Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Siroky sortiment
    • Nekomunikuje. Nedostala jsem zpravu, kdy si mohu zbozi vyzvednout, kdy bude pripravene ... Rozhodla jsem se proto, pro jiny e-shop.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    pokud u nás objednáte a zadáte osobní odběr můžete si u nás zboží ihned vyzvednout. Pracujeme na nápravě řešení se zvýrazněním této informace.

    Váš tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    poslali mi zboží které jsem si neobjednal a neodpovídají na mou reklamaci

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den, 

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Budeme nadále služby zlepšovat. Po Vaší reklamaci se celý proces zpozdil nedohledáním správného produktu. Tímto se omlouváme, že se Vám nikdo neozval. Zboží bylo již odesláno.

    tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace se zákazníky, ignorování termínů dodání

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    informaci o výpadku el. proudu jsme avizovali na eshopu i o možném posunu dodacích termínů. Je nám líto, že jsme nebyli schopni Vaši objednávku den po výpadku vyexpedovat. Moc se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jednoznačně platba předem! Pro podnikatele se neúměrně prodlužuje dodací lhůta zboží. Pro takto velkou firmu a stálého zákazníka nesmyslný požadavek!

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,

    pokud nechcete čekat standardně můžete zaplatit kartou, nebo na dobírku. U nás je první objednávka jedině platbou na dobírku, kartou nebo předem. Již při druhém nákupu umožňujeme na vyžádání platit na fakturu.

    Děkujeme Vám za pochopení
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné, jste strasni

    Radeji Utecte jinam

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Naprosto nesmyslně drahé poštovné.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,

    jsme eshop zaměřený hlavně pro B2B. Poštovné je nastavené tak, aby alespoň částečně pokrylo skutečné náklady na dopravu.

    Děkujeme Vám za pochopení
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zbozi nebylo kvalotne a miestami poskodene. Potrebovala som presne papirove hrany a pytala som sa aj predavajuceho ci su neohnute a v poriadku, o neboli. (Mala som potom same problemy s instalaciou na ktoru som ich pouzila) Takisto dopravca mi to dopravil na miesto o pol hodinu skor a mal dat hodinu predtym vediet a nedal. Volal az ked bol na mieste a este pred dohodnutym casom.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    přesné papírové hrany jsou naprosto standardní. Pokud Vám přišli ve špatném stavu prosím o využití reklamačního formuláře. S dopravcem tuto situaci řešíme a snažíme se služby zlepšovat.

    Moc se omlouváme za vzniklé komplikace
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Soudě podle stavu dodaného zboží chybí kontrola obsahu zásilky.

    Přišly krabice jiného rozměru, než jsme objednali, což u řádově cm rozdílů zjistí klient až při kompletaci , kdy už je na reklamaci pozdě. ... Zřejmě chybí kontrola, která by chybné zboží odhalila.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    Moc se omlouváme za vzniklé komplikace. Kontrolu jsme zavedli a nemělo by se to stávat.

    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • velmi drahé poštovné