• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vyřizování objednávek pře e-shop moc nefunguje. U zboží skladem bych čekal dodání do 2 pracovních dní. Objednávku asi začali zpracovávat za 10 dní, kdy volali, aby si ujasnili fakturační a dodací adresu. Dnes je 11 dní od objednání a doposud nemám ani předpokládaný termín odeslání zboží, které mají skladem.

    Reakce obchodu ELKO EP

    Dobrý den,
    za vzniklé potíže se velmi omlouváme. Neustále pracujeme na rychlejší expedici objednávky, aby se předcházelo těmto situacím.
    Děkujeme za pochopení
    Tým ELKOEP

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Mají údajně vše, co jsem potřeboval
    • Lze zaplatit online
    • Po potvrzení objednávky nulová komunikace
    • Zboží jsem zatím neobdržel
    • Bohužel jsem zaplatil předem, ale jen malou částku
    • Neprodají vám všechno v nabídce - kvůli reseller síti požadují jakési školení, které sami pořádají
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednané zboží došlo včas a v pořádku 8.11.2017. Musel jsem je však v zákonné lhůtě do 14 dnů vrátit (9.11.2017). Nyní (19.12.20170 stále čekám na vrácení peněz (nebo alespoň nějaké části) a stále se i po 3 urgencích nic neděje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi špatný zákaznický servis,
    • nemožnost konzultovat technické problémy dodaného zboží, u kterého návod neodpovídal realitě
    • nereagování na dotazy

    Reakce obchodu ELKO EP

    Pokud se naskytnou jakékoliv problémy u našich výrobků, máme technickou podporu, která je Vám k dispozici po celý den v týdnu i o víkendech. Stačí zavolat na jedno z těchto tel. čísel: +420 775 444 609, +420 608 371 509

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Diky zmenam, snadno koupite neco co nebude pasovat k vasemu drive nakoupenemu zarizeni...
    • Velmi nesnadna orientace v eshopu

    Dobre produkty za primerenou cenu, jen ten neprehledny eshop, a velmi snadno si zakoupite vypinac ktery si nebude rozumet s vasim zarizenim a obracene...
    Natoz vyber ramecku k vypinacum, k jednomu vypinaci pasuji a ke ctyrem ne...chjo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Jen jeden dopravce, díky tomu jž nakupuji u konkurence.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Mám instalaci od Inels smart house za 150 000 Kč v rodinném domě, odešly mě 3 ks plastových krytu na vypínače, po cca 6 letech. Tak jsem si to objednal v eshopu. Při objednávce dopravné bylo 80 Kč, až dorazilo zboží to bylo 120 Kč bez DPH. Jeden ze třech krytu byl rozbity, při tom že obal byl nepoškozený = poslaly vadný kus. Volám, říkají mi pošlete nám to zpět budeme řešit reklamaci, položka za 30 Kč kus plastu (tlačítko) reklamaci? Jako vážně? Odeslat to stoji 120 Kč... Říkám jim, dejte mě dobropis na těch 30 Kč a rozdíl v dopravě, ať zbytečně neposíláme tam a zpět...Odpověď u nás to tak nefunguje. A třešnička na konec, té zbyle 2 ks tlačítka nepasuje na moje vypínače, protože vypínače jsou z roku 2010 a tenkrát krytky měly malinko jiný držák. Výsledek: -300 Kč, spousta času a nervu, vrátit to nemohu, protože je to na firmu...

    Sam o sobě system INELS je super, ale ten obchod...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přestože jsem platil kartou bylo zboží, které bylo skladem, expedováno až po 5 dnech
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím o žádné

    nepoužitelné

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace a termín dodání

    Reakce obchodu ELKO EP

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    Na základě výběru platby zálohovou fakturou, byla Vaše platba připsána na náš účet 10.3. v odpoledních hodinách, zásilka měla být odeslána tedy následující pracovní den, 11.3. Zásilka byla skutečně expedována 12.3., za toto jednodenní zpoždění se Vám ještě jednou omlouváme. Již byly provedeny nápravné kroky, aby k těmto prodlevám nedocházelo.

    Věříme, že i přes toto menší nedorozumění nám zachováte svou přízeň a budeme se těšit na další spolupráci s Vámi!

    ELKO EP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ač obchod přímo výrobce tak zaručeně největší cena,po objednávce žádná komunikace

    Dvě objednávky zboží od tohoto výrobce na první je několikrát zpochybňován nákup za body z věrnostního programu na druhé už přes měsíc stále dokola odsouván termín prodeje po týdnu

    Reakce obchodu ELKO EP

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaši reakci.

    Velmi nás mrzí takto vzniklá situace, avšak na základě pravidel věrnostního programu ELFKO, se kterými jsou všichni zákazníci, kteří se chtějí tohoto programu zúčastnit, seznámeni, můžeme prověřit zaregistrované body. A to vyžádáním si dokladů o koupi jednotlivých výrobků. V případě, že dle prověření dojde k zjištění, že body byly podvodně nabyty (nebo zákazník doklady o koupi nedodá), jsou zákazníkovi body za registraci sériových čísel smazány. Je to běžný postup, kterému podléhají veškeré objednávky za body věrnostního programu ELFKO.

    O termínu prodeje výrobku eLAN-RF-Wi-003 jste byl informován naším obchodním ředitelem, kdy Vám bylo vysvětleno, že je výrobek ve vývoji a předpokládané uvolnění do prodeje je stanoveno na měsíc únor 2015. Dále Vám byla nabídnuta náhrada tohoto výrobku - eLAN-RF-003, společné s jakýmkoliv wifi routerem, který Vám plně nahradí jeho funkci.

    V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat, rádi se Vám budeme věnovat.


    ELKO EP

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Široký sortiment
    • Pro mě komunikace s Ing. Minářovou Barborou....

    Průměr. Slušný sortiment, ne vždy a vše skladem, čekání a nejistota = možné komplikace v praxi.

    Reakce obchodu ELKO EP

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši recenzi.
    Vaše objednávky jsme vždy expedovali nejpozději do dvou dnů od objednání. U Vaší poslední objednávky opravdu nebyla jedna položka skladem, tuto informaci i s termínem dodání jsme Vám zaslali na e-mail. V případě jakýchkoli nejasností mne kontaktujte, ráda se Vám budu věnovat.

    Barbora Mynářová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vyrobce - jediny dodavatel
    • Pomaly, zastaraly servis. Neuplny.

    Citim jak mi rostou vlasy, kdyz na cokoliv cekam.

    Reakce obchodu ELKO EP

    Dobrý den,

    pomalejší načítání e-shopu jsme již vyřešili přechodem na nový server, došlo k celkové optimalizaci a aktualizaci a nyní je odezva e-shopu o 100% vyšší. Nyní máme na rychlost samé příznivé ohlasy od našich věrných zákazníků, kteří v e-shopu nakupují každý den :-)

    Děkujeme za Váš názor.

    WEBSHOP TEAM ELKO EP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chyběl mi důležitý díl objednávky,když jsem poslal mail do dnes mi nikdo neodpověděl
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • sortiment skladem v dostatečném množství
    • ani po 120 dnech od vrácení reklamovaného zboží nemám za něj peníze

    irituje mě arogance obchodníků (ve jménu kšeftu prodají cokoli ) a když produkt reklamuji platí :
    ,,zákazníku ty se z toho poser "(jinde se to koupit stejně nedá)

    Reakce obchodu ELKO EP

    Vážený pane Pichu,

    dle informací iNELS oddělení je Vaše reklamace dořešena a peníze Vám již byly vráceny na účet.
    S tím, že obchodníci jsou arogantní a prodají cokoli, s Vámi nemůžeme souhlasit, kdykoli můžete s jakýmkoli problémem zavolat managerovi iNELS, každý týden jste v kontaktu s obchodním zástupcem. Z hlediska podpory máte nadstandardní služby.
    Vaše vyjádření bohužel nehodnotí e-shop jako takový.

    WEBSHOP TEAM ELKO EP