dělat maximum a věříme, že šlo problém v pořádku vyřešit reklamací.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Komody se mi velice líbily. Ale po obědnani nemám žádnou zprávu,zda už bylo zboží odesláno,nebo co se děje. Je to už víc jak týden. Z obchodu i přepravni služby se nikdo dosud neozval. Už nikdy nebudu nic platit předem.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. U Vámi objednaného zboží je termín dodání 2-4 týdny, jelikož skladem jsme měli pouze 1 ks komody. Zboží jste si objednala dne 6.4., tudíž termín dodání v pořádku splníme. Děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím není co hodnotit,zboží ještě nepřišlo,nikdo se mi neozval,až dnes jelikož jsem se o víkendu emailem dotázala na zboží,tak snad dorazí do konce týdne.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi se Vám omlouváme za delší dobu dodání Vašeho zboží, která vznikla z důvodu vytíženosti našich řidičů. Váš závoz je již naplánovaný na tento pátek dne 17.2.2023. Vzniklá situace nás však velmi mrzí a jako omluvu Vám posíláme malý dárek. Děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno před 6 dny.Je na skladě!Bohužel doprava se mi ještě neozvala.Váhám se zrušením!

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi se omlouváme za opožděné dodání, které vzniklo z důvodu velké vytíženosti našich řidičů. Závoz je již naplánován na pondělí dne 13.2.2023. Vzniklá situace nás však velmi mrzí a jako omluvu Vám posíláme malý dárek. Děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem není expedováno v uvedených termínech.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi se Vám omlouváme za opožděné dodání. Vaši zásilku jsme dne 8.2. expedovali dopravci DPD, který by ji měl dnes doručovat. Děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Obchod doručil zboží,ale před doručením by stálo za to zkontrolovat stav výrobku.Knihovna měla prohle dvě desky jako kdyby byli ve vlhku.Totálne křivou horní lištu.No za ty peníze,to určitě nemělo takovou hodnotu.

    Reakce obchodu MAXIVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Na Vaši objednávku neevidujeme žádnou reklamaci. Pokud Vám zboží přislo poškozeno, kontaktujte nás prosím na zákaznické lince 800 245 245 nebo e-mailové adrese [email protected], kde Vám kolegyně poradí, jak postupovat (https://eshop.maxiva.cz/odstoupeni-od-smlouvy-a-reklamace/). Děkujeme za pochopení.

    Tým MAXIVA