Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • špatná komunikace, nespolehlivé, nepříjemné a neseriózní jednání
    • velmi pomalé

    Velmi špatná zkušenost. Udělala jsem objednávku, ihned zaplatila kartou a jednalo se o zboží, které údajně bylo skladem. Přišlo mi i potvrzení. Pak se pár dní nedělo nic, třetí den jsem tam zavolala a zeptala se na objednávku. Paní jsem požádala, že to potřebuji mít do tří snů doma, protože to je k narozeninám. Paní mě ujistila, že zboží dostanu. Dnes je také pátek, ale už ten další o sedm dní později a dnes mám zboží doma. Objednala jsem si krom jiného i růžový pískací narozeninový dort pro fenku a samozřejmě, dostala jsem dort modrý!!

  • 60 %

    • Počateční vstřícnost při telefonické komunikaci
    • Nejnižší cena výrobku
    • Po uhrazení faktur špatná komunikace
    • Odesláno až 6.dní po připsaní platby na účet
    • Zboží nebylo nové, nejspíše kus určený k reklamaci

    Reakce obchodu Equivet

    Dobrý den,

    vozík Vám šel přímo od dodavatele. Vy jste nám nic o tom, že by byl vadný nebo jevil známky použití nedala vědět. Zboží jste měla právo do 14 dní a to bez udání důvodu. U vozíku je uvedena dodací doba na objednávku a tedy nebyl skladem u nás a proto šel za 6 dní (na eshopu není uveden skladem). Za nás tedy bereme tuto recenzi jako bezpředmětnou. Příště nám prosím dejte vědět, když jste nespokojená a my bychom situaci řešili.

    Objednáme tedy na středu 1.12.2021 PPL, které u Vás vozík na naše náklady vyzvedne (když je tedy poškozený a podle Vás z reklamace). Peníze Vám po sléze vrátíme.

    Hezký den team Equivet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Informácia pre zákazníka na stránke obchodu - tovar skladom, potom zrušená objednávka, že tovar nie je skladom - dezinformovanosť pre zákazníka :(
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace
    • Přehledný eshop
    • Pristup

    Byla jsem jako vždy spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala dne 21.7.2021, kdy je uváděno, že je skladem. Na zboží jsem spěchala a nutně jsem ho potřebovala rychle dodat. Zaplatila obchodu bohužel ihned na účet Bohužel první obchod u kterého mám takový problém. Dne 27.7. mi teprve přišlo, že má objednávka byla odeslána, ale nic. Dne 29.7. jsem kontaktovala e-mailem obchod, kdy mi obratem bylo odpovězeno, že se omlouvají a zboží ihned odesílají a bude mi doručeno následují den. Samozřejmě nic! Na dva emaily, již neodpověděli a telefon nezvedají. Prohléhledla jsem všechny složky e-mailu, odpověď žádná. Peníze mi na účet také nebyly vráceny a zboží také nemám. Obchod nedoporučuji!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží které na stránkách bylo skladem, tak v zápětí dorazil email, že není a nebude skladem, zda chceme nějaký "náhradní" dětský set. Po infu, že nemáme zájem mi již nikdo do teď neodpověděl. Nevím, zda se vůbec dočkám odpovědi.

    Reakce obchodu Equivet

    Dobrý den,

    komunikovali jsme spolu emailem skoro hned po přijetí objednávky. Set máme na eshopu na objednávku a bohužel nyní není skladem u dodavatele o čemž jsme Vás obratem informovali a nabídli náhradu.

    Hezký den.

  • neskutečně dlouhé dodací lhůty, při snaze o získání více informací ohledně dodání na email nedpovidají

    Reakce obchodu Equivet

    Dobrý den,

    maska je uvedena na objednávku a na eamily jsme Vám odpovídali. Nevím na jaké tedy odpověď nemáte, z naší strany jsme dohledali odpověď na všechny.

    Hezký den.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    hezký e-shop
    dobré ceny

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výhodné ceny
    • Velký výběr
    • Hezky a přehledně udělané webovky
    • Byla jsem ráda, podporim Stanici pro kone v nouzi
    • Dlouhé dodání
    • Nebyla jsem upozorněna na dobu dodání krom toho co je uveděné na strance a jestli vědí zboží zabezpečit
    • Nereagují na mail

    Pokud se zbožím ponahlate, nakoupit asi na stránkach typu equiservis nebo asi na alze, ten mimozemstan mozna udela nejaky zazrak (:

  • 20 %

    • komunikace

    Místo deseti objednaných kusů jsem obdržela jeden, což se může stát, každý se někdy splete. Ale bylo mi odepsáno, že zbylé kusy odešlou koncem týdne, čekala jsem až do dalšího týdne a nepřišlo nic, ani žádný e-mail, že na balíček nemám čekat. Kontaktovala jsem tedy obchod znovu - bez odpovědi, tak jsem poslala druhý e-mail, na který mi odepsali, že v úterý odešlou. Čekala jsem do pátku a opět nic, ani žádná zpráva. Opět jsem psala dva e-maily, na druhý mi odpověděli, že zboží bude až příští týden. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdybych se ani příští týden nedočkala. Napsala jsem si tedy o vrácení peněz a budu doufat, že alespoň ty mi pošlou.
    Chápu, že někdo udělá chybu, s tím bych neměla problém, ale s čím problém mám, je komunikace (nebo spíše nekomunikace) obchodu. Když slíbím, že v určitý den balíček pošlu a nevyjde mi to, tak je podle mě slušnost napsat, že balíček v termínu nedorazí a ne 2x slíbit nějaký den, balíček neposlat a ani se neozvat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    dobré ceny
    hezký e-shop s velkým výběrem

    Reakce obchodu Equivet

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a jsme rádi že jste spokojení. Budeme se těšit u další objednávky.:)

    S pozdravem team Equivet.

  • Komunikace po emailu nulová, reakce na mé emaily nulová

    Reakce obchodu Equivet

    Dobrý den,

    po emailu jsme spolu komunikovali a psali jsme, že kolečka mají speciální dopravu a je nutno jí uhradit předem a jdou od dodavatele. S tím jste souhlasili a my tedy psali že poptáme aktuální cenu dopravy. Čekali jsme tedy n vyjádření výrobce.

    Děkujeme a přejeme hezký den, team Equivet.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá komunikace
    • Dobré ceny
    • Milý dárek u nákupu
    • Velká ochota

    Reakce obchodu Equivet

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a jsme rádi že jste spokojení. Budeme se těšit u další objednávky.:)

    S pozdravem team Equivet.

    Upravit reakci

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super, odporúčam veľmi.

    Reakce obchodu Equivet

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a jsme rádi že jste spokojení. Budeme se těšit u další objednávky.:)

    S pozdravem team Equivet.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • skvělé ceny
    • odborné poradenství
    • rychlé dodání
    • široký sortiment
    • hezký webové stránky, na kterých se dobře orientuje

    Jako vždy spokojeni :)

    Reakce obchodu Equivet

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a jsme rádi že jste spokojení. Budeme se těšit u další objednávky.:)

    S pozdravem team Equivet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zadna komunikace, zbozi nebylo zaslano bez vysvetleni.

    Reakce obchodu Equivet

    Dobrý den,

    projeli jsme e-maily a žádný email od vás nemáme (neměli jsme tedy na co odpovídat). Poprsák je na eshopu uveden na objednávku (nikoliv skladem). Tato informace u něj je již půl roku a bylo to uvedeno i v době objednání. Čekáme tedy na doskladnění a tento týdne odešleme.

    Děkujeme a přejeme hezký den.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vyzvedáváno v podvečer, nehledí na hodiny, bez problémů.

    Reakce obchodu Equivet

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a jsme rádi že jste spokojení. Budeme se těšit u další objednávky.:)

    S pozdravem team Equivet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi stale nedorazilo, stale mi jen opakuji, ze "zítra odesilame"... A za dva dny znovu:"zitra odesilame"... Polovinu veci nemaji skladem, i kdyz pisi, ze skladem jsou. Uz nikdy vice, zbozi se asi nedockam

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Lepší ceny
    • Snaživá konunikace
    • Pamlsky zdarma (asi jako omluva)
    • Zvládli změnit doručovací adresu
    • Náklady na objednávku za věci, které neměli skladem vzali na sebe
    • Měsíc jsem čekala na zboží, které mají na webu označeno jako skladem
    • Četla jsem v mailu ze se omlouvaji, deka přijde 10.5., o týden později stále neměli bez kontaktování mě
    • Když mi přijde email o odeslání objednávky, nenapadlo by mě ze je to email z předstihem a odešlou až za pár dní...

    Celkově mě mrzí přístup eshopu, mechapu jak mohou provozovat eshop, když věci nemají skladem. Na druhou stranu dorazilo mi zboží v pořádku a žádná odmlka z jejich strany na jakýkoliv můj dotaz nebyla.

    Kdo si počká, ten se asi dočká. Pro lidi co něco chtějí hned, to asi není správná volba.

    Reakce obchodu Equivet

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že Vás aspoň potěšilo že uzdečku jsme poslali na naše náklady aby jste nečekala. I přes to že zbylá dečka a chrániče jsou na eshopu uvedeny na objednávku. Při objednání, bylo u zboží uvedeno že je na objednávku (tudíž není skladem) a také jsme Vás na to upozorňovali emailem. O čekací době jste tedy věděla.

    Děkujeme a přejeme hezký den a doufáme že dárek potěšil.

    S pozdravem team Equivet.

  • 100 %

    • Rychlost
    • Dárek navíc

    S tímto obchodem jsem překvapeně spokojená. Komunikace dobrá. Také mě překvapil přiložený dárek. Tento obchod doporučuji.

    Reakce obchodu Equivet

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a jsme rádi že jste spokojení. Budeme se těšit u další objednávky.:)

    S pozdravem team Equivet.