Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Odvíječ pásky jsem obdržel bez návodu, v neoznačené krabici .....co dodat víc

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za nedostatečnou dokumentaci k odvíječi.
    Přestože jeho použití je jednoduché, doplníme fota, aby bylo zcela jasné, jak odvíječ používat.
    Zaslán byl v neoznačené krabici, protože výrobce odvíječe dodává zabalené v jednom obalu ve větším množství. My je v našem skladu přebalujeme a odesíláme v množství, které vyhovuje zákazníkům.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Eobaly.cz

    • Přederažená doprava. Jiné obchody mají služby PPL mnohem levnější

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    u menších objednávek, tvoří cena za dopravu skutečně značnou část z celkové ceny.

    Máme ji takto nastavenou, protože většinu našich obalů musíme zasílat na paletách, jejichž doprava je dražší než u obyčejných balíků, jaké známe například z e-shopů se spotřebním zbožím.

    Na cenu za dopravu také korektně upozorňujeme v průběhu objednávky na e-shopu.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Krabice jde blbě skládat. Horší kraici jsem si ještě neobjednal. NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s našimi krabicemi nebyl spokojen. Jedná se však o standardizované přepravní obaly, jejichž konstrukce vychází z mezinárodně uznávaného vzorníku obalů FEFCO.

    U těchto krabic naleznete také na našem e-shopu video návod, kde ukazujeme, jak tyto obaly správně skládat: https://www.eobaly.cz/krabice-na-tiskoviny-a5-220x150x42-3vvl.

    Pokud se k nám na e-shop ještě vrátíte, doporučujeme příště nakoupit třeba některý ze Speedboxů, jejichž skládání je jednodušší a rychlejší, např zde: https://www.eobaly.cz/rychlouzaviraci-krabice-speedbox-3vvl-hnede

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Eobaly.cz

  • prislo mi jine zbozi nez bylo objednano

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že objednané krabice nesplňují vaše očekávání. Na fotografiích, které jste nám zaslala je však vidět, že se jedná skutečně o kartony z pětivrstvé vlnité lepenky, tedy správné zboží.
    Další informace jsme od Vás už neobdrželi, pomohlo by nám ale vědět, proč vám krabice nevyhovují.
    Díky za pochopení.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • DOPRAVA

    AŽ TEPRVE KDYŽ JSEM VYNESL BALÍK K SOBĚ TAK JSEM ZJISTIL, ŽE MÁ HLUBOKÝ ZASEK NA HRANĚ ( MÁM VYFOCENO ), BYL JSEM ZVĚDAVÝ ZDA TO ZASÁHLO PAPÍROVÉ KRABICE A PO ROZBALENÍ JSEM ZJISTIL, ŽE 4 Z DESETI JE PONIČENÝCH!!!!

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    k poškození zásilky došlo velmi pravděpodobně během přepravy, což nás mrzí, protože se zásilky snažíme balit opravdu důkladně. Dodávku nám prosím určitě reklamujte, zatím jsme od Vás informaci obdrželi pouze tady přes Heureku. A pokud jste již nafotil, výborně, foto nám určitě zašlete.
    Kontakt: [email protected].
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • drahá doprava
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží jsme si objednali a uhradili platební kartou dne 16.12.2021 (objednávka číslo 039120942). U zboží bylo uvedeno, že je skladem a bude odesláno nejpozději 20.12.2021. Tento termín nebyl dodržen a zboží nám bylo dodáno až po 3 týdnech (6.1.2022). Bohužel jsme jim ani nestáli o zaslání informace o pozdržení s dodáním, popř. alespoň zaslání omluvy.

    Hodnocení zasílám na předchozí objednávku (objednávali jsme několikrát do roka), jelikož na objednávku ze dne 16.12.2021 nám možnost hodnocení nepřišla.

    Pro úplnost uvádím, že na e-mail jsme po provedení platby obdrželi tuto informaci:
    „Poslední expedice zboží proběhne 20.12.2021, a to zboží objednaného do pondělí 20.12.2021 do 11:00 hod.
    Zboží objednané po tomto datu budeme expedovat od 3.1.2022.“

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpožděnou dodávku zboží.
    Bohužel kvůli chybě v nastavení systému zpracování nákupů na e-shopu byla Vaše objednávka posunuta k dodání až na 4.1. – tento datum jsme vám i potvrdili, tedy informaci o dodání až v novém roce jste měl.
    Nicméně odeslání zboží před Vánoci skutečně nic nebránilo, zdržení nás mrzí a pokusíme se, aby se podobné časové prodlevy již neopakovaly. V jiném období k nim nedochází, před Vánoci jsme však byli v obrovském časovém presu a z toho pramenilo i chybné dočasné přenastavení v administraci objednávek.
    Děkujeme za pochopení, snad nám zachováte věrnost.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Krabice měly být dodány se zpožděním, pozdě. Proto jsme objednávku zrušili.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velky vyber
    • neuplny popis produktu
    • neuznana reklamace z duvodu neuplneho popisu

    Objednavala jsem Bublinkový ražený papír v roli šíře 500 mm, 70 m - role hrozne smrdi. Rozumim ze je to z reciklovaneho papiru, ale opravdu nejde pouzivat na baleni kosmetiky. Vymenit odmitli - protoze uz jsem kus cca 2m odmotala. I kdyby byl uplne nenacaty, tak pripadne vraceni na sve naklady, coz se nevyplati. Pritom objednavam s paletou kterou stejne vezou zpatky.. Pristi ojednavku jsem zrusila. Prosila jsem alespon upravit popis u zbozi - neupraveno. Proto pistu sem - at' zakaznik si dava pozor co kupuje - popis neuplny, reklamaci neuznana. Jinak ostatni zbozi bylo ok (kupovala jsem i krabice)

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nejste spokojena s nákupem, domníváme se ale, že vlastnosti u tohoto produktu jsou uvedeny dostatečně. Jedná se o papír vyrobený z recyklátů, což uvádíme, včetně přiložených obrázků. Mírný zápach je způsoben právě výrobou ze 100% recyklovaných materiálů. Každý zákazník si sám musí zvolit, zda preferuje ekologický materiál, který je obvykle více "surový" a méně estetický. Navíc zápach po rozmotání role přirozeně zanedlouho vymizí.
    Produkty lze samozřejmě do 14 dnů vrátit, ve Vašem případě však již byl papír částečně vypotřebován.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedodržují termíny dodání.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    skutečně došlo ke zpoždění dodání o jeden den, omlouváme se za to.
    Důvodem zpoždění jsou stavební úpravy našich skladů.
    Děkujeme za pochopení
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uz je mesic a nic !!!!

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    v současnosti jsou opravdu dodací termíny z našeho e-shopu občas prodloužené. Omlouváme se za to.
    Je to způsobeno nedostatkem vlnité lepenky na trhu, přetrvávající zvýšené nomocnosti pracovníků skladu a dále u nás probíhají stavební úpravy skladové haly, abychom mohli rychleji expedovat zásilky.
    Dodací termín však vždy pravdivě uvádíme, takže jste byl o zpožděné dodávce předem informován. Během vybírání způsobu dopravy jste zvolil doručit dohromady, takže pokud jeden druh krabic nebyl k dispozici, čekáme na naskladnění, teprve pak bude doručena objednávka vcelku.
    Pokud si přejete objednávku rozdělit nebo upravit, prosím, kontaktujte nás a domluvíme se na řešení, které Vám bude lépe vyhovovat.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Krabice jsou v některých rozměrech až o 1 cm menší. Z důvodu zasílání zboží jsme přesně volili rozměry. Zboží se nám do krabic nevejde právě z důvodu chybných rozměrů krabic.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    u krabic, které jste zakoupila uvádíme přesné vnitřní i vnější rozměry. Odchylka by mohla být způsobena vadným slepením kartonu, je to ale velmi neobvyklé. Abychom Vaši stížnost mohli co nejrychleji vyřešit, prosíme o zaslání fota s přiloženým pravítkem nebo metrem k té stěně krabice, která má avizované chybné rozměry. Pokud se jedná o vadu dojde pochopitelně k reklamaci.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • kvalita zboží

    nemožnost plánovat a potažmo optimalizovat dodávky. pokud zboží není skladem, tak není možné si jej rezervovat a je nutné si naskladnění hlídat a objednat rychleji než to udělá někdo jiný. chtěl jsem objednat tolik zboží, abych měl dopravu zdarma, ale po naskladnění, které trvalo měsíc, na mě tolik nezbylo, takže jsem objednal vše co šlo a ač nerad, tak zaplatil dopravu. přestože mi bylo telefonicky řečeno, že výroba jednotl. krabiček je plánovaná na měsíce předem, tak neočekávaně vzápětí po mé objednávce bylo znovu naskladněno. kdybych měl správné informace, tak jsem pár dnů počkal a ušetřil peníze za dopravu. klidně bych jim zboží zaplatil předem, abych měl jistotu že jej dostanu, ale to bohužel není možné. výsledkem je loterie, což možná potěší příznivce hazardu, ale ne mě :o(

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    na stálé skladové dostupnosti si na Eobalech zakládáme, proto nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Bohužel v současné době čelíme velkému spoždování dodávek výrobního materiálu - vlnité lepenky (jedná se o celoevropský problém). V kombinaci s velkým nárůstem počtu objednávek především od e-shopů (kvůli zavření prodejních míst), dojde občas k vyprodání nějakého typu zboží. Také může dojít ke zrušení objednávky jiným zákazníkem, což se poté projeví nečekaným naskladněním odřeknutých obalů. Vždy uvádíme pravdivé množství obalů k dispozici, jejich neočekávané doskladnění z důvodu uvedených výše bohužel nejsme schopní vždy ovlivnit. Za všechny nesrovnalosti ve skladové dostupnosti se omlouváme.
    Děkujeme za pochopení
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi drahé poštovné. Informace v hromadném e-mailu o opožděném dodání s viditelnými dalšími 55adresami. Tudíž i ostatní vidí moji. Čekáte malý balíček se 150ks malých sáčků a přijde krabice 40x40x80cm. V ní jiné zboží. Takže vrátit a pak přijde správné. JAKÝ JE ROZDÍL MEZI ČESKOU POŠTOU A FIRMOU EOBALY.CZ? Česká pošta neumí generovat takový zisk na poštovném. S pozdravem Stanislav Stojaspal

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    na cenu poštovného korektně upozorňujeme předem. Zboží má obvykle velké rozměry, většinou ho zasíláme na paletě s tomu odpovídající jednotnou cenou za dopravu. Za zaslání jiného zboží se omlouváme, na Vaši reklamaci jsme ihned reagovali a zboží prostřednictvím kurýra PPL vyměnili.
    Hromadný e-mail je samozřejmě chyba z naší strany, omlouváme se za ni. Došlo k ní, protože jsme potřebovali co nejrychleji informovat zákazníky o prodloužení doby dodání. Vše bylo způsobeno obrovským zvýšením počtu objednávek v souvislosti s covidovými opatřeními a zároveň vzájemnými zástupy kolegů, kteří byli v karanténě.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Eobaly.cz

    • neochota komunikovat, doba trvání dodávky i když je zboží skladem

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za delší dobu dodání u části zboží z našeho e-shopu. Byla zřejmě způsobena Vaším požadavkem na dodání všech položek objednávky najednou, a zároveň delší dobou výroby u nás nebo dodavatele zboží, než je obvyklé.
    Se zákazníky se vždy snažíme problém vyřešit, kolegyně ze zákaznického servisu odpovídají jak na telefonické dotazy, tak na ty zaslané prostřednictvím e-mailu. Zkuste nás prosím znovu kontaktovat a snad se podaří vše vysvětlit a najít řešení.
    Jsme v současnosti opravdu maximálně vytíženi objednávkami a zároveň čelíme zvýšené nemocnosti a karanténám kvůli koronaviru, za všechny problémy se omlouváme, vždy se je snažíme vyřešit jak nejrychleji to je možné.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neinformování zákazníka

    V eshopu zboží skladem, při objednání žádná informace o změně termínu.
    Že zboží bude za měsíc jsem se dozvěděl až z mého telefonátu, když zboží nepřišlo.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nedostal své zboží včas. Bylo to pravděpodobně způsobeno tím, že jste při dokončování objednávky zvolil možnost doručit všechny položky najednou, a proto jsme čekali na naskladnění všech položek objednávky. V současné situaci jsou však naše výroba i dodavatelé zavalení objednávkami, a proto jedna položka mohla zdržet dodání o více než měsíc. Na tuto skutečnost při objednávání upozorňujeme, avšak čekací doba je skutečně nestandardně dlouhá, za což se omlouváme.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo na EURO paletě, která měla vyměnila nebo zaplatila. Tak jsem připravila jinou skoro novou a zboží bylo přivezeno na polámané paletě.

    Zboží super, cena super, ale to balení hnus

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za negativní zkušenost s dodávkou zboží.
    U europalet na které balíme zboží se řídíme především funkčností nikoliv vzhledem, proto se mohlo stát, že jste dostal opotřebovanější paletu než tu, kterou jste měl připravenou. Řešením je zboží odebrat z palety a rovnou tu samou dopravci vrátit. Pokud bylo zboží nekvalitně zabaleno nebo dokonce poškozeno, prosíme příště zásilku nafotit, nepřebírat a odeslat foto a důvod nepřebrání k nám na zákaznický servis, urychleně bychom zajistili výměnu zboží. Za komplikace spojené s přebíráním zboží se omlouváme.
    Tým Eobaly.cz

    • nabízí moderní krabice a obaly vhodné k jednoduché recyklaci
    • část zboží, které jsme zakoupili je vhodná jedině ke spálení. Obchodem mi bylo doporučeno ať pošlu zpět na vlastní náklady, které by ale byly enormní.

    Nakoupená dřevitá vlna dorazila vlhká až mokrá a to tak, že nebylo možné ji použít k ničemu. Po komunikaci s obchodem mi nebylo nabídnuto jiné řešení než dvě obrovské krabice, které nám zabírají v provozovně spoustu místa a dělají extrémní nepořádek poslat zpět na vlastní náklady. Rozumím, že se to nikomu nechce řešit, ale nyní jsem v situaci, kdy zboží budu muset složitě odvážet a asi někde spálit, jen abych se vyhnula dalším nákladům na skladování, nebo poštovné zpět. To mo nepřijde jako kvalitní řešení od obchodu, který nedodal zboží ve 100% , ale ani v 50% kvalitě :/

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste byla nespokojena. Nicméně domníváme se, že jsme postupovali korektně.
    Peníze za dřevitou vlnu Vám budou vráceny, zpět ji zasílat nemusíte. Dřevitá vlna skutečně mohla obsahovat vlhkost, za což se omlouváme. Postupně však z vlny vyprchá, takže teď by již měla být v případě potřeby použitelná. Její likvidace je snadná, vyhozením do směsného odpadu (nijak dále nezatíží životní prostředí).
    Omlouváme se za negativní zkušenost s naším e-shopem.
    Tým Eobaly.cz

    • Termín vyzvednutí zakázky pouze mezi 12 a 13 hod. je nedostačující
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí zboží, které nemá skladem.
    • Zboží jsem zaplatil ihned on-line, to nedošlo, došly ale hned 2 faktury - 1 zálohová, prý proto, že jsem zaplatil v říjnu ale zboží dojde v listopadu - logiku věci nechápu.

    Obchod uvedl, že dodává obvykle do 14 dnů. Dnes je to 13 dnů a zboží v nedohlednu. Zvažuji odstoupení od smlouvy.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    odeslání zálohové faktury byl omyl, došlo k němu chybou v nastavení automatu odesílajícího faktury. V současné době čelíme obrovským výkyvům v objednávkách, proto bylo vykoupeno zboží, které jste si objednal.
    Problém s automatem na faktury je již opraven, děláme opravdu hodně, abychom co nejdříve naskladnili všechno zboží, které má být skladem.
    Za vzniklé problémy se velmi omlouváme.
    S přáním pěkného dne
    kolektiv Eobaly.cz