• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dele nez mesic nedoruceno zbozi. Zadna reakce obchodu.

    Reakce obchodu ALISO

    Vážený zákazníku - pane Ahmede,
    objednal jste si zboží 28.4. v 18:35 hodin, objednaná doprava - vyzvednutí osobně na naší prodejně - Praha 4.
    Dostupnost zboží bylo v době objednávky avizováno jako skladem u dodavatele - za 2 až 4 prac. dny k osobnímu odběru na naší prodejně - Praha 4. Potvrzení objednávky Vám bylo obratem v čase objednávky zasláno na Váš email.
    Navíc jste nám sám 29.4. volal s dotazem, kdy a kde si můžete zboží vyzvednout, že Vám nepřišla žádná informace o vyzvednutí - sdělil jsem Vám, že zboží dorazí následující den (tedy dříve, již 30.4.) na prodejnu a že o možnosti jeho vyzvednutí budete vyrozuměn emailem. Požadoval jste přesto do telefonu sdělit adresu prodejny, tu jsem Vám nadiktoval.
    Email o připravenosti zboží s výzvou k vyzvednutí na prodejně Vám byl odeslán 30.4. v 11:47 hodin, od tohoto okamžiku do dnešního dne je pro Vás zboží připraveno na prodejně k vyzvednutí, doposud však nebylo vyzvednuto.
    Tato Vaše recenze byla napsaná 9.5., tzn. 11. den od objednání zboží a uvádíte v ní zjevné nepravdy, viz.: "Dele nez mesic nedoruceno zbozi. Zadna reakce obchodu."
    Vaše další body recenze: Jak jste spokojeni s dobou, za kterou bylo zboží připraveno k vyzvednutí? (pozn. ALISO: při objednání avizováno za 2 - 4 dny, skutečně připraveno za 2 dny) -Hodnocení 0.5 z 5. Vše další hodnoceno též 0.5 z 5.
    Z naší strany proběhlo vše tak, jak bylo avizováno při objednání zboží, navíc rychleji. Zboží jste si dodnes nevyzvednul. Na místo dehonestující recenze jste se na nás mohl kdykoliv obrátit telefonicky nebo emailem, vše by se vyřešilo. Navíc nám zbylo na prodejně Vaše nevyzvednuté zboží, které běžně nemáme skladem a které bylo objednáno speciálně pro Vás.
    Petr Sorré, ALISO.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Celková neochota prodávajícího v kamenné prodejně.

    Reakce obchodu ALISO

    Dobrý den,
    zákazník si objednal zboží v sobotu v 01:11 hodin. Email s výzvou o připravení zboží k vyzvednutí na prodejně byl zákazníkovi odeslán v pondělí v 9:54 hodin, tnz. 54 minut po otevření prodejny. V eshopu máme avizováno, že zboží skladem bude připraveno k vyzvednutí do 1 hodiny, což bylo splněno. Recenze zákazníka: Jak jste spokojeni s dobou, za kterou bylo zboží připraveno k vyzvednutí? Hodnocení 1.5 z 5, Jak hodnotíte kvalitu komunikace obchodu? Hodnocení 0.5 z 5.

    Zákazník byl tak nespokojen s neochotným prodavačem, že si při vyzvednutí objednávky navíc u tohoto prodavače objednal instalaci autorádia a reproduktorů se subwooferem. Prodavač zákazníkovi vyšel vstříct a i přes to, že instalujeme pouze u nás zakoupené zboží, se se zákazníkem domluvil na instalaci jeho nekompletních starších komponentů a navíc mu ještě sehnal chybějící kabeláž, kterou zákazník nikde nemohl sehnat. Recenze zákazníka: Popište podrobněji vaše zkušenosti s obchodem - Celková neochota prodávajícího v kamenné prodejně. Jaká je vaše celková spokojenost s obchodem? - hodnocení 1.0 z 5.
    Nerozumím negativnímu hodnocení, za chováním prodavače si stojím - je odborníkem na svém místě, pracuje v mé firmě již 26 let.
    Za ALISO Petr Sorré.