Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Boty jsem vrátila - odstoupení od smlouvy, přišly poškozené. Obchod ale nekomunikuje, peníze zpět neposlali, 2200Kč.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,
    do dnešního dne nám od Vás balíček nedorazil. Navíc od Vás nedorazila ani žádná zpráva, email, případně telefonická komunikace, že došlo poškozené zboží.
    Důrazně se tedy ohrazuji proti Vašemu tvrzení, že obchod nekomunikuje. Jakmile balíček přebere, obratem jej odbavíme tak jako ostatní vratky.
    S pozdravem za Eliteshoes.cz Petr Adámek, majitel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Boty mi přišly poškrábané a v roztrhané krabici

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,
    spolupracujeme již pouze s Českou poštou z důvodu, že se nám podobné případy téměř nestávají, tak jako s jinými přepravci.
    Zboží lze samozřejmě vrátit, u nás až do 30ti dnů od převzetí.
    Pokud se na něm vyskytla jakákoli vada, jsme připraveni Vám uhradit všechny náklady spojené s jeho vrácením.
    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem
    Petr Adámek, Eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nošené, poničené zboží

    Zásilka byla rychlá,velké zklamání po otevření krabice. Na botách fleky jako od soli nebo od plísně, svršek zkrabacený, zkroucený.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den, pokud došlo k chybné kontrole před odesláním, velmi se Vám tímto omlouvám.
    Nicméně si myslím, že nošené zboží bychom určitě nezasílali.
    V každém případě, jsme každý den na telefonu i na e-mailu.
    Žádná stížnost nám od Vás do dnešního dne nedorazila.
    Pokud nám zboží zašlete zpět, bude samozřejmě promtně vše vyřízeno.
    Jestli bylo zasláno zboží vadné, budou Vám samozřejmě uhrazeny všechny náklady s touto objednávkou a jejím vrácením uhrazeny.
    S pozdravem za eliteshoes.cz Petr Adámek, majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vyřízení objednávky rychle

    Zakoupené sandály nekvalitní- na černých mi chybí kamínek a jsou cele opatlane lepidlem. Za nekvalitu-drahé.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,
    pokud došlo k chybné kontrole před odesláním, osobně se tímto za náš tým omlouvám. Vždy se snažíme, aby zboží, které od nás odchází, bylo 100% bezvadné.
    Samozřejmě lze obuv vrátit do 30ti dnů. Jestli byla chybná kontrola z naší strany pak také uhradíme všechny náklady s tímto spojené.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Kontrolu nově ještě zpřísníme.
    Přeji hezký den a jsem s pozdravem
    Za kolektiv Eliteshoes.cz
    Petr Adámek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • povolená guma, pásek kolem kotníku padá až pod patu

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,
    tento model má celý pásek z gumičky. Volnost obvodu je tedy jeho přednost. Je mi líto, že zrovna Vám je volný více než jste čekala.
    Zboží lze zamozřejmě vrátit bez udání důvodu do 30ti dnů.
    S pozdravem
    Petr Adámek, eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Možná jsem jen měla špatnou volbu já, ale na botech je velmi nepořádně šitá mašle, působí nekvalitně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak píšete před 7 dny zaplacené boty a ještě mi nedošly. Potřebovala jsem je nutně na svatbu a už je nepotřebují.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den paní Šmídová,
    bohužel došlo k lidské chybě, jak jsem Vás již telefonicky informoval.
    Nápravu jsem již osobně zajistil.
    Pevně věřím, že nyní již budete 100% spokojena.
    Děkuji za pochopení i Vaši vstřícnost.
    S pozdravem
    Petr Adámek Eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Boty byly jiné barvy než na fotkách.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,
    tento model jsme měli pouze v jednom odstínu. Fotografie máme přímo od distributora.
    Pokud se Vám odstín fyzicky nelíbí, můžete samozřejmě využít vrácení bez udání důvodu, u nás prodloužené do 30ti dnů od převzetí.
    S pozdravem
    Petr Adámek, eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty jsem obednala 15.1. 2024 a zatím nic. Přitom boty byli skladem.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,
    jak jsme Vás již informovali, zásilku jsme předali České poště.
    Bohužel jsme nemohli uspíšit dodávku doplnění zboží od našeho dodavatele z Německa z důvodu komplikací v dopravě.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem Petr Adámek, eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Boty jsem vrátila a eshop nevyzvedava zásilky na poště

    Boty byly velmi tvrdě, během 10 min. Jsem měla odrene paty , vrácené zboží eshop nevyvolává na poště

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    všechny zásilky, které dorazí na náš p.o.box pravidelně vyzvedáváme. Ještě se nestalo, že by se zásilka nevyzvedla, nebo vrátila. P.o.box vyzvedáváme pravidelně 3x týdně. Není v lidských možnostech, aby byla každá zásilka samostatně, ihned v tu chvíli, kdy ji na poště přijmou také vyzvednuta. Jedná se o desítky balíčků týdně.

    Děkuji za pochopení.

    Hezký nový rok a jsem s pozdravem
    Petr Adámek
    Eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží je ve skutečnosti jiné než na fotce.

    Zboží které jsem si objednala sice došlo ale bylo jiné barvy než co bylo na fotce, které prodávající nabízel.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    z tohoto modelu jsme prodali 18 párů. Zatím jste jediná zákaznice, která rozporuje odstín zelené barvy. Fotodokumentaci jsme převzali přímo od výrobce JANA Shoes Germany. Tato fotodokumentace je užita u většiny e-shopů po celé Evropě.

    V každém případě, je mi líto, pokud nejste spokojena s odstínem, který jste si vybrala. U nás lze zboží vrátit bez udání důvodu do 30ti dnů od obdržení. Pokud by jste s vrácením potřebovala pomoci, budu rád pokud se na nás po svátcích obrátíte.

    Příjemné prožití svátků za eliteshoes.cz přeje Petr Adámek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutní selhání dopravce. Neděle - objednávka, pondělí - zboží předáno dopravci se zprávou, že mi bude doručeno následující pracovní den. Úterý, středa, čtvrtek - nic. Pátek sms od České pošty, že mi doručí balíček. Je pravda, že jsem jim nezvedla tel., když volali, ale doma bylo 5 dospělých lidí, kteří číhali na zásilku a k domu nikdo nedojel, natož, aby zazvonili. (tohle se nestalo poprvé, ale stává se to jen u České pošty - jiní dopravci přijedou, zazvoní a balík předají) Dnes (následující pondělí) mám zprávu o tom, na které pobočce si můžu boty vyzvednout. Pokud nebude možnost zvolit jiného dopravce, již z tohoto e-shopu nikdy nic neobjednám. Boty nevyzvednu, jelikož otevírací doba místní pošty se nesejde s mou pracovní dobou. Nejsem nespokojená s obchodem, ale s dopravcem, nicméně i toto je věc obchodu, jak kvalitního dopravce si sjedná.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Zakládáme si na rychlosti dodání. Jak můžete vidět téměř ve všech předešlých příspěvcích rychlost a kvalita doručení je u nás nadprůměrná. Je mi líto, že zrovna ve Vašem případě jste nebyla spokojena. Nicméně sama připouštíte, že se Vás snažili zastihnout i telefonicky.

    Určitě je lepší pokud balík skončí na nejbližší poště, než někde pohozený u domu, tak jak to dělají jiní "spolehliví" přepravci.

    Nejsem zde od toho abych obhajoval Českou poštu, nicméně procentuelní úspěšnost, spokojenost zákazníků a také servis pro odesilatele je u našich dodávek nejlepší.

    Také Vám přeji hezké vánoce i více štěstí v novém roce.

    s pozdravem

    Petr Adámek
    eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    + rychlé doručení, rychlá komunikace
    - jednotlivé díly jsou nestejné a tím, celá kozačka nesouměrná
    podrážka přetočená a nesedí
    - vrácení na vlastní náklady, což je přes 100,- i v případě, že reklamuji!
    Tato obuv je jinak krásná a pohodlná, proto budu shánět stejné jinde
    - již 1.2023 jsem objednávala a také jsem vracela, kvůli nekvalitně ušité obuvi. Proto tuto firmu už nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nemůžu si stěžovat na obchod a dodání ,ale na zboží,boty se po jednom nošení pářou .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Širší lýtko,těžko,nedopla jsem o 3cm,kozačky vracim.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Polobotky došly, ale byly poškozené. Zip na jedné botě byl uvolněný že švu. Protože se jednalo o poslední pár, po dohodě s dodavatelem dávám opravit, účtenka mi údajně bude proplacena.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den, ještě jednou se omlouvám za situaci, kdy došlo z naší strany při odeslání zboží ke kontrole, která tuto vadu nezachytila. Samozřejmě naše telefonická domluva o poskytnutí extra dodatečné slevy ve výši 600 kč platí. Tato sleva by měla pokrýt nejen opravu, ale samozřejmě také Vaši námahu při řešení opravy. Nicméně vrácení zboží s kompletním proplacením nákladů s tím spojeným je stále možná. Děkuji za Vaše vstřícné jednání. S pozdravem Petr Adámek, Eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Do dnesniho dne mi nikdo neodpovedel na email i kdyz jsem den pred tim mluvila primo s majitelem.Ten mi rekl,at napisi email.Do ted zadna odpoved.Uz je to, ale bezpredmetne.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den, Vaši objednávku jste vytvořila s platbou převodem. Odešel Vám automatický e-mail s platebními údaji. Na Váš e-mail ze dne 23.8. , kde jste si stěžovala, že nemáte platební údaje, jsem osobně odpověděl a zaslal platební údaje ještě jednou. Následně jsem je zaslal ještě 24.8. Pokud máte špatně nastavené filtrování e-mailů, je to problém Váš, nikoli náš. Nicméně, evidujeme ještě e-mail, kde nám děkujete za rychlou odpověď. Pak tedy nevím na co si ztěžujete. Objednávka byla stornována protože jste ji neuhradila. S pozdravem za eliteshoes Petr Adámek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V jedne objednavce byla mi zaslana leva a prava bota v ruznych velikosteh - polobotky
    Mark Manity, a objednavja na nasouvaky Marco Tozzi byla jednoduce zrusena.
    Problema s vracenim zbozi, nemame formulare ke stazeni.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Jak jsem Vás již informoval, za chybné zaslání nepáru se ještě jednou omlouváme. Z naší strany hradíme všechny náklady s tím spojené. Věřím, že Vás příště nezklameme. Petr Adámek | Eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mi nedošlo

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    v týdnu od 3.7. do 9.7. jsme čerpali dovolenou. I přesto byly všechny dotazy přes infolinku vyřizovány. Všechny e-maily jsou v dnes 10.7.2023 v 8.00 již zodpovězeny. Všechny objednávky z minulého týdne budou dnes, nejpozději zítra odeslány. Jsme také jenom lidé, kteří jednou za rok potřebujou odpočinek. Děkuji za pochopení.

    Za eliteshoes.cz
    Petr Adámek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná zkušenost.Zboží nepříšlo, ačkoli bylo zaplaceno.Na opakované výzvy nikdo z obchodu bohužel nereaguje.:-(

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    v týdnu od 3.7. do 9.7. jsme čerpali dovolenou. I přesto byly všechny dotazy přes infolinku vyřizovány. Všechny e-maily jsou v dnes 10.7.2023 v 8.00 již zodpovězeny. Všechny objednávky z minulého týdne budou dnes, nejpozději zítra odeslány. Jsme také jenom lidé, kteří jednou za rok potřebujou odpočinek. Děkuji za pochopení.

    Za eliteshoes.cz
    Petr Adámek