Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vysoce hodnotím profesionalitu, rychlé a velmi slušné jednání! Tuto firmu jednoznačně doporučuji!

  • Po dnešním návštěvě absolutně nedoporučuji tento obchod/servis pro další služby.
    2.7. 2019 jsem převzal, dle sdělení pracovnice "za stolem" opravený kávovar Espresso De Longhi ESAM 35003. Protože při předávání nebyla pracovnice schopna, nebo spíš ochotna funkčnost odzkoušet, odjel jsem přesvědčený, že kávovar funguje jak má.
    Kávovar jsme z důvodu zahraniční cesty nepoužívali do minulého týdne. Po zapnutí jsem zjistil že nefunguje, proto jsem kávovar odvezl zpět do servisu v domnění, že dojde k vzájemné dohodě co provedeme dál. Paní "za stolem" velice arogantně sdělila, že se nemůže jednat o reklamaci (aniž bych se původně o reklamaci zmiňoval) , protože v původním popisu závady je uvedené že, nefunguje dávkovač mléka, dělá pouze presso, jinak nic. Proto provedli výměnu nádobky na mléko a trysek za 3.425,- Kč (samozřejmě že vyjmuté díly nevrátili). Zároveň "paní za stolem" sdělila, jestli kávovar nefunguje, jedná se o jinou závadu a musíme zaplatit opět 650,- Kč za diagnostiku a potom provedou opravu. Nakonec jsem na toto přistoupil a abych předešel dalším nesrovnalostem (paní "za stolem" požadovala přesné popsání závady), požádal jsem ji o zapojení kávovaru (v kávovaru jsem ponechal jak kávu, tak i vodu) a společně popíšeme závadu, která se uvádí na displeji. Což razantně odmítla, že ji to musím přesně popsat pouze osobně a ona to takto přepíše do zakázkového listu. Toto jsem odmítl a sdělil, že jestliže mám uhradit 650,- Kč za diagnostiku, tak by toto mělo být jejich práce.
    Přiznám, že při takto arogantním jednání mě docházela již trpělivost a požadoval jsem o předložení reklamačního řádu a sdělení doby záruky na jimi provedenou opravu. Na toto nebyla schopna vůbec odpovědět a sdělila, že záruku vlastně neposkytují, když tak dávají pouze na materiál, což je různé (na díly výrobků De Longhi vůbec nevěděla dobu záruky) a na práci se žádná záruka nevztahuje. Mám takový dojem, že o záruce z titulu občanského zákoníku nic netušila.
    Tento servis nás svým přístupem velice zklamal, takto arogantní a neprofesionální jednání jsem dlouhou dobu neviděl. Prostě, nikdy více...
    Zakázka č,5689 I.Rašín

  • Chtěl bych reagovat na recenzi "Ověřený zákazník nakoupil v obchodě Elektroservis Menčík před 2 týdny"

    Nedoporučuje obchod
    Toto hodnocení jsem poslal z důvodu, že jsem žádné zboží nenakoupil, jelikož dle sdělení obdrženého ihned po odeslání objednávky mi bylo s omluvou oznámeno, že objednané zboží není na skladě ani u výrobce a musíme počkat až jej vyrobí.
    Po 10-ti dnech jsem obdržel dotazník, že jsem nakoupil v Elektroservisu Menšík abych ohodnotil nákup a kvalitu zboží a zda bych doporučil obchod dalším zákazníkům. Tento dotazník mne poněkud překvapil a tak jsem nedoporučil. Ovšem nechtěl jsem tím poškodit obchod, protože reagovali okamžitě na moji objednávku a projevili zájem ji uspokojit. Ne jejich vinou, ale nedostupností u výrobce ji zatím vyřídit nemohou. Chtěl bych se proto touto cestou omluvit pracovníkům obchodu Elektroservis Menšík, pokud moje nedoporučení způsobilo nějaký negativní dopad na jejich práci. Rozhodně to nebylo úmyslem, ale nedorozuměním způsobeným zasláním dotazníku k obchodu, který se zatím neuskutečnil. Pevně věřím, že pokud to bude jen trochu možné, bude i moje objednávka vyřízena k mé spokojenosti jako u celé řady jiných zákazníků.
    V. Konopík