Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • Platba zaslaná předem byla bez problému vrácena.
    • Nabízejí nahradní díl na stránkách e-shopu, že je skladem a když ho objednáte tak kde nic tu nic.

    Reakce obchodu AGRICO

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel nepíšete úplně pravdivé informace. U vámi objednaného produktu bylo napsáno, že "není skladem". Na našem eshopu je skladovost vždy pravdivá a aktuální. Vidíte zde počet kusů i na jaké prodejně. Na tomto si zakládáme.

  • Dodávka přišla v kartonu způsobem dodělej si sám podle návodu. Díly ochranného krytu neodpovídaly návodu. Předal jsem výrobek do provozovny Hecht, kde požadovali poplatek za sestavení . Cena sestaveného stroje je stejná, jako u stavebnice. Reklamace nebyla uznána z důvodu zakoupení ve vaší prodejně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednal jsem si napínák spodních ramen na Zetora. Na fotce byl vyfocen komplet i s upínacíma třmenama k upevnění na půlměsíce.
    Napínáky přišli bez třmenů.
    Foto vám tedy nesouhkasí se skutečností.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tovar nie je dodaný ani za mesiac. Žiadna komunikácia zo strany predávajúceho, po objednávke týždeň dotazník spokojnosti!??!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nedorazilo ani po uplynutí 13. dní.
    Na urgenci nikdo z firmy nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná reakce

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • mizerná komunikace a přístup zaměstnanců
    • nefunkční konkaty na stránkách obchodu
    • v emailech pro jistotu žádné kontakty nejsou

    Zaplatil jsem předem a to byla chyba
    3 x jsem urgoval reakci obchodu
    Webovské info o stavu objednávky není aktualizováno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zasláno jiné zboží než bylo objednáno

    Popis zboží neodpovídá fotografii. Musel jem odstoupit od smlouvy. Náklady navíc cca 120 kč za poštovné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo dorazit někdy v květnu poté v červnu nakonec firma ani nezveda telefon

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    přesto, že bylo zboží zaplaceno předem na účet, nebylo na skladě, až po mém dotazu mi bylo sděleno, že zboží zatím nemají

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod zboží deklaroval, jako "skladem", avšak objednávku zrušil s tím, že je nedoručitelné.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    PREšLI TRI TYžDNE A TOVAR NIGDE-NEMIENIA ANI POSLAD SPRAVU TAKTO SASPRAVA OBCHOD.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé
    • Kvalita materiálu naprosto neodpovídá potřebě - potah na sedačku GRAMER je tuctový umělohmotný výrobek !!!! a ještě drahý !!!

    Nelze předem dostat popis nabízeného výrobku.

    Reakce obchodu AGRICO

    Vážený zákazníku, velice nás mrzí Vaše nespokojenost s objednaným produktem. Těchto potahů na sedačky prodáváme celkem dost a zatím jsme se s kritikou na kvalitu nesetkali. V případě, že Vám produkt nevyhovuje, můžete nám ho v zákonem stanovené lhůtě vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bez zaškolení, lživé info o produktu, chování typu zaplat a támhle si vem zboží. víc nas nezajímá...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 2.1.2020 žádný kontakt !!!

    • Nepotvrdí obj., i že byla obj. odeslána, kdy dorázi, nic.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechali si to zaplatit dvakrát chybou uřednice pak sem čekal přes tyden nez mě pladbu vrátily hruza

    Reakce obchodu AGRICO

    Dobrý den,
    je nám líto, že se taková věc udála a omlouváme se Vám. Kolega na skladě vyplnil omylem "na dobírku", i když bylo placeno převodem. Jsme jen lidi, to se může stát každému. Peníze jsme Vám vrátili (ne "vrátily", jak píšete). Přesto Vám děkujeme, že jste využil naše služby.
    S pozdravem
    Tým Agrico

    • Siroký sortiment
    • Nabízejí zboží které je dle eshopu skladem ,ale po objednání ho nemají a nabízejí o cca 2000 dražší alternativu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemají přehled co je a co není skladem a pak se čeká na vyřizování objednávky

    NEBRAT a neplatit nic.

    Reakce obchodu AGRICO

    Nezlobte se, ale nemáte pravdu. Počet kusů skladem máme u každého zboží uvedeno již na eshopu. Objednal jste si 10 ks něčeho, co jsme skladem neměli. Trvalo nám to cca 8 dní, než jsme Vám to dodali. To je pravda poněkud delší doba, ale není to tak, jak píšete. Přesto Vám děkujeme. Hold nemůže být každý spokojený, to by potom nebylo ono.

    S pozdravem
    Tým Agrico

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Ty žací nože byly úplně jiné než originál Karsit. Musel jsem je o pár milimetrů zkrátit a převrat díry. To bylo velké zklamání a už bych od nich nenakupoval.

    Reakce obchodu AGRICO

    Dobrý den,
    žací nože na Karsit bereme originální přímo z Karsitu. Je na nich vyražené katalogové číslo. Rozměry jsou na eshopu uvedeny správně, pro jistotu jsme je kontrolovali. Sklad nám sedí, nože jsme Vám odeslali správné. Pokud neseděly rozměry, měl jste nože vrátit a nepodnikat žádné zákroky. Vypadá to spíše, že máte úplně jiný traktor, než pro jaký jsou Vámi objednané nože určeny, a nože jste dostal takové, které jste si objednal.
    S pozdravem
    AGRICO, s.r.o.