• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsme zaplatili předem, po té zboží neměli. Od července 2016 do prosince 2016 s námi nekomunikují a peníze nám nevrátili.

    Psali jsme dopisy s prosbou o vrácení peněz výkonnému řediteli a celé dozorčí radě, ani nám neodpověděli a ani nevrátili peníze. Vůbec nechápeme jejich jednání. Dopisy jsme posílali doporučeně, ani jeden se nám nevrátil, takže ty dopisy určitě dostali. Je to od nich nekorektní jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z AZ-EUROPE som si objednala monitor, ktory mi nedorazil v datume avizovanom obchodom. Snazila som sa s obchodom spojit ale telefonicky sa mi to nepodarilo a taktiez neboli ziadne reakcie na moje e-maily, ktore som smerovala na adresy, z ktorych mi prislo potvrdenie. Nakoniec som si nasla na strankach e-mailove adresy uctarne, majitelov a az ked som poslala na vsetkych e-mail, tak mi prisla spatna vazba, ze monitor zabudli expedovat. Chvilkami som ozaj uz nedufala, ze dany monitor alebo peniaze uvidim. Nastastie mi ho dodatocne poslali, aj ked sa neunuvali dat mi informaciu o novom datume dorucenia. Objednane 18.4.2016, potvrdene dodanie 22-27.4, po urgenciach vyexpedovane 13.5.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují

    Zboží uhrazeno bez jakékoliv odezvy!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NIC
    • VSECHNO SPATNE

    NIKDY VIC POZOR NA NE!!!!!!!!!! A VRATTE PENIZE SMEJDI, ZBOZÍ NNEMÁM !!!!!!!! STYDTE SE!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŽÁDNÉ
    • NENÍ to obchod
    • objednané zboží, které je skladem najednou není a nedostanete ho
    • nedodrží vůbec NIC

    Neuvěřitelně dlouhá doba od objednávky, stálé výmluvy na "něco", stálé sliby a nové termíny dodání. Nakonec storno objednávky. Doufám, že vrátí peníze. Dobré pro někoho, kdo má rád adrenalinové zážitky. Nakupte raději u konkurence i když má třeba o pár korun vyšší cenu - zboží máte na druhý den bez stresu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Big variety of products.
    • Lack in comunication, and delivery time.

    I would not recommend to anyone.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobře že to tady čtete já jsem nezjišťoval zkušenosti jiných a naletěl.Objednal jsem televizor a až po 6 ti týdnech se mí podařilo získat peníze zpět.Objednávka zrušena po 10 ti dnech z důvodu nedodání stále mi slibovali že peníze už určitě odešlou.Celé mistrovství v hokeji i fotbale jsem koukal na bílou zeď a neměl peníze ani televizor.Raději kupujte v obchodě.Divím se že Heuréka je ještě nezrušila z nabídky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal a zaplatil jsem televizi, dorazil špatný model. Eshop si televizor vyzvedl. Už je to asi 4 týdny co jsem televizor vrátil. Napsal jsem dva emaily a pokoušel jsem se asi 4x dovolat z toho jsem jednou nechal vzkaz na záznamníku-bez odezvy. Očekával bych, že po takovém omylu budu mít peníze za 3 dny zpět. Zatím nedorazily.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Varuji všechny před tímto obchodem. Zboží nedodáno. Po několika marných urgencích jsem objednávku stornoval leč peníze se mi ani měsíc po stornu nevrátily. Po zrušení objednávky se mi povedlo dovolat pouze jednou. Bylo mi přislíbeno, že mi po prověření zavolají zpět. Na tento hovor čekám již téměř 14dní a moje telefonáty již nikdo nezvedá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neshledal jsem žádné
    • nechci křivdit, ale čas dodání je pro mě faktor nejdůležitější....stejnou věc jsem mohl mít do 24 hod u jiného obchodu bez platby předem

    zatím nám určité pochybnosti, platba dopředu a zboží na cestě

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velký výběr
    • dobré ceny
    • dodací lhůty!
    • komunikace od obchodu - neodpovídají na e-maily, neaktualizují stav objednávky po uplynutí slíbených termínů
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • hlavní výhodou byla cena, ovšem v konečném důsledku těch pár korun nestálo za to
    • délka dodací lhůty
    • absolutně žádná komunikace

    Zboží jsem objednala 30.4., dorazilo 26.5., na maily nereagovali, když jsem zkoušela volat, tak paní po chvíli začala dělat, že mě neslyší a zavěsila... objednávku defacto nešlo zrušit - nevěděla jsem jak, když nekomunikovali, takže jsem čekala na zázrak, že zboží přijde (měla jsem ho zaplacené předem), zázrak se stal a zboží kupodivu funguje tak má. Nejvíc mě na tom mrzelo, že jsem zakoupila bez obav po předchozím přečtení recenzí na heuréce, které byly veskrze kladné. Ty čistě záporné se začaly množit jak houby po dešti až poté, co jsem zboží objednala. I když to pro mě dopadlo dobře, obchod rozhodně nikomu nedoporučuji - ty nervy za to nestojí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostá ignorace dodacích termínů. Výmluvy na ztrátu zboží, pak nezaplacení, pak nedodání subdodavatelem a sliby o zjištění situace.

    Pokud nemusíte, zde nenakupujte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží jsem čekala 16 dni, nikdo se mi ani neozval, proto jsem se na zboží informovala. Nebylo odesláno, protoze nebylo ani jeste doručeno z externího skladu do az-europe! Nikdo mi nedal vedet, sama jsem musela byt iniciátor. Pokud bych čekala dále, zboží by mi bylo doručeno po měsíci od objednávky.. Penize na účet mi zatim nepřišly, zitra to bude tyden od storna. Rozhodně nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednal a zaplatil,zatím nedorazilo

    zatím ne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa!!!!!!!!!!!po měsíci ještě nemám zaplacené zboží....Varuji všechny případné kupující.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • o žádných nevím
    • nabízí zboží, které nemá

    nedoporučuji platit předem, nekomunikují a musel jsem urgovat vrácení peněz

    • nespolehlivost
    • ultranespolehlivost

    nebrat jsou lhostejní k zákazníkovi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod jsem zvolila podle nejnižší ceny za výrobek
    • zaplatila jsem zboží, které nedorazilo a obchod se mnou nekomunikuje, žádné vysvětlení zdržení, telefony neberou (dle hlášky operátoři nejsou přítomni)

    Obavy o již zaplacené peníze...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízké ceny
    • špatná, nebo žádná komunikace

    Objednala jsem si vysavač, který měl přijít 10.5.2016. Protože v termínu nepřišel, poslala jsem dotaz emailem, kde je chyba. Bez odpovědi. Následně mi zavolala nějaká paní, že právě zboží vyexpedovali (o mém dotazu přes email nevěděla)a do pátku ho mám. Dnes je pátek, nemám zboží a po dalšm dotazu, která spedice mi zboží doručuje žádná odpověď nepřišla.