• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přístoj eLan RF 103 se mi nedaří zapojit tak, aby fungoval. Při odeslání dotazu na technickou podporu zcela bez odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace, v zákznické sekci objednávka Nevyřizeno, žadný e-mail o přijetí objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nepřišlo avízo k odběru. musel jsem se dotázat
    • při osobním odběru jsem bloudil po areálu-není označeno kde je osobní odběr. Pak mě zaměstanec Elko poslal k bráně "příjem zboží" (!?) a odtud mě paní poslala úplně na druhý konec areálu, do jiné haly. Tam jsem konečně dostal objednávku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    zboží nefunkční, na konkrétní dotaz týkající se kompatibility výrobku nikdo neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • RELE.CZ má jiné ceny a z partneru si dělají dobrý den
    • nevím k čemu je nějaká smlouva s cenama a sazebníkem
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Podrobné informace o zboží na stránkách E-shopu
    • Nulová komunikace

    Zboží objednáno před Vánocemi a zaplaceno předem. Kromě automatické potvrzující odpovědi e-shopu jsem doposud neobdržel žádnou další informaci o předpokládaném termínu doručení.

    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace, objednané zboží nedoručeno !!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi potvrzení o přijetí zakázky,po čtyřech dnech ,kdybych nezavolal tak jsem ani nezjistil že objednávka ještě nebyla odeslána,prý z důvodu že mají problém s IČ přitom na potvrzení objednávky ,které nám přišlo bylo uvedeno správně včteně kontaktu a ostatních věcí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace obchod
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pozdní dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    zboží dorazilo za více než 10 dní, tento dotazník dorazil několik dní před doručením zboží

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Po notifikaci o předání dopravci došla elektronická faktura (z důvodu zefektivnění), ten samý den došel balík s vytištěnou fakturou (zefektivnění se asi nekoná). V on-line rozhraní není tyto doklady vidět, není poznat co je expedováno jestli je to skladem nebo se na něco čeká (totální bída). Je vidět jen objednávky které nemají u položek ani nastaveno přeneseno/odesláno - není tam prostě nic.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Pomala reakce jak na objednavku tak po zaplaceni

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dokazi splest i jedinou polozku.Pro uplatneni nahrady za postovne nereaguji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručují 10 dnů. Doručovatelka(GLS) řekne- jsem před barákem a nečekám. Takže nemáte šanci ani doběhnout.

    Už ne

    Reakce obchodu ELKO EP

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za případné vzniklé komplikace. Každopádně nyní řešíme stížnosti na dopravce DPD a zvažujeme možnost nasazení nového nebo dalšího dopravce.

    Děkujeme za pochopení

    Tým ELKO EP

    • Prodáváte poruchové problémové zboží

    Reakce obchodu ELKO EP

    Dobrý den,
    napište mi prosím na e-mail [email protected] o co se konkrétně jednalo. Budeme se snažit záležitost vyřešit.

    Děkujeme
    Tým ELKOEP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Žádná
    • Nulová komunikace, bez potvrzení o přijetí platby a odeslání zboží
    • I když avizují zboží skladem a dodání 1-2 prac. dny, tak dodání trvalo více než týden.

    Objednávku na eshopu společnosti ELKO EP nedoporučuji. Sám už bych si tam nic nekoupil. I přes provedení platby objednávky platbou přes internet platební kartou, tzn.úhrada byla provedena okamžitě, trvalo týden, než mi někdo objednávku potvrdil a zboží odeslali. A to až po několikeré urgenci z mé strany písemnou i telefonickou cestou.

    Reakce obchodu ELKO EP

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za případné komplikace. Z naší strany již bylo zavedeno nové opatření, kdy v případě příznaku platby online a zboží skladem zasíláme balíček okamžitě, nejpozději však do 3 dnů.

    Děkujeme
    Tým ELKOEP

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem objednával a ihned platil. Současně objednáváné zboží se stejnou platbou dorazilo do dvou dnů. Zbozi od firmy Elko nedorazilo do šesti. Ve středu po urgenci mi sdělili že teprve zboží posílají. Že čekali na peníze, což je nesmysl. Protože následovaly svátky a moje dovolená, že stornoval jsem objednávku. Nyní přišel dotazník..

    Reakce obchodu ELKO EP

    Dobrý den, pane Romane
    za vzniklé potíže se velmi omlouváme. Neustále pracujeme na rychlejší expedici objednávky, aby se předcházelo těmto situacím.
    Děkujeme za pochopení
    Tým ELKOEP

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabizeji jedinecny produkt Lara radio, ktery jsme jinde nenasli.
    • Objednavka neprisla kompletni.
    • Instalace produktu je pomerne slozita.

    Koupili jsme produkt za docela nemale penize a prvotni dojem je zklamani. Rekla bych, ze celkove pristup firmy k zakaznikovi je amatersky a takoveho ceskeho razeni (ne v dobrem smyslu :-). Zasilka za cca 6500,-. Jedna se o maly balicek, u ktereho bych cekala postovne zdarma, ale to bylo poskytnuto pouze po ucineni registraci na webovych strankach. Dale prisla zasilka nekompletni. Chybel ramecek k radiu. Mym odhadem se jedna o castku za par korun. Volala jsem na zakaznickou linku a pani musela nejdriv vse prosetrit a az pote mi byla chybejici cast poslana. Dale byly problemy s dodanim teto chybejici casti, kdy z nejakeho duvodu kuryrni spolecnost nemela moje tel. cislo a nebyla jsem informovana o terminu doruceni. Co se tyce samotneho produktu, lze ho doporucit jen nekomu, kdo je technicky zdatny a ma znalosti programovani. Samotna instalace je slozita a manzel musel komunikovat s firmou, aby mu dodala nejnovejsi verzi instalacniho programu. Nechapu, ze takovyto potovar vubec nebizeji k prodeji. Samotnou funkcnost zatim nedokazeme posoudit, protoze kvuli vyse popsanym prekazkam zatim neni radio neni zapojene.

    Reakce obchodu ELKO EP

    Dobrý den, paní Rounová
    za vzniklé potíže se omlouváme. Pracujeme na odstranění nedostatků. Každopádně není možné při objednávce v hodnotě 6.500,-, aby zde byla účtována doprava. V případě, že Vám stále chybí instalační návod prosím o zaslání faktury na e-mail: [email protected] s textem žádosti o manuál. Věřím, že záležitost bude vyřešena.
    Děkujeme za pochopení
    Tým ELKOEP