• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace, dlouhá doba dodání

    nic moc

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za tuto situaci, z časových důvodů jsme nestíhali vyřizovat všechny objednávky v krátkém čase.
    Přijměte od nás slevový kupón, který jsme poslali na váš email.

    Děkujeme

    Zákaznický servis AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se vám za zdržení vaší zásilky. Přijměte prosím slevový kupón, který vám zasíláme emailem.

    Děkujeme

    Zákaznický servis AGROAD

  • Po 11 dnech se objednávka stále vyřizuje. Myslím, že není třeba dál něco dodávat.

    Reakce obchodu Agroad

    Dobrý den,

    delší dodání vaší zásilky bylo způsobeno dočasným přetížením skladu.

    Přijměte jako omluvu slevový kupón, který jsme vám zaslali na váš email.

    Děkujeme

    Zákaznický servis AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespolehlivy obchod.doruceni se povedlo az po druhe urgenci. !!!!

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za potíže způsobené dočasným přetížením expedice Eshopu.
    Přijměte jako omluvu slevový kupón, který jsme vám zaslali emailem.

    Děkujeme

    Zákaznický servis AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zásilku jsem předem uhradil fakturou - bohužel chybou Agroadu mi byla poslána s dobírkou. Následovalo vrácení zásilky, v tuto chvíli z nějakého důvodu zásilka opět nebyla doručena a putuje znovu zpět do Agroadu. Zaměstnanci Agroadu se sice omlouvají, ale jejich proaktivita (například zkusit zabalit novou zásilku a poslat, nečekat až se jim tamta vrátí) je nulová. Při pokusu to řešit telefonicky mi paní Otřísalová velmi hulvátským způsobem zavěsila telefon. Takto si opravdu nepředstavuji jednání a čekat 14 dní na díly do traktoru, když ho člověk potřebuje na poli...

    Reakce obchodu Agroad

    Dobrý den,

    je pravda, že u podání zásilky v odpoledních hodinách byla nedopatřením zadána dobírka. Během pár okamžiků jsme si tohoto nedostatku všimli a snažili jsme se u Geisu dobírku zrušit (v pátek odpoledne). Vyjádření jsme od Geisu dostali následující pracovní den, s vyjádřením, že dobírku již zrušit nelze, protože je již na cestě k zákazníkovi. Zákazníka jsme o tom informovali (v pondělí) a navrhovali možnosti řešení. Vybral si možnost odmítnutí zásilky a doručení znovu k němu, jakmile nám bude zásilka od Geisu navrácena zpět. Když nám zásilka přišla (ve středu odpoledne), co nejdříve jsme ji zákazníkovi odesílali zpět bez dobírky (ve čtvrtek). Očekávali jsme, že následující den bude mít zákazník zásilku u sebe. Geis však zásilku nedoručil a obrátil ji zpět k nám do AGROAD, aniž by byl na to požadavek od nás či zákazníka. Zároveň, jak jsme se tuto informaci dozvěděli, řešili jsme to, jak nejefektivněji zajistit dodání zásilky k zákazníkovi (že zboží pošleme zákazníkovi v zásilce předtím, než nám zásilku Geis vrátí). Mezitím, nám zákazník volal se stížností, ale nechtěl nic slyšet, nenechal si nic vysvětlit a ani nás pořádně nepustil ke slovu (Hovor s ním byl tedy ukončen, s tím, že mu vše vysvětlíme v klidu.), takže se nedozvěděl do telefonu o našem záměru zaslání zásilky dříve, než nám ji Geis vrátí. Jelikož nás původně zákazník informoval mailem, na mail mu také bylo odpovězeno, jak se situace řeší a zároveň mu byla poskytnuta kompenzace za vniklé potíže.

    Tudíž, jak zde zákazník uvádí, že naše aktivita vyřešit tuto situace je nulová není pravda. Stačilo by, kdyby si v klidu nechal vysvětlit, co budeme podnikat v tom, aby měl zboží, co nejdříve u sebe.

    Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou a snažíme se pro něj najít, co nejlepší řešení. Když přijdou komplikace , nabízíme mu různé varianty řešení situace a řešení se pak odvíjí od toho, jakou variantu řešení si sám zákazník vybral.
    I v nepříjemných momentech, kdy je zákazník rozčílený a nechce nic slyšet, máme snahu najít pro něj, co nejlepší řešení.
    Není běžné, že zásilka k zákazníkovi putuje 14 dní, jak zde zákazník uvádí. Většinou dodání je druhý den po expedici. Pokud se vyskytnou komplikace, snažíme se je řešit flexibilně, aby byly, co nejdříve odstraněny.

    Věřte nám, že i v momentech, kdy je problém s doručením zásilky k zákazníkovi, komunikujeme se zákazníkem i přepravcem, aby došlo k napravení situace a co nejrychlejšímu doručení zásilky k zákazníkovi.

    Děkujeme za pochopení

    Tým AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nikdy více už druhý problém

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    k Vaším objednávkám neevidujeme žádné reklamace ani připomínky. Pokud máte s nějakým produktem problém, stačí nás kontaktovat - uplatnit reklamaci a my se jí budeme samozřejmě zabývat, aby byla spokojenost na obou stranách. Jelikož žádná reklamace ani připomínka od Vás k nám doručena nebyla, netušíme s čím můžete mít potíže.

    Nejrychlejší a nejvhodnější forma, jak uplatit reklamaci či stížnost, je zaslat k nám email na [email protected]. Všechny emaily jsou řešeny v pořadí v jakém nám byly doručeny.

    Děkujeme za pochopení

    Váš tým AGROAD

    • Dlha dodacia doba

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    objednávku jste si vytvořil v době, kdy byl omezený provoz eshopu. Ve Vašem případě jsme Vaši objednávku přijali 11.4.2018 v odpoledních hodinách. Před Vaší objednávkou již bylo 6 dní omezeného provozu eshopu a dalšími dny omezený provoz eshopu pokračoval. Po ukončení omezeného provozu eshopu byla Vaše objednávka odeslána (vyexpedována) 18.4.2018, což jsou pouze dva dny, co omezený provoz eshopu skončil.

    O omezeném provozu eshopu zákazníky informujeme v předstihu a i po dobu jeho trvání. Jak?
    1) V Newsletteru, pokud ho odebíráte, a to v dostatečném předstihu.
    2) Pomocí banneru vpravo nahoře eshopu. Také jej tam dáváme v předstihu.
    3) Informací, kterou najdete v aktualitách.
    4) Po přijetí Vašeho elektronického požadavku pomocí automatické odpovědí na Váš e-mail.

    Pokud je omezený provoz eshopu, požadavky včetně objednávek jsou pouze přijímány a zpracovávat se začínají v pořadí v jakém nám byly doručeny, až po ukončení omezeného provozu eshopu. Tuto informaci dostáváte ve všech výše uvedených bodech. Proto je zřejmé, že všechny požadavky jsou řešeny se zpožděním. To se bohužel týká i požadavků, které přišly po skončení omezeného provozu eshopu, protože musíme nejprve vyřešit ty předešlé (o tom však také zákazníky informujeme pomocí banneru na našem eshopu).

    Všechny požadavky se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu. Ve standardním provozu objednávky expedujeme většinou do 2 dnů od jejich přijetí.

    Váš tým AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodpovídají na maily ani na telefon
    • Neschopná obsluha

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste s našimi službami nebyl spokojen.

    Veškeré dotazy i objednávky řešíme v pořadí v jakém nám byly doručeny. Konkrétně Vaši objednávku jsme přijali 18.9.2017 večer, 19.9.2017 jsme ji začali zpracovávat a 20.9.2017 si ji převzala přepravní služba na doručení.

    Pokud máme zmeškané hovory, snažíme se na všechny zavolat zpět. Pokud se nedovoláme, věříme, že nás klient zkontaktuje znovu na základě zmeškaného hovoru. Klient má také možnost nám napsat e-mail. Pokud nám je e-mail doručen ([email protected]), tak na všechny e-maily odpovídáme v pořadí v jakém nám byly doručeny.

    Je nám líto, že Vaše zkušenost je negativní, ale věříme, že tato nespokojenost byla výjimkou. Vždyť i zboží z objednávky jste do 4 dnů od jejího zadání měl na zvolené adrese.

    Děkujeme na pochopení

    Váš AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Není podrobně napsané zda se jedná o čínský výrobek či ne. Není nabídnut originální díl neboli dražší a kvalitnější.

    Reakce obchodu Agroad

    Vážený zákazníku,

    náhradní díly na Zetor 50 Super z převážné většiny pochází z dovozu, protože Zetor v tuzemsku jejich výrobu zrušil. Původ produktu na našem e-shopu uvádíme. Pokud se jedná o dovozové díly, máme to na e-shopu i uvedené u daného produktu (např. jako neoriginální).
    Pokud máte pochybnost o původu zboží, můžete nás kontaktovat.

    Děkujeme na pochopení

    Váš AGROAD

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Obchod je dobrý, zboží mi doposud vyhovovalo, nyní jsem změnil názor, neboť díly na přestavbu filtru oleje byly neskutečně předražené, dodávka je složena ze dvou jednoduchých dílů, neobsahovala ani nutný průtokový filtr. Víčko nádrže je na zcela jiný průměr. Naštěstí se hodí na uzávěr chladiče. Paní prodavačka mi vysvětlila, že za úroveň ani cenu dodávky dílů na přestavbu filtrace nemohou, nedostali podrobnější informace od výrobce.

    Reakce obchodu Agroad

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste na náš eshop změnil názor, avšak

    • PŘESTAVBA NA PLNOPRŮTOKOVÝ FILTR: O tom, z jakých komponentů se sada skládá, bylo uvedeno v popisu produktu. Následně, aby bylo jasné, co bude v sadě dodáno, byla i názorně upravena fotografie ND. Cena je adekvátní k použitému materiálu. Vždy je na rozhodnutí zákazníka, zda si ND koupí či ne a zda bude cenu akceptovat.
    • VÍČKO: rozměr víčka byl uveden v popisu produktu.

    Není naší chybou, že si zákazník nepřečte popis k produktu, který je k dispozici. Doporučujeme zákazníkům, aby si popis produktu pozorně přečetli. Jestliže v něm nenajdou hledanou informaci, je možné nás kontaktovat.

    Jestliže spotřebiteli vybraný nepoužitý ND nevyhovuje, může odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

    Děkujeme za pochopení

    Váš AGROAD