Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nevím
    • Doručili o 1kus méně. Reklamaci zatím nevyřídili.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Sortiment.
    • Absolutní nevýhoda je dopravce. Zboží zaplacené, obchod předal 6.6.2018 dopravci. 2x jsem urgoval u obchodu dodání a 3x u dopravce PPL. PPL = katastrofální jednání, do dnešního dne = 15.6.2018 11.20h zatím zboží nemám, přestože ve sledování zásilky je uvedeno, že bude dodáno 7.6.2018. Po urgenci obchod přislíbil dodání 12.-13.6.2018, ale neověřil si, zda se tak stalo.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za zdržení způsobené přepravcem. Po Vašem upozornění jsme samozřejmě dodání urgovali, bohužel se nepodařilo dosáhnout včasnějšího termínu. Doprava obvykle funguje bezchybně, výjimečné problémy jsou způsobeny nedostatkem pracovních sil - řidičů.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Eobaly.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi melo dorazit 3.5. a stale nic. neprofesionalni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Problém je, že jste mi slíbili, že doprava po 17hod. není problém, problém to byl, kurýrní služba nechtěla doručit, pak to nechtěla manželce vynést nahoru, pak se slitovali, když viděli, že je těhotná. Beru to tak, že pokud si tu firmu, která to doveze vybíráte Vy, je to Vaše vizitka a odpovědnost. To ovšem nefungovalo, proto bych Vás dále nedoporučil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Krabice jsou nepřesně lepene...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu od objednání bylo doručeno jiné zboží, které nabylo převzato. Na písemnou urgenci k chybnému doručení zboží, přišla pouze odpověď, že po vrácení chybné dodávky do skladu, bude odesláno objednané zboží. Bez omluvy a do této chvíle, po uplynutí dalšího týdne, bez dodání objednaného zboží. Služby společnosti hodnotím jako nedostatečné.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za dodání jiného zboží a následnou prodlevu v jeho výměně. K doručení správných položek později samozřejmě došlo. Vše bylo způsobeno chybou v komunikaci, výměna zboží je běžnou praxí, která obvykle probíhá bez problémů.
    Děkujeme za pochopení
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • nabízejí zboží, které jsem jinde nemohl najít
    • nikdo neupřesní dodací dobu - komunikace absolutní nula; takto si funkčnost eshopu nepředstavuji

    pokud zboží ještě dodá, třeba recenzi upravím, ale z aktuální zkušenosti, kdy nemám vůbec informaci o tom, kdy a zda vůbec zboží dodají ... je velmi tragická

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    po vzájemné komunikaci již vyjasněno.
    U zboží jsme uváděli, že není v požadovaném množství skladem, přesný termín dodání jsme ale sdělili až po urgenci, za což se omlouváme.
    Zboží bude samozřejmě dodáno.
    Děkujeme za pochopení,
    tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • komunikace

    Objednané zboží se ukazovalo jako dostupné skladem. Zvolil jsem platbu kartou předem a teprve následně mi na potvrzení objednávky bylo uvedeno, že 1 ze 2 položek dodají až za 14 dní. Toto udělat ve svém e-shopu já, tak mě klient "sežere". Jelikož i v tomto oboru je velká konkurence a obchod zákazník nezajímá, byl toto můj poslední nákup. Navíc dopravné za 240 Kč po ČR je výsměch. Uvádí se sice, že dopravné je fakturováno 1x, ale za tuto cenu odešlu zákazníkovi 3-4 zásilky!!!

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    z naší strany došlo k chybě, omlouváme se za ni. Zboží, které bylo zobrazeno na eshopu skladem bohužel již fyzicky v zásobách nebylo, o čemž jsme nedopatřením nevěděli. Jakmile jsme tuto skutečnost zjistili, informovali jsme Vás, možnost zrušení nebo rozdělení objednávky jste nevyužil.
    Dopravné korektně uvádíme předem, výše dopravného je zapříčiněna přepravou na paletách, která vyjde dráž než klasická balíková přeprava. Velká většina našich zásilek jinak než na paletách přepravovat nelze, odtud tedy i jednotná cena za dopravu.
    Děkujeme za pochopení,
    tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poštovné je šílené. 199 za PPL je nesmysl. Chápu, že je nutné nasadit takovouhle cenu za dopravu, když si chce obchod udržet co nejnižší ceny za zboží, což naláká spoustu zákazníků, ale není mi to sympatické

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci.
    Většinu našeho zboží distribuujeme na jedné nebo více paletách, a proto jsou naše náklady na dopravu často ještě vyšší než 199 Kč bez DPH. Kartony v plochém stavu, i když se to nezdá, většinou ani jinak než na paletě zasílat nelze. Jednotná cena za dopravu nám umožňuje dosahovat tolik potřebné rychlosti v expedici. Chápeme, že v případě menších objednávek tvoří dopravné nezanedbatelný podíl z ceny zásilky, vzhledem k tomu, že většinu zboží držíme stále skladem, je možným řešením objednávat větší objemy zboží s menší frekvencí. Pří nákupu nad 5000 Kč bez DPH je dopravné zdarma.
    tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • cena
    • hrozný servis hrozné zásilka - přijde špinavý, nechutný a nikdy k mým dveřím. prostě hodit ho do středu silnice a jít.

    hovno společnost hrozné služby. Najít jinou společnost. Potřeboval jsem se čistit krabice před prachem a nečistotami po dobu 15 minut a zahodit mnoho z nich.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    Z vyjádření PPL předání proběhlo v pořádku a řidič Vám i pomohl se zbožím dovnitř.
    Pokud se stalo, že jste musel krabice vyhodit, prosím kontaktujte nás.

    tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • automaticky nafakturovaná paleta, o kterou řidič nežádal, ale obchod vyfakturoval jako nevrácenou

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že došlo k vzájemnému nepochopení podmínek dodání. Nicméně na přepravním listu, je výslovně uvedeno a Vámi podepsáno, že paleta byla ponechána u Vás. Proto byla posléze i vyfakturována.
    Děkujeme za pochopení.
    Za eobaly.cz
    Dalibor Vrba, marketingový specialista

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží, které jsem již zaplatila, nedorazilo kompletní. Obchod jsem proto kontaktovala, bohužel bezvýsledně. Zboží, které dorazilo, by mohlo být lépe zabaleno, bylo špinavé, s nánosem prachu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Spletl dodané zboží ve výdejním skladu. Správné zboží bylo dodáno do 1 týdne
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Opravdu rychlá dodávka zboží
    • Zboží dorazilo poškozené a nepoužitelné. Potrhané a špinavé dárkové obaly na víno nemůžete použít.

    I když jsem bohužel musela zboží vracet a nebyla jsem s kvalitou spokojena, obchod se mnou komunikoval a byli vstřícní. Okamžitě nabídli odvoz zboží na jejich náklady a vrácení uhrazené částky. Na tu zatím ještě čekám.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den, k poškození zboží mohlo dojít buď při expedici - balení (obalení stretch folií nebo příliš utaženou páskou) nebo špatnou manipulací dopravce.

    Moc se omlouváme za vzniklé komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    • Dopravce DHL zaplacene zboží zatim nedodal, Nekomunikuje . Zatím týdenní zpoždění.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    řešili jsme Vaši zásilku až po tomto komentáři. Od nás expedováno 25.10. s termínem doručení 26.10. Dvakrát jste podle společnosti DHL nebyl na adrese k zastižení.
    Prosím příště nám zavolejte vše se dá vyřešit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitni zbozi

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    reagujeme na připomínky sdělené po telefonu:
    domníváme se, že zmíněná archivní krabice je dostatečně kvalitní, potřebné nosnosti však dosahuje pouze tehdy, když je správně a pečlivě složena. Uvědujeme si, že by produkt měl být doplněn návodem na složení, na e-shopu ho zveřejníme. Dále byly rozporovány rozměry krabice, ty určitě odpovídají, ovšem opět za předpokladu, že je krabice správně složena.
    Děkujeme za pochopení
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Different quality from from different purchases.
    • Odlišná kvalita od z různých nákupů.

    Koupil jsem si několikrát na tomto e-shop. To je nejhorší zážitek z nakupování jsem měl v ČR. Když jsem dostal rozkaz, kvalita boxů je odlišný od mého posledního nákupu. (Tenký a lehký) Potom jsem kontaktoval péči o zákazníky, nemají připustit problém. Po mnohokrát komunikace, poslali prodejní zástupce, aby mě ke kontrole tohoto problému. Prodej reprezentativní přišel a připustil problém a slíbil mi, změnit nové boxy pro mě. VUT v Brně, druhý den, když jsem kontakt s nimi je péče o zákazníky stále nepřipustí tento problém a nechtějí měnit za me.I jsem opravdu zklamaný o tomto nákupy a jejich služby.
    --------------------------------------
    I have bought several times on this eshop. This is the worst shopping experience I had in CZ. When I received the order,the quality of the boxes is different from my last purchase.(Thin and light weight) Then I have contacted the customer care, they do not admit the problem. After many times communication, they sent a sale representative to me to check this problem. The sale representative came and admitted the difference and promised me to change new boxes for me. BUT, the next day when I contact them, the customer care still don't admit this problem and don't want to change for me.I am really disappointed about this shopping and their services.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • špatné balení, nutí do velkých objemů, najemná doprava co spěchá

    Obchod slíbí komunikaci, ale neplní.
    Dotazník vyplnuji na vaši výslovnou žádost

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    jsme firma zaměřená hlavně na firemní zákazníky. Nenutíme do velkých objemů, pouze je doporučujeme. Čím větší objem objednáte, tím vyšší slevu dostanete a tím více ušetříte.

    Zásilku, která jde na paletě, je potřeba vyměnit za jinou, nebo vyndat zboží z palety. Již pracujeme na lepší informovanosti ohledně paletových zásilek.

    O špatné balení se z naší strany nejednalo. Vše Vám bylo vysvětleno telefonicky.

    Moc se omlouváme za to, že se u Vás druhý den nestavil náš obchodní zástupce, a to z důvodů vytíženosti a čerpání dovolených.

    Váš tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neadekvátní forma komunikace při vlastním pochybení. Firma Eobaly.cz vystavila nesprávně fakturu (dodala větší množství, než je uvedeno ve faktuře). A omluva téměř veškerá žádná.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    ve Vašem případě se jedná o pochybení z naší strany.
    Role, které měla mít hmotnost 35 Kg, měla ve skutečnosti 44 kg.
    Faktura byla vystavena na 35 kg s tím, že jsme Vám psali o dodatečné faktuře. Z mého pohledu opravdu nešťastné řešení, celá záležitost se měla řešit hned po objednání.
    Standardně toto řešíme telefonátem, pokud je role větší.
    Zboží jsme Vám dodali za cenu 35 Kg. Prosím o odpověď na náš email.

    Váš tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Siroky sortiment
    • Nekomunikuje. Nedostala jsem zpravu, kdy si mohu zbozi vyzvednout, kdy bude pripravene ... Rozhodla jsem se proto, pro jiny e-shop.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    pokud u nás objednáte a zadáte osobní odběr můžete si u nás zboží ihned vyzvednout. Pracujeme na nápravě řešení se zvýrazněním této informace.

    Váš tým Eobaly.cz