Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- zboží uvedeno skladem, objednáno, druhý den voláno, že zboží nemaji :-(
Reakce obchodu Eshop.jipast.cz
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme, ale bohužel se nám skladové zásoby na našich stránkách aktualizují postupně a proto se občas stane, že zboží vidíte v ten okamžik jako skladem, ale již je u nás rezervováno pro jiného zákazníka. Proto ihned zasíláme ještě potvrzení nebo voláme ujasnění přesného termínu dodání.
Za toto se velice omlouváme a doufáme, že Vás to neodradí od dalšího nákupu u nás.
Pěkný den přeje,
Jipast team -
Nedoporučuje obchod
- Nakoupila jsem zde proto, že jiný obchod toto zboží nevede.
- Uváděli, že je zboží skladem. Po potvrzení objednávky mi napsali, že ho musí objednat a dodací lhůta bude asi 3 týdny. Po několika upomínkách zboží dorazilo za 6 týdnů.
Doufám, že z tohoto obchodu už nebudu nic potřebovat.
Reakce obchodu Eshop.jipast.cz
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za delší termín dodání.
Jako dodavatelé zboží, které nabízíme, jsme v termínech dodání odkázáni na našich dodavatelích nebo výrobcích a dle jejich informací uvádíme termín dodání, který nám přislíbí, konečnému zákazníkovi. Bohužel nastal problém v tom, že dodavatel nám uvedl termín dodání, který nakonec nedodržel a sdělil jiný. Za toto se velice omlouváme, zákazníky o změně informujeme a doufáme, že jsme Vám tím nezpůsobili velké komplikace.
Pěkný den přeje,
Jipast team -
Nedoporučuje obchod
- žádné
- Nekomunikuje
Reakce obchodu Eshop.jipast.cz
Vážený zákazníku,
naše obchodní oddělení reaguje na všechny emaily, objednávky apod. Bohužel nevíme ohledně jaké ne-komunikace jste zvolil negativní hodnocení a proto nemůžeme objasnit tento problém.
Věříme, že v případě neobdržení jakékoliv informace nastal pouze problém v technice a do budoucna bude již vše v pořádku.
Pěkný den přeje,
Jipast team -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Koupací čepice uvedená jako dětská by šla navléknout na hlavu leda tak měsíčnímu dítěti, ne devítiletému. Nikde není uvedená velikost
Pokud jde o koupací čepice, na dovolenou si kupte raději látkovou v místě pobytu za jedno euro. Ušetříte za dopravu a nebude vám silikon stahovat kůži na hlavě a tahat za vlasy. Vyhodil jsem peníze, protože i čepice pro dospělého jsou velmi malé.
Reakce obchodu Eshop.jipast.cz
Vážený zákazníku,
veškeré námi nabízené koupací čepice (jak pro dospělé, tak pro děti) jsou univerzální velikosti a tudíž nelze určit velikost, kterou proto ani u zboží neudáváme.
Pokud Vám čepička nevyhovuje, můžete zboží do 14dnů od převzetí poslat zpět na naši adresu a buď by jsme Vám zboží vyměnili nebo vrátili peníze. Tuto skutečnost máme uvedenou v obchodních podmínkách a je daná zákonem.
V případě potřeby nás můžete dopředu kontaktovat a my Vám alespoň můžeme změřit obvod čepice. Poté už bohužel nezaručíme, že čepička bude dítěti sedět.
S přáním pěkného dne,
Jipast a.s. -
Nedoporučuje obchod
Z dodávky zboží, které jsem u jipastu.cz nakoupila jsem zklamaná. Objednala jsem si pro dceru gymnastické kužele v růžové barvě a byly mi dodány sice dva růžové kužele, ale každý v jiném odstínu, takže je na první pohled patrné, že k sobě barevně nepasují. Ten, kdo zboží připravoval to musel vidět a přesto zboží zabalil a odeslal. Jistě i proto, že na skladě byly poslední tři kusy, tak se jich asi potřebovali za každou cenu zbavit. Bohužel.
Reakce obchodu Eshop.jipast.cz
Vážený zákazníku,
je nám velice líto, že nastala tato situace a velice se za ni omlouváme.
Zboží odcházelo přímo od našeho dodavatele na adresu zákazníka a bohužel z tohoto důvodu nemohla proběhnout kontrola na našem skladu.
Prosíme Vás, aby jste zboží poslali na naši adresu Jipast a.s., Vážní 400, 50341 Hradec Králové a my Vám zboží vyměníme. Bohužel kužele v barvě růžové již nejsou, ale skladem máme barvu červenou, modrou a zelenou.
Ještě jednou se velice omlouváme a doufáme, že se tato situace nebude opakovat.
S přáním pěkného dne,
Jipast team -
Nedoporučuje obchod
- Žádné, zboží zatím vůbec nedorazilo.
- Pokud si objednám zboží, očekávám, že během týdne dorazí. Zde 26.8. info, že dne 27.8. se zboží odesílá, pak SMS 29.8. a od té doby nic - žádná dodávka, žádné zprávy.
Na netu nakupuji často, ale dosud jsem nečekala na dodání zboží déle jak týden. Zde už čekám 10 dní a pořád nic.
Reakce obchodu Eshop.jipast.cz
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za vzniklou situaci ve které jsme nevinně, protože chyba nastala na straně České pošty, která nedopatřením ztratila štítek k přepravě Vašeho balíčku a nedala nám vědět. My jsme si v tomto případě mysleli, že zásilka je v pořádku vyřízená, jelikož jsme balíček odeslali včas.
Velice nás tato situace mrzí a doufáme, že se již nebude opakovat.
S přáním pěkného dne,
Jipast team -
Nedoporučuje obchod
- nedodava zbozi
-
Nedoporučuje obchod
- Myslela jsem si, že nakoupím rychle
- Dlouho trvá, než zboží dorazí. Čekat na zboží 11 dnů se mi zdá dlouhé, zvláště, když je předem placeno bankovním převodem.
zatím rozpačitý.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- širokou škálu pomůcek
- nemohu říci
nemám dostatek zkušeností
-
Nedoporučuje obchod
- ?
- Zboží jako skladem skladem není, ale na e-shopu pořád je
Nic moc.
-
Nedoporučuje obchod
vzhledem k tomu že čekám 10 dnů na zboží nemohu hodnotit
-
Nedoporučuje obchod
- klamavě bylo inzerováno, že zboží je skladem k dodání do 3 dnů
odrazuji
-
Nedoporučuje obchod
- přehled
- pozdní dodací lhůta
nevim
-
Nedoporučuje obchod
- stale cekam na zbozi, ktere bylo objdnane pred vice nez 2 tydny
-
Nedoporučuje obchod
- prodávají zboží, které se obtížně shání jinde (vybavení na hru Kin-ball)
- uvedená dostupnost zboží byla v době objednání "skladem", přesto mi později napsali, že skladem bude do cca tří týdnů -> informace v internetovém obchodě by MĚLY BÝT AKTUÁLNÍ!
Zboží v době vyplňování tohoto dotazníku ještě nedorazilo, prozatím tedy krom mylných informací o dostupnosti zboží na webu není co hodnotit.