Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skladem neznamená, že zboží najdou...

    Reakce obchodu elektroprovsechny.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že jsme nemohli dodat objednané zboží včas. Došlo bohužel k záměně položek ve skladu. Za tuto skutečnost jsme se Vám ještě jednou omluváme.

    Elektro pro všechny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedošel mi ani e-mail s objednávkou. Nic. Este ze som zvolil možnost dobirky, takže sem nepřišel o peníze...

    Reakce obchodu elektroprovsechny.cz

    Vážený zákazníku,
    došlo pravděpodobně k nedorozumnění. Objednávka, kterou jste vytvořil v našem e-shopu měla být dle Vašeho požadavku doručena na výdejní místo Brno, kde je pro Vás zboží také připraveno. Potvzení objednávky i zprávu o připravené objednávce jsme Vám odeslali na Vaši e-mailovou adresu. Budeme se snažit Vás opět kontaktovat a vše vyřešit k Vaší spokojenosti.
    Elektro pro všechny

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Mezi dopravními společnostmi, které nabízí, není např. Česká pošta.Geis mi zásilku dopravuje už 5 dní a ještě ji nemám.

    Reakce obchodu elektroprovsechny.cz

    Je nám velice líto, že došlo ke zpoždění dodání Vaší objednávky. Bohužel tuto skutečnost nejsme schopni ovlivnit, ale v případě, že nás zákazník kontaktuje, vždy se snažíme situaci vyřešit (ve spolupráci s dopravce) co možná nejrychleji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo se mi neozval, az po urgencich napsali, ze nemaji
    • Nikdo neresil ani zamenu

    Nedoporucuji

    Reakce obchodu elektroprovsechny.cz

    Velice nás mrzí, že jsme nemohli vyhovět požadavku z této objednávky.

    Jednalo se o zboží, které se již nevyrábí. Zákazník byl informován o nedostupnosti zboží e-mailem (do 2 dnů po obdržení objednávky). Bohužel, náš dodavatel nemá dlouhodobě k dispozici alternatovní náhradu. O této skutečnosti byl zákazník opět písemně informován (5 dnů po obdržení objednávky).

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • na malou objednávku dvou věcí jsem čekal téměř dva týdny, přesto, že obě položky byly skladem

    Reakce obchodu elektroprovsechny.cz

    Velice nás mrzí, že nebylo možné tuto objednávku vyřídit dříve. Zboží z této objednávky bylo uloženo v několika různých skladech a bylo nutné jej přeskladnit. O této skutečnosti byl zákazník informován. Mírná časová prodleva byla způsobena vyšším počtem objednávek k odeslání. Objednávka byla přijata v pondělí 9.7. (ve 21:22) a odeslána v úterý 17.7.2018.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nízká cena
    • Doba dodání

    Ačkoliv v e-schopu byly všechny mé položky skladem, při objednání ve čtvrtek dopoledne mi bylo odpovězeno, že vyzvednout si zboží na prodejně mohu až v úterý, z čehož bylo doručení na prodejnu až ve čtvrtek o týden později. Upozorňuji, že jsem neobjednal kamión, ale 6 různých krabiček Wago svorek.

    Reakce obchodu elektroprovsechny.cz

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že jste nebyl spokojen s dobou dodání zboží na výdejní místo. Náš e-shop používá několik skladů a ne vždy je všechno zboží ve všech skladech. Omlouváme se a věříme, že u nás budete nakupovat i nadále.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    čekám na zprávu o stavu zaplacené objednávky

    Reakce obchodu elektroprovsechny.cz

    Zákazník byl informován, že zboží není kompletně skladem a je objednáno u výrobce. Zboží je již na cestě a zákazník byl opět písemně informován.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dodnes jsem nebyl informován o stavu zboží. objednal jsem zboží jinde.
    Nenašel jsem možnost stornovat.

    Reakce obchodu elektroprovsechny.cz

    E-mail spadl zákazníkovi do spam, při telefonickém rozhovoru se nám zákazník omluvil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné výhody obchod nenabízí
    • Obchod hlavně má velmi špatně naprogramované stránky, to snad ani není pravda....

    Doprava Geis je ta nejhorší co znám, v podstatě pro znalé tuto společnost nepoužitelné.

    Dlouho váhali zda mi mají zboží poslat, nakonec poslali ale dopravou Geis došlo k poškození lišt, ale rozmlácené konce uříznu, no nic se asi dělat nedá.

  • Řádně objednané zboží mi dodnes nebylo doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • serioznost a spolehlivost

    jednoznačně nedoporučuji, nechci jednat s obchodem, který přijme objednávku a pak volá, že zboží nemá a nemůže jej dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozhodně si vyberte jakýkoliv jiný obchod, pokud chcete být spokojeni.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Cena
    • Přehlednost

    Dorazilo zboží jiné, než je nafoceno v obchodu.