Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zajic Jern: Dobrý den, tady Vám není z emailu vůbec rozumět, nepíšete číslo objednávky. Pošlete prosím číslo objednávky na email [email protected] ať víme o co se jedná a můžeme nějak řešit. Komunikujeme zcela standardně, odpovídáme do několika minut, to musí být zřejmě nějaký omyl.

    Prosím informace pošlete na [email protected]
    Děkuji
    Jaroslav Kabíček

  • Jsem krajně nespokojen se službami eOD. Moje objednávka byla dorazil neúplný. Jakmile jsem to viděl jsem jim a paní mi řekla, že bude jako oni . Bylo to dobré, ale když jsem se jim říkal nebudou ani odpověď na můj e-mail. Včera, když jsem jim zavolat znovu ten chlap mi řekl, volat Michael Andrlová . Takže dnes jsem jí volal , ale člověk zvednout telefon a zeptal jsem se ho , jestli budou posílat , nebo budu mít své peníze zpět . A to, co se mi podrážděný on mi řekl, že počká po dobu jednoho měsíce . Jeden měsíc zpracováním. Mohly by se ani rozhodnutí v týdnu . Musím zbývající pořadí , ale nedávají mi žádnou jasnou odpověď jen čekat po dobu jednoho měsíce . Jsem opravdu nespokojen!

  • Dobrý dne pane Baxo,
    je nám velice líto, že jste s našimi službami nespokojen. Chtěla bych problém vyřešit ale nenalezla jsem Vás v systému podle jména, emailu a data objednání. Prosím Vás tedy o číslo objednávky abych mohla tuto záležitost nějak vyřešit. Děkuji Lešková Karolina

  • Jsem krajně nespokojen se službami eOD, 27.4 jsem si objednal zboží, u kterého bylo napsáno "Do šesti dnů", šestého května jsem dostal email kde stálo že zboží bude na skladě 12. května ale 9. května se na eshopu, tam kde se dá objednávka sledovat, objevilo, že zboží už odešlo a pokud do dvou dnů nepřijde, mám kontaktovat eOD nebo přepravce. Dnes, 11. května jsem kontaktoval přepravce, ten žádnou zásilku nepřevzal. Jak je to možné? Do eOD jsem se nejdřív (v pracovní době) nemohl dovolat, pak když jsem se dovolal tak mi tam řekli že netuší co to je, že si myslí že jsem jim volal, že zboží došlo ale to není pravda! Jak by taky mohla když má být na skladě až zítra... Každopádně, řekli mi že to zjistí ale už jsou to skoro tři hodiny a nikdo se mi neozval. Jak je to možné? Je to objednávka skoro ze deset tisíc korun. Jsem opravdu nespokojen!

  • Zdeněk Štěrba: Dobrý den, velice se Vám ještě jednou omlouváme za komplikace u přepravce, bohužel ani my jsme nemohli tušit, že se zásilka ztratila až když jste nás telefonicky upozornil. V tomto předvánočním čase trvá ověření u přepravce kde se nachází a proč nebyla zásilka doručena 3x déle než v běžných měsících. Telefon již tedy máte a my Vám ještě jako omluvu za komplikace zasíláme zdarma dárek.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.
    eOD.cz

  • Dobrý den, ano je tomu tak Apple dává k iPhonům pouze příručku. Na návod se můžete podívat například zde http://apple-iphone.eod.cz/iphone-6-16gb-silver Pokud budete mít jakýkoliv dotaz napište nám na [email protected].

    Děkujeme eOD.cz

  • Vše v pořádku, dobrá komunikace a rychlé dodání, jen jsem nedostal manuál k telefonu. Pouze uživatelskou příručku, ale Apple prý nedává manuály tak nevím. Děkuji

  • Martina: Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že jste byla s nákupem spokojena a hlavně, že jste u nás našla co jste potřebovala a Vaše dcerka bude mít pěkné Vánoce.
    eOD.cz

  • Dobrý den,
    v celé republice jsem 2 měsíce sháněla kufřík pro svou dceru, který si naprosto zamilovala. Objednala jsem asi v 5 eshopech a pokaždé se mi vrátilo, že již není. Narazila jsem i na stránky www.eod.cz, nejdříve to vypadalo, že také neuspěji a budu hledat náhradní variantu, nicméně nakonec mi kufřík přišel asi za 3 dny od objednání http://hracky.eod.cz/doplnky-pro-deti/kufry/minnie-mouse-kufr-minnie-and-daisy-55-cm a je nádherný. Už se těším na rozrářená očka dcerky pod stromkem. Děkuji celému týmu eOD.cz za záchranu ježíškova dárku :-). Co se dopravy týče, nebyl jediný problém, DPD nám avizovalo čas předem a v uvedený čas byli na místě.

  • Dobrý den, ve čtvrtek 3.12. jsem si objednal telefon. druhý den jsem tam volal, protože jsem si chtěl něco ujistit a bylo mi řečeno že ještě ten den budou objednávku vyřizovat.Nicméně potvrzení objednávky bylo uskutečněno opravdu nasledující den, ale expedováno až v pondělí někdy pozdě večer. V úterý jsem posílal email kdy bych asi tak mohl počít s doručením a odvěd zněla, že hned zítra si zboží mohu vyzvednou. Už je to týden a kdybych petkrát nevolal tak jsem se ani nedozvěděl že se ztratila. A podotýkám že to bylo až dnes v 18:00. Nepřijde mi to moc normál, protože když jsem si objednal kolečkové brusle od jiného nejmenovaného eshopu tak přišly za dva dny a to jsem je potřeboval až na Vánoce. Teď mám rozbitý můj původní telefon a nový někde v nedohlednu.I přes vaši vstřícnou komunikaci a perfektní výběr levného zboží zatím nemohu moc kladně hodnotit, i když chyba bude asi v dopravci.. A po přečtení pár recenzí to nebude asi poprvé.

  • Pavel Zbožný: Dobrý den pane Zbožný, mohu Vás požádat o číslo vaší objednávky, aby jsme mohli ověřit kde se vaše objednávka zdržela? eOD.cz

  • Dobrý den.Ten to obchod je tak debilní že to není snad možné.objednal jsem si telefon,který měl udajně přijít za 2-3dny,tedy nejpozději ve středu.Telefon nikde a napsali mi zprávu ve které bylo napsáno:Omlouváme se za zpoždění,vaše zboží doručíme za 1-2dny.Zboží bylo na skladu....co k tomu dodat?....-.-

  • Napsala jsem omylne recenzi se stiznosti na dopravu, pri tom u tohoto e-shopu jsme vyzvedevali osobne, za spatne uvedene info se omlouvam a dekuji za rychle pripraveni zbozi na prodejne.
    Dobre ceny, dobra komunikace.

  • Děkuji, dnes odpoledne folie i obal přišel. S pozdravem Tůmová

  • Měla bych poděkovat za omluvu, ale poněvadž je již dneska osmý den, kdy nám měla přijít jako omluva folie a pouzdro na iphone 5s jak jste v předchozím příspěvku slíbil, nevím co si mám o vašich slibech myslet ???? Tůmová

  • Dobrý den paní Tůmová, ještě jednou se omlouváme za dopravce a toto velké zdržení v doručení, bohužel nás přepravce o komplikaci neinformoval a tím vzniklo toto velké zdržení. Jako omluvu vám dárek folie a pouzdro samozřejmě zasíláme tak jak jsem vám slíbili, můžete jej očekávat do 1-2 dnů.

    Děkujeme za pochopení
    eOD.cz

  • Objednali jsme si v obchodě mobilní telefon, po několika našich urgencích, slibů a lhaní ze strany obchodu jsme telefon 12-ctý den obdrželi. Jako omluva nám měla být poslaná folie k telefonu, která samozdřejmě v balení nebyla, takže z tohoto obchodu už nic,nic,nic.

  • Objednávali jsme na poslední chvíli telefon a přesto, že se zdržel na poště pracovnice na info lince ochotně dohledala zásilku a zavolala na poštu i v tomto předvánočním shonu došlo zboží včas.

    Pokud objednáváte dárky na poslední chvíli musíte prostě počítat s tím, že se může cokoli stát jak u obchodu tak na straně přepravce. Jsem si jistá, že všichni dělají vždy maximum jako v tomto obchodě, ale také jsme především jen lidi.

    Byla jsem tedy velmi spokojena jak s komunikací tak s celkovou dodávkou. Telefon se moc líbí. Děkujeme
    Daniela

  • Reaguji na reakci obchodu na moji recenzi, protože v reakci jsou nepravdivé argumenty:

    1) v reakci se píše, že zboží bylo připravené na uložence v pátek. Ano dalo by se to takto prezentovat, ale - v pátek v 19:01 mi byl odeslán mail, že zboží je připravené na uložence. Pracovní doba uloženky je do 19:00. Toto já nepovažuji za zboží připravené k odběru v pátek.

    2) Ohledně nereagování na mail. Psal jsem mail v pátek po obědě, pracovní doba na Vašich stránkách je do 17:00. Do té doby nikdo nenapsal, protože prý nemohl kvůli tomu, že to nebylo v pracovní době. Najednou po publikování recenze dostanu mail v sobotu, kdy žádnou pracovní dobu nemáte.

  • Zdravím. Chtěl jsem přehodnotit mou reakci na váš obchod, ale už nemohu do recenzí reagovat, protože můj příspěvek byl vymazán a nabídka telefonů od eOD přes Heuréku není k nalezení. Nicméně děkuji za zaslání nové nabíječky a drobných dárečků (nárazník a fólie na iP4s) Považoval jsem za fér mou reakci doplnit, aby nebyla prezentována jen ta negativní, když jste se zachovali tak vstřícně. Takže díky! Mokrouš