Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem (1 ks), objednávka zrušena, druhý den zboží vystaveno znovu s cenou o 1 000 Kč vyšší a nabízeno asi dalších cca 5 dnů, peníze vráceny, toť moje zkušenost. Asi to nebude úplně chyba e-shopového systému od OMB Agency, ale nepochopil jsem fungování tohoto e-shopu.

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se za nedostupnost zboží. Ceny a dostupnost se nyní bohužel mění u elektroniky často z důvodu nedostupnosti a změny cen v době covidové, kdy je nedostatek dílu a výrobci kvůli toho obecně bojují s dodávkami zboží. Ceny s dostupnosti se tedy mění průběžně. Každopádně ohledně nedostupnosti jsme vám do 24h dali informaci a vrátili peníze. Děkujeme za pochopení a omlouváme se.

    Tým EOD.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránkách obchodu zboží vypadá na skladě, ale pak vám pošlou email, že není

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,
    je nám líto, že nejste spokojen, nicméně již v moment vytváření vaší objednávky bylo u zboží vidno, že není skladem.

    Děkujeme za pochopení.
    Petr, EOD.CZ.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji obchod , jsou to jen překupníci.
    Doporučuji koupit zboží přímo u dodavatele, v případě reklamace je to na dlouhé lokty. Musíte zboží dopravit v původní krabici ???

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,
    zboží pochází z našeho skladu, nicméně v případě reklamace je zboží potřeba zasílat na příslušný servis.
    Pokud máte na mysli reklamaci zboží, tak není potřeba zboží vracet v originální krabici, lze zaslat v jakémkoliv přepravním obalu, tak aby se nepoškodilo.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace.
    Petr, EOD.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná výhoda
    • co měli deklarované , že je skladem , nakonec objednavali jinde
    • v žádném případě nekupujte kolo
    • pokud nevěříte, přesvědčte se nejďříve , kde vám a jak provedou záruční servis
    • požadavek jejich podpory. že máte kolo rozebrat , vložit do originální krabice a zaslat jim, mě teda zvedl ze židle
    • kdo chce u nich nakupovat dražší věci, ať se jde podívat nejdříve na jejich centrálu v Ostravě. ja jsem to bohužel neudělal

    od takových e-shopů ruce pryč

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,
    omlouváme se, že jste nebyl spokojen, nicméně jakožto eshop záruční servis neprovádíme o čemž jsme vás informovali. K danému problému s kolem jsme vám nabídli 2 varianty - zprostředkování reklamace, kterou bychom vyřídili my pod podmínkou doručení kola v přepravním balení a současně jako druhé řešení, jsme vás odkázali na seznam servisních středisek značky CRUSSIS.
    Z našeho pohledu jsme se vám snažili maximálně vyhovět a pomoci.

    Děkujeme za pochopení.
    Petr, EOD.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Člověk udělá objednávku (zboží je), zaplatí ji, a následně dostane z obchodu zprávu, že zboží mezi tím prodali někomu jinému. To se myslím ve slušné společnosti nedělá. V uživatelském účtu není možné před zaplacením editovat již provedenou objednávku (např. upravit místo doručení).

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené komplikace, nicméně zboží které jste si objednal, se stihlo vyprodat ještě před vaší objednávkou a na webu se nestihla aktualizovat skladovost tohoto produktu. Vůbec se nejedná o prodej zboží někomu jinému. V daný moment vaší objednávky už bohužel produkt skladem nebyl. Peníze vám již byly vráceny.

    Připomínku k úpravě objednávky jsme předali oddělení, které má na starost vylepšování procesu objednávání.

    Děkujeme za pochopení.
    Petr, EOD.CZ

  • Zboží nedorazilo. Na emaily nikdo nereaguje.Telefony nikdo nezvedá ani nevolá nazpět. NEDOPORUČUJI...

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    za zpoždění zásilky se omlouváme. Ohledně zásilky jsme kontaktovali příslušného přepravce. Více informací k vaší objednávce jsme vám zaslali na váš email. Na váš první email bylo reagováno emailem zvlášť, kde byly obsaženy informace ohledně odeslané zásilky. Na váš email z dnešního dne, jsme již reagovali. Zmeškaný telefon od vás vůbec neevidujeme a jelikož všechny zmeškané hovory zpětně obvoláváme, tak jste nejspíše volal na špatné telefonní číslo. V případě dalších dotazů prosím volejte na 555 222 483.

    Děkujeme za pochopení.
    Petr, EOD.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerovane zbozi ktere melo byt skladem, nemaji skladem.

    Nedoporucuji obchod.

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, ale jak jste byl informován, tak dané zboží se bohužel stihlo vyprodat chvíli před vaší objednávkou.
    Za komplikace se omlouváme.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým EOD.CZ.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedá se tam dovolat, nikdo nekomunikuje
    • Zboží uvádí skladem, ale není to pravda

    Zboží mělo být skladem, objednáno v pondělí, mělo být odesláno ve středu, je to týden a nikdo se ani neozval.

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za způsobené komplikace.
    Vyskytly se potíže během přepravy ze skladu, kde k nám došla jen část zboží. Situaci momentálně řešíme a urgujeme aby všechno zboží bylo doručeno co nejdříve.

    Děkujeme za strpení.
    Petr, EOD.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo hlášeno na skladě, nebylo. Souhlasil jsem s alternativním produktem. Ale pak se obchod odmlčel, nereagoval na email, telefon. Nakonec jsem objednávku zrušil, protože ani tato alternativa jaksi na skladě nebyla. Peníze jsem nicméně dostal zpět na účet, takže aspoň něco pozitivního. Abych to shrnul, pokud hledáte spolehlivý obchod možná se podívejte jinam za pár (teoreticky) ušetřených korun to nestojí.

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se za veškeré komplikace.
    Původní koloběžka se stihla vyprodat chvíli před vaší objednávkou. Alternativní koloběžka sice skladem byla, ale bohužel jsme nestihli zareagovat na váš email, z důvodu čerpání dovolených v tomto časovém období, za což se také velice omlouváme. Snažili jsem se vyhovět a alespoň peníze vrátit co nejrychleji.

    Děkujeme za pochopení.
    Petr, EOD.CZ.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píšou lepší údaje o výrobku než je pravda,nedoporučuji.

    nedoporučuji

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,
    Šlo o technickou chybu v popisu zboží. Nesprávné údaje již byly opraveny.
    Omlouváme se za možné komplikace.
    Petr, EOD.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    I když bylo zboži uvedeno skladem tak mi pak bylo zděleno ,že ho někdo předemnou vykoupil.Na dotaz obchodu zda mám o zboží zájem jsem odpověděl ano ,ale za uvodni cenu odpověď žádná tak uvidím jak se to vyvine.

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    Předem se omlouvám za možné komplikace.

    Je mi líto, ale Vámi objednané zboží se vyprodalo těsně před Vaší objednávkou. Skutečnost kdy se zboží znovu naskladní nedokážeme ovlivnit.
    Jak Vám již bylo odepsáno na email bohužel Vámi objednané zboží stále nemá přibližný termín naskladnění.
    Tým EOD.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dodání trvalo osum dnů místo dvou .

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    Omlouváme se, ale objednané zboží se stihlo vyprodat chvíli před vaší objednávkou. Proto se muselo čekat na jeho další naskladnění.

    Ještě jednou se omlouváme za delší dobu dodání. Tým EOD.cz

  • Na můj vkus dlouhá dodací doba, do obchodu se nešlo dovolat, neodpovídali ani na mail.

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    Předem se omlouvám za možné komplikace.

    Za delší dobu dodání se omlouváme. Došlo k technickým problémům u přepravce kterého jsme vícekrát urgovali ať objednávku doručí.
    Za horší komunikaci se omlouvám jedná se ojedinělou situaci z důvodu dovolených.
    Tým EOD.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nemají skladem, přestože to na e-shopu tvrdí

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    Předem se omlouvám za možné komplikace.

    Je mi líto, ale Vámi objednané zboží se vyprodalo těsně před Vaší objednávkou. Skutečnost kdy se zboží znovu naskladní nedokážeme ovlivnit.
    Tým EOD.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod komunikoval,ale zboží nedorazilo ani ve 2.slibenem termínu.Po telefonické urgenci mi bylo sděleno,že jim zboží ten den má přijít že Slovenska.V popisu zboží protom bylo,že je certifikované pro ČR. Tak jsem objednávku zrušil a objednal u spolehlivého e-shopu.

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    Předem se omlouvám za vzniklé komplikace.

    Výrobce má centrální mezisklad na Slovensku ale zboží je určeno pro CZ/SK distribuci. Na stránkách máme uvedeno, že zboží je na centrálním skladu kde je doba dodání 3-5 dní. Tým EOD.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Moje objednávka 121004204 zatím stále nedorazila, nemohu hodnotit

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    předem se omlouvám za možné komplikace.
    U Vaší objednávky bylo zboží které bylo na externím skladu kde je doba dodání 3-5 dní.
    Objednávka byla vytvořená v pátek večer a proto se do systému propsala až v pondělí ráno.

    Tým EOD.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo být v pondělí nebo úterý. Bylo vše telefonicky domluveno se zákaznickým oddělením společnosti. Pán, se kterým se vše domlouvalo je 14 dní na dovolené a nikdo nic neví. Pokud spěcháte na zboží, rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    Omlouváme se za technické problémy u Vaší objednávky.

    U objednávky bylo uděláno maximum k Vaší spokojenosti a po domluvě jsme Vám zboží osobně přivezli na Vaší uvedenou adresu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velké slibovani že je zboží skladem > 5 kusů. Následný týden čekání. Po 5-ti dnech dotaz na to kdy bude dodávka zboží uskutečněna bez reakce prodejce. Za 7 dnů telefon na telefonní číslo prodejce. V telefonu hluk jako z mateřské školy. Paní zakázku našla, ale potřebovala 3 hodiny na odpověď. Po 3 hodinách mne ubezpečila že mi zboží (AVAST ULTIMATE) bude brzy doručeno. Podivil jsem se, protože mělo být doručeno DPD podle uzavřené objednavky??? Bude prý doručeno elektronicky. Ptal jsem se proč je ve smlouvě doručení DPD. Prý se to tak dělá. Odpověděl jsem že jsem se nad doručením DPD divil . No ani za 3,5 hodiny nic elektronicky doručeno nebylo!!! Nabídl jsem snímky obrazovky, že nic není doručeno. Opět jsem volal prodejci. Tentokráte hovor bez hluku MŠ. Požádal jsem o vrácení peněz. Konečně po týdnu, urgence bez ODPOVĚDI a 2 telefonatech jsem ELEKTRONICKÝ DOSTAL objednané zboží. Již si u nic nikdy nic neobjednam. Fa Mironet přiznala dodání zboží do 3 dnů a levněji tato firma zboží za ten týden ještě Zdražila. Po mne ale zvýšení ceny nepožadovala.
    • Slibem NEZARMOUTÍŠ
    • Hlučný AMATÉRIZMUS. Zboží skladem jsem jsem po urgenci a 2 telefonatech dostal.

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    předem se omlouvám za možné komplikace.

    U Vaší objednávky se jedna o výjimečný případ kdy je nutno na naších stránkách při vytváření objednávky zadat dopravu jinak se nám objednávka nevytvoří. Při objednávce na elektronickou licenci Vám za dopravu není nic účtováno. Snažili jsme se u Vaší objednávky udělat maximum k Vaší spokojenosti a urgovali dodavatele ať e-mail s licencí zašle a bylo nám potvrzeno, že email byl odeslán. Poté jste nám volal, že email nedorazil a proto byl znovu z naší strany urgován dodavatel ať elektronickou licenci neprodleně odešle znovu. Náš pracovník se Vám poté snažil dovolat kvůli informaci zda e-mail dorazil ale neúspěšně. Chvíli po neúspěšném volání nám dodavatel potvrdil, že elektronická licence již byla naistalována.

    Ještě jednou se velice omlouvám za vzniklé problémy u této objednávky.
    Tým EOD.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to automat, vůbec nereagují na email a pak pošlou po týdnu aby jste ohodnotili zboží které nevíte jestli ho vůbec poslali

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se za pozdější reagovaní na e-mail. Formulář opravdu odesílá automat od heureky, bez ohledu na stav doručení zboží. Bohužel to nelze ovlivnit.

    Tým EOD.CZ

  • Zboží objednané zaplacené 26.7.Od té doby žádná zpráva

    Reakce obchodu EOD.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci v doručení. Kolegyně s vámi již hovořila a domluvila doručení. Děkujeme.

    Tým EOD.CZ