Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Dodáno poškozené či vystavované zboží

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    napsal jsem Vám soukromý e-mail. Poškozené zboží vyměníme (vystavované zboží ve skladu e-shopu není), za komplikace se omlouváme.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdy by som si už nič odtiaľto nekúpila nakoľko ste mi zrušili dvakrát objednávku :)

    Úplne hrozný prístup email o zrušení prvej objednávky som dostala po 2 týždňoch

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    vyžadovala jste při objednávce doručení na Slovensko a platbu na dobírku v Eurech, ačkoliv to český e-shop Albi nenabízí - objednávku jsme proto stornovali.

    Informace o stornu Vám dorazila první lednový týden, protože v mezivánočním období byl expediční sklad uzavřen a objednávky e-shopu se neodesílaly. O uzavření expedičního skladu a řešení objednávek z období 23. 12. 2020 - 3. 1. 2021 v prvním lednovém týdnu jsme informovali bannerem na hlavní straně, bannerem v hlavičce e-shopu, článkem v blogu, informací v košíku a informací v potvrzovacím e-mailu s objednávkou. Zkusíme to ještě zlepšit ;-).

    Albi zboží lze nakoupit na e-shopu naší slovenské pobočky, k dispozici je možnost dobírky v Eurech, platba kartou i bankovními tlačítky slovenských bank.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hra byla nacpaná do krabice ve všech třech dimenzích tak těsné, že šla vysunout pouze silou, bez jakékoliv výplně pro ochranu před nárazy, takže libovolné téměř neznatelné ťuknutí do rohu při přepravě znamenalo pochroumání rohu hry.

    Soudě podle předchozích nákupů záleží na štěstí o kolik menší je objednané zboží než nejbližší větší krabice/ na tom kdo vám to bude balit

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    pokud Vám dorazilo poškozené zboží, máte samozřejmě nárok na výměnu. Určitě se stačilo ozvat na zákaznickou linku. Napsal jsem Vám soukromý e-mail, kde výměnu dořešíme.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nespolehlivost při doručování

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, ale služby České pošty nedovedeme ovlivnit. Objednávku z 30. listopadu jsme předali České poště 1. prosince, tj. následující den. Od 2. do 7. prosince Česká pošta balík přepravovala na cílové místo, potom klasicky uložila na poště s jejich standardní kličkou "adresát nezastižen", tj. bez snahy o doručení. Vzhledem k tomu, že je Česká pošta pro některé naše zákazníky stále jedinou možností doručení s případným uložením zásilky, zůstává i u nás v košíku. Jinak bychom s ní již před několika lety ukončili spolupráci.

    Každopádně Zásilkovna v současnosti i přes velký nápor zvládá doručovat do dvou dnů, pokud příště budete mít chuť vyzkoušet jiného dopravce.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Čekám na zboží, které potřebuji dnes...... kde je? Nikdo mi nevolá, nepíše.....Má to být dárek pro vnučky na Mikuláše..... zítra mi to nepomůže....doručení mělo být na adresu : Pražská 71a, Brno - Bosonohy.- je to mé pracoviště. Bydlím jinak ve Vyškově, Maxima Gorkého 12, 682 01 Vyškov. V sobotu určitě nepojedu pro 2 knihy na pracoviště do Brna.

    S pozdravem

    Špidlová Magda

    telefon 608 147 686

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    zásilku jsme předali České poště v sobotu 21. listopadu, od 27. listopadu je uložena na České poště v Brně 42 s informací, že adresát nebyl zastižen na místě doručení. E-mail o expedici jsme odeslali na Vaši e-mailovou adresu.

    U nás bohužel neevidujeme žádný e-mail ani telefonát od Vás, že by se zásilkou bylo něco v nepořádku, jinak bychom to řešili se Zákaznickou linkou České pošty a informovali Vás.

    Napsal jsem Vám soukromý e-mail.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka ze dne 18.11 stále nepřišla.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    přiznám se, že mě recenze trochu mrzí. Zásilku jsme předávali České poště o víkendu (21. - 22. 11.), pošta si balíček převzala do přepravy. Na základě Vašeho e-mailu jsme minulý týden (27. 11.) zásilku u České pošty urgovali (reklamovali její doručení). Na odpověď od pošty čekáme.

    Pokud by bylo zboží ještě na e-shopu dostupné, zaslali bychom balíček znovu. Bohužel se jedná o vyprodanou položku. Z naší strany jsme opravdu udělali maximum.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Myslela jsem, že za 300 Kč takovou téměř neviditelnou krabičku mám podělit dvěma vnukům, myslela jsem si, že balení je větší, jak mylně vypadá na obrázku. Tento obchod již opravdu nenavštívím

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    v popisu výrobku je obsah balení (110 karet) - pro ilustraci je součástí galerie hry video, kde je vidět velikost krabice i jednotlivých komponent. Každopádně bych kvalitu hry neposuzoval podle velikosti, Sabotér je vynikající karetka, o čemž svědčí i fakt, že je nyní vyprodaná. Pokud nejste i tak spokojená, hru lze vrátit do 30-ti dnů bez udání důvodu prostřednictvím Zásilkovny zdarma.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dárek nad 2000
    • Špatně načtený slevový kód. Zadala jsem, ale pak nezkontrolovala a zjistila, až jsem měla zásilku doma, že nebyla sleva započtena. A zpětná neochotná spolupráce s obchodem mě nějakým způsobem vyjít vstříc - navrhovala jsem několik možných řešení a stejně nic, tato zkušenost mě odradila natolik, že příště nakoupím určitě jinde po této zkušenosti. Vždy se dá vše vyřešit jen chtít....
    • Neochota,mě nějakým způsobem kompenzovat nezapočtení slevového kuponu jednalo se o 357 korun, což je pro mě hodně peněz :-(

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    po zadání slevového kódu se v prvním kroku košíku objeví velký zelený banner s nápisem, že byl uplatněn slevový kód - http://prntscr.com/vpsdu9. V druhém i ve třetím kroku košíku se tato sleva vypisuje v rekapitulaci nákupu - http://prntscr.com/vpsmwq (zde je kompletní přehled položek nákupu, cena za dopravu i platbu a uplatněné slevové kupóny), přičemž se lze vždy vrátit zpět a špatně načtený slevový kód uplatnit znovu a správně.

    Pokud potvrdíte všechny tři kroky objednávky a zaplatíte objednávku bez slevového kódu, nemohou kolegyně ze Zákaznické linky nic dělat. Neuplatnění kódu (pokud se nestalo technickou chybou) nemohou zpětně kompenzovat finančně ani zbožím.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Doprava zdarma už nad 500 Kč, rychlost dodání
    • Dodáno jiné zboží než bylo popsáno na stránkách

    S vrácením zboží nedělal obchod problém. Obratem jsem zásilku odeslala zpět, peníze mi ale zatím nevrátili. Dotazovala jsem se na stav, ale tady už jsem narazila na neochotu. Mají na to 30 dní... Názor na toto jednání si už může udělat každý sám.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    peníze můžeme vrátit až na základě doručené a zpracované vratky, tam jsme limitováni účetně. Balík od Vás byl doručen minulý týden, tento týden budeme odesílat platby z vrácených objednávek. Doba vrácení peněz je tedy cca 10 pracovních dnů. Mimo předvánoční dobu vracíme peníze ještě rychleji, nyní při uzavřených kamenných prodejnách je ovšem provoz na skladu extrémně náročný a kolegyně ze Zákaznické linky Vás upozornila na možnou prodlevu mezi zpracováním vratky a vrácením peněz. Nejednalo se o neochotu, kolegyně vrácení peněz nedovedou urychlit.

    Děkuji za pochopení, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    Chybějící poklad v cíli (potřeba častěji kontrolovat, doplňovat)

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Kvídovy cesty za pokladem jsou poměrně unikátní herní záležitostí, kdy v období od května do října udržujeme téměř 30 zábavných cest v přírodě pro rodiče a děti po celé České republice. Pro každou stezku máme vyhrazené správce, kteří cestu za pokladem pravidelně (1x - 2x týdně) kontrolují. Procházejí celou trasu, sledují, zda jsou krabičky uschované na správných místech, jestli některá nechybí, zda fungují razítka a doplňují poklady.

    Samozřejmě se jedná o hru ve veřejném prostoru, kde se nelze vyhnout nepříjemným jevům - některé z našich pokladů byly pravidelně vykrádány a byli jsme tak nuceni cesty přepracovat a poklady umístit jinam, někteří hledači pokladů nejsou úplně ohleduplní a po nalezení pokladu odeberou nepřiměřené množství odměn. Přitom počet pokladů je dimenzován na 4x větší množství než je počet aktuálně prodaných cest v daném regionu.

    I přes popsané potíže Kvídovy Cesty za pokladem nabízí rodičům a dětem pěkný zážitek v podobě společného výletu zpestřeného hledáním nápověd, plněním úkolů a poznáváním historie daného kraje.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Potřebovala jsem diář A6, bohužel, když jsem diář vytáhla z krabice, zjistila jsem, že diář je rozměrově jako A7, takže jsem zklamaná a musim si sehnat nový diář jinde.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    diář má rozměr A6, jak uvádíme u popisu produktu, vzhledem ke kroužkové vazbě jsou papíry uvnitř o něco menší (nikoliv ovšem tak malé jako formát A7). Diář samozřejmě můžete vrátit, lhůta pro vrácení bez uvedení důvodu je 30 dní.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Svicky na dort s obrazky byly horlave a cele se vznitily. Pokazilo to oslavu, znicilo dort. Zbozi je nebezpecne. Mimoto nektere svicky bez obrazku ihned po zapaleni zhasly a uz nesly zapalit. Cast svicek tedy nehorela a cast se cela vznitila behem nekolika malo vterin, kdy se plamen z knotu dostal na obrazkovy motiv, ktery byl z horlaveho materialu.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    svíčky jsem nedávno testovali - hoření probíhalo normálně. Testovali jsme desítky kusů svíček, každopádně znovu vše prověříme. V soukromém e-mailu jsem Vám nabídl kompenzaci za celou situaci.

    Moc se omlouváme, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V porovnání s ostatnámi int obchody nesrovnatelně dlouhá dodací doba.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    vybrala jste si platbu převodem, kde upozorňujeme na 3 denní lhůtu pro zpracování platby - při objednání 27. dubna jsme 30. dubna balíček expedovali a předali dopravci. Vzhledem ke státnímu svátku jej dopravce doručil na cílové doručovací depo až 4. května a následující den připravil k výdeji. Ovlivnit fungování dopravce během státního svátku a prodlouženého víkendu nedovedeme. V běžný pracovní týden při volbě platby dobírkou nebo kartou online expedujeme zboží do druhého dne.

    Děkujeme za recenzi. Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Byla jsem velmi zklamaná z jednání firmy ohledně doručení. Na webu psali doručení druhy den. Objednavala jsem ve středu vecer, objednávka přišla až v úterý! Objednavala jsem na oslavu narozenin, která byla o víkendu. Když jsem psala mail, jestli bude doručeno aspoň v pátek, když ve čtvrtek nic nedorazilo, tak mi napsali, ze mají problém v expedici - což me jako zákazníka bohužel nezajima v návaznosti na jejich informaci na webu. Kdyby tam nebyla, je to samozřejmě vše naprosto v pořádku, problémy v expedici ci jiné mohou potkat naprosto každého, ale objednávku jsem udělala na základě dodací lhůty. Kdybych to vedela, objednala bych jinde. Objednávka byla samozřejmě placená předem.. na další e-maily se samozřejmě neotezovali reagovat. Prima spolupráce. Ve srovnání s jinými e-shopy dost mizerný přístup. Věci jsou jinak fajn. Nastesti se daji koupit jinde.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za způsobené potíže. Expedice byla skutečně v daný týden zpožděna. Při skokovém nárůstu objednávek jsme nebyli vzhledem k ochranným opatřením ve skladu schopni ze dne na den dostatečně navýšit počet zaměstnanců. Provoz se podařilo upravit až po dvou dnech do akceptovatelné podoby.

    K e-mailové komunikaci - kolegyně v danou dobu vyřizovala velké množství e-mailů souvisejících se zpožděním expedice, na poslední z Vašich tří e-mailů zapomněla odpovědět. Radost z toho samozřejmě nemám, ale stalo se.

    Krom omluvy jsem Vám v soukromém e-mailu nabídl i věcnou kompenzaci za dané potíže.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po 10 dnech se mi zatím nikdo ani neozval, že by objednávku začali, zpracovávat. Stále čekám. Chápu, že je situace v těch to dnech napjatá.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, jedná se o naši chybu - bohužel jsme při zpracování objednávky ve skladu přehlédli Vaši poznámku a čekali jsme na platbu převodem (po obvyklou dobu 14-ti dnů).

    Kolegyně Vás bude kontaktovat telefonicky.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Príjemné jednaní operátora, no na vyrizeni to nemá vpliv
    • Posila nekompletný zbozi
    • Dodaní chýbajúcich dilu nekonečné
    • Nejspis taktika obchodu.

    Posila nekompletný zbozi Dodaní chýbajúcich dilu nekonečné

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    jak jsme nakonec společně zjistili, kartičky ve hře vůbec nechyběly - pouze došlo k omylu při kontrole obsahu hry.

    Mějte se hezky,

    David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špinavý diář
    • Otlačený

    Diář došel špinavý a jelikož jsou desky měkké tak i otáčený.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    napsal jsem Vám soukromý e-mail. Diář určitě vyměníme za nový, omlouváme se za komplikace.

    Mějte se hezky

    David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná informovanost o zboží
    • Dodán "polotovar", pro funkčnost je třeba dokoupit el. tužku za více než trojnásobek ceny výrobku!!!

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    ke knihám Kouzelného čtení je skutečně potřeba Albi tužka, je to uvedeno v popisu u každé knihy na našem e-shopu, zároveň s informací, že tužka není součástí balení knihy.

    Knihu samozřejmě můžete vrátit, termín výměn a vrácení zboží je v povánočním období prodloužen do konce ledna.

    Mějte se hezky,

    David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem diář (dárek pro mamku). Přišel pomačkaný, desky nalomené... Zkrátka putoval do koše a jsem nucena koupit jiný.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za způsobené potíže. Napsal jsem Vám soukromou zprávu. Při obdržení zboží, které Vám nevyhovuje, můžete kdykoliv volat zákaznickou linku, zařídíme výměnu případně vrácení peněz.

    Mějte se hezky

    David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem termo hrnek a diář. Po pár dnech od objednávky zboží dorazilo, krásně zabalené, bohužel to neodpovídalo mé představě z obrázku. Takže jsem to obratem poslala zpět. je to týden. Obchod nekomunikuje , nemám žádné info a to jsem psala už 2 emaily.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    v předvánočním období zpracovává náš sklad stovky zásilek denně (a to oběma směry), proces zaevidování vráceného balíčku tedy chvíli trvá. Obdrželi jsme od Vás pouze e-mail s číslem vracející se zásilky, žádný další. Balíček dorazil na sklad před třemi pracovními dny - v současnosti je na příjmové lince a předpokládám, že do konce týdne budete mít peníze zpět na účtu. Stihneme je tedy vrátit dříve než ve stanovené 14-ti denní lhůtě.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi