Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá čekací doba a když zboží konečně dorazilo barevně vůbec neodpovídá obrázku, nikoliv žlutá síťka a zlutočerné držení ale vše bílé! Chtěl jsem pro děti objednat a koupit míček navíc, problém...
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Neskutečně dlouhá doba dodání. Už víc jak měsíc čekáme na dodání zboží a kdyby jsme se sami nedotázali, kde je problém, odpověď by jsme neznali. Nikdo s námi nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nezřetelně definované odpovědi automatu. Nepotvrzení došlé platby a závazného termínu dodávky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zboží nemám, žádná další komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka byla zrušena na základě dlouhé dodací lhůty a velmi drahé dopravy

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nákup za 13000 (velikost a váha běžné krabice) a platit poštovné?? Trapné

    • chcete po mě hodnocení, i když mi zboží ještě nebylo doručené...
  • Dne 12.12.2019 jsem pro školu objednal Jiplast Oficiální KIN-BALL růžový, na barvě ale nezáleží, klidně můžeme obdržet šedý. V objednávkovém listě bylo uvedeno, že je pouze růžový. Faktura byla školou proplacena. Do dnešního dne. 5.2. 2020, nemáme ani růžový ani černý.

    Reakce obchodu Eshop.jipast.cz

    Vážený zákazníku,
    je nám líto , že došlo k této situaci, ale po telefonické dohodě s kolegou, kdy Vám bylo sděleno, že je růžový míč momentálně nedostupný jsme cěkali na informaci od Vás, zda si jako náhradu vezmete míč šedý, nebo černý. Bohužel do dnešního dne jsme od Vás tuto informaci neobdrželi. Dnes odesíláme na Vaši adresu míč černý.
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé problémy, ale zřejmě došlo k předání špatných informací.
    S pozdravem
    Jipast team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo na webu eshopu označeno, že je skladem. Pak email od prodejce, že skladem není. Po mém telefonickém dotazu se na skladě objevilo s příslibem, že bude zasláno. Zboží po 2 dnech nedorazilo a na dotaz se ukázalo, že "se zapomnělo" poslat... objednávku jsem proto zrušil.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Zboží bylo objednáno 20.11.2018, přišlo 18.12. 2018. Mělo být dodáno nejpozději do 21 dnů, jak bylo uvedeno u nabídky. Přišlo o 7 dnů později.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemohu soudit, zboží nebylo skladem, dosud čekáme.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zástupce obchodu nekomunikoval v průběhu vyřízení objednávky, pouze strohá odpověď, že dodávka je zpožděna chybou výrobce

    Reakce obchodu Eshop.jipast.cz

    Vážený zákazníku,
    tato situace nás moc mrzí, pokud nám napíšete o jakou objednávku se jednalo, vše dáme do pořádku.
    Přeji příjemný den
    S pozdravem
    Dana Hrušková
    Jipast a.s.

  • Objednávka nebyla potvrzena ani po 12 dnech

    Reakce obchodu Eshop.jipast.cz

    Vážený zákazníku, velmi nás mrzí , že jsme včas nereagovali na Vaši objednávku, ale zřejmě došlo k technickým problémům a potvrzení Vám nebylo doručeno. Pokud nám napíšete číslo objednávky, vše prověříme a dáme do pořádku.
    Přejeme příjemný den
    Jipast Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Příliš vysoké ceny, špatný servis.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží uváděné skladem, skladem není.

    Místo poslání faktury a zboží (které bylo skladem), obchod poslal pouze potvrzení přijetí zakázky a informaci, že zboží bude asi za 14 dní. Po naskladnění nás nikdo neinformoval. Objednávka byla provedena 12.10 - 9.11. náš dotaz na zboží - 10.11. reakce obchodu, zboží je skladem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedodržení dohody, komunikace mezi zaměstnanci zřejmě nefunguje, špatná komunikace smětrem k zákazníkovy, velmi bídná dodací lhůta, místo přiznání pochybení výmluvy.

    Zboží jsem objednával s tím, že dorazí na týden trvající akci - školící kurz od 22. do 29.10. Objednávka proběhla ve čtvrtek 20. a platba převodem (jiná možnost z naší strany nebyla možná) v pátek 21.10. s tím, že se platba připíše v pondělí. Dodání nám stačilo až ke konci akce. Nicmémě jsem požadoval rychlé dodání, abychom měli rezervu. U běžných eshopů by už v pondělí odpoledne expedovali, což není tento případ, v úterý jsem ale volal pro kontrolu, zda expedují, dozvěděl jsem že je vše v pořádku, platba byla připsána, ale že nemají skladníka, takže nemůžou expedovat. Tak mi bylo přislíbeno, že alespoň ve středu to odešlou určitě. Nestalo se tak, až ve čtvrtek mi přišel email že bude zboží předáno kurírovi. Je pátek a zboží nikde a v sobotu akce skočila. V průběhu si korespondujeme a místo toho, aby přiznali pochybení, že nedodrželi slib, tak píšou výmluvy, že se čeká na připsání platby apod... Je pondělí a já muslel zásilku nechat odklonit na debo a budu si ji muset vyzvedávat až po akci. V emailu nedošlo ani žádné číslo sledovací, musel jsem se opět obracet na eshop, odpověď došla taky až dnes - v pondělí. Shrnuto, podtrženo: Nedodržení dohody, komunikace mezi zaměstnanci zřejmě nefunguje, špatná komunikace smětrem k zákazníkovy, velmi bídná dodací lhůta, místo přiznání pochybení výmluvy.


    komunikace mezi zaměstnanci zřejmě nefunguje, komunikace k zákazníkovi rovněž hodně špatná (místo toho aby přiznali pochybení, tak píšou výmluvy), žádná možnost sledování zásilky), dodací lhůta dost špatná.

    Reakce obchodu Eshop.jipast.cz

    Vážený zákazníku , tato situace nás velmi mrzí a opravdu v tomto případě došlo k chybě z naší strany.Pracujeme na tom, aby se tato situace již nikdy neopakovala. Jako omluvu Vám posíláme malý dárek a doufáme, že Vás tato zkušenost neodradí od nákupu v našem eshopu.
    Přeji příjemný den
    Dana Hrušková
    e-shop JIpast

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Slibovaná dodací lhůta nedodržena.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lživé uvedení termínu dodávky, upozornění na pozdní dodávku až po uhrazení faktury.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nabízí v e-shopu zboží "na skladě", které na skladě nemá a jeho výroba pak trvá několik měsíců. Doručení přislíbeno v lednu (2 měsíce od objednávky) a doručeno bylo až na konci března. Na dotazy na termín doručení obchod nereagoval. Jeden z kusů zboží dodán poškozen (bez zapínání).Z těchto důvodů obchod nedoporučuji.