-
Nedoporučuje obchod
- Rychlost
- Nefunkční zboží, které leželo delší dobu ve výloze
Neustále se povolující matice která má držet šajbu se šnekem, půlka mlýnku zbarvená do žluté vlivem působení slunečního záření - zřejmě stál delší dobu ve výloze
-
Nedoporučuje obchod
- Nepřišla jim moje objednávka ani do počítače. Pan byl po telefonu dost neochotný.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží uvedené jako skladem, skladem nebylo. Po týdenní nečinnosti a mojí urgenci - odpověď: "pracujeme na tom"...Objednávka zrušena...
-
Nedoporučuje obchod
- Dodáno nekompletní zboží
- Dlouhá doba vyřizování reklamace
Objednaný mixer v orig. balení DOMO byl dodán bez horního víka. Telefonicky domluveno, že bude víko doslané. Přesto, že se jedná o drobnost, dodnes, po 12 dnech víko stále ještě nemám...
(Domnívám se, že pružné řešení by bylo zaslat obratem víko z jiného mixeru a reklamaci obchod-dodavatel si vyřešit mimo zákazníka) -
Nedoporučuje obchod
Obchod hodnotit nebudu. Nakupoval jsem zde poprvé a také naposledy. Zboží jsem vrátil nebylo plně funkční. Jediné plus obchodu bylo, že přijali zpět ne plně funkční zboží a vrátili mně zpět peníze.
Reakce obchodu ElektroExpert.cz
Dobrý den ,
velmi nás mrzí Vaše hodnocení.
Zboží Vám bylo doručeno v originál krabici , neporušené a originál zabalené . Žádnou závadu výrobku jste na našem internetovém obchodě nehlásil a ani jste zboží nevracel. Proto nerozumíme negativní reakci na náš obchod.
Přejeme Vám ,aby výrobek sloužil dobře a dlouho.
Tým ELEKTROEXPERT -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychlá náprava omylu
- Zboží bylo zaměněno se zbožím někoho jiného
- Slíben malý dárek za nápravu, ale nic nepřišlo
Reakce obchodu ElektroExpert.cz
Dobrý den ,
omlouváme se za způsobené komplikace spojené s nákupem v našem internetovém obchodě a nedodání slíbeného dárku.
Chyba v komunikaci zaměstnanců , kteří nezajistili přidání dárku k objednanému výrobku.
Došlo k záměně adres při nalepení na balíky.
Tým ELEKTROEXPERT -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem tablet který byl na skladě a druhý den mi přišel mail že stornují objednávku, protože ho nemají... A pak přijde další mail jak jsem s tabletem spokojená
-
Nedoporučuje obchod
- Objednané zboží bylo evidentně rozbalené a používané, prodáno bylo jako nové, bez jakékoliv slevy
-
Nedoporučuje obchod
- Chaos s doručením. Nejdříve mi dopravce napsal,že mu zboží bylo dáno v pondělí k přepravě. Tak jsem čekal,že nejdéle ve středu ,ale kdepak až po tom ,že jsem udělal zle,protože jsem to měl jako dar ve čtvrtek. Dál prodejce neumožnuje platit kartou a tak jsem musel ještě vybrat z bankomatu.
- Napsali mi dodatečně ,že se omlouvají,ale zboží příjde možná až v pátek.Tak to jsem byl naštvaný,protože jsem objednával dva dárky a ten první mi doručila pošta už v úterý a asi kdybych nedělal opravdu zle přišlo by mi to až v pátek.Služba byla ZÁSILKOVNA.
Prostě mylná informace a to je špatné. Navíc mi to pošta doručila až do bytu a tady jsem si pro to musel jet až ve čtvrtek odpoledne.Příště na to musím brát zřetel. A dát si pozor a pozorně číst třeba i to,že nemohu platit kartou. Ano řekl bych ,že jsem byl spokojen tak na 50%.
Reakce obchodu ElektroExpert.cz
Dobrý den, moc nás mrzí, že jste měl s dodáním zboží takový problém, zejména když se jednalo o dárek. Máte pravdu, že běžně jsou dodací lhůty dopravy za standardní situace v rozmezí 1-2 dny,
bohužel jsme nemohli ovlivnit postup dopravce. Dle sdělení nakládají balíky na sběrných místech v různou dobu a zrovna ve Vašem případě došlo k nakládce v jinou dobu než je v místě obvyklé.
Kartou je již na výdejních místech zásilkovny možné platit, děkujeme za upozornění.
Doufáme že Vám výrobek bude dlouho a dobře sloužit a ještě jednou se omlouváme...
Tým elektroexpert -
Nedoporučuje obchod
- cena byla o něco levnější než u jiných dodavatelů
- špatná komunikace ohledně dodávky zboží. Dali jsme si tam možný termín doručení a nikdo nám na to vůbec nereagoval a zboží poslali až oni chtěli. Dále přišlo zboží v krytu od polyesterenu, který byl zlomený od nárazu a znatelně byl poničený z obou dvou stran. Toto může klidně udělat dopravce. Zboží jsme rozbalili s dopravcem a až na malou odřeninu bylo v pořádku. Příště určitě vyberu u jiného dodavatele, protože je zde špatná komunikace
-
Nedoporučuje obchod
- aku vysavač sice dorazil, ale nefungoval
Reakce obchodu ElektroExpert.cz
Dodací lhůta: zboží objednáno v neděli 7.1.v 11.43, zvolena platba převodem, v úterý 9.1. připsaná platba na účet a v 16.22 objednána doprava, zboží předáno zákazníkovi ve středu 10.1. v 11.22, takže ani jeden den od zaplacení. Rychleji to neumíme.
Kvalita komunikace: ze strany zákazníka jsme nebyli kontaktováni, nevíme tedy s čím je zákazník nespokojen.
Zboží: aku vysavač se musí před uvedením do provozu nabít, pokud i přesto je na výrobku chyba rádi Vám pomůžeme s řešením problému, ať již telefonicky nebo emailem.
ElektroExpert.cz -
Nedoporučuje obchod
V obchodě jsem potřebné informace obdržel od zaměstnance, byl jsem následně telefonicky informován, že zboží není skladem a do Vánoc už nedorazí a až bude na prodejně budu informován. Vzhledem k tomu, že dnes je 8. ledna a zboží nikde nemohu firmu pozitivně hodnotit.
Reakce obchodu ElektroExpert.cz
Zboží momentálně nedostupné u dovozce, o tomto stavu zákazník informován. Mrzí nás, že zákazník na dodání tak dlouho čeká, ale toto nejsme schopni ovlivnit.
ElektroExpert.cz -
Nedoporučuje obchod
Obchod inzeruje produkt, který není schopen dodat, ani stanovit možný termín dodání.
Reakce obchodu ElektroExpert.cz
Dobrý den,
v době Vaší objednávky byla uvedena u Vámi zvoleného výrobku skladová dostupnost na dotaz. U takto označených výrobků je doba dodání závislá od naskladnění na zastoupení dané značky v ČR. Pokud termín sám dovozce nezná, nejsme schopni sdělit jiný termín, než neznámý. O tomto faktu jste byl neprodleně po učinění objednávky informován. Děkujeme za pochopení. Tým ElektroExpert.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- 1. přeprava Toptrans
- 2. požadoval jsem u chladničky změnu závěsu dveří L/P, ale nebylo mi vyhověno
Reakce obchodu ElektroExpert.cz
Dobrý den,
děkujeme za zaslání reakce na náš eshop, nicméně s Vaším hodnocením nelze zcela souhlasit z níže uvedených důvodů.
ad 1) Jedná se o standardní přepravu větších zásilek bez dalších služeb. Při telefonickém rozhovoru s operátorem Vám byla nabídnuta komfortní doprava s dodáním do bytu včetně zapojení, ale tuto službu jste odmítl.
ad 2) Při telefonickém rozhovoru s operátorem Vám bylo sděleno, že nemůže být provedena změna závěsu u dveří chladničky, jelikož by byl nenávratně poškozen originální obal a z tohoto důvodu nelze zaručit dodání bez náhodného poškození zboží. Toto řešení jste respektoval bez jakýchkoliv námitek. Tato služba může být provedena na místě servisním technikem, kontakt na servisní středisko jste obdržel emailem.
Děkujeme za pochopení, tým ElelktroExpert.cz