Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • reklamace lze řešit pouze e-mailem není telefonický kontakt

    zboží bylo poškozeno nyní řešíme reklamaci formou e-mailu je to obtížné vysvětlit formu poškození zboží

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den paní Thomanová,

    děkujeme za Vaší recenzi.
    Ano, reklamace preferujeme řešit emailem aby jste měla vše podloženo a bylo jednoznačně prokazatelné na čem se domluvíme. Pokud Vám něco slíbíme v textové podobě, máte vždy jednoznačně podložené že jsme toto sdělili. To je pro Vás myslím dobré, co Vy na to?
    Na Vaší reklamaci jsme mimochodem reagovali za 4 minuty!

    Za komplikace se omlouváme avšak nevidím důvod proč se zrovna uchylovat k negativní recenzi ani ne jeden pracovní den po zaevidování reklamace. Tento Váš postup nás velice mrzí.
    Jelikož se jednalo o veliký mrazák, zboží jsme Vám zaslali přes paletového přepravce který před převzetím s Vámi zboží zkontroluje a poté až je vše v pořádku tak přepravce inkasuje peníze. Přepravce je pro nás sice dražší (Vy máte stále dopravu zdarma) ale je pro Vás výhodné že nekupujete "zajíce v pytli". O tomto stavu jsme Vás ještě emailem informovali a znovu jsme Vás informovali že s Vámi přepravce výrobek rozbalí na místě před převzetím a vše zkontrolujete.
    Kontrola proběhla, výrobek byl převzat v pořádku avšak jakmile jste nastěhovali mrazák domů, všimli jste si že doma je výrazně poškozen na boku.
    O tomto stavu jste nás kontaktovala s tím že jsme v pátek 11.8.2023 zaevidovali všechny podklady k reklamaci.
    Přepravci jsme vše tentýž den předali a do 2 pracovních dní nám přislíbil kontrolu na doručujícím depu.
    O tomto jsme Vás taktéž informovali a poprosili jsme o strpení jelikož pokud bylo zboží na místě zkontrolováno a potvrzena kontrola s převzetím, musí přepravce prověřit kde nastala chyba.

    Následující den, v sobotu nám vkládáte negativní recenzi že Vám zboží dorazilo poškozeno ačkoliv bylo s řidičem zkontrolováno a poškození na horní straně je dle fotografií jednoznačně viditelné.

    Situace nás velmi mrzí ale nejsme schopni s přepravcem reagovat v řádech minut, proces chvíli trvá.
    I přes tuto "podpásovou ránu" nadále vynakládáme velké úsilí abychom vše zařídili co nejdříve.

    V dohledné době Vás budu kontaktovat s vyřešenou situací.

    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Varuji všechny před nákupem v e-shopu elektrochram.cz. Objednala jsem si u nich vaflovač s keramickou plochou. Přišel mi přístoj s poškozeným povrchem, a když jsem ho vrátila, tak si ponechali moje peníze a vrátili mi zlomek ceny, jako bych přístroj poškodila!!! Oklamali mě!

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den Vladislavo,

    děkujeme za Vaší recenzi.
    Každého zákazníka si velmi vážíme včetně Vás. Jelikož jsem se situací naštěstí plně obeznámen, dovolte mi nastínit můj pohled na situaci.
    Ve Vašem případě jste zaslala odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu kde se jednalo o vaflovač Concept. Náš systém odstoupení je nastaven tak že jej posuzují v zákonném termínu 2 nezávislé osoby které zapíší viditelné použití/poškození a následně je toto porovnáno. Ve Vašem případě jsem byl přímo já jedním který toto posuzoval.
    První zajímavost byla, že jste nás nikterak nekontaktovala o tom že by Vám přišel přístroj poškozen či podobně. Dost zvláštní na takto poškozený výrobek.
    Druhou zajímavostí bylo že přístroj měl na sobě stopy potravin ačkoliv jste jej "nepoužila" a doprovázel jej příjemný nasládlý zápach. Na keramické ploše byly rýpance zřejmě od vidličky.
    Třetí zajímavostí je že přístroj jste nezaslala ihned či v nejbližší době od převzetí když jste tedy viděla poškození desek ale využila jste potenciál 14ti dní.

    Vaší zkušenosti je nám líto ale pokud výrobek poškodíte a znehodnotíte, je pro nás takto použitý a poškozený přístroj zcela neprodejný. Pokud by jste nás informovala že Vám přístroj takto došel, není problém jej obratem vyměnit. Nicméně jsem si takřka stoprocentně jistý že vzhledem k povaze poškození jste výrobek poškodila sama a najednou Vám přestal vyhovovat.

    Paní Vladislavo, rád tvrdím že rozhořčený zákazník má vždy více energie a odhodlání napsat recenzi. Vaší situaci jsem pro jistotu ještě jednou zkontroloval ale situace je zcela jasná. Ne nadarmo Vám posíláme informační email v případě že když budete chtít odstoupit od kupní smlouvy, jak by jste se měla k výrobku správně chovat (mimochodem tento postup přímo radí ČOI) v tomto postupu je že se máte s výrobkem seznámit stejným stylem jako na prodejně. Tudíž ve Vašem případě vyndat z krabice, prohlédnout si jej ale NEDĚLAT wafle pro celou rodinu s tím že je budete obracet vidličkou :-)

    V každém případě pokud by jste chtěla výrobek zaslat zpět, prosím kontaktujte mě a výrobek Vám rádi zašleme .
    Přeji Vám příjemný nadcházející víkend.
    Martin Chroustovský
    elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží mám v depu a dnes je 8.den, kdy mám slíbené dodání.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den Milane,

    děkujeme za Vaší recenzi.
    Dáváte trochu zavádějící informaci, je to 8mý den ale od objednávky kterou jste provedl o víkendu kde bylo zboží na objednávku (bylo to uvedeno na stránkách a informace Vám o tomto přišla i do emailu) Jak bylo dále uvedeno, do 48 hodin jsme zboží expedovali a přepravce má zásilku v doručení.
    Za komplikace s doručením se omlouváme, přepravce Vás má před doručením vždy kontaktovat a pokud se nedovolá, zásilku nedoručuje.
    Přeci jen se jedná o velmi těžkou zásilku a její manipulace je relativně složitá.

    Nadále v systému vidím že dnes Vám bude zásilku přepravce doručovat

    Za pochopení děkujeme,
    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto zoufalá komunikace. To, že zboží nemají se dozvím po týdnu, až po vlastním dotazu, proč jsem ještě neobdržel zboží. Dozvím se, že bude až za týden. OK, domluvili jsme se na zrušení objednávky a očekával, že dostanu peníze obratem zpět. Ty přišly až za týden, po urgenci.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    zboží bylo na objednávku, tuto informaci jste viděl při objednání stejně tak v potvrzení objednávky. Pokud na zboží spěcháte, doporučuji objednat zboží, které je na skladě.

    Elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • objednáno 1.7.,doručeno18.7.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den pane Kopacz,

    děkujeme za Vaší recenzi.
    Objednal jste si náhradní díl pro výrobek Concept kde bylo uvedeno že je zboží na objednávku s delší dobou dodání.
    Zboží jste jak uvádíte sice objednal 1.7 ale s platbou převodem kde byla platba od Vás obdržena až 4.7. Zboží bylo poté objednáno u dodavatele a dle termínu dodáno.

    Vaše nespokojenost nás mrzí avšak při objednání zboží které je náhradní díl a není běžně dostupné je prodleva dodání vyšší.
    Proto tuto informaci při objednávání uvádíme.

    Pevně věříme že Vám již potřebné díly slouží a přeji Vám pěkný den.
    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nikdy víc.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    objednal jste zboží, které bylo na objednávku a dodavatel nás informoval o tom že již nebude dostupné, za vzniklé komplikace se omlouváme.

    Elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré ceny
    • Dlouhá dodací doba a žádná komunikace

    Zboží mi ještě nepřišlo a oni už posílají dotazník spokojenosti. Objednávala jsem 10.6., dnes je to 10 dní a nic. Chápu, že když je to z externího skladu, tak to trvá déle, ale při objednání bylo napsané, že doručí mezi 15. a 16.6. Kdyby aspoň napsali e-mail, tak OK, ale z jejich strany vůbec žádná komunikace. Jen 3 dny po objednávce napsali, že přijali peníze. Dala jsem na dobré recenze a asi to byla chyba.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    omlouvám se za zdržení při naskladnění, zboží bylo na objednávku a termíny naskladnění jsou předpokládané.

    Elektrochram.cz

    ________________
    Dobrý den paní Beránková,

    situaci ohledně Vaší objednávky jsem detailně prověřoval.
    Za zdržení objednávky se omlouvám.
    Váš MP3 přehrávač za 638,- byl skladem externě u dodavatele. Tuto informaci jste obdržela při objednání a poté i na email.
    Kolegové z obchodního odd. objednali výrobek u dodavatele avšak výrobek do doby než Vám srovnávací portál odeslal dotazník k recenzí nedorazil.

    Předpokládám že o výrobek již nemáte zájem kde Vám platbu zašleme zpět.

    Za komplikace se omlouvám,
    Přeji Vám i tak pěkný den,
    s přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po týdnu čekání zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den Ladislavo,

    děkujeme za Vaší recenzi.
    Objednala jste si cirkulárku s tím že se musí zboží objednat od dodavatele navíc s platbou převodem kde se čekalo než nám peníze od Vás přijdou.
    Tento fakt Vám byl sdělen při objednání a dodatečně zaslán na email.
    Vaše zásilka byla dnes odeslána kde jste o tomto stavu byla taktéž notifikována.

    Vaše nespokojenost mne mrzí avšak splnili jsme vše tak jak jsme uvedli.
    Kolegové z obchodního odd. se s Vámi ještě spojí kvůli Vaší nespokojenosti.

    Děkuji a Vaše hodnocení mne mrzí.
    S pozdravem,
    Chroustovský Martin.
    elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden od objednávky a zboží ani ještě nemají.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    zboží bylo na objednávku, tato informace byla vidět na eshopu i v potvrzení objednávky, pokud na zboží spěcháte, doporučuji objednat zboží, které je na skladě.

    Elektrochram.cz

    _____________
    Dobrý den pane Vichr,

    děkujeme za Vaší recenzi.
    Jak uvádí kolegové viz. výše. Pokud objednáte zboží které není na skladě, je třeba vyčkat na jeho naskladnění.
    Tato informace je uvedena na našem e-shopu a pro jistotu tuto informaci zasíláme ještě emailem kde uvádíme že zboží není na našem skladě a musí být objednáno.
    Ačkoliv se snažíme mít co nejvíce produktů skladem, jsou věci které skladem nemáme jelikož jsou jako třeba ve Vašem případě vyprodány a naskladnění bude brzy.

    Vaše nespokojenost mne mrzí a přeji pěkný den,
    Chroustovský Martin
    elektrochram.cz

  • Zbozi prislo rozbite. Nevraceji penize.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    bohužel jsme od Vás neobdrželi žádný požadavek, doporučuji kontaktovat reklamační odd.

    Elektrochram.cz
    _____________________
    Dobrý den pane Novotný,

    děkujeme za Vaší recenzi kde nás mrzí komplikace se strojem.
    Zrovna jste zakoupil značku kde je zastoupení nejpřívětivější k tomu cokoliv vyřešit. Trochu mne zklamalo že dáte negativní recenzi bez toho aniž by jste se ozval že se tato situace stala. Zřejmě už to v dnešní době začíná být běžné.
    I vy by jste se mohl krásně přesvědčit jak rychlé by řešení potíží bylo.
    Pokud chcete, ozvěte se mi na email [email protected] a problém vyřešíme.

    Mějte fajn den,
    Chroustovský Martin
    elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Rychlost, dodávka, komunikace OK ale některé obchody před odesláním komunikují více. Běžný obchod.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den pane Mechura,

    děkujeme za Vaší recenzi. Vaše nedoporučení mne velice mrzí a myslím si že není vůbec objektivní.
    Objednal jste si provzdušňovač, který byl skladem u dodavatele což bylo uvedeno u zboží při objednávce a bylo Vám zasláno i upozornění o tomto stavu že expedice bude za 3 pracovní dny od doby zaplacení.
    Navíc jste si zvolil platbu převodem.

    Níže bych rád vypsal stav objednávky dle posloupnosti
    2.4.2023 9:42 - Zaslána zálohová faktura
    2.4.2023 9:48 - Čeká na zaplacení
    2.4.2023 9:56 - notifikován e-mailem na @gmail.com
    4.4.2023 8:20 - Platba byla přijata
    4.4.2023 8:24 – email přijata platba, čeká na zboží
    4.4.2023 8:29 - notifikován e-mailem na @gmail.com
    5.4.2023 13:54 - Expedice
    5.4.2023 13:57 - Zpracováno v Elektrochram s.r.o. pro Heuréku
    5.4.2023 14:02 - Stav expedice notifikován e-mailem na @gmail.com


    Z naší strany byla expedice provedena ještě o 2 dny dříve než bylo uvedeno.
    Ano, jsme běžný obchod, nesnažíme si hrát na něco co nejsme ale Vaše hodnocení je dle mého silně neobjektivní.
    Pokud by Vás tížilo svědomí, prosím kontaktujte mne na emailu [email protected] a situaci vyřešíme.

    Mějte pěkný den,
    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo poškozené
    • Špatná komunikace
    • Zavádějící informace

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den pane Kučera,

    Děkujeme za Vaší recenzi kde nás však Váš přístup velice zklamal.
    Objednal jste si televizor TCL k Vám na firmu.
    Televizor jsme Vám 9 minut po zaplacení odeslali přímo na Vaší adresu firmy kde jsme Vás kontaktovali že si televizor před převzetím od přepravce kvůli jeho velikosti zkontrolujte zda-li je v pořádku aby jste nekupoval tzv" zajíce v pytli". Přepravce měl za povinnost vyčkat než si přístroj zkontrolujete což také udělal.
    Výrobek jste převzal a posléze jste psal že máte škrábanec na obrazovce. Na to jsem Vám prakticky obratem napsal že se za situaci omlouvám a ať nám televizor pošlete zpět kde situaci vyřešíme.. No koukám že místo televizoru jste zaslal negativní hodnocení.

    Shrňme si tedy fakta které uvádíte:

    Zboží přišlo poškozené - Ano, ačkoliv jste stvrdil že jste přístroj zkontroloval a byl v pořádku, stačilo přístroj k vyřešení poslat z Vaší firmy na naší firmu.

    Špatná komunikace - Odpovězeno na Vaše emaily bylo po 5ti a 7mi minutách. Rychleji to s prověřením odkud byl přístroj vyskladněn a prověřením kamerových záznamů zda-li byla krabice v pořádku opravdu nestíhám.

    Zavádějící informace - myslíte to že jsme Vás poprosili o to aby jste si výrobek před převzetím zkontroloval? Pane Kučera, já si totiž myslím že jste si panel poškrábal sám když jste televizor instaloval a trochu Vás to dostalo tím, že jsem Vám hned prokázal že televizor byl v pořádku odeslán i převzat a i přes to jsem Vám nabídl že situaci vyřeším.

    Doufám že jsem případným zákazníkům alespoň trochu objasnil Vaší recenzi.
    Recenze na Vaší firmu nelhali a spálili jsme se i my.

    Přeji Vám však pěkný den a pokud budete chtít situaci řešit, stále jsem k dispozici.
    Martin Chroustovský
    elektrochram.cz

  • Obchod zásadně nedoporučuji !
    Objednal sem si 10.4 tlakoměr Beuer BM 40 ,v nabídne je včetně síťového adaptéru.Po dotazu zda produkt skutečně adapter obsahuje mi bylo sděleno,že ano,tak jsem jej objednal.Balíček mi byl doručem,avšak bez adapteru.Zásilku sem reklamoval,ale prodejce nechce přiznat nekompletní dodávku a adapter z nich nemohu dostat.Podle mne se jedná o klamání kupujícího,protože co je napsáno v nabídce na stránkách Elektrochrámu není ve skutečnosti pravda.Raději chtějí zásilku převzít zpět /možná ,že bych ještě musel navíc uhradit dopravu zpět/ s tím,že mi potom vrátí peníze.Firmě Elektrochram z Trutnova nelze po mé zkušenosti věřit,že když si něco objednáte,že objednané zboží bude v pořádku.Protože jsem těžce tělesně postižený invalida /79/, všechno objednávám přes internet,ale s takovýmto prodejcem jsem se ještě nesetkal.
    Hezký den,Pecha Karel

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den pane Pecha,

    děkujeme za Vaší recenzi avšak rád bych na to reagoval a troufám si říct více objektivně.
    Zakoupil jste tlakoměr který měl v popisku že má v balení adapter. Jednalo se o chybu v popisku jelikož ani v návodu není toto příslušenství uvedeno. Popisek je automaticky stahován od dodavatele kde po nahlášení byl výrobek okamžitě stažen z prodeje do doby než se záležitost vyřeší.
    Obratem jsme kontaktovali dodavatele kde nám bylo sděleno že se jedná o chybu z jejich strany. Požádali jsme o doposlání adapteru avšak dodavatel toto zboží nemá a neumí obstarat. Toto jsem vám osobně psal do emailu kde jsem Vám sdělil, že přístroj to v balení nemá a neumíme jej sehnat. Zároveň jsem Vám nabídl bezplatný svoz výrobku kde jsem Vám psal že se jedná o BEZPLATNÝ svoz hrazený plně námi prostřednictvím přepravy DPD. Vy jste se vším souhlasil, vše jsem obratem zařídil, firma zaplatila a zaslal jsem Vám informace o svozu.
    Následně když bylo vše zařízeno a přepravcem potvrzeno, jste mě sdělil že výrobek předáte přepravci pouze pod podmínkou že Vám kurýr předá hotovost přímo do ruky. Toto opravdu nelze a nedělá to žádná přepravní firma. Po tom co jsem Vám sdělil že po obdržení zásilky Vám zašleme peníze zpět na účet jste napsal že nám nevěříte a že si přístroj ponecháte kde jej budete obsluhovat tak jak je uvedeno v návodu.
    Pane Pecha, opravdu jsem se snažil od první chvíle Vám pomoci, omluvami jsem taktéž nešetřil ale z Vaší strany se spíše jednalo o soustavné šikanování a kladení nesplnitelných podmínek kde jste si nechal taktéž potvrdit svoz který stojí nemalé peníze a poté jste vše zase stornoval což už nešlo. Nechápu proč jste v tomto případe nepřistoupil na nabízenou slevu hned na začátku a Vaše martýrium mohlo být vyřešeno ihned.
    Chápu že jste starší osoba ale taktéž by jste mohl pochopit že chyba se mohla stát a řešení bylo tak jednoduché.
    S čistým svědomím mohu osobně říct že jsem Vám věnoval maximum úsilí které však bylo zcela zbytečné a výsledek byl stejný jako kdybych se Vám jakkoliv nevěnoval.

    Přeji Vám pevné zdraví a trochu toho zamyšlení.
    S nejsrdečnějším pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elektrochram.cz

    • Nabízejí zboží skladem a bohužel ho nemají

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    zboží bylo na objednávku, tuto informaci vidíte při objednávce, tak i v potvrzení objednávky. Informaci o tom že zboží je na skladě jste nikde neobdržel.

    Elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr sortimentu
    • Zboží ("skladem") v deklarovaném termínu nebylo nejen že doručeno (dárek), ale ani odesláno. Nikdo se neobtěžoval dát jakkoliv vědět že dojde k prodlení. Objednávku jsem zrušil a koupil jinde (a levněji)

    Můj druhý nákup zde. Nicméně nemám důvod se již vracet. Objednáno 2.5. v nočních hodinách, bez jakékoliv zprávy 9.5. stále nedodáno - tedy z mé strany zrušeno.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    zboží bylo na objednávku, pokud na zboží spěcháte, doporučuji objednat zboží, které je na skladě.

    Elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní zboží bůh ví odkud

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den paní Klusalová,

    je mi líto Vaší nespokojenosti ale mohli jsme situaci vyřešit trochu více lidsky než si hrát na hrdiny přes negativní hodnocení.
    Zakoupila jste si ze své vlastní vůle Krups KP123B21 neboli Dolce Gusto. Za celou dobu od Vás nemáme žádnou informaci že by s výrobkem cokoliv bylo, pouze jste zaslala zboží k odstoupení od kupní smlouvy ve 14ti denní lhůtě.

    V případě toho že například neumíte stroj správně obsluhovat, je u nás standardem pomoci zákazníkovi k jeho spokojenosti kde zákazníka kontaktujeme do jednoho pracovního dne.

    Výrobek je od výhradního autorizovaného dodavatele který tak jako my drží na výrobek dle zákona plnohodnotnou zákonnou záruční lhůtu. Výrobky Krups/Dolce Gusto mají z výroby výstupní kontrolu a domnívám se, že vada na výrobku není jelikož vrácený výrobek byl testován a je zcela funkční. Případné reklamace řešíme promptně a bezodkladně v co nejkratších termínech. Pokud by jste nás kontaktovala, zajisté bychom situaci mohli jakkoliv řešit.

    Přeji pěkný den a pro případ potřeby mne kontaktujte na emailu:
    [email protected]
    Martin Chroustovský.
    elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží (lednička) nebylo dodáno v avizovaném termínu zveřejněném na webu při objednávce. Zavolala jsem do obchodu a po domluvě o náhradním termínu opět nedorazilo. Na telefonický dotaz, když zboží nepřišlo ani v náhradním termínu, kdy bude doručeno, mi bylo řečeno, že termín dodání je pouze orientační a pracovník oznámil termín zase až za další týden.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    bohužel dodavatel termín naskladnění posunul, pokud na zboží spěcháte, doporučuji objednat zboží, které je na skladě a můžeme ho ihned expedovat.

    Omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostá nekompetentnost, arogance a lhostejnost vůči zákazníkovi

    Dne 12.4.2023 jsem si objednával televizi QE55Q67B za cenu 12 990Kč. Byla v akci u většiny obchodu na Heureka.cz. Na základě mé objednávky mi přišlo potvrzení s předpokládaným doručením 17 - 18.4. 2023. Jelikož obchod nemá možnost platby kartou, peníze jsem posílal převodem stejný den.
    Následující den ,potom co jsem překontroloval účet ,že peníze odešli jsem ještě telefonicky kontaktoval prodejce ať mi potvrdí termín dodání. Televizi jsem chtěl mít co nejdříve doma. Pán mi na lince oznámil ,že tv nemají skladem, ale že hned jak uvidí peníze na účtě tv objednají a nejpozději do pátku následujícího týdne 21.4.2023 jí mám doma. Moc se mi to nezamlouvalo. Termín v objednávce byl přeci jen 17 - 18. 4.2023. No nic ,řekl jsem si. Peníze jsem odeslal a dělat další objednávku jinde se mi nechtělo.
    20.4. 2023 jsem znova kontaktoval obchod s tím, že nemám žádnou informaci ani o tom ,že mi bylo zboží odesláno a ani od dopravce ,že mi zboží následující den dodá. Pán se omlouval ,že jim TV nepřišla, ale že v pondělí, nejpozději v úterý příští týden ji mám doma. (Tady se mnou ještě jednal pán slušně a řekněme s pokorou) No a jelikož akce na daný model skončila tak cena se vyšplhala na 18 990 i u daného prodejce(Stálé tento model obchod na svých stránkách nabízel). Tady už jsem byl značně nespokojený, ale pořád jsem to nechtěl extra řešit a ztrácet tím čas. Stalo se, objednal jsem špatně, tady už nikdy více.
    Ovšem, světe div se se ani do úterý nikdo neozval. Další telefonát. Vzala to paní, že nic neví ,ale zjisti. Po pár hodinách mi zpětně volala a suše oznámila ,že ani tentokrát TV nedošla a že jím asi záhadně přestali chodit kamiony se zbožím. Takže mám čekat.Jestli v této fázi čekáte aspoň jednoduché "promiňte" tak nic, na to jste v tomto obchodě už jen plebs a moje peníze už víc jak týden přeci mají. Následně mi navrhla další termín. "No do konce týdne to dorazí ,takže u vás do pondělí ,nebo to stornujte".Já bych to stornoval rád, ale teď je cena 18 990Kč, což je o 6000Kč víc. Kdo mi to uhradí? A na to jsem dostal odpověď "Hm....... Chcete to stornovat?" Nakonec jsem s jasným pochopením toho ,že se nedomluvíme smířil i s dalším odkladem.
    No a dnes čtvrtek 27.4.2023 se mi e-mailem ozval sám spolumajitel a jen suše bez vysvětleni ve dvou větách napsal "TV by se měli naskladňovat v úterý nebo ve středu. Omlouvám se za zdržení." Vše!!! A to jestli mi jí pošlou, nebo hele tady je nějaká alternativa. Prostě nic!
    Tady jsem už to jen tak nechat nechtěl. Začal jsem volat. Samozřejmě mi to nikdo nebral (moje číslo znají). Volal jsem na všechna jejich dostupná čísla na stránce a to v rozmezí od 9.30 do 13:30 (Celkem 12x).Zřejmě jim došlo, že toho nenechám.Vzala mi to již výše zmíněná pani a na moji prosbu předala číslo na spolumajitele ,který mi poslal vyčerpávající mail z rána. A hejle i pán spolumajitel mi to vzal. (I jemu už jsem předtím 2x volal). Tvářil se ,že o ničem neví (vzal to po prvním zazvonění ,tak co myslíte...). Následně jsem mu sálo dlouze povyprávěl můj srdceryvný příběh.(Tady je zajímavé to, že člověk kterému jsem volal ma na starosti podle čísla na webu poptávku zboží a cenu.Je to i člověk který mi ráno psal, kdy údajně má dorazit moje televize).Ale budiž. Následovala stará dobrá rada ať počkám nebo objednávku zruším (vážně se do telefonu arogantně jemně posmíval, jako že proč ho s tím otravuju a co jako má s tím dělat) Tady už jsem celkem vnitřně zuřil ,ale pořád jsem to chtěl konstruktivně řešit.Navrhl jsem, že na posledním termínu trvá ,ale když nemají QE55Q67B tak to vyměním za QE55Q80B (na stránkách uvádí, že mají 4 kusy skladem).Současná cena QE55Q67B je 18 990Kč a QE55Q80B momentálně oni nabízí v akci za 16 890Kč, takže levněji. Tady zase výsměch a jak jim doplatím rozdíl tak mi klidně pošlo QE55Q80B, ale jinak ať čekám. Prý jiné řešení není. Nakonec jsem zmínil ,že řešením je i obrátit se na COI. Tady se pán už smál nahlas, rozloučil se a zavěsil.

    Takže tady určitě ne. Mají Vás tu za odpad a v okamžiku kdy mají peníze na Vás nezáleží. Tady se na zákaznickou spokojenost ani nehraje. Tady jde jen o levně koupi a draze prodat. A i tehdy když to zboží dostanete, není vůbec vyhráno. Pamatujte, že když se pokazí musíte ho u nich reklamovat. A i po úspěšné reklamaci někdy přijde dobropis. Vrátí Vám peníze? Nebo to budou hrát ,že se jedná o Vaši chybu?

    15.5.2023 Doplnění recenze a reakce na vyjádření obchodu.

    První reakce
    1. Nic o 7 až 10 pracovních dnech v žádní ze tří mailu nemám. Jediné klamné datu pro doručení zboží je 17 - 18. 4. 2023. Bez problému toto mohu dokázat. Takže zjevná LEŽ. Zobrazení na e-shopu dokázat nemohu, ale pokud se podíváte zpětně na spoustu negativních recenzí o tom ,že je vše na obchodě skladem a pak skoro nic není doručeno. Tak tady nechám názor na každém z Vás
    2. Jak mohlo být zboží objednáno hned po doručení platby, když je dnes 15.5.2023 a stále ho nemám. Zase LEŽ
    3.O ničem jste mě ani jednou neinformovali. Pokaždé jsem to byl já co se domáhal informace. A poprvé kdy jste mi na můj dotaz proč nemám zboží ve slíbeném termínu oznámili ,že dodavatel nedodal, tak já to pokorně akceptoval. Když jsem psal první část této recenze bulo 28.4.2023 a zboží jste mi nedodali už ve čtvrtém slíbeném termínu.Takže výmluva ,že dodavatel nedodal je LEŽ.
    4.Nic mi nebylo z vaší strany ani jednou nabídnuto takže LEŽ. Toto jsem navrh já a to z toho důvodů, že jste mi nebyli schopni několikrát dodat slíbené zboží a toto bylo to nejpodobnější co jste údajně měli skladem. Byl to návrh smíru z mé strany a nevidím ani ten nejmenší důvod doplácet kvůli vaší neschopnosti.
    5.Podívejte se na množství negativních recenzí i na jiných serverech a obrázek si udělejte sami.

    Vyjádření k reklamačnímu odd.

    Pane M. Chroustovský.
    Vaší lítostí vážně nevěřím. Vaše chování to naprosto vyvrací a do svědomí si raději sáhněte sám. Nevím v čem je můj popis situace přitažený za vlasy. Ale zkazka o nedodání televize společnosti Samsung je přinejmenším trapná. Dala se akceptovat jednou, v případě slepoty možná 2x. Je však 15.5. 2023 a televizi od vás stále nemám. Celkem jste mi posunuli termín 4x. A teď vás nenapadlo nic jiného než že si mě pán J. Chroustovský zablokoval v telefonu a na prodejnách moje číslo nezvedáte. Ano 5.5.2023 když jsem se pokoušel asi 10x k vám dovolat jste mi poslali mail, že na mě myslíte a až bude televize tak mi jí hned zašlete bez data nebo století kdy to asi tak bude. A ano když jsem znovu volal 12.5.2023 mi to na po třetí omylem zvedla vyděšená paní a jedině co dokázala je slíbit ,že vše zjistí a dá vědět a už se neozvala.
    Vy nemáte co sdělovat.Máte dodržovat co jste slíbily. Už dávno jste mi měli dodat televizi ,kterou jsem si koupil (no koupě je když mám zboží a to jste nebyly schopní dodat). Cena 12990 byla výprodejová akce Samsung a za tyto peníze jí měl skoro každý. Jelikož je však po akci, tak cena TV je značně vyšší. A to je ten důvod proč tuhle objednávku nezruším a k čemu mě zjevně tlačíte. Kdybych jí totiž zrušit tak musím ze svého doplácet v jiném obchodě rozdíl. Takže se tady omlouvám já, že toto jsem vám nebyl schopen stále dokola a dokola vysvětlit. Mně to totiž přišlo naprosto zjevné.Proto jsem já a jedině já navrhl jiný model televize, který je tomu co chci nejblíž a údajně jste ho měli skladem. Nikdy jsem neřekl, že už ten původní model nechci, ale nebyl jsem ochoten akceptovat další posouvání termínu a tohle byl hlavní důvod mého návrhu a ne to jak se snažíte naznačit, že jsem z toho chtěl vytřískat lepší model. Ano pane Chroustovský jste jen lidé. V tomto případě se takovýmto lidem říká podvodníci. O nic jste se nesnažili. Jen jste oznamovali a vyžadovali moji akceptaci.Mne jako zákazníka můžete hodnotí jak se vám zlíbí. Dokonce vašemu hodnocení rozumím. Žádný podvodník nedoporučí zákazníka co se brání. A na tom, že u vás znova nenakoupím se určitě shodneme. Doufám však že díky teto referenci a referenci mnoha dalších nespokojených lidí u vás nenakoupí už nikdo a tím pádem nebude muset absolvovat toto všechno co už jsem musel a co ještě budu muset.

    Taktéž s pozdravem, ne však přátelským a poděkováním za maximální (žádné) úsilí v této situaci
    Roman Ostalskyj

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    - zboží bylo na objednávku s dostupností 7 až 10 pracovních dnů, informace o tom Vám byla zobrazena na eshopu a zaslána do emailu v potvrzení objednávky
    - potvrzení o platbě Vám bylo zasláno ihned jakmile platba dorazila s tím že bylo zboží objednáno
    - Ano, dodavatel posunul termín naskladnění o tomto jste byl informován s tím že pokud nechcete čekat můžeme objednávku stornovat a vrátit platbu.
    - Chtěl jste zaslat jiný model, to Vám bylo nabídnuto ale už jste nechtěl doplatit v prodejních cenách.
    - Reklamace jsou vždy vyřešený do 30 dnů, případně je může řešit i autorizovaný servis, nemusíte se tedy ničeho bát.

    Elektrochram.cz

    _______________
    Dobrý den za reklamační odd.

    Osobně jsem byl u toho když s Vámi kolega několikrát volal. Je mi líto Vaší nespokojenosti ale sáhněte si trochu do svědomí, sám víte že Váš příběh je trochu přitažený za vlasy.
    Kolega Vám několikrát sdělil že se zásilka zpozdila ze strany Samsungu ale že objednávku evidujeme a vyřídíme co nejrychleji a pokud nechcete vyčkat, obratem Vám zašleme peníze zpět. Poté co Vám to již několikrát vysvětloval, zde se omlouvám, ale vysvětloval Vám to marně, jste se snažili dohodnout na lepším modelu (podotýkám že televizor Samsung 55Q67B jste zakoupil za 12990,-) . Vybral Vám lepší model ale Vy jste apeloval že za vyšší model odmítáte zaplatit navíc jakékoliv peníze. Pane Ostalskyj, my jsme taktéž jenom lidi, vše Vám bylo několikrát sděleno telefonicky i písemně, snažili jsme se aby jste situaci pochopil ale jednáte s námi jako s dobytkem. Pokud bychom Vás mohli taktéž hodnotit jako zákazníka, taktéž Vás NEDOPORUČUJEME a budeme rádi když příště využijete nákupu u jiné firmy.

    Zůstávám jménem celé firmy s přátelským pozdravem a udělám maximum proto, aby byla situace co nejdříve vyřízena.
    Chroustovský Martin

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doprava zdarma
    • Ani po měsíci nevyřízená reklamace

    Po převzetí zboží se ukázala závada u jedné pneumatiky u které uchází vzduch. Okamžitě jsem to reklamoval, ale ani po měsíci čekání nemám vyřízenou reklamaci. Nechápu proč reklamace zboží u kterého se objevila vada první den po rozbalení trvá tak dlouho. Podle mě by stačilo vyměnit jen jednu pneumatiku a nebo poslat náhradní duši.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    byl jste požádán aby jste vyplnil reklamační formulář na našich stránkách, zatím se tak nestalo.

    Elektrochram.cz

    _____________________
    Dobrý den za reklamačního odd.
    Za stav pneumatiky objednaného výrobku se omlouváme. Prosíme o postupování dle instrukcí v emailu. Postačí vyplnit reklamační formulář kam vložíte číslo objednávky a adresu kam máme zaslat potřebný díl.
    Do 48 hodin od odeslání reklamačního formuláře Vám bude díl odeslán.
    Reklamaci jsme nemohli vyřídit jelikož jsme prozatím reklamaci neobdrželi, Víme pouze o Vaší potíži ale stále nevíme kam máme kolo zaslat. Jakmile informace doplníte viz. zaslaný email, vše dořešíme co nejrychleji.

    Děkuji za pochopení.
    Za reklamační odd.
    Martin Chroustovský
    elektrochram.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.