Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla pár dní označená jako vyřízená i když zboží ve skutečnosti nebylo skladem a objednávka vyřízená nebyla.

  • Zatím žádné zkušenosti nemám

    Reakce obchodu Elektroservis Menčík

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Na nedostupnost dílu jste byl telefonicky upozorněn . Vámi požadovaný díl jsme skladem neměli , což bylo označeno u položky na našem eshopu, s možností objednání dílu u výrobce. Náhradní díl nemá viditelnou dostupnost výrobcem ,ale není v systému zrušen. S tímto byla Vaše objednávka přijata a založena. Po naskladnění budete ihned informován a objednávka bude vyřízena.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Miroslava Riedelová,
    Tel.: 00420602 288 130, 48 273 65 42
    Elektroservis Menčík,Proletářská 120,463 12 Liberec
    E-mail: [email protected]

    • Špatné označení pro kus a baleni

    Reakce obchodu Elektroservis Menčík

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Objednal jste si těsnění nože pro Smoothie SBO55 2 x - takže Vám přišly 2 balení , celkem tedy 6 těsnících kroužků.

    Kopíruji zde text pod nabídkou těsnění:
    KENWOOD KW712200 - TĚSNĚNÍ NOŽE PRO SMOOTHIE SBO55

    Sada těsnění nožové jednotky - balení obsahuje 3 ks těsnění.

    Tento náhradní díl (č.KW712200) je vhodný pro Smoothie KENWOOD:
    SBO55...

    Je zde uvedeno, že balení obsahuje 3 ks těsnění, což je i vyfoceno. Pokud došlo k nedorozumění, tak nám je to líto . Pokud by jste si nebyl kdykoliv jistý svým výběrem, můžete nás kontaktovat emailem nebo je možné napsat připomínku do poznámky k objednávce na kterou vždy reagujeme.
    V reakci na Vaši připomínku jsem upravila název na SADU TĚSNĚNÍ a stejně jsem upravila i text aby bylo více zřetelné, že jde o sadu, která obsahuje 3 kusy těsnění.

    S pozdravem a přáním pěkného dne Mirka Riedelová, ELEKTROSERVIS MENČÍK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nenasel jsem jineho prodejce nahradnich dilu
    • Napsal jsem mail a prilozil fotku s tim co potrebuji. Odpoved byla rychla, ale klasicky malopodnikatelsky me odbyla bez pomoci:'Najdete si dil v zoznamu a dejte mi cislo dilu, ja Vam to poslu'.

    Kdybych nasel jineho prodejce, tady bych si to nekoupil.

    Reakce obchodu Elektroservis Menčík

    Vážený zákazníku, mrzí nás vaše stanovisko.
    Vždy se zákazníkovi snažíme pomoci s výběrem vhodného náhradního dílu. V mnoha případech zasíláme i technické nákresy spotřebičů, aby si zákazník sám určil položku o kterou má zájem. Ve vašem případě jsme korespondenci o poptávce náhradního dílu nenašli, emaily nemažeme, necháváme v archivu. Dohledali jsme pouze emaily ohl. platebních údajů a objednávky.
    S pozdravem K. Menčíková

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nabízí zboží, které jiné obchody nemají
    • delší dodací lhůta - hodnotící test přišel dřív než zboží

    Nelze se vyjádřit, zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Elektroservis Menčík

    Vážený zákazníku,
    je nám velice líto, že náš obchod nedoporučejete i přesto, že jste sehnal zboží, které jiné obchody nenabízejí. Zboží, které jste si objednal nebylo skladem ( upozornění již při nákupu zboží), informovali jsme vás o objednávce zboží a době dodání. Zboží jsme vám odeslali v pátek tj. 25. 11., tak že předpokládáme, že jste ho již obdržel ( o víkendu zásilková služba rozvoz nezajišťuje). To že Vám přišel dotazník dříve než zboží, protože byl víkend, to my bohužel neovlivníme, tak je nastaveno automaticky Heurekou.
    S pozdravem tým Elektroservisu Menčík

    • Objednavka zaplacená už 10 dni žádná odezva od prodejce. Velmi špatný přístup. Nezhledám výhody.
    • Objednavka zaplacená už 10 dni žádná odezva od prodejce. Velmi špatný přístup.

    Nedoporucuji

    Reakce obchodu Elektroservis Menčík

    Vážená zákaznice,
    je nám líto, že jste s naším obchodem nespokojena.
    Dne 26/10 jsme Vám prostřednictvím emailu zaslali informaci, že zboží, které jste si objednala není skladem. Při platbě předem, kterou jste zvolila, zboží objednáváme až po příjetí platby na účet. Platba byla přijata 27/10 a týž den bylo zboží objednané ( viz. odeslaný email). V emailové zprávě bylo také uvedeno, že doba naskladnění může trvat 10 -14 pracovních dní ( 28. 10. byl státní svátek a pak následoval víkend).
    Naskladnění zboží od dodavatele očekáváme již následující týden, kdy Vám bude obratem odeslané. Pokud nemáte o objednané zboží zájem, tak jsme Vám ochotni vrátit peníze.
    S pozdravem tým Elektroservis Menčík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem,s tim,ze se mi ozvou a nic

    Asi nekupovat pres eshop

    Reakce obchodu Elektroservis Menčík

    Dobrý den, 2. pracovní den po přijetí Vaší objednávky jsme Vám emailem zasílali informaci o možnosti vyzvednutí zboží na naší prodejně. Tento náš email byl pravděpodobně zařazen do nevyžádané pošty. Mrzí nás toto nedorozumění.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • v dodání k zákazníkovi

    obchod zřejmě dobrý nakupoval jsem po prvé,ale strašně dlouhé dodání zboží. chce to zvolit jiného dopravce