Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zboží vůbec nedorazilo

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, Vaši zásilku bohužel dopravce ztratil. Kolegyně Zákaznické linky s Vámi řešily expedici nového balíčku, ale vzhledem k termínu doručení byl pro Vás nakonec rychlejší nákup v Albi prodejně.

    Mějte se hezky,

    David Mareček, Albi Česká republika a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Ani po 10 dnech zboží nebylo doručeno, přestože je u něj uvedeno, že je skladem. Kvalitu zboží tedy nemohu posoudit a nejspíš si hru objednám někde jinde.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    u Vaší objednávky byla zvolena platba převodem, tj. expedovat objednávku budeme, až dorazí platba na účet Albi, což se zatím nestalo.

    Mějte se hezky,

    David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Krásné věci pro děti
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • špatně popsané zboží

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    popis zboží - ve Vašem případě diář - zahrnuje rozměr diáře, fotografii diáře a obsah jeho částí. Rádi popis doplníme, ale již nyní obsahuje všechny informace o produktu, které máme k dispozici.

    Objednávka byla realizována 3. ledna, 4. ledna expedována a 5. ledna již byla k vyzvednutí na pobočce Zásilkovny, rychleji to bohužel neumíme. O všech krocích zpracování naše zákazníky informujeme e-mailem nebo SMS zprávou (přijetí a zpracování objednávky, expedice objednávky, vyzvednutí zboží na pobočce), tj. omlouvám se, ale nevím, proč je dodací lhůta a kvalita komunikace hodnocena tak nízko.

    V soukromém e-mailu jsem poprosil o dovysvětlení, rádi se na základě Vašeho podnětu zlepšíme.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi Česká republika a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé doručení
    • Zboží přišlo poškozeno, špinavé
    • Neochota vyreklamovat zboží na prodejně, pouze poštou

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    poškozené zboží měníme za nové, a to obratem. Zboží z e-shopu se nicméně vrací do jiného skladu, než jaký využívají prodejny, proto nelze zboží vrátit přes prodejnu. Při reklamaci ale hradíme náklady na výměnu zboží, tj. poštovné.

    Omlouváme se za komplikace.

    David Mareček, Albi Česká republika a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka byla přijata. Bez upozornění však dorazily jen knížky bez Albi tužek. Obchod nedal ani vědět zda tužky dorazí později nebo ne. Knihy bez tužek jsou na nic...

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    nepodařilo se mi najít žádný e-mail, ve kterém nás informujete o tom, že v zásilce chybí položky. Moc se omlouvám za komplikace, v pondělí Vás bude kontaktovat kolegyně ze zákaznické linky, abychom situaci vyřešili.

    Hezký den, David Mareček, Albi Česká republika a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zahadnym zpusobem doslo k chybne zadane adrese, at uz moji chybou nebo formulare, to je jedno, ale nechapu, k cemu je povinne tel.cislo, kdyz jsou zamestnanci schopni poslat zasilku na adresu 4, Praha 10200!!! Takze zasilka za kterou jsem zaplatila 4tisice korun se pres tyden vali buhvi kde a budu rada, jestli se ke me vubec dostane a v poradku! Nikdy vic, to uz to muzou rovnou posilat cvicene opice!

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc nás to mrzí, štítek pro dopravce bohužel prošel automatizovanou kontrolou skladového systému, protože řádek s ulicí vyplněn byl, byť pouze číslem (což je stav, který může nastat - počítač bohužel nerozlišuje dodací místo dle velikosti, takže nepozná, že název ulice chybí - bere to tak, že se jedná o číslo popisné v dané obci).

    V expedici již vytištěný štítek nekontrolují, pouze se lepí na balík s přiřazeným dodacím listem. Balíků jsou zde stovky a v tuto chvíli se již dodací údaje berou jako ověřené - prošly kontrolou formuláře na e-shopu, byly uvedeny v souhrnném kroku košíku pro klienta i v potvrzovacím mailu objednávky a prošly kontrolou interního skladového systému.

    Informoval jsem o situaci kolegyni ze zákaznické linky, která se pokusí zjistit o balíku více a ozve se Vám.

    Hezký den, David Mareček, Albi Česká republika a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • společnost Albi slibovala po registraci dárek, bohužel jde jen o marketingový trik. ani po písemnou urgenci se nikdo neobtěžoval reagovat.
    • balík dorazil v poškozeném stavu.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    pokud balík dorazil v poškozeném stavu, můžete jej odmítnout přijmout, je to Vaše právo. Reklamaci bychom vyřídili s dopravcem sami a poslali Vám nový.

    Na e-mail jsme bohužel neodpověděli, přiznávám, je to naše chyba, v množství korespondence byl omylem označen jako vyřízený. Pošlu Vám soukromou zprávu a vyřešíme to. Za komplikace se omlouváme.

    David Mareček, Albi Česká republika a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    Albi.cz nedoručí tovar Slovenskému zákazníkovi.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    je mi to líto, ale v košíku i v obchodních podmínkách máme uvedeno omezení prodeje na Českou republiku.

    Pro Slovensko má Albi vlastní e-shop, kde se lze domluvit i na zaslání českého Albi zboží s fakturací v Eurech a se slovenským dopravcem. Nelze využít akce Doprava zdarma v České republice, vybrat si českého dopravce a očekávat, že zboží bude doručeno na Slovensko zdarma.

    Hezký den, David Mareček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofální domluva
    • Dodací lhůty

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za nepodařenou objednávku - díky chybě kolegyně ve skladu byla stornována a neobnovena. Zaslal jsem Vám omluvný mail a nabídl dárek jako kompenzaci.

    Mějte se hezky, David Mareček, ALBI Česká republika a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    některé zboží dorazilo poškrábané, chyběla tužka u bločku

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    pokud zboží nedorazilo v pořádku, stačí se ozvat na naši zákaznickou linku nebo na náš e-mail, kolegyně reklamaci bez prodlení vyřídí zasláním nového zboží. Bohužel jsem v e-mailu žádnou zprávu od Vás nenašel. Veškeré náklady na dopravu apod. samozřejmě hradíme my.

    Moc se omlouvám za komplikace, David Mareček, Albi Česká republika a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    přislo mi jiné zboží než jsem objednala

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, kolegyně z naší zákaznické linky se Vám již ozvala a zařídila zaslání správného zboží. Původní samozřejmě nemusíte zasílat zpět a můžete si je ponechat. Ještě jednou se omlouvám za způsobené komplikace.

    Hezký den, David Mareček, Albi Česká republika a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vánoční svítící přání nebyly ani před vánocemi, a dokonce ani teď v létě, byť šly objednat=vložit do košíku!!! zajímalo by mě kdy vlastně budou a proč nejsou. Už jsem o ně měla zájem loni před vánocemi.

    Nabízené zboží se tváří jako dostupné, jde objednat= vložit do košíku, přitom dlouhodobě není, což Vám sdělí až mejlem ALBI....

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc nás to mrzí, ale jednalo se o technickou chybu e-shopu, kdy se zboží propsalo z interního systému s chybnou skladovostí. O stavu zboží jsme Vás informovali, více toho kolegyně ze skladu udělat nemohou.

    Hezký den, David Mareček, Albi Česká republika a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehlednost webu
    • od objednávky a zaplacení uplynulo jíž více než 7 dní a zboží dosud nedorazilo do zásilkovny v Jablonci n. N. (nebo jsem nebyl o příchodu zásilky ani prostřednictvím SMS, ani e-mailem informován.

    viz výše

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    na Vámi zadanou mailovou adresu jsme odeslali celkem tři e-maily - 11. května e-mail s potvrzením objednávky a e-mail s potvrzením platby kartou s EET účtenkou, 12. května jsme zásilku expedovali a odeslali jsme mail o expedici. Ozve se Vám kolegyně ze zákaznické linky.

    Mějte se hezky, David Mareček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Neochota něco řešit rychle, operativně. Na vybrané zboží,které došlo, ale bylo poškozené a my na něj spěchali, s ochotou dojet i do Prahy pro výměnu (jednalo se o svatební dar), bohužel žádná ochota to nějak vyřešit. Na zaslanou reklamaci také zatím neproběhla žádná reakce i když jsem uvedla veškeré kontakty. Velmi nás to zklamalo, neboť vybrané zboží se nám jevilo jako bezva nápad, bohužel realizace byla nemožná.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    takový průběh reklamace samozřejmě není v pořádku. Moc se omlouváme. Kontaktoval jsem Vás e-mailem, abychom našli nějakou vhodnou kompenzaci za tuto nepříjemnou zkušenost.

    Hezký den, David Mareček, ALBI Česká republika

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rozvoz i jinak, než přes Zásilkovnu, na deskové hry kašlou čím dál víc ...

    Albi si musí uvědomit právní důležitost, komu posílá balík, když jako jméno uvede Zásilkovnu, tak si to nemůžu vyzvednout já!!! Critical bug - need immediately fix!!!

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    v předvánočním období jsme nasadili Zásilkovnu jako další typ doručování vzhledem ke zkušenostem s Českou poštou a s vytížením PPL. Po otestování vše probíhalo v pořádku, nicméně v průběhu ladění došlo k chybě a část zásilek neměla na štítku jméno. Zásilkovna nás na daný problém upozornila, chyba byla opravena a byli jsme ujištěni, že již expedované zásilky budou vydány na základě čísla zásilky a hesla. Za chybu se omlouváme, jako kompenzaci za problémy zasíláme malý dárek.

    K vydávání her - vloni ALBI vydalo přes 70 deskových her - vydali jsme hry pro hardcore hráče jako Robinson Crusoe, Mombasa nebo Dominion Temné časy, rodinné hry Na prodej, Zvířata na palubě, iKnow mini, Cortex, Tipni si, Leo musí ke kadeřníkovi, dětské a vzdělávací hry V kostce! Dinosauři, Vesmír a Města, kvízovou hru Večerníček, experimentální Mechanickou Laboratoř atd. V podstatě se jedná o cca 5-6 nových her každý měsíc. K nim nabízíme nadstandardní servis, vyměňujeme zdarma poškozené komponenty, hry lze vrátit, pokud Vám nevyhovují. Na prodejnách Vám hry rozbalí a předvedou, v Praze máme herní speciálku. Pokud myslíte, že se můžeme v něčem zlepšit, napište nám.

    Mějte se hezky, David Mareček, ALBI Česká republika a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávka byla potvrzena, ale zboží dosud nedorazilo.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    zvolil jste při nákupu platbu převodem - platba na účet zatím nedorazila, proto zboží nebylo expedováno. Na úhradu máte celkem 14 dnů od objednávky, zboží se expeduje až po zaplacení.

    O tom, že platbu zatím nemáme na účtu, Vás informovala na základě Vašeho dotazu i kolegyně ze zákaznické linky, proto negativní recenzi považuji za ne příliš objektivní.

    Mějte se hezky, David Mareček, ALBI Česká republika a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dorucil me zasilku uplne jinam nez jsem chtel
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Hra Víkend (přímo z produkce Albi) byla v balení nekompletní, chyběla jedna sada hracích karet.
    • Doručený balík byl velmi neodborně zabalen s použitím starého obalu od čehosi jiného.

    Je podivné, že zboží, zakoupené v eshopu Albi nelze vyzvednout také v kamenné prodejně Albi.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    za komplikace se moc omlouváme. Zasílám Vám e-mail na adresu uvedenou v objednávce, abychom se domluvili na nápravě.

    Situaci s osobním odběrem na kamenné prodejně jsem již několikrát vysvětloval - ALBI prodejny jsou často velmi malé s opravdu miniaturním zázemím, při současném počtu zásilek by se ALBI prodejny během týdne proměnily pouze ve sklady balíků, což není možné.

    Mějte se hezky

    David Mareček, ALBI Česká republika a.s.