Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nejhorší nákup co jsem mohl udělat. Objednal jsem si vapku, ke které mělo být součástí balení i hadice na čištění potrubí. Hadici mi neodeslali. Vymlouvali se, že neměla být součástí dodávky i když to psali. Od té doby se mnou nekomunikují, nelze se dovolat, prostě hrůza.
    Obchod v žádném případě nedoporučuji. Nedodají co slibují.

  • Tento obchod absolutně nedoporučuji. Nejen že posle špatné zboží. Ale ještě si účtuje nehozazne poplatky storno . Nedokáži zvednout telefon, natož aby se Vám vyjádřil někdo k reklamaci . Šílenost. Doufám že brzy na ně dojde a skonci

  • Hezký e-shop, jenom nelze nic reklamovat.
    Koupili jsme skládací sluchátka JBL. Po půl roce odpadlo jedno sluchátko z raménka protože ho drží plast 2 mm tenký. Chtěl jsem reklamovat přímo v JBL, produkt v databázi nenalezen.
    Odeslal jsem tedy do e-shopu Elektroshock, komunikace 0, po měsíci balíček, reklamace zamítnuta.
    Nic zde nekupujte, jsou to falzifikáty a šmejdy.

    • Mám stejnou zkušenost.
      Zboží původně dorazilo v pořádku, ale i při zjevně oprávněné reklamaci obchod reaguje zamítavě a přestává komunikovat. Telefony nedostupné.

  • Rychlé a bezproblémové dodání zboží.moc vam dekuji reprak je super)

  • Lidičky kupujte,kupujte ale nechtějte nic reklamovat..
    Koupila jsem sluchátka celkem za raketu a tak jsem na ně pro svůj klid pořídila i pouzdro zvlášť.
    Bohužel pouzdro bylo trochu větší a tak se sluchátka do něj zalepila a když jedno sluchátko začalo po roce vynechávat reklamovala jsem to.
    Reklamace zamítnuta z důvodu nevhodného zacházení..
    Psala jsem na chat a nic tak jsem půl dne strávila voláním a když jsem se konečně někam dopracovala stejně jsem skončila špatně..
    Takže když budete mít krásnou čistou krabičku a budete s tím házet o zem opraví to ale když se o to staráte máte smůlu

  • Doporucuji, rychle dodani, zatim vse na jednicku.

  • Všechno v pohodě.

  • Bohužel davam palec DOLU!!!!!!!.Doručeni ruchle,akorat jiny vyrobek než byl objednan, obchod odpovedel že mne poslali novejši verzi , tak se se mnou rozloučily.Na emaily ne reaguji a telefony vubec ne berou.!!!
    !!!NEDOPORUCUJI!!!!

  • Varuji před tímto obchodem!!! Reklamoval jsem hodinky Fitbit Charge 5 po 3 měsících užívání. Vrátili mi jiné, jiné barvy v rozbalené krabičce. Nyní jsem po třech měsících opět reklamoval a vrátili mi reklamaci s tím, že nedostatečná údržba způsobila zkrat napájecího kabelu. Je tedy zřejmé, že mi při první reklamaci zaslali použitý zanedbaný výrobek a nyní jeho reklamaci zamítli.

    • Asi tohle konani maji jako na bežicim pasu.Hanba obchodu.

  • Bohužel obchod mne zklamal.Doručeni probehlo ok ,akorat jina varianta zboži ,na dotaz proč levnejši a jine zboži byla odpoved-mate faseliftovou verzi.Vyrobce mne řekl že faselif neekzistuje.Obchod odmita ratit cenovy rozdil.Komjunikace KO.Budu řešit pravni cestou...Prosim budte opatrni.

    • Tak mam podobny připad.Škoda že vedeni to ne řeši.Ja pisnu zname blogerce aby je protahla BLOGEM ma tam desitky tisic Kuchařu.

  • Tento obchod nikdy viac. Kupoval som tam telefon, dorucenie malo byt do 3 dni, cakal som 2 tyzdne. Telefon som sa rozhodol vratit, okamzite, nakolko nemalo NFC (v popise k telefonu o tom nebola ziadna zmienka). Predajca mi strhol 10% z kupnej sumy, kvoli tomu, ze som otvoril krabicku - ako inak by som asi zistil, ze telefon nema NFC, ze? Na zaklade 14 dnovej lehoty nema pravo uctovat dany poplatok, predajcu to ale nezaujima. Z mojho pohladu cista zlodejina. Taktiez podavam staznost na ČOI.

  • Neuznanná reklamace ze žádného rozumného důvodu.žádný manuál k výrobku.Podána stížnost na ČOI.

  • Objednal jsem si špatný produkt. Rychle mi pomohli se zrušením objednávky, jsem spokojený.

  • Mám záruku na mobil 30 měsíců a nafoukla se baterka. Kapacitu má dobrou. , baterka funguje. Tudíž nereklamuju ztrátu kapacity. Elektroshock vás má úplně u prdele. Od nich nic nebrat.

  • Rozhodně tento eshop nedoporučuji, tchán si zakoupil mobilní telefon doogee s 98 k němu ochranné sklo, telefon si koupil kvůli extrémní odolnosti, kterou má tento telefon vykazovat, po pádu na zem asi z jednoho metru praskl DISPLEJ. Reklamace neuznána, mechanické poškození. Rozhodně to takto nenechám je to podvod na zákazníka, vše řeším s ČOI. Jak jsem přečetla v recenzích někomu již prodali repasovaný telefon za nový, pozor jsou to podvodníci!!
    Telefon se pyšní mimořádně odolnou konstrukcí s krytím IP68/IP69K, která rovněž splňuje podmínky náročné certifikace MIL-STD-810G.
    Přikládám ještě vlastnosti telefonu:
    V překladu to znamená, že telefon je vysoce odolný a nerozhází ho voda, prach, chlad ani pády. To vše díky použití pevných materiálů a konstrukci s vyztuženými hranami.

  • Dotazník mi samozřejmě nepřišel po nákupu - no, ani se nedivím. E-SHOP ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI. Koupen telefon za cenu 6.290 Kč - žádná zmínka, že by se jednalo o repas. Podařilo se mi ale rozbít přední sklo, a tak jsem si v autorizovaném servisu Apple požádala o výměnu předního skla. Hmmm... jaké překvapení bylo, že se jednalo o repas provedený ale šíleným způsobem, divili se, že mi vůbec telefon fungoval... bez krytek, sletováno atd. Hodnota byla max. 500 a já za tento absolutně šílený repas dala 6.290 - děkuji pěkně. Nedoporučuji!!! A to jsem chtěla e-shop doporučit kamarádovi, který shání stejný telefon - v žádném případě, už NIKDY VÍCE!!!

  • Dobrý den, jdu si prosím pro radu. Koupil jsem telefon Doogee S96 pro u obchodníka elektroshock.cz a reklamoval jsem Dol-Kre.4you s. r. o. Samozřejmě že reklamace bez výsledná. Po nastavení buzení budíkem, telefon zazvoní 30 min před daným nastavením budíku. Nevíte někdo co s tim mobilem je za problém. Servis nevyřešil.

  • Na podzim 2019 jsem koupil mobilní telefon DooGee S80 od prodejce https://www.elektroshock.cz/. Telefonu se postupně začaly samovolně odlepovat gumové části a guma začala degradovat. Začal jsem s prodejcem řešit reklamaci, zboží jsem odeslal na reklamační adresu. Reklamace ovšem nebyla uznána, a to způsobem, který nepovažuji za relevantní. Nejprve mně bylo řečeno, že jsem telefon pravděpodobně nechal příliš dlouho na sluníčku (což není pravda) , poté že příčinu poškození nelze určit a nakonec že je to způsobeno nadměrným opotřebením. Telefon byl používán zcela běžným způsobem a žádný z daných důvodů nepovažuji za opodstatněný. Telefon nemá žádné mechanické poškození, používal jsem ho naprosto standartně, žádnému extrémnímu zacházení nebyl vystaven. Problém gumových prvků nevznikl najednou nešetrným zacházením, ale postupnou degradací materiálu. Na gumových prvcích nejsou sebemenší stopy po mechanickém poškození. Přesto mě byla nabídnuta pouze oprava placená, s čímž jsem nesouhlasil. Telefon mě byl zaslán neopravený zpět.

  • Co se týče rychlosti doručení zboží,tak velka spokojenost."Ale" Obednany odolný telefon Cubot King Kong 5 pro,telefon dosel cca za tri dny.Jenze misto nej přišel Cubot King Kong 5 ten ma mensi kapacitu paměti a též stojí asi o 900 Kč méně.Chtel jsem toto reklamovat,ale nikdo nezveda telefón ani zatim neodpovedeli na email.Takze pokud se me neozvou a nenapravi,Tak nedoporucuji již nikdy.

  • Teto firme se vyhnete dlouhym obloukem. Kdyz kupujete, tak jsou ochotni a vstricni, ale kdyz mate problem, akorat se vam vysmivaji. Automaticky zamitaji reklamace z banalnich duvodu. Vidim, ze nejsem jediny. Radsi nakupujte jinde.