Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodací lhůta i když objednané zboží bylo skladem.
Reakce obchodu Equiservis spol. s r.o.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Delší doba dodání byla způsobena tím, že jedna z objednaných položek byla v prodejně Brno a čekalo se, že se celá objednávka zkompletuje. Informace, že doba dodání v případě skladovosti v Brně je delší, je uvedena u každého produktu. Moc nás vzniklá situace mrzí. Jestli příště nechcete čekat na kompletaci a potřebujete objednávku rychle, určitě volte položky, které jsou skladem v Rudné či Letňanech.
Děkujeme za pochopení. Tým Equiservis. -
Nedoporučuje obchod
- Všechno kromě uvedené nevýhody proběhlo bez problémů.
- Všechny knihy mají polepené nějakou ošklivou samolepkou s časovým kódem a dalšími údaji, která ještě často přesahuje půdorys knihy, a kterou nelze sundat (resp. zůstane tam lepidlo, na které se všechno lepí). Její praktické využití to moc neovlivní, ale esteticky hrozné. Když chce člověk koupit hezký dárek, je třeba jít bohužel jinam.
Knihy jsou poničené ošklivou samolepkou, u jiného zboží to asi nebude tolik vadit.
-
Nedoporučuje obchod
Jsem zklamaná a reklamuji. Rukavice nejsou kvalitně sešité - ve švech mají neprošitá místa.
Tušírka je naštěstí v pořádku. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Široký sortiment
- Občasné zajímavé slevy či výhodné nabídky
- Při osobním nákupu kvalifikovanost a ochota pracovníků
- Chybný popisek produktu (popisek avizuje sadu 4 ks, dorazil pouze pár)
- Krátká lhůta pro vrácení produktu
- Rozměry v popisku produktu neodpovídají skutečnosti
- I přes objednávku nad 5000,- Kč a avízo dopravy zdarma mi byla doprava započítána
- Málo fotografií produktu nebo nedostatečný popis
- Absence tabulek velikostí (bez předchozí zkušenosti s produktem je téměř nemožné pořídit online správnou velikost)
-
Nedoporučuje obchod
Zakaznicky servis na prodejne se velmi zhorsil , personal neni ochotny pomoci , chova se nadrazene a je velice slozite na prodejne najit nekoho kdo tomu opravdu rozumi a pritom ma zajem zakaznikovi poradit a neco prodat. V posledni dobe proto preferuji radeji internetovy prodej konkurencnich spolecnosti s milou obsluhou, serioznim jednanim a velice casto daleko priznivejsi cenou.
-
Nedoporučuje obchod
U poukázky bylo napsáno dárek na poslední chvíli, sestra ten den mela narozky a já pro ni nic neměl, tak jsem myslel že když ho objednám hned tak mi vzápětí dojde a nic došel až druhý den kdy mi byl k ničemu.
Reakce obchodu Equiservis spol. s r.o.
Dobrý den,
moc nás nastalá situace mrzí. Automaticky ihned odchází karta zákazníkům, kteří u nás již dříve nakoupili. Neregistrované zákazníky zpracovávají kolegyně zatím ručně, ale i v tomto případě se pracuje na automatizaci, nicméně technické řešení se nyní programuje a mělo by být v řádech dnů, max pár týdnů hotové.
Ještě jednou se moc omlouváme a věříme, že v případě příštího nákupu již vše proběhne v pořádku.
Děkujeme za pochopení.
EQUISERVIS team. -
Nedoporučuje obchod
- potrebuji zbozi vratit ale maji komplikovany proces
-
Nedoporučuje obchod
- Bohužel kdyz jsem přišla na pobočku bylo mi řečeno ze produkt uz nemají.. a měli jen novější verzi o 110 Kč dražší..
-
Nedoporučuje obchod
- Bohužel jsem chtěla zakoupit poukaz v hodnotě 3000,-, jako dárek, a to ještě, abych mohla přidat účast a naději v soutěži. Bohužel systém obchodu je nastaven tak, že nejprve závazně objednám a teprve později se dozvím, že musím použít pro platbu pouze on-line formu. Tento způsob plateb nevyužívám, tedy jsem se pokusila dovolat do prodejny, po cca hodině podařilo, chtěla jsem uhradit standardní převodem - banka -účet, poté mi v Letňanech bylo sděleno, že tento způsob platby není akceptovatelný. Tedy jsem musela celou objednávku stornovat a nyní mi chodí dotazník spokojenosti. Přijde mi to paradoxní.
Zřejmě nepotřebují nové, ani trvalé zákazníky.
Reakce obchodu Equiservis spol. s r.o.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí, že jste nebyla s nákupem spokojena. Systém je nastaven tak, že si buď můžete objednat E-dárkovou kartu, kterou odesíláme emailem a lze jí platit pouze online okamžitou platbou (online bankovním převodem, online platební kartou či Google pay) nebo „plastovou“ dárkovou, která vám přijde domů poštou a tu můžete zaplatit také okamžitou online platbou či platbou na dobírku. Jak si přejete platit a jaké jsou možnosti odběru vidíte již v průběhu tvorby objednávky a potvrzujete svůj výběr ještě před samotným odesláním objednávky. Je zvláštní, že jste musela potvrdit objednávku a teprve poté jste zjistila, jak jí zaplatíte, protože formu úhrady vybíráte, jak jsme již uvedli výše, před samotným odesláním objednávky.
Systém nám opravdu, jak Vás upozornili v prodejně Letňany, neumožňuje v případě E-dárkové karty zasílané emailem provést a spárovat jinou platbu než online platební kartou. Technicky to nelze změnit a je to také před samotným odesláním objednávky uvedeno. Moc nás daná skutečnost mrzí a věříme, že příští nákup proběhne v pořádku. EQUISERVIS -
Nedoporučuje obchod
- Na krmení se čeká i 14 dní,
- obsluha není schopná pracovat s eshopovým systémem objednávek, kdy zájem o krmení zadáte přímo u produktu - nemuzou pak vasi poptavku dohledat, nejsou si ji schopni precist, kdyz tam pridate napriklad instrukci na ktere pobocce si krmeni vyzvednete, no proste naprosto nefunknci, nikdy jsem neresila tolik problemu s objednavkami jako tady
- Zbozi, ktere melo byt skladem, je objednane a zaplacene k osobnimu vyzvednuti v Rudne, takze by meli byt schopni ho druhy den nachystat, po sesti dnech stále neni pripraveno.
Reakce obchodu Equiservis spol. s r.o.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši reakci. V případě zmiňovaného krmení došlo skutečně k lidskému selhání v podání nové kolegyně, která nekonala tak, jak měla. Moc se za tuto nepříjemnou situaci omlouváme. Provedli jsme několik opatření, která by měla zajistit, že se situace již nebude opakovat. Ještě jednou se moc omlouváme a věříme, že nám dáte šanci vylepšit Váš názor na naše služby. Děkujeme za pochopení a shovívavost. Přejeme hezký den. Tým Equiservis. -
Nedoporučuje obchod
- pouze doručení přes Českou Poštu a jejich šílené služby -
Prosím zajistěte PPL nebo DPD nebo zásilkovnu a budete nejlepší - Česká pošta má katastrofální služby a i tentokrát nezklamala - balíček si předávali jednotlivý kurýři než mi ho se zpožděním doručili.
Reakce obchodu Equiservis spol. s r.o.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši recenzi. V případě dopravy nabízíme již několik let Českou poštu a PPL. Déle než měsíc nabízíme také GLS a službu Balíkovna či PPL parcel shop. Určitě máte na výběr ze všech těchto druhů přepravy a záleží pouze na Vás, jakého přepravce zvolíte. Bohužel služby přepravců neovlivníme, ačkoli věřte, že se snažíme působit i na ně. Děkujeme za pochopení a zachování přízně. Tým EQUISERVIS. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Opět velké zklamání, už po několikáté přišla jen část objednaného (a zaplaceného!) zboží. Pokaždé se vymlouvají na chybu při balení. Jednou se to stát může, ale opakovaně je to trošku divné, zvlášť když vám v balíčku chybí zboží za 8k :) Personál je milý a vstřícný, ale za ty nervy to nestojí. Tentokrát se problém vyřešil celkem rychle, ale minule jsem čekala na deku skoro dva týdny, protože nějakým záhadným způsebem ta, kterou jsem si objednala a zaplatila na prodejně už nebyla... Kamená prodejna je fajn, ale e-shop nedoporučuji.
Reakce obchodu Equiservis spol. s r.o.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel došlo opravdu k lidské chybě, která ale vznikla díky nestandardnímu postupu. Celý proces zpracování objednávky vyřizuje systém. Zapomenutá položka byla další objednávka, která již byla připravena k vyzvednutí a kterou jsme Vám slíbili dopřidat k nové objednávce. Standardně se objednávky neslučují přesně z tohoto důvodu. Celý proces odeslání je kontrolován skenováním, ale protože se kontroluje jen obsah objednávky, tak přislíbená věc navíc v systému nesvítí a je to pouze o lidech. Bohužel kolegyně, která Vám tuto nestandardní věc slíbila druhý den musela z vážných důvodů zůstat doma, a proto původní věc z objednávky zůstala u nás. Věřte, že nás tato situace mrzí, a proto jste od nás také dostala poštovné zdarma na další objednávku a dárek jako omluvenku. Věříme, že nám dáte šanci Váš názor vylepšit. Děkujeme za pochopení. Tým EQUISERVIS. -
Nedoporučuje obchod
Velmi neprijemny personal na pobocce Letnany.
Reakce obchodu Equiservis spol. s r.o.
Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Vše jsme s kolegyněmi na pobočce prodiskutovali a věříme, že se situace nebude již opakovat. Děkujeme za pochopení. Hezký den. Tým EQUISERVIS.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží přišlo zničené
Reakce obchodu Equiservis spol. s r.o.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši reakci. Bohužel, ani na jedné pobočce, ani na emailu jsme nikde nedohledali z Vaší strany stížnost či jakoukoli reakci, že Vám zboží dorazilo poškozené. Ačkoli se zboží před odesláním kontroluje, může se stát lidská chyba a někde něco může být špatně (i když by nemělo), ale pak bychom určitě potřebovali z Vaší strany informaci, kde je co špatně, abychom mohli situaci řešit. Takto nemáme šanci cokoli napravit, poslat Vám nové zboží či jakýmkoli způsobem reagovat. Máte-li zájem o řešení situace, neváhejte nás kontaktovat na našich telefonech či emailech, rádi s Vámi celou situaci dořešíme. Děkujeme. Tým EQUISERVIS. -
Nedoporučuje obchod
Dlouhé hledání produktu, který byl připraven k vyzvednutí (přes 10 minut) a dokonce dle infa z eshopu se jednalo o skladový produkt na pobočce. Dále doporučuji doplnit podrobné informace k produktům na eshopu.
-
Nedoporučuje obchod
Obsluha neochotná, líná, drzá.
Reakce obchodu Equiservis spol. s r.o.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši reakci, ačkoli je pro nás nemilá. Moc nás mrzí Vaše zkušenost v prodejně. Vše jsme s kolegyněmi prodiskutovali a věříme, že se situace již nebude opakovat. Děkujeme za pochopení. Přejeme hezký den. Tým EQUISERVIS. -
Nedoporučuje obchod
Neochotné a nevstřícné prodavačky, které jen od stolku mávnou rukou, co kde najdete, místo aby pomohli a poradili. Toto se stalo již při 3 mých návštěvách v dělším časovém obdbí, takže náhoda asi ne...
Reakce obchodu Equiservis spol. s r.o.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši recenzi, i když pro nás nevyznívá vůbec příjemně. Moc se omlouváme za nepříjemné chování prodavaček, které opravdu není standardem. Zakládáme si jako společnost na kvalitě poskytovaných služeb a k tomu slušné chování a vstřícnost jsou absolutní samozřejmostí. Ještě jednou se moc omlouváme, s personálem dané pobočky jsme vše dostatečně prodiskutovali a věříme, že nám dáte šanci na opravu Vašeho názoru. Děkujeme. Hezký den. Tým Equiservis. -
Nedoporučuje obchod
Objednávka 13.11. a dnes je 25.11. a já nemám ani zaplacenou objednávku ani informaci jestli je konečně na cestě, za to email s žádostí o hodnocení dorazil.....
Reakce obchodu Equiservis spol. s r.o.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši reakci. Objednávku jste poslala v pátek na dečku, kterou jsme měli skladem pouze v prodejně Brno a navíc objednala službu výšivky. Vyšívací stroj je v prodejně Rudná, proto bylo nutné dečku dostat z prodejny Brno do Rudné, což v této předvánoční době bohužel trvá déle, protože přepravci mají velké zpoždění. Kolegyně s Vámi telefonicky hovořila o tom, že se dečka stahuje z Brna a zasílala Vám zároveň i zálohovou fakturu. Jakmile dečka přišla z Brna, dala se vyšít a odeslat k Vám. Moc nás mrzí, že vše trvalo takto dlouho, ale s ohledem na nutné transporty a navíc předvánoční shon to rychleji opravdu nešlo. Děkujeme moc za pochopení a šanci na opravu Vašeho názoru. Hezký předvánoční čas. Tým Equiservis. -
Nedoporučuje obchod
Špatná komunikace s obchodem skrz objednávku. Zboží, které bylo značeno, že je skladem, nakonec skladem nebylo. V pondělí mě ujistili po telefonu, že zboží v úterý odesílají, ale zatím stále nedorazilo a ani mě nikdo neinformoval o stavu doručení.
Reakce obchodu Equiservis spol. s r.o.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci, i když je negativní. Balík se v průběhu odbavení zásilky ztratil, což jsme bohužel bez Vašeho upozornění neměli šanci zjistit. Situaci řešíme a vše s Vámi dohodneme po telefonu tak, aby bylo vše uvedeno na správnou cestu. Moc se za toto lidské selhání omlouváme. Děkujeme za pochopení a prosíme o šanci Vaše mínění napravit. Děkujeme za shovívavost. Tým EQUISERVIS. -
Nedoporučuje obchod
- Objednávka zadaná 28.9.a je 12.10. a ještě zboží nedorazilo.
Dlouhá čekací doba na dodání zboží.Po telefonické urgenci mi bylo sděleno,že některé zboží neměli na skladě,ale že až dorazí, ihned odesílají.Objednano 28.9. urgence 6.10. ,dnes je 12.10. a stále nedorazilo.
Reakce obchodu Equiservis spol. s r.o.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši reakci, i když je pro nás velice nepříznivá. Důvodem celého zdržení byl ztracený balík spedice, která nám dodává zboží z pobočky Brno, ve kterém bylo vybrané objednané zboží. Balík jsme museli urgovat a našel se až po týdnu. Náhradní zboží bohužel v jiné prodejně nebylo. Jako omluvu za zdržení od nás prosím přijměte malý dárek, který najdete ve svém objednaném balíčku. Děkujeme za pochopení a věříme, že nám dáte ještě jednu šanci na vylepšení Vašeho názoru na náš obchod. S přáním hezkého dne tým EQUISERVIS.