Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak již jsem psal v minulém hodnocení, obchod objednávku zrušil. již 10dní disponuje s částkou za zboží a nemá se k vrácení.

    Neseriózní obchod, rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den pane Kolář,

    Zboží bylo dle uvedeného popisu na objednávku. Dodavatel nám sdělil že zboží již nebude dostupné, proto jsme museli přistoupit ke stornu.
    Platba nám dorazila 11.3.2024, 14.3.2024 se objednávka stornovala a 15.3. kolegové zpracovali platbu k vrácení.
    Za komplikace se omlouváme.

    Chroustovský Martin
    elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, avizované datum dodání uz je překročeno o 2 pracovni dny.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den Hedviko,

    děkujeme za recenzi ale je třeba si přečíst celý text o dodání.
    Zboží je skladem u dodavatele tudíž je třeba vyčkat až nám jej dodavatel dodá. O této informaci jsme Vám psali i email avšak zřejmě nebyl přečten.

    Jakmile výrobek dorazí na náš sklad, obratem jej expedujeme.
    Snažili jsme se již několikrát upravit poznámku o dostupnosti. Věřili jsme, že velký tučný text "na objednávku" u tlačítka koupit většina lidí pochopí, poté jsme přidali ještě email kde uvádíme že skutečně je zboží třeba objednat u dodavatele ale stále to část naší populace nezvládá což nás velmi mrzí.

    Pokud zakoupíte zboží skladem, expedujeme jej zpravidla ještě tentýž pracovní den.

    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elekrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje, zboží nedodáno

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den pane Smutný,

    děkujeme za Vaší recenzi.
    Vzniklá komplikace s objednávkou nás mrzí.
    Komunikace byla zaslána přímo z našeho systému kde je možné jestli Vám zprávy nepadají například do spamu či reklamního sdělení.
    Zboží, jak bylo uvedeno, bylo skladem u dodavatele na objednávku. Zboží tudíž můžeme odeslat až po tom, co ho od dodavatele naskladníme.

    Pokud vyberete zboží které máme skladem, kde k dnešnímu dni máme naskladněno přes 5600 produktů které jsou v množství zhruba o 50 000ks. Bohužel není v našich silách udržet skladem veškeré zboží ačkoliv se o toto snažíme.

    Pevně věříme v pochopení.
    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elekrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednání se vůbec nikdo neozval, žádná komunikace a žádné zboží

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den pane Skála,

    děkujeme za Vaší recenzi.
    Veškeré emaily Vám jsou zasílány na uvedenou adresu, Prosím koukněte do hromadných zpráv či reklamních sdělení, je možné že informace Vám chodí sem.
    V našem systému vidím že byla objednávka zpracována a odeslána. Vše však promptně ještě jednou zkontrolujeme a budeme Vás informovat.

    Děkuji a za komplikace se omlouváme.
    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elekrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávají zboží po expiraci, konkrétně kávové tablety
    • Po reklamaci a zaslání části (prošlého) zboží nazpět, neumí zákazníkovi zaslat dobropis či opravný daňový doklad.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den pane Hruška,

    napište to prosím alespoň tak, jak to skutečně bylo.
    2 balení byly skutečně zaslány s prošlou expirací načež jsme se Vám za tuto skutečnost ihned omluvily s tím, že jsem Vám zboží dali zdarma svést na naše náklady. Vy jste si k tomu ještě přihodil další 2 balení které jste již nechtěl bez jakéhokoliv slova. V rámci zachování dobrých vztahů jsme Vám i tyto 2 balení přijmuly a vrátily jsme Vám peníze za vrácené 4 kusy kapslí Dolce Gusto. Opravný daňový doklad Vám je poté zaslán systémem automaticky jakmile účetní odd. dokončí transakci. Vrácení peněz zpět se pozdrželo z důvodu toho že účet pro vrácení peněz jste sdělil až po 5Ti dnech.

    Závěrem bych chtěl sdělit, ANO, pochybily jsme zasláním 2 prošlých kapslí Dolce Gusto které jsme Vám produkt obratem sváželi na naše náklady. Navíc jsme Vám vyšli vstříc ve vrácení dalších kapslí ačkoliv nebyly jakkoliv vadné.
    Vím že si máme vážit každého zákazníka ale po zkušenosti s Vámi budeme rádi když pro budoucí nákup zvolíte jiný obchod.

    Děkuji a přeji ať se Vám daří.
    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elekrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Veškeré zboží uvedeno jako "skladem ". Sedmý den od zaplacení zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den pane Cebák,

    děkujeme za vložení Vaší recenze a omlouvám se za komplikaci.
    Prvně bych chtěl říct že způsob platby byl zvolen převodem, tudíž realizace objednávky začíná dnem kdy obdržíme platbu, nikoliv odesláním objednávky.
    U Vaší objednávky jsme při expedici zjistili že jsou 2 produkty na hraně spotřební lhůty. Ačkoliv nám zákon dovoluje zboží odeslat, raději jsme zvolili doobjednání produktu s dlouhou spotřební lhůtou. 26.1 jsme tedy přišli na problém, zboží objednali ale 31.1. přišlo storno objednávky.

    Za komplikaci se ještě jednou omlouváme.
    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elekrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení
    • Na nespokojenost reagovali obratem
    • Produkt má krátkou trvanlivost 1 měsíc a nikde tato informace nebyla uvedena.

    Domnívám se, že pokud má produkt trvanlivost a prodejce ho prodává s výraznou slevou (nejpíše z důvodu toho, že trvanlivost projde), měl by o tom informovat zákazníka předem. Bylo mi nabídnuto vrácení zboží - což představuje další náklady navíc. Považuji to za neseriózní.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den pane Cvrkal,

    děkujeme za vložení Vaší recenze.
    Vámi zakoupené příchutě byly ve více jak 30% slevě. Výrovky byly před necelými 2mi měsíci naskladněny od výhradního dodavatele.
    Za komplikaci která nastala se omlouvám, pokud Vám produkt nevyhovoval, lze dle zákona odstoupit od kupní smlouvy zasláním zboží nebo donesením výrobku na pobočku.

    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elekrochram.cz

  • Zatím nepřišlo

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Mrkneme na to.

    _______________
    Zboží bylo při objednání skladem externě u dodavatele
    U dodavatele jsem situaci kontroloval, produkt je již na cestě k nám a následně budeme okamžitě expedovat.
    Budeme Vás nadále kontaktovat ohledně expedice.

    Děkujeme a omlouváme se za komplikaci.

    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elekrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi.
    Vámi objednané zboží bylo skladem externě u dodavatele a navíc objednáno s platbou převodem v období státních svátků.
    Všem zákazníkům v tomto období byl zasílán zvláště email s lhůtou o expedicích kde kvůli inventurám bylo pozdržené odesílání zboží.
    Za komplikace s dodáním se omlouváme ale zdržení bylo avizováno.

    Za pochopení děkuji.
    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo, měl to byt darek k Vánocům

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den Libore,

    děkujeme za Vaší recenzi avšak:
    1/ zakoupil jste produkt který nebyl skladem a byl skladem externě kde jste byl o tomto informován.
    2/ zvolil jste platbu převodem na účet.
    3/ platbu jste odeslal až po 4 dnech, po termínu garancí doručení do vánoc.

    Je mi líto Vaší nespokojenosti ale zboží bylo expedováno před Vánoci přesně v uvedený termín kde bylo možné jej vyzvednout před Vánoci na depu přepravce. Doručení na Vaší adresu přepravce provádí až po Vánocích o čemž Vám přišla informace.

    "komu není rady, tomu není pomoci"

    Mějte pěkný den.
    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elekrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden a nic se nedeje

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    Vaše zboží bylo na objednávku, o tom jsme Vás ihned informovali, pokud na zboží spěcháte doporučuji objednat zboží, které je na skladě a můžeme ho ihned expedovat.

    Elektrochram.cz

    ____________________
    Dobrý den,

    jelikož odpovídám prakticky na jakoukoliv recenzi, pouze bych chtěl kvitovat výše zmíněný názor kolegů. Pokud je zboží skladem, expedujeme jej ještě tentýž den. Pokud skladem není a je na objednávku, musí se objednat u dodavatele.
    Zajisté pochopíte že dodání se začíná s blížícími se Vánoci komplikovat. Kamiony jsou vytížené tak že nenaloží kompletní zásilky palet, do toho nepřeje počasí. Z mnoha důvodů se mohou objevit komplikace avšak proto odesíláme po objednání zboží kde je u popisku toto uvedeno ještě jeden email kde Vás znovu informujeme o tom, že zboží je skutečně na objednávku.

    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elekrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod se dosud neozval v jakém stavu je objednávka

    Rezervace zboží u vyrobce viditelně vázne!

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    Vaše zboží bylo na objednávku, o tom jsme Vás ihned informovali, pokud na zboží spěcháte doporučuji objednat zboží, které je na skladě a můžeme ho ihned expedovat.

    Elektrochram.cz

    ________________________
    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi.
    Kolegové to prakticky vystihli přesně ale jelikož pročítám veškeré recenze a snažím se na ně odpovídat, rád bych potvrdil že dostupnost zboží byla na objednávku. Toto zboží se musí objednat u dodavatele a chvíli to trvá.
    Pokud objednáte zboží které je skladem, i v současné situaci jej expedujeme ještě tentýž den.

    Za pochopení děkuji.
    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elekrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje
    • obchod dnes zrušil objednávku na zboží, které dál nabízí

    Objednal jsem před 8 dny lednici, která byla na externím skladě. Kromě potvrzení objednávky žádná komunikace, reakce.
    Dnes přišel mail se zrušením objednávky, přitom obchod nabízí objednané zboží ze zrušené objednávky dál.
    Můj názor je, že se jedná o nekalou obchodní praktiku a silně neprofesionální přístup obchodu

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    zboží bylo na objednávku a dodavatle nás dnes informoval o tom že zboží již nebude dostupné, objednávku jsme museli stornovat. Aktualizace na stránkách probíhá několikrát za den.

    Elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa, poslední zpráva byla , že byla přijata platba a že obdržím další zprávu o expedici a již 3 dny nic a zboží v nedohlednu !!!

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den, zboží bylo na objednávku, po připsání platby se pro Vás objednalo, pokud na zboží spěcháte, doporučuji objednat zboží, které je na skladě.

    Elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • S překvapením ještě objednávka nedorazila....trvalo než byla vůbec odeslána....a již odeslána, ale nedorazila na místo určení, tudíž čekám

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    Vámi vybrané zboží bylo na objednávku a zadala jste si dodání na pobočku České Pošty.
    Balík Vám v tomto případě nemohl být dodán na adresu jelikož je na zvolené pobočce.
    Ve sledování přepravce však vidím že jste si balík již převzala dle instrukcí od přepravce.

    Děkujeme tedy za objednávku a pevně věříme že je vše již v pořádku.
    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doručení zboží trvalo týden a to je v dnešní době dost dlouhá doba. Rychlovarná konvice nebyla dobře zabalená. Byla pouze v originální krabici, která byla zabalená do plastového obalu. Žádná ochrana před nárazem.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    děkujeme za vložení Vaší recenze.
    Vaše rychlovarná konvice byla skladem u dodavatele. Tento stav byl uveden u zboží a byla jste o tom i informována v emailu.
    Pokud si objednáte zboží které nemáme skladem, je nutno jej objednat od dodavatele a chvíli to trvá. Skladové zboží odesíláme prakticky ihned. Domnívám se že zde je chyba v tom že jste si nepřečetla správně informaci o dostupnosti.
    Výrobek je vystlán zevnitř a byl dodán v pořádku. V rámci zachování ekologické rovnováhy využíváme kartonové výplně a recyklát k vystlání zboží. Plastové výplně se snažíme zcela eliminovat a fólii na výrobek používáme hlavně k tomu aby papír nenavlhl a to v minimální míře. Bohužel náš záměr odvděčit se planetě může být některým podnikatelům jako například u Vás, RESTAURANT SORRENTO, proti srsti. My se však nenecháme odradit a budeme se snažit dále. Tento rok jsme pyšní na to že jsme místo standardních travnatých ploch u pobočky zřídili louku s mnoha kvetoucími rostlinami pro hmyz.

    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neplní objednávky a podvádí zákazníky.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    bohužel nerozumím Vaši recenzi, zboží bylo na objednávku a dodavatel nás informoval že už nebude dostupné, tuto informaci jsme Vám s omluvou předali s tím že zboží již nebude dostupné, kde v tomto vidíte podvod?

    Elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo v obchodem stanoveném termínu

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den,

    zboží bylo na objednávku, pokud na zboží spěcháte doporučuji objednávat zboží, které je na skladě a můžeme ho ihned expedovat, pokud objednává zboží na objednávku termín je předpokládaný.

    Elektrochram.cz

  • Zboží zaplaceno a nepřišlo.
    Telefon neberou a na email neodepisuji.

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den Radko,

    děkujeme za udělenou recenzi.
    Vaší objednávku jsem kontroloval. Měla jste objednané sluchátka a šlehací metlu. Šlehací metla byla skladem externě u dodavatele a objednávka vyčkává na naskladnění této položky.
    Kolegy jsem o problému kontaktoval a situaci se již plně věnují.
    V případě potřeby mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] a rád Vám kdykoliv pomohu.

    Mějte pěkný nadcházející víkend.
    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elektrochram.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    do dneska nemam jeste nic stipu sekerou

    Reakce obchodu Elektrochram

    Dobrý den Jiří,

    Vaše objednávka byla expedována ještě před tím než jste napsal tuto recenzi.
    Zboží bylo skladem externě, bylo uvedeno že expedice neproběhne ihned a tato informace Vám byla zaslána ještě do emailu.
    Zboží bylo po naskladnění ihned odesláno a byl jste o tomto notifikován.

    Prosím pochopte že štípačka je těžký stroj a manipulace s ním není taková že ji předáme přepravci do ruky. Výrobky se převáží přes paletovou přepravu se sklopným hydraulickým čelem.

    Děkujeme za pochopení a přeji ať Vám výrobek dobře slouží.

    S přátelským pozdravem,
    Chroustovský Martin
    elektrochram.cz