Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- diskrétnost
rychlost vyřízení,diskrétnost
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nedokáži říct.
- Cena absolutně neodpovídá výrobku.
Zboží v hodnotě 400.- odpovídá max. do hodnoty 150.-, jako kdyby jej šil někdo doma na koleni!!!
Reakce obchodu EroticStore.cz
Dobrý den, pokud jste s výrobkem nebyl spokojen mohl jste využít možnosti výrobek vrátit bez udání důvodů a získat zpět peníze, nebo vymnit za jiný. Veřte, že na koleni nic nešijeme.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- žádne
kdo chce nakoupi
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- diskrétnost dodávky, přehlednost, velké produktové portfolio
- Zatím nulová komunikace ze strany obchodu při vyřizování reklamace.
-
Nedoporučuje obchod
- zboží dorazilo bez přidaného dárku, tzn. bez inzerovaného gelu zdarma
-
Příspěvek smazán na žádost zákazníka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- kdyby došlo to co jsem si objednala, tak by to bylo v pořádku. Ale bohužel.
už si od vás nic neobjednám.
Reakce obchodu EroticStore.cz
Dobrý den,
pokud došlo k záměně zboží tak se velmi omlouváme, určitě to nebylo záměrem. Samozřejmě u nás funguje 100% servis při problému, kdy zboží můžete na naše náklady zaslat zpět, nebo po dohodě zboží vyzvedneme u vás a doručíme správně. Vše prostřednictvím služby našeho partnera pro spedici a dopravu. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- zadne
- nedoporucoval bych protoze jsem si objednal vaginu s vibratorem a nebyl tam
ne
-
Nedoporučuje obchod
- Nedostatečný popis některých výrobků.
- Dárky - lubrikační gely- i reklamní vzorky jsou větší.Styděl bych se to nazvat dárkem.
Reakce obchodu EroticStore.cz
Dobrý den, děkujeme za váš názor. Co se popisků týká pokud jste potřeboval u nějakého produktu více infomací je možné v pravovní dobu použít telefonický kontakt a naši pracovníci vám rádi s výběrem a s doplnění infomací pomohou. Popsi dárků, k jednotlivým objednávkám je uveden v sekci dárky, kde si můžete vše prohlédnut a pak zvážit zda raději vyberete eshop, kde nedostanete nic, nebo se spokojíte s dárky které nabízíme s ohledem na velikost objenávky u nás. I přes to všechno pokud s výrobkem, službami nejste spokojen máte stále možnost zboží vrátit a EroticStore.cz vám vrátí peníze v plné výši.
-
Nedoporučuje obchod
zboží nedorazilo ani po 3týdnech a ani se mi nikdo neozval
Reakce obchodu EroticStore.cz
Dobrý den, určitě se jedná nejaké nedopatření. Pokud jste zboží neobdržel do 2 dnů je ideální s číslem objednávky kontaktovat prodejce. Vždy zásilku dohledáme a pomůžeme zákazníkovi k získání přehledu o zásilce a tedy i k doručení. 3 týdny je opravdu dlouhá doba, aby zásilka nebyla expedována nebo něco podobného. Mohlo se také stát, že baíček ztratila přepravní společnost apod.. Prosím pošlete nám na email [email protected] číslo vaší objednávky a rádi tuto situaci pomůžeme vyřešit.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Pokud reklamace vadného výrobku proběhne v pořádku a možná co nejdříve tak hodnocení změním
Reakce obchodu EroticStore.cz
Dobrý den, reklamovaný výrobek nebyl vadný, jen byly nevhodně vloženy baterie. Dnes reklamaci zasíláme zpět vč. správně vložených baterií a tedy připravený k použití. V rámci zlepšování služeb se u tohoto výrobku pokusíme podrobněji v návodu popsat způsob vkládání baterií. Věříme, že výrobek bude příjemně sloužit.
-
Nedoporučuje obchod
- dlouhá dodací doba
Reakce obchodu EroticStore.cz
Dobrý den, nyní jsem kontroloval objednávky z 15.8. kdy dle dotazníku byla obj udělána a v systému neevidujeme žádnou nevyřízenou obj. Můžete nám prosím napslat na email [email protected] číslo vaší objednávky, nebo jméno, aby bylo možné zjistit, kde se objednávka zasekla.Děkujeme EroticStore.cz
-
Nedoporučuje obchod
- diskrétnost
- Dlouhé čekání na zboží!!!!
Reakce obchodu EroticStore.cz
Dobrý den Báro, velice nás mrzí, že jste musela na zboží čekat déle a moc by nám pomohlo pro zlepšení služeb, pokudbyste nám zaslala co čekání způsobilo. Zda doručovací společnost pošta, ppl, nebo nedostupnost zboží apod.. Zásilky se vždy snažíme expedovat v den objednání a případně, že nějaké zboží se doprodá, vždy zákazníka informujeme o stavu věci a nabízíme nějaké řešení. Buď náhradní výrobek, nebo informujeme o termínu dalšího naskladnění.