Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    To myslíte vážně???????????????

    Reakce obchodu MámeChuť Organic

    Hezký den slečno / paní Marcelo. Velmi nás mrzí, že nás tímto způsobem hodnotíte, když s Vámi držíme kontakt a jsme domluveni s doručením zboží do pátku, který akceptujete. Moc dobře víte, že jsme Vás informovali o výpadku surovinu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží co mají označeno skladem nemají
    • Je to více než 10 dní co slíbili, že peníze vrátí...peníze neposlali ani po mé urgenci

    1.11. jsem objednala zboží co bylo skladem, 7.11. objednávku zrušili, že zboží nemají a posílají peníze....15.11. jsem musela urgovat, že nemám peníze a bylo mi slíbeno, že peníze hned pošlou....je 18.11. a nemám ani zboží ani peníze...NEDORUČUJI zde nakupovat

    Reakce obchodu MámeChuť Organic

    Hezký den paní / slečno Michaelo. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. V rámci tohoto chybějícího produktu (šípkový prášek bio), došlo k velmi rychlému nečekanému vyprodání. Mělo nám toto zboží přijít včas, ale bohužel tato surovina má velké zpoždění kvůli dopravě. Do dnešního dne od Vás nemáme reakci na náš e-mail ze dne 7.11.. Ono se pak těžko komunikuje, když od Vás nemáme potvrzení zrušení a číslo bankovního účtu, kam vrátit zpět penízky. Námi odeslaný e-mail, na který nemáme odpověď, je ze dne 7.11.. Vaši informaci o stornu s číslem bankovního účtu jsme nyní dohledali a penízky Vám odeslali, ale nenavazuje na naši komunikaci, což je velmi náročné dohledávat. Příště prosím volejte na naši zákaznickou linku :)... O výpadku suroviny jsme Vás včas informovali. Bohužel se to občas při takovém počtu sortimentu stane. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bylo mi sděleno, že moje objednané zboží odejde z Máme chuť V PONDĚLÍ 8.1.2024.
    Dnes je sobota 13.1. a zboží nikde. Ihned jsem částku za zboží uhradila a Zásilkovna v Kolíně, kam jsem si zboží nechala poslat mi avízo zatím nedala.
    Jsme v ČR, kde je všude kousek a týden trvá doručení zásilky do Kolína? Do středu republiky? Čekám na odpověď. Alena Martincová

    Reakce obchodu MámeChuť Organic

    Hezký den, od 20.12. do 8.1. jsme měli inventuru a vánoční dovolenou. Dne 8.1. jsme začali postupně expedovat objednávky, které byly vytvořené od 20.12.. Děkujeme Vám za pochopení této situace.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Datlový cukr ve velkém balení
    • Komunikace - nedostatečně flexibilní komunikace o zpoždění zboží, ani o chybějícím zboží
    • Dodací lhůta

    Z tohoto e-shopu jsem objednávala několikrát. Dodací lhůta je poměrně dlouhá, pokud došlo u poslední objednávky k nějakému zádrhelu - buďto u dopravy či u chybějícího zboží, chyběla mi transparentní komunikace a prozákaznický přístup. Za chybějící zboží mi byla částka vrácena, avšak celkově tato zkušenost mě odrazuje od jakéhokoliv dalšího nákupu zde a to i přesto, že jsem jen zde byla s datlovým cukrem spokojená.

    Reakce obchodu MámeChuť Organic

    Hezký den, děkujeme za zpětnou vazbu. Co se týče komunikace, tak vždy děláme maximum, co je v našich silách. Telefon je denně dostupný a e-mail taktéž. Budeme rádi, když nás kontaktujeme, abychom tuto komunikaci mohli prověřit. Co se týče kvality suroviny, tak děkujeme za ohodnocení. :) ... Doručení během listopadu a Vánoc bylo standartně běžná a to 3-4 prac. dny. Bohužel, někdy se může stát, že se balíček zasekne. Děkujeme a hodně zdravíčka v novém roce! :)

  • Nedoporučuje obchod

    NEMÁTE TO A FURT TO NABÍZÍTE

    Reakce obchodu MámeChuť Organic

    Dobrý den, skladové zásoby a chyby v inventuře jsou při 1600 velmi složitá záležitost. Prosím o pochopení. Avšak chápeme, že to není příjemná zkušenost. Vždy se však snažíme maximálně vyhovět zákazníkovi, je to naší prioritou. Mrzí nás Vaše zkušenost. Příště prosím volejte na naši zákaznickou podporu +420777888259. :)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Od 6.2.2023 zboží zatím nedošlo a žádné info z obchodu...

    Reakce obchodu MámeChuť Organic

    Dobrý den, tento měsíc byl pro nás náročný. Evidovali jsme technické problémy a proto nastalo zpoždění zásilek. Jste úžasní, že nám i nadále důvěřujete a držíte při nás. Děkujeme Vám! ❤️... A určitě jste musel/a obdržet emaily ohledně zpoždění objednávky. Pokud ne, prosím informujte nás, abychom to zkontrolovali! :)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • pistáciový krém luxusní chuť, šípkový prášek taky supr, spirulinu užívám pravidelně
    • kupon na slevu 100 korun na dalsi nakup (ovsem pri nakupu nad 1500). spis nevyuziju, ale pro nekoho by to mohlo byt zajimave
    • Na můj vkus jsem čekala na objednávku dlouho, objednávky z úterka mám většinou nejpozději v pátek, balíček přišel dnes (úterý, tzn. 7 den od objednávky) Ano, uvádí až 5 prac. dní ale na mě je to prostě dlouho
    • Měla jsem sice objednávku nad 500, ale protože jsem použila kupón, doplácela jsem jen něco málo, a tím pádem mi tam napočítali i 39 korun poplatek za platbu, který se platí u objednávek do 500
    • U raw a bio eshopu bych taky očekávala ekologičtější balení, třeba výplň z recyklované papírové drti, ne klasickou bublinkovou folii..
    • koloidní stříbro má asi vadný rozprašovač, špatně to stříká

    Reakce obchodu MámeChuť Organic

    Dobrý den, děkujeme Vám za Vaši upřímnou recenzi. Co se týče kvalitu produktů našeho pistáciové krému MámeChuť, bio šípkového prášku a bio spirulíny, tak velmi děkujeme. Za kvalitou produktů si stojíme! :)... Co se týče slevy na další nákup, tak je nastavená tak, aby byla fér pro obě strany. S dopravou jsme měli kapek komplikace, to musíme přiznat. Vzhledem k novým systémům ve firmě a v našem skladu, bylo vše zdlouhavé. Děkujeme však za strpení! V rámci poplatku 39 Kč za "malou" objednávku do 500 Kč - je nastaven systémově a není možné určit, pro jaký košík se má vztahovat a pro který ne. Bohužel neumíme rozpoznat, zda-li je v košíku využit kupón či nikoli. Jsme však ochotni poplatek vrátit na základě prosby na naší zákaznické podpoře / emailu. :) ... Co se týče balení, tak jsme v minulosti zkoušeli papír, ale reálně jsou bublinky pro dopravu zboží daleko bezpečnější, nedělají nepořádek v balíčku a bohužel, což je fakt, je plast daleko lépe zrecyklovatelný než papír, ale tohle téma nechceme rozvádět. Rozprašovač koloidního stříbra bohužel nedokážeme ovlivnit, je to chyba u výrobce. Děkujeme Vám za přízeň, podporu a důvěru! Mějte se krásně! :)

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží zatím nedorazilo, není tedy co hodnotit. Obchod sice zaslal email s omluvou za zpoždění, ale bohužel bez žádného časového údaje, kdy balíček cca dorazí.

    Reakce obchodu MámeChuť Organic

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše zkušenost, avšak my jsme udělali vše, jak jsme mohli s maximální péčí. Balíček byl předán dopravci 2 dny ode dne přijetí Vaší objednávky. Bohužel, dopravce Vám doručoval balík přes 7 dnů - to my nemůžeme ovlivnit. Stěžujte si prosím na Zásilkovně. Děkujeme za pochopení.