• Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo v pořádku. děkuji.

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a jsme rádi, že jste byla spokojená a doufáme, že u nás zase najdete nějakou inspiraci, popř. vybavení, aby byl spokojen jak koník, tak i Vy.

    S přáním pěkného dne,
    tým EquiZoo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Absolutne nedodrzen termin, bez jakehokoliv upozorneni, objednano jinde.
    Byla jsem nadsena z akcni ceny, ale nejsou schopni dorucit.

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou, bohužel jsme měli mylnou informaci o dostupnosti poptávaného zboží. Což nijak nesnižuje naše pochybení a kontaktovali jsme Vás dnes na e-mail uvedený v objednávce.

    S pozdravem,
    tým EquiZoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přisel mi mail s tím, že prosí o ohodnocení, tak tedy píšu.
    Byla jsem stálou zákaznicí, do této objednávky.
    Objednala jsem si zboží, část byla skladem a část ne. Volala mi slečna/paní, že pokud chci, můžu si pro tu část, co je skladem dojít, že zboží na objednání dorazí až do týdne.
    Po telefonu velmi příjemné, ovšem realita byla jiná.
    Jelikož jsem nemohla následují týden dojít pro zboží osobně, poslala jsem svoji dceru s manželem.
    Měli jsme dvě plné karty a tak si dcera vybrala zboží na prodejně a zároveň šla vyzvednout zboží na objednávku s osobním odběrem.
    Schytala tak nepříjemnou paní, která ji velmi nepříjemným vystupováním dořvala, že ale na zboží na objednávku nelze uplatit karta, že je to napsané v obchodních podmínkách.
    Když ji tedy manžel pobídl k tomu, ať jim to ukáže, nejen, že se neuměla vůbec po stránkách eshopu pohybovat, ale hlavně to tam napsané ani nemají.
    Zmínka o této, troufnu si říci problematice, je napsaná pouze v jednom "článku" na eshopu.
    Velké zklamaní, protože pak kombinace věrnostního programu, s kombinací osobního vyzvednutí a absence jakéhokoliv věrnostního programu na webu pokulhává.
    Toto byl poslední nákup, raději si udělám dva výlety - nakoupím kočkám jinde a koně si koupím v Horse&Me.
    Tímto přístupem přijdou o opravdu hodně zákazníkům a to můžou mít daleko lepší zboží než konkurence za kruháčem.
    Ať se daří!

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    při objednávce na e-shopu není nikde uvedeno, že by se na ni vztahoval věrnostní program. Naopak v podmínkách věrnostního programu je uvedeno, že se na e-shop nevztahuje.

    Na produkty, které jsou na objednávku na e-shopu, opravdu slevu poskytovat nemůžeme, protože se snažíme tyto produkty držet na co nejnižší ceně a prostor pro slevu, i když chápeme, že by byla vítaná, bohužel nemáme.

    Při objednávce na e-shopu máte v košíku vždy zobrazené vložené produkty včetně jejich ceny a před odesláním objednávky máte možnost vidět i finální cenu, která by Vám byla naúčtována na prodejně při osobním odběru. Obchodní podmínky platné pro e-shop jsou také standardně dostupné na webu.

    Zároveň bych chtěl odmítnout jakékoliv nařčení z toho, že někdo z kolektivu jakéhokoliv zákazníka "dořval". Chápeme, že jste mohli být rozmrzelí z toho, že na e-shopovou objednávku se nevztahuje věrnostní program, ale vždy se snažíme vše vysvětlit a nikdy jsme nikoho "nedořvali".

    Děkujeme za pochopení,
    tým EquiZoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka zrušena z důvodu lživých informací - nelze uplatit sleva na prodejně

    Stornováno, nikdo mě neupozornil na to že na zboži které nemají skladem nelze uplatnit jejich samolepková karta.
    Nedává mi to moc smysl, když výběr udidel mají na prodejně omezený.
    Koupeno jinde, už vím, že sem jen pro skladové věci, což je dost omezující a budu tuto prodejnu brát jako poslední možnost.
    Bylo by fajn tuto informaci uvést při odesílání zboží v košíku, mohla jsem mít udidlo o pár dnů dříve z jinud.

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    při objednávce na e-shopu není nikde uvedeno, že by se na ni vztahoval věrnostní program. Naopak v podmínkách věrnostního programu je uvedeno, že se na e-shop nevztahuje. Lživé informace tedy nepodáváme.

    Na produkty, které jsou na objednávku na e-shopu, opravdu slevu poskytovat nemůžeme, protože se snažíme tyto produkty držet na co nejnižší ceně a prostor pro slevu, i když chápeme, že by byla vítaná, bohužel nemáme.

    Při objednávce na e-shopu máte v košíku vždy zobrazené vložené produkty včetně jejich ceny a před odesláním objednávky máte možnost vidět i finální cenu.

    Věříme, že to pochopíte a nebudete nám to mít za zlé.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    tým EquiZoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vyber na eshopu
    • nelze objednane zbozi co neni skladem vyzvednout na prodejne a zaroven na to uplatnit kartu
    • maji mit teda vice veci skladem
    • neni zadny vernostni program na eshopu

    Byla jsem stalym zakaznikem, nechala jsem tu opravdu velke penize za celou dobu, co prodejna funguje.
    Spustili tedy eshop, pani na prodejne mi rekla, ze kdyz neni zbozi na prodejne, at si ho objednam na webu a dam si osobni odber.
    Nikdo se mi ale nezminil o tom, ze kdyz neni zbozi skladem, ale na objednavku, nemohu pri osobnim odberu uplatnit jejich karticku?? tak co to je za smysl, clovek sem chodi, i kdyz jsou o dost drazsi nez konkurence, sbira jejich vernostni program.
    Objednam si zbozi co neni skladem s osobnim odberem, ale pri vyzvednuti nelze kartu uplatnit, ale zaroven neni nic na eshopu?
    Vyborne, prodejnu a eshop jiz nanenavstivim, s nabidkou prodejny je toto pro me nedostacujici a toto jednani beru tak, ze si navazi zakazniku.
    Na webu to sice napsane je, ale clovek musi opravdu hledat!! NA PRODEJNE MI TOTO NIKDO DOLE NA POKLADNE NEREKL!!!!!!!!!

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojena s nabídkou na prodejně a na e-shopu. Věrnostní karta se na věci, které jsou čistě e-shopové opravdu uplatnit nedá, je to i psané v podmínkách programu. Snažili jsme se, aby tyto věci byly cenově natolik příjemné, že už nám pro další možnost slevy nezbývá prostor. Tyto produkty držíme na dobré ceně srovnatelné s ostatními e-shopy nebo dokonce i nižší.

    Věříme, že na nás nezanevřete a i přes absenci věrnostního programu na e-shopu objevíte něco, co Vás zaujme.

    S přáním pěkného dne,
    tým EquiZoo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ano spokojenost funguje

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaše hodnocení a jsme rádi, že jste s námi byla spokojena.

    Těšíme se na další Vaši objednávku,
    tým EquiZoo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • darek

    vse ok, zbozi bylo pripraveno vcas, vydani trvalo dele, ale aspon jsem si prodejnu prosla a dokoupila repelent v akci (y) :)

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,
    moc děkujeme za hodnocení a jsme rádi, že jste byla spokojena nejen s objednávkou, ale že jste využila i naší akce na repelent, který v těchto dnech, kdy hmyz řádí, nesmí chybět ve výbavě :)

    Těšíme se na další objednávku nebo návštěvu,
    tým EquiZoo

  • Doporučuje obchod

    10 %

    • výběr parádní
    • na telefonu paní, která mi vše vysvětlila a omluvila
    • chybovost zaměstancu
    • posilaji chybne a lzive informace
    • doba dodani neni pravdiva
    • zmatecne informace
    • kdybych objednala jinde zbozi mam davno doma

    objednala jsem zbozi o vikendu vse OCEKAVALA SEM ZE NEBUDE JEDINY PROBLEM
    O VIKENDU MI OBRATEM PRISEL MAJL ZE JE VSE V PORADKU a ze doruceni odpovida udajum co maji na webu.
    v utery mi na to vola pani, co to dela asi na expedici a rekla mi ze zbozi neni skladem nabidla mi jine zbozi co maji skladem ze klidne i se slevou ale ja chtela to co jsem mela objednane a jeste ji rikam ze mi ale o vikednu prisel majl ze je to objednane. ona na me ale ze doslo k chybe ze zbozi nejde objednat a ze neni termin naskladeni.
    kdybych objednala jinde tka se to nestane z mich zkusenosi
    zbozi jsem nepravzala a uz objednavat nebudu

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a mrzí nás, že nejste spokojená. Objednané produkty byly zčásti skladem a zčásti byly k objednání u dodavatele, což bylo uvedeno i na e-shopu přímo u produktu. Bohužel jeden z produktů byl u dodavatele vyprodaný a termín naskladnění je až během srpna, což jsme o víkendu nevěděli a za tuto nepříjemnost se velmi omlouváme. Hned v pondělí jsme Vás o tom informovali s možností počkat na naskladnění, nebo vybrat jinou alternativu. Poptala jste možnost rozdělit objednávku s tím, že by se odeslaly ostatní produkty a na uzdečku by se počkalo, s čímž jsme souhlasili. Pokud jste změnila názor a o objednávku již nemáte zájem, Vaše rozhodnutí respektujeme.
    S pozdravem,
    tým EquiZoo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé doručení
    • zboží nebylo skladem, ale abych nečekala, slečna mi nabídla to stejné skladem - jen v jiné barvě
    • informují
    • hezky zabalené
    • dárek potěšil
    • neměli problém s přeměřením

    Kupovala jsem zde oblečení a krmné doplňky - u oblečeni mi slečna doporučila to, co mají skladem, abych nemusel dva týdny čekat na objednání. Nebyla jsem si jistá velikostí a tak jsem zavolala a slečna mi po telefonu vše přeměřila.
    Hezké chování!

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a jsme rádi, že jste byla s objednávkou i s pomocí naší kolegyně spokojená. Pokud si někdo není jistý, rádi poradíme a případně změříme, protože někdy není jednoduché se trefit do správné velikosti.

    Budeme se těšit na případnou další objednávku.

    S pozdravem,
    tým EquiZoo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychle doruceni
    • zabaleno tak, aby se nic neposkodilo
    • darek udelal radost
    • recykluji krabice, ale paska byla z plastu
    • igelitove vyplne

    rychlost, informovanost o expedici, jedno zbozi nebylo u dodavatele skladem, ale pani mi zavolala a doporucila vec, co byla skladem a jeste byla levnejsi! (y)
    Jedine minus za vyplnove materialy, v dnesni době je skoda plastu.

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi i ohodnocení výplňových materiálů. Chápeme, že plast není z ekologického hlediska vhodným materiálem, ale z praktického hlediska je dobře využitelný. A když už byl vyroben, byla by škoda, kdybychom ho vyhodili - získáváme jej totiž z našich vlastních objednávek u dodavatelů. I tyto plastové náplně jsou tak recyklované a znovu použité.

    S pozdravem,
    tým EquiZoo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • darek

    Rychle odeslano, pani mi volala zda chci vsechno najednou poslat, slibovali na eshopu zboži na objednavku do 14 dni, v realu jsem mel zbozi za 5 dnu doma, i kdyz nebylo na skladu.
    za me supr

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    jsme moc rádi, že jste byl s nákupem na našem e-shopu spokojený. Pokud je to jen trochu možné, snažíme se zboží poslat co nejdříve, aby nikdo nemusel čekat déle, než je nezbytně nutné :)

    Se srdečným pozravem,
    tým EquiZoo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše v pořádku
    • Nic

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení.

    S přátelským pozdravem,
    tým EquiZoo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • byla jsem informovana o expedici
    • rychla expedice

    Za me velka spokojenost.

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení a jsme moc rádi, že jste s nákupem u nás byla spokojená.

    Těšíme se na Vaši další objednávku,

    tým EquiZoo

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychle doruceni
    • darek k objednavce
    • bohuzel na pokladne mne obslouzila slecna, co neni konska - nedokazala poradit pri dodatecnem dotazu

    Bohuzel je prodejna pet- konska, daleko lepsi by bylo, kdyby byla pokladna nahore a vse se dalo vyresit s jednou prodavackou, tohle je velka nevyhoda.
    Navic by se zakaznikum mohli vice venovat - objednavku jsem si osobne vyzvedavala a na prodejne jsem nebyla poprve, takze to nebyla prvni zkusenost.

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    jsme rádi, že jste s objednávkou byla spokojena. V případě, že se potřebujete zeptat ještě na něco ohledně koní, není problém zavolat kolegyni, která se koním věnuje a přijde za Vámi i k pokladně v přízemí. Pokud by se zrovna věnovala jinému zákazníkovi, pak musíme poprosit o trpělivost.

    Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    S pozdravem,
    tým EquiZoo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé doručení, dárek udělal radost, hezky zabaleno.

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    jsme rádi, že dáreček potěšil a že jste byla spokojená.

    Budeme se těšit na Vaši další objednávku,
    tým EquiZoo

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • spokojenost
    • velký výběr i na prodejně

    Fajn obchod, doporucuju

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, jsme rádi, že jste u nás byl spokojený a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
    S pozdravem,
    tým EquiZoo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlé dodání

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    děkujeme za 5* ohodnocení a jsme rádi, že jste byla spokojena.

    S přátelským pozdravem,
    tým EquiZoo

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Delší doba dodání,ale to neřeším. Jsem rád že je to tady.

    Reakce obchodu EquiZoo

    Dobrý den,

    děkujeme za objednávku a jsme rádi, že jste spokojen. Doba dodání se liší podle dostupnosti produktu, co je skladem, odesíláme v pracovním týdnu obratem, co skladem není, tam jsme do jisté míry závislí na rychlosti expedice u dodavatele.

    Děkujeme za pochopení,
    tým EquiZoo