Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrý sortiment
    • Komunikace

    Albi má velikou výhodu šikovného zakladatele a má skvělý sortiment. Bohužel díky úspěchu a velikosti firmy jsou nabíráni zaměstnanci, kteří se nedrží slov svého majitele: "Pokud nemáš rád svoje zákazníky, tak dělej něco jiného." Kdybych si jen objednal, čekal na dodání zboží a nepotřeboval se na nic zeptat, tak bych dal určitě 5 hvězd. Jenže jsem si troufl mít dotaz. Dokonce 2... No, kdybych si to vážně nechtěl koupit, tak bych si koupil něco jiného a jinde. Každopádně i tak jsem se zřekl několika her, protože dávat peníze někomu, koho obtěžuje zákazník...

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že nemáte s naším Zákaznickým servisem dobrou zkušenost. Vaše dotazy si zasloužily více pozornosti a pochopení. Moc se za to omlouváme.

    Vedoucí Zákaznické linky vás již kontaktovala s omluvou a nabídkou kompenzace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsem velmi nespokojena, objednala a zaplatila jsem si zboží a vy jste mi po 5 dnech napsali,že neni. Což mě velmi naštvalo.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se za vzniklou situaci omlouváme. Vámi objednaný produkt už bohužel nebyl v době kompletace objednávky skladem.

    Platbu samozřejmě vracíme a jako kompenzaci Vám kolegyně ze Zákaznické linky poslala dárkový poukaz, který můžete v případě zájmu využít na nákup něčeho jiného, co Vám udělá radost.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    Na webu- eshopu nepřesné informace o produktu. Uvádějí cenu za 4ks,ale cena je za 1ks. Zboží vracíme.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    máte pravdu, že jsme bohužel měli u produktu uvedenou špatnou informaci o množství kusů v balení. Moc se za to omlouváme.

    Kolegyně ze Zákaznické linky s Vámi vyřídí vrácení peněz včetně doběrečného a zašlou Vám malý dárek jako omluvu.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání
    • Nefunkční díl hry

    Hra přišla hodně rychle. Nicméně součastí hry je baterka, která měla vyteklou baterii a nesvítí. Což když dáváte hru jako dárek je více než trapné. Očividně jim to někde hodně dlouho leží a nekontrolují to

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že Vám dorazila hra s poškozenou baterkou. Kolegyně ze Zákaznické linky mě však informovala, že s Vámi již situaci řeší a ještě dnes odesíláme nové světýlko společně s dárkem.

    Znovu se omlouváme za komplikace a doufáme, že jinak budete s hrou spokojena.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chtěl jsem mamince koupit plyšový polštář. V nadpisu měli napsáno "Plyšový polštář" a v textu také, že jde o jemný plyšový polštář. Když polštář přišel, nebyl z plyše, ale hrubé plátno - velké zklamání.
    • S obchodem jsem nekomunikoval. Platit za poštu a posílat nazpět, abych prodělal nebudu.

    Nedoporučuji. Oklamali mě.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za špatně uvedené informace o polštáři. Máte pravdu, Vámi zakoupený polštář opravdu není plyšový. Na e-shopu jsme jeho název i zařazení opravili, děkujeme za upozornění.

    Jako omluvu a kompenzaci jsem Vám do e-mailu poslala nabídku bezplatného vrácení a dárkový poukaz na nákup, který můžete využít na výběr dárku podle Vašich představ.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Objednala jsem pro vnoučata několik sešitů a aktivit. Povidačky na cesty přišly otevřené a vysypané, Chytré vějíře byly tak namáčknuté do krabice, že je obal poškozen. A nejhorší je Hravé čtení, kde úplně chybí arch samolepek pro vícenásobné použití. Už to nelze dát jako dárek. V Albi jsem kupovala často, tentokrát jsem zklamaná.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za všechny produkty, které nedorazily v pořádku a mrzí nás, že jste z nákupu zklamaná. Informovala jsem kolegyně ze Zákaznické linky, které Vás brzy kontaktují a pošlou nové produkty včetně dárku jako omluvu.

    Doufáme, že se budou vnoučatům produkty líbit a že na náš obchod nezanevřete. :-)

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velice dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za nestandardně dlouhé čekání na váš balíček. Jsme si tohoto zpoždění vědomi a proto jsme zasílali 5. ledna všem zákazníkům, kterým se zásilka opozdila, omluvný slevový kupon. Ten byl zaslán i na váš e-mail, který jste uvedla v objednávce. Zkontrolujte si prosím příchozí poštu včetně spamu.

    Doufáme, že nám prodlení odpustíte a slevový kupon vám udělá radost. :-)

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dostal jsem nesprávné zboží. Dodnes jsem ještě nedostal peníze zpět. Balík jsem odeslal 20.12.2022. Peníze chtějí hned,ale vracet se jim moc nechce.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za záměnu zboží. Na vrácení peněz máte určitě nárok, a tak prosíme o trpělivost. Nemusíte se bát, že bychom vám je nechtěli vrátit. Odesílání balíčků kolem Vánoc je často komplikované, protože mohou mít Zásilkovny upravenou provozní dobu a my samy máme přes Vánoce v našem skladu obrovské množství objednávek, se kterým se snažíme vždy co nejdříve vypořádat.

    O vaší situaci jsem informovala naši Zákaznickou linku, která se o vrácení peněz postará.

    Děkuji za trpělivost a přeji hezký začátek nového roku
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ALBI Albi tužka 2.0 a Pohádkové učení - nefunguje.

    Tužka nede vypnout. Při zapnutí tužky né vždy pípne. Nereaguje na knihu, nemluví.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že tužka nefunguje tak, jak má. Určitě máte nárok na výměnu za nový kus.

    Kolegyně ze zákaznické linky už by vás v měly kontaktovat a nepříjemnost s vámi vyřešit.

    Ještě jednou se omlouváme a doufáme, že budete i přes počáteční nepříjemnosti s Albi tužkou nakonec spokojená.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace s doručením. Zásilku jsme expedovali sice hned následující den po objednání, ale Zásilkovně se opakovaně nedařilo balíček řádně doručit.

    Kolegyně z naší Zákaznické linky již zařídily zaslání nové objednávky spolu se dvěma omluvnými dárky, které vám snad vykompenzují vzniklé nepříjemnosti.

    Doufáme, že naši firmu nezanevřete a budete s produkty spokojen. :-)

    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží došlo v pořádku, jen jsem si objednala dvě stejné věci a bohužel jsou barevné odlišné.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, zřejmě jste chybně dostala jeden starší a jeden novější design.

    Kolegyně ze Zákaznické linky vám zboží vymění a pošlou malou kompenzaci.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Krabice s myšlenkovými mapami bohužel dorazila silnĕ poškozená, plyšový Kvído byl šišatý, v obchodĕ bych si určitĕ vybrala jiného. Ale ta krabice je vĕtší problém, protože to byl z celé zásilky suverénnĕ nejdražší produkt

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    je nám líto, že vám byla doručena hra s poškozeným obalem. Určitě to tak být nemá a vy máte právo na výměnu či reklamaci zboží. To stejné platí u plyšového Kvída.

    Máte ode mě soukromý e-mail, kde situaci dořešíme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Odeslání zboží trvalo dlouho

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    Vaši čtvrteční objednávku jsme v pátek předali dopravci, který ji v pondělí doručil na PPL Parcel shop. Omlouváme se, ale takhle před víkendem doručit balíček rychleji neumíme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neuvěřitelný ,,binec v objednávkách zboží . Jelikož zboží nebylo skladem objednala jsem v jiném obchodě a řádně objednávku zrušila. I přes to mi po naskladneni zboží poslali dokonce 2x a i když jsem zboží obratem vrátila zpět chce obchod po mě zboží znovu zaplatit.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za způsobené komplikace. Chyba se stala na naší straně. Nic už platit nemusíte. Kolegyně ze Zákaznické linky vás kontaktují a nabídnou vám možnost kompenzace ve formě dárkového poukazu na nákup zdarma.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dorazila mi hraci krabicka, ktera nehraje. Musim reklamovat, coz je velmi obtezujici.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že Vám dorazila nefunkční hrací krabička. Poslala jsem Vám soukromý e-mail, kde dořešíme zaslání nové krabičky. Nebudete se muset s ničím obtěžovat, vše zařídíme my.

    Ještě jednou se za nepříjemnost omlouváme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Peněženky nejsou dostatečně nafocene, aby člověk mohl vidět jaké jsou uvnitř a tím pádem, je kup riskantní jako jsem teď měla já. Peněženka malá a nic se tam nevejde.

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste se zakoupeným produktem spokojená, ale v popisu uvádíme rozměry a v galerii je k nahlédnutí fotografie rozepnuté peněženky. Pokud Vám ale z jakýchkoliv důvodů peněženka nevyhovuje, máte samozřejmě nárok na její vrácení.

    Napsala jsem Vám soukromý e-mail, kde uvádím podrobnosti k případnému vrácení, pokud o něj budete mít zájem.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem objednal a zaplatil kartou 30. listopadu 2021, ale dosud neobdržel (7. prosince 2021 večer)...

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    je nám líto, že Vám zásilka dosud nedorazila, protože jsme ji předali dopravci již 2. prosince. Prověříme, kde se nyní zásilka nachází a kolegyně ze Zákaznické linky se Vám ozvou a situaci s Vámi dořeší.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jedna z knížek dorazila s ohnutymi rohy

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    je nám líto, že kniha dorazila poškozená. Určitě máte nárok na zaslání nové.

    Poslala jsem Vám zprávu na kontaktní e-mail uvedený v objednávce. Situaci tam dořešíme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Michaela Štěpánková, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kupovali jsme foliove balonky, které po rozbalení byly poškozené. Tuhle věc asi nezjistíte při dodání zboží , ale až při prvním použití, což je většinou oslava a to už nemáte možnost zboží koupit znova během pul hodiny, ze. Ostuda !!!! A zkažené dekorace za 150,- !

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    moc se omlouvám, chyba pravděpodobně vznikla při balení v továrně dodavatele zboží. Chápu nepříjemnost situace, napsal jsem Vám soukromý e-mail a nabídl nákup v hodnotě 500 Kč zdarma. Doufám, že pro oslavence vyberete u nás vhodný dárek nebo dárky. Peníze za objednávku Vám samozřejmě vrátíme.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoručili objednane a potvrzene zboži. Nikdo mě ani neinformoval. Že zboži nedodaji. Jednani katastrofa.

    Nesolidni jednani

    Reakce obchodu ALBI

    Dobrý den,

    v daný den jsme od Vás během krátké doby obdrželi dvě objednávky na dobírku s duplicitním obsahem. Na základě zkušeností, kdy se nám duplicitní objednávky vrací od dopravce na sklad jako nepřevzaté, kolegové z expedice jednu stornovali a druhou expedovali. O stornované objednávce Vám odeslal e-shop automatickou odpověď. Vzhledem k tomu, že jsme neobdrželi žádnou reakci, domnívali jsme se, že je vše v pořádku.

    Za situaci se omlouvám, kolegyně ze Zákaznické linky se ozvou s nabídkou kompenzace.

    Mějte se hezky, David Mareček, Albi