Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    PŔEDRAŹENE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod poptávku přijal, byla zaplacena a zatím nic.

    Reakce obchodu Elny.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zpoždění, zásilka je již na cestě k Vám a co nejdříve Vám bude doručena.

    Děkujeme Vám za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    Máte tam chaos nic mi zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu Elny.cz

    Vážený zákazníku,

    zásilka byla odeslána v deklarovaném termínu a bude Vám co nejdříve doručena. Průběh sledování balíčku můžete sledovat u přepravce podle čísla zásilky, které Vám bylo zasláno emailem. V případě jakýchkoliv problémů nás neváhejte kontaktovat, neprodleně se Vám budeme věnovat.

    Přejeme Vám krásný den,
    Tým ELNY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • božé nedorazilo ani po týdnu, slibovali 3-5 dnů

    Reakce obchodu Elny.cz

    Mílý zákazníku,

    zboží z Vaší objednávky Vám bylo odesláno se zpožděním 1 den za což se Vám velice omlouváme, nyní je balíček na cestě k Vám a můžete se těšit na jeho brzké doručení. Děkujeme Vám za trpělivost a pochopení.

    Přejeme Vám krásný víkend
    Tým ELNY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebol mi doručený tovar ako bol popis na stránke predajcu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Eštenemam tovar a už chcete hodnotenie.

    Reakce obchodu Elny.cz

    Vážený zákazníku,

    reaguji na Vaše záporné hodnocení v dotazníku Heuréky. Kontrolovala jsem Vaši objednávku a ta je stornována z důvodu neprovedení platby přes GoPay. Proto Vám zboží nepřišlo. Zkontrolujte prosím Váš účet, zda Vám platba odešla. Pokud by platba odešla, pošlete mi potvrzení z banky. Budu to řešit s GoPay, tam totiž vidím, že nebylo uhrazeno. Objednávka Vám v tom případě bude ihned odeslána. Pokud platba neodešla, tak bohužel objednávku již nelze editovat. Je třeba si vystavit novou objednávku.

    V každém případě by bylo fér vymazat toto záporné hodnocení, když pochybení není na naší straně. Děkujeme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne internetový elektro obchod Elny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ObjednavkeObchod nekomunikuje a neinformuje o

    Reakce obchodu Elny.cz

    Vážená zákaznice,

    Vaše objednávka byla na Vaši žádost stornována. Na Vaše emaily bylo odpovězeno obratem.

    internetový elektro obchod Elny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po čtrnácti dnech a urgenci pouze zpráva, že zboží je v externím skladu.
    Zatím žádné zboží nemáme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar mi do dnes nebol doručený

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nevedel som sa dovolať a preveriť tovar objednal som a napasuje

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikácia v poriadku, tovar rýchlo odoslaný .
    • Doprava nekomunikuje , doteraz neviem termín
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Najhorší eschop s akým som sa doteraz stretol. Objednávka č. 8810039258 bola u vás prijatá 15.12.2023, hneď zaplatená online kartou cez GoPay.
    Stále nemám ani tovar ani peniaze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slaba komunikacia a do dnes mi nebolo nic dodane!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bez komentáře.

  • Nedoporučuje obchod

    Neprijíma platbu na dobierku .

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi předražené. Sehnal jsem u druhe firmy o hodne levnější.

    Reakce obchodu Elny.cz

    Zboží za podezřele nízkou cenu, pochybné kvality a původu u nás nehledejte! Jestli je u vás nízká cena na prvním místě před kvalitou, tak to je jen vaše volba, kterou s vámi nesdílí našich 98% procent spokojených zákazníků, kteří jsou důkazem toho, že prodáváme za rozumné ceny kvalitní výrobky, s kterými jsou naši zákazníci spokojeni stejně jako s našimi službami.
    Mohl jste si nabídku eshopů porovnat ještě před nákupem a vybrat si takový, který vám vyhovuje. Nebo jste si u nás zboží objednal jen proto, aby jste nám pak mohl dát negativní recenzi? Tomu opravdu nerozumím, to přeci nedává žádný smysl!

    internetový elektro obchod Elny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nebylo možno vyzvednout zásilku ani po 10 pokusech Sazkou nevydán!!!
    • SAZKA as

    Reakce obchodu Elny.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za komplikace, ale my jsme udělali vše, co bylo v našich silách. Balíček byl odeslán 28.12.2022, dne 29.12.2022 byl uložený v balíkovně SAZKA, kterou Jste si sám vybral. Bohužel už nemůžeme za to, jak se zachová balíkovna. Vidím, že balíček byl uložený do 3.1.2023 a pak byl vrácen. Je celkem nefér nám psát špatné hodnocení, když toto nemůžeme ovlivnit.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    internetový elektro obchod Elny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    objednala jsem si polici do dveří do chladničky, na obrázku je vidět vysoká police na lahve, cena 761 kč a ve skutečnosti přišla nízká police na dveře, která má cenu 279 kč.

    Reakce obchodu Elny.cz

    Vážená zákaznice,

    jak je patrné z potvrzení objednávky, které Vám přislo emailem, tak jste si objednala ne spodní polici na láhve ale horní polici dveří za 639kč ( s dopravným a balným 761kč ), kterou jsme Vám správně dle objednávky dodali. Opravdu nerozumím tomu, co Vás vede k tomu, uvádět nepravdu a za svou vlastní chybu, bezdůvodně poškozovat jméno naší firmy!
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    internetový elektro obchod Elny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemožnost osobního vyzvednutí.

    Mojí nepozorností jsem objednal dobrý rozměr uhlíků, ale ve špatném pouzdru. Požádal jsem majitele, abych se mohl zastavit při cestě z práce na výměnu správných, protože jsem zjistil, že firma je jen tři kilometry od mého bydliště. Jenže jsem byl usazen neosobním strojovým sdělením, ať nevhodné zboží zašlu zpět některou službou a udělám novou objednávku. Takže další zbytečný čas a další dvoje zbytečné poštovné, což po sečtení převyšovalo cenu zboží.
    Nic jsem nevrátil a objednal rovnou jinde, dokonce levněji, s takovým jednáním už nechci mít nic společného.

    Reakce obchodu Elny.cz

    Vážení zákazníci,

    jak uvádíme na našich stránkách, jsme pouze internetový obchod bez prodejny, proto není možný osobní odběr ani výměna zboží. S obchodními podmínkami je proto vhodné se seznámit ještě před nákupem. Zákazníka jsem o této skutečnosti slušně informoval, stejně jako slušně jednám s ostatními zákazníky. Nemusíte mít žádné obavy, pokud Vám zboží z jakýchkoliv důvodů nebude vyhovovat, tak jej můžete bez udání důvodů zaslat zpět a bude Vám obratem vrácena celá kupní cena včetně poštovného, tak jak stanoví zákon.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    internetový elektro obchod Elny.cz