• Zboží přišlo rozbalené a poškozené.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Některé náhradní díly jsou nekvalitní (obchod je prodává pod orig. katalog. číslem), nesedí a je potřeba je upravit.
    • nic nepasuje, oč je to levnější tím je to kvalitou horší

    obchod na dvě věci na .... a na nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekání více jak týden na vyřízení objednávky o třech položkách.

    Reakce obchodu Agroad

    Dobrý den, jeden produkt co byl objednán (ložisko) bylo na dotaz a naskladněno bylo 18.8.2022. Následující den jsme objednávku expedovali. Přijali jsme opatření, aby klienti byli informováni, když je v objednávce zboží Na dotaz o předběžném termínu naskladnění. Eshop manažer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Každý kus je jiný,6 ze 7 jsem si musel upravit,aby splnili účel

    Reakce obchodu Agroad

    Dobrý den, velice nás mrzí, že přípojky nebyly takové kvality jakou jste očekával. Rádi bychom Vám nabídli výměnu, ale toto není nyní možno protože šlo o poslední kusy na dlouhou dobu, než nalezneme jiného dodavatele. Je velice škoda, že jste nás nekontaktoval ihned po doručení před úpravou, mohli jsme Vám nabídnout vrácení fin. hotovosti a tak alespoň zmírnit Vaši nespokojenost s kvalitou.
    s pozdravem vedoucí eshopu J.S.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží k dnešnímu dni nemám.

    Reakce obchodu Agroad

    Zboží v objednávce bylo na dotaz, zboží nebylo skladem. Bohužel se nám nepodařilo zajistit dodání od dodavatele. Zboží je pro tuto dobu nedostupné. S ohledem na tyto skutečnosti se musí přistoupit ke zrušení objednávky. Bylo tak učiněno po dohodě se zákazníkem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 10 dnech jsem ještě neobdržel objednané zboží. E-mailový ani telefonický kontakt prakticky neexistuje. Jsem trochu zklamán službou a nedostatkem informací o vyřízení objednávky.

    Reakce obchodu Agroad

    Děkujeme za Vaši informaci. Ihned jsme vše prověřili a zjistili, že chyba nastala při předávání dopravci toho dne kdy zboží bylo vychystané. Telefonicky jsme Vás informovali ohledně chyby. Na Vaši žádost jsme objednávku a odeslání zrušili. Přijměte naši omluvu. s pozdravem J.Svoboda - eshop manager

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobré ceny
    • široký sortiment
    • příšerné dodací lhůty
    • 29.3. odeslána objednávka a 14.5. nemám ještě všechno

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za delší dodací lhůtu vaší objednávky. Občas se stane, že vypadne dodavatel nebo náhradní díl není dostupný.

    Přijměte od nás jako kompenzaci slevu 10% na další nákup, kontaktujte nás prosím na [email protected].

    Děkujeme za pochopení.
    Tým AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací lhůta!

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za delší dodací lhůtu vaší objednávky. Velký zájem o náhradní díly v jarním období, kdy všichni připravují svoje stroje na sezónu, způsobil dočasné přetížení naší expedice objednávek. Na našem Eshopu upozornění na tuto situaci bylo uvedeno.
    Přijměte od nás jako kompenzaci slevu 10% na další nákup, kterou posíláme na Váš email.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Pomalá dodávka

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za delší dodací lhůtu vaší objednávky. Velký zájem o náhradní díly v jarním období, kdy všichni připravují svoje stroje na sezónu, způsobil dočasné přetížení naší expedice objednávek. Na našem Eshopu upozornění na tuto situaci bylo uvedeno.
    Přijměte od nás jako kompenzaci slevu 10% na další nákup, kterou posíláme na Váš email.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to katastrofa, ani po dvanácti dnech po objednání není zboží odesláno. Měli by jste se nad sebou zamyslet. Lidé si u vás objednávají náhradní díly, protože je potřebují na opravu svých strojů a co nejkratší doba doručení patří k tomu nejdůležitějšímu. Už si u vás nikdy nic neobjednám. A jsem zvědavý, jak dlouho vám ještě bude trvat, než mi odešlete blbé táhlo plynu.

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za delší dodací lhůtu vaší objednávky. Velký zájem o náhradní díly v jarním období, kdy všichni připravují svoje stroje na sezónu, způsobil dočasné přetížení naší expedice objednávek. Na našem Eshopu upozornění na tuto situaci bylo uvedeno.
    Přijměte od nás jako kompenzaci slevu 10% na další nákup, kterou posíláme na Váš email.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekonecna doba doruceni.

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za delší dodací lhůtu vaší objednávky. Velký zájem o náhradní díly v jarním období, kdy všichni připravují svoje stroje na sezónu, způsobil dočasné přetížení naší expedice objednávek. Na našem Eshopu upozornění na tuto situaci bylo uvedeno.
    Přijměte od nás jako kompenzaci slevu 10% na další nákup, kterou posíláme na Váš email.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba zákazníci nemají čas čekat 14 dnů

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za delší dodací lhůtu vaší objednávky. Vypadá to, že došlo k nějakému problému u dopravce, máme informaci, že se zboží vrátilo.

    Přijměte od nás jako kompenzaci slevu 10% na další nákup, kterou posíláme na Váš email.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje, před 10 dny jsem objednala a stále čekám.

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za delší dodací lhůtu vaší objednávky. Velký zájem o náhradní díly v jarním období, kdy všichni připravují svoje stroje na sezónu, způsobil dočasné přetížení naší expedice objednávek. Na našem Eshopu upozornění na tuto situaci bylo uvedeno.
    Přijměte od nás jako kompenzaci slevu 10% na další nákup, kterou posíláme na Váš email.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Raději bez komentáře. Jednoho dne se snad dočkám :-(

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za delší dodací lhůtu vaší objednávky. Velký zájem o náhradní díly v jarním období, kdy všichni připravují svoje stroje na sezónu, způsobil dočasné přetížení naší expedice objednávek. Na našem Eshopu upozornění na tuto situaci bylo uvedeno.
    Rádi bychom vám jako kompenzaci poslali slevu 10% na další nákup. Prosím kontaktujte nás na email: [email protected]

    Děkujeme za pochopení.
    Tým AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na vyřízení objednávky se i po 14 dnech stále "pracuje".

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za delší dodací lhůtu vaší objednávky. Velký zájem o náhradní díly v jarním období, kdy všichni připravují svoje stroje na sezónu, způsobil dočasné přetížení naší expedice objednávek. Na našem Eshopu upozornění na tuto situaci bylo uvedeno.
    Přijměte od nás jako kompenzaci slevu 10% na další nákup, kterou posíláme na Váš email.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příšerně dlouhá dodací lhůta. 13.3.objednano,25.3.stale zboží nemám!

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za delší dodací lhůtu vaší objednávky. Velký zájem o náhradní díly v jarním období, kdy všichni připravují svoje stroje na sezónu, způsobil dočasné přetížení naší expedice objednávek. Na našem Eshopu upozornění na tuto situaci bylo uvedeno.
    Přijměte od nás jako kompenzaci slevu 10% na další nákup, kterou posíláme na Váš email.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pan Jaromír Berka mi napsal email: ,,Vaše objednávka byla zkompletována a zadána do systému. Po úhradě bude zásilka odeslána k Vám. Pokud nám zašlete potvrzení o platbě (např. mailem v pdf apod.) bude zásilka vyexpedována okamžitě."

    Potvrzení jsem zaslal dne 06.03.2019 a zboží nedorazilo. Telefon nikdo nebere, na email nikdo neodpovídá. Zvažuji trestní oznámení.

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za delší dodací lhůtu vaší objednávky. Velký zájem o náhradní díly v jarním období, kdy všichni připravují svoje stroje na sezónu, způsobil dočasné přetížení naší expedice objednávek. Na našem Eshopu upozornění na tuto situaci bylo uvedeno.
    Přijměte od nás jako kompenzaci slevu 10% na další nákup, kterou posíláme na Váš email.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba !!!
    • Žádná komunikace

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za dlouhou dodací lhůtu způsobenou dočasným přetížením expedice Eshopu.

    Přijměte od nás slevový kupón, který byl zaslán na váš email.

    Děkujeme.

    Zákaznický servis AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obednal jsem 2ks fitrů došel pouze jeden a nebim kdy dorazi druhý přitom sklad ukazuje, že je na skladě. Špatná komunikace se skladem ????

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za nepříjemnosti, chyba byla způsobena nesrovnalostí počtu kusů na skladě.
    Jako omluvu přijměte slevový kupón, který jsme vám zaslali emailem.

    Děkujeme

    Zákaznický servis AGROAD