Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednali jsme zboží, které bylo uvedeno jako skladem. Zaplatili jsme, za dva dny nám přišlo oznámení, že budou druhý den odesílat a za další týden nám napsali, že zboží vlastně nemají a bude za další cca týden, tak jsme objednávku raději zrušili a nakoupili jinde.

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,ano stalo se zhruba tak.....jsou bohužel situace,které při veškeré snaze nejsme schopni nijak ovlivmit.Chyba nebyla u nás,ale podrobnosti zákazníka po právu nemusí zajímat.

    Jiří Šuba

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bohužel, objednané zboží dorazilo poškozené, což jsem zjistila pozdě. Takto poškozené zboží přišlo od obchůdku. Veliké zklamání!

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,není lepší rozbité zboží vyměnit a obchod informovat klasickou cestou než přes Heureku? (info spíše pro další zákazníky..pokud Vám přijde zboží poškozené,kontaktuje nás jako dodavatele a ne Heureku)

    Jiří Šuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji s ohledem na jednání obchodníka-zboží "Skladem" je spíše "Skladem u dodavatele". Toto považuji v dnešní době za podraz, protože informace o dostupnosti zboží je jedním z hlavních důvodů zda objednáte či ne.

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,v minutě dotazu týden před vánoci opravdu skladem nebylo,prodalo se za den více než byla naše zásoba,nemyslím, ale že je to důvod ke slovům o podvodnících(v telefonu) atd.,které zákazník,který navíc tvrdil,že pracuje v e-shopu a dobře ví jak to chodí,tak pravděpodobně mluvil ze svých zkušeností s podrazy a podvody,u nás bylo pouze zboží vyprodáno,což nás mrzí a omlouváme se.

    Jiří Šuba

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jmenované zboží prodávající měl inzerované jako "Skladem". Týden se nic nedělo a kdybych se po týdnu nedotázala, kde je zádrhel, tak bych čekala asi do příštího roku. Až po mém dotázání, kdy zboží dorazí, mi odpověděli, že už zboží nemají. V předvánočním období bych očekávala operativnější přístup!

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,kdyby paní počkala,ještě den,tak jsme ji zboží zaslali,(již opět skladem i v této chvíli)je to stále stejné,zboží se vyprodá a znovu naskladní,tak to v obchodě je.Před vánoci se s tím jistě potýkají i slovutnější obchody.Přesto se omlouváme, prostě v minutě dotazu zboží nebylo.

    Jiří Šuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • lžou o skladových zásobách, nabízí co není skladem a tvrdí že skladem je

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,plně chápeme zákaznikovu frustraci a netrpělivost,myslím ale,že není nic zvláštního na tom a zvláště pár dnů před vánoci,kdy se zasoby mění každým okamžikem,v době jeho telefonátu zboží,které objednal opravdu skladem nebylo,ale během několika hodin bylo znovu naskladněno a máme ho skladem i ted,proto ještě nemusíme být lháři a podvovodníci.

    Jiří Šuba

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • doprava a předání korespondeční adresy přepravní firmě

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,zákaznice špatně uvedla adresu dodání,přepravní společnost tedy nemohla špatné uvedenou adresu najít.

    Jiří Šuba

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nízké ceny
    • dlouhá doručovací doba
    • nespolehlivost - objednané doručení přes Geis, ale přišlo z České pošty

    pro ty, kdo mají více trpělivosti mohu doporučit

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,u tohoto výrobku máme dodací lhůtu tři dny,opravdu se dodání opozdilo ještě o dva dny,nespolehlivost byla ta,že v den expedice již byla přepravní služba Geis se zbožím pryč a pokud by jsme ho znovu objednali mohlo by zboží odejít až následující den,pro urychení jsme tedy využili sice ,,nespoleihlivě,,,ale rychle Českou poštu.

    Jiří Šuba

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • El. tlakový hrnec byl dodán bez popisu a návodu na použití. Podobné výrobky se mohou prodávat pouze s českým návodem obsluhy.

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,pokud bychom to věděli,že bylo zboží dodáno bez návodu, samozřejmě bychom zákazníkovi návod obstarali.Škoda,že zákazník,který ví co a jak v obchodě,neví,že se má pod zatracení obchodu podepsat.

    Jiří Šuba

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Aniž bych byla upozorněna, zboží dorazilo v hodně poškozeném obalu. A pravděpodobně v minulosti hodně používaném, krabice byla zmačkaná, ošoupaná a natržená na několika místech.

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,pokud tomu tak bylo(od nás odcházelo v pořádku) má nás zákazník neprodleně informovat a zboží( nebo tedy krabici,) bychom obratem vyměnili.Samozřejmě je lepší to řešit formou dehonestace obchodu....

    Jiří Šuba

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobré ceny, i když v mém případě byla cena u zboží chybná a nedodržena.
    • Neumí zatelefonovat v případě potřeby schválení změny.

    Jestliže nezáleží na dodací lhůtě, v pořádku.

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,prodloužení dodací lhůty bylo způsobeno opravdu nedodržením naší ceny,vygenerovala se nám bohužel v řadu tisíců jiná cena.Zákazník o tom byl neprodleně informován a s náhradou souhlasil.

    Jiří Šuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena byla nejlepší, tady plusy ale končí
    • naprostá neprofesionalita
    • nulová komunikace

    Našel jsem výrobek za dobrou cenu. Pročetl recenze, kde bylo více kladných názorů a zkušeností, u záporných bych řekl, že má každý prostě jinou představu a bylo jich menšina. Zboží jsem pro jistotu (je mi jasné, že žádný sklad nemají) objednal na dobírku. Balíček přišel za pár dní, balení zcela v pořádku. Krabice s výrobkem byla odpečetěná, řekl jsem si, že tam dali fakturu a záruční list. Nedali, žádnou fakturu k výrobku nemám. Po rozbalení jsem zjistil, že jeden díl k výrobku chybí. Obchod nereaguje. Chybějící díl si očividně musím dokoupit sám, fakturu nikdy neuvidím a pokud bych výrobek chtěl reklamovat, tak asi nebude kde. Zpět ho vracet nebudu, protože bych neměl ani toto nekompletní balení, ani peníze. Jen doufám, že se to nepokazí a reklamace nebude nikdy nutná. Upřímně všem doporučuji se tomuto obchodu zdaleka vyhnout, mohli by jste být mezi těmi, co litují, stejně jako já.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • je to normální obchod
    • nemá sklad
    • nekomunikuje
    • pomalé dodání

    Objednal jsem si myš ve čtvrtek v tomto obchodu proto, že jako jediná z Brna píše "skladem". Po potvrzení objednávky jsem jel přes celé Brno k obyčejnému rodinnému domku na okraji města, kde mě pán v trenýrkách od dveří pověděl, že sklad nemají a že mám přijít další den. Když jsem naznačil, že je obvyklé mít věc skladem když píšou "skladem", odvědil něco ve smyslu "tak si to běžte koupit do Alzy".

    Změnil jsem tedy ve čtvrtek večer požadavek na poslání poštou, protože od dvou tisíc je zdarma a já neměl čas jet znovu přes celé město. Bez odpovědi.

    V pátek nic, objednávku odeslali až v pondělí, opět bez komunikace. V úterý jsem po převzetí ještě psal email o fakturu, kterou jsem nedostal ani v balíčku, ani emailem. Opět ignorace.

    Z těchto důvodů obchod nedoporučuji. Raději opravdu příště připlatit za Alzu a mít vše včas a bez tahanic.

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,jen malá poznámka ke zbytečnému nedorozumění,odpověd nezněla at jde zákazník ( nepředstavil se,takže jsme nevěděli o jaké zboží má zájem) do Alzy,ale že ani na výdejním místě Alzy nebudou mít
    zboží hodinu po objednání připraveno.(navíc u tohoto zboží máme uvedenu dodací lhůtu 1-3 dny) Hodnotit zákazníkovo oblečení nebudem,myslím,že to je pod urověn každého slušného člověka.

    Jiří Šuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží které nemá k dispozici

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,ano, zboží je momentálně vyprodáno,zákazník byl informován.
    Jiří Šuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vůbec nekomunikoval na dotaz doručení zboží,proto jsem objednávku stornoval.

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý dem.mezi dotazem a stornováním uběhla hodina,a bylo to druhý den po objednání u zboží,kde máme psánu dodací dobu 1-3 dny.kdyby zákazník tu hodinu vydržel zjistil by,že zboží je připraveno k expedici,kterou jsme již nerealizovali.

    Jiří Šuba
    Elektroobchůdek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Opět po objednání přišlo, že již zboží není na skladě. Ale na Heurece pořád bylo, že je zboží skladem. Klamané informace!

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,zákazníci a nejen tento, pravděpodobně reaguje na problém s ventilátory,kdy jsme bohužel musely zrušit více jak dvěstě objednávek,ne naši vinou(viníka intenzivně hledáme) jsme měli na stránkách stále ventilátory skladem,chápu,že to zákazníky nemusí zajímat,je jen škoda,že nikdo z těch více jak dvouset zrušených,nechtěl po nás žádné vysvětlení a učty si vyřizují takto, chtěl bych jen podotknout,že situace byla tak vážná,že i Českát televize v inkriminovaný den 12.8.,ve své hlavní zpravodajské relaci,informovala o tom,že v celé ČR,jsou ventilátory kompletně vyprodány,tak není divu,že nebyly ani u nás.Každému z cca dvou set zákazníků jsme se individuálně omluvili,číním tak ještě jednou.

    Jiří Šuba
    Elektroobchůdek.cz

  • Nenakupovat !!

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,zákazníci a nejen tento, pravděpodobně reaguje na problém s ventilátory,kdy jsme bohužel musely zrušit více jak dvěstě objednávek,ne naši vinou(viníka intenzivně hledáme) jsme měli na stránkách stále ventilátory skladem,chápu,že to zákazníky nemusí zajímat,je jen škoda,že nikdo z těch více jak dvouset zrušených,nechtěl po nás žádné vysvětlení a učty si vyřizují takto,hrdinsky bez podpisu,chtěl bych jen podotknout,že situace byla tak vážná,že i Českát televize v inkriminovaný den 12.8.,ve své hlavní zpravodajské relaci,informovala o tom,že v celé ČR,jsou ventilátory kompletně vyprodány,tak není divu,že nebyly ani u nás.Každému z cca dvou set zákazníků jsme se individuálně omluvili,číním tak ještě jednou.

    Jiří Šuba
    Elektroobchůdek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevim.
    • Nejvetsi slabinou tohoto obchodu je to, ze ve chvili, kdy clovek zvoli dopravu konkretni spolecnosti, tak balik poslou jinou.

    Mizerna komunikace, prodlevy v zasilani oproti tomu, co je napsano v eshopu, poslani jinou spolecnosti, nez je vyzadano (mel jsem chut nechat jim zbozi dopravit nazpatek a zrusit objednavku).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    při komunikaci na zákaznické lince arogantní jednání ze strany obchodníka.Cituji "Tak to vraťte a už si u nás nic nekupujte."
    Obchod nedoporučuji.
    Mají jednání jako "ŠMEJDI".

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den,spletl jsem v částce dobírky,zákazníci jsem navrhl řešení a to okamžité vrácení častky, o kterou jsem se spletl, zákaznice nesouhlasila s tím, že v žadném případě, že nám nevěří, že ji nic nevrátíme atd. na to jsem reagoval výše citovanými slovy zákaznice, protože si myslím, že bez vzájemné důvěry a respektu nelze vykonávat žádnou činnost.

    Jiří Šuba
    Elektroobchůdek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Od objednání uplynulo do doručení 10 dnů. U jiných internetových obchodů to bývá i do druhého dne od objednání. Dlouhou dodací lhůtu tedy vidím jako největší mínus. Na druhou stranu byla doprava zdarma.

    Reakce obchodu elektroobchudek.cz

    Dobrý den, jen malou poznámku, v deseti dodacích dnech byly dva víkendy a navíc byl zákazník o tom,že se dodání prodlouží neprodleně informován .Důvodem,který byl zákazníkovi sdělen byl větší počet objednávek než byla skladová zásoba,Myslím,že v tomto případě mohl tedy zákazník objednávku zrušit a nakoupit v ostatních internetových obchodech,ale jediná reakce je až tato což nás samozřejmě velmi mrzí......

    Jiří Šuba
    Elektroobchůdek.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.