Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tak na tento obchod pozor !!!! Bohužel je trochu problém, že se na heuréku nedá recenze dopsat nebo přepsat, protože tento obchod funguje jen při prodeji zboží. Reklamace neřeší a dokonce se neštítí prodat fakové zboží pod hlavičkou originálu. Škoda že jsme při nákupu nemrkli také na Zboží cz. nebo firmy cz.....tam jsou hodnocení o dost horší a když mrknete na Fb není možnost hodnotit ani přidat příspěvek...moc dobře vědí proč. U nás o nic moc nešlo...koupili jsme ruční vysavač a po roce přetalo fungovat nabíjení. Při odeslání na reklamaci nám zboží bylo vráceno s tím že nabíječka není originální ( podobnou jsme doma nikdy neměli, pouze tuto jednu ). Vlastně jsme ho ani moc nepoužívali, za rok jsme ho nabili asi 3 x. Každopádně pozor na jejich nekalé praktiky. i tak dávám podnět na čoi. Snad jim to za tu nabíječku bude stát. Takže opravdu nedejte jen na heuréku, ale mrkněte na fb i jiná hodnocení.

  • Dne 12.4.2023 jsem si objednával televizi QE55Q67B za cenu 12 990Kč. Byla v akci u většiny obchodu na Heureka.cz. Na základě mé objednávky mi přišlo potvrzení s předpokládaným doručením 17 - 18.4. 2023. Jelikož obchod nemá možnost platby kartou, peníze jsem posílal převodem stejný den.
    Následující den ,potom co jsem překontroloval účet ,že peníze odešli jsem ještě telefonicky kontaktoval prodejce ať mi potvrdí termín dodání. Televizi jsem chtěl mít co nejdříve doma. Pán mi na lince oznámil ,že tv nemají skladem, ale že hned jak uvidí peníze na účtě tv objednají a nejpozději do pátku následujícího týdne 21.4.2023 jí mám doma. Moc se mi to nezamlouvalo. Termín v objednávce byl přeci jen 17 - 18. 4.2023. No nic ,řekl jsem si. Peníze jsem odeslal a dělat další objednávku jinde se mi nechtělo.
    20.4. 2023 jsem znova kontaktoval obchod s tím, že nemám žádnou informaci ani o tom ,že mi bylo zboží odesláno a ani od dopravce ,že mi zboží následující den dodá. Pán se omlouval ,že jim TV nepřišla, ale že v pondělí, nejpozději v úterý příští týden ji mám doma. (Tady se mnou ještě jednal pán slušně a řekněme s pokorou) No a jelikož akce na daný model skončila tak cena se vyšplhala na 18 990 i u daného prodejce(Stálé tento model obchod na svých stránkách nabízel). Tady už jsem byl značně nespokojený, ale pořád jsem to nechtěl extra řešit a ztrácet tím čas. Stalo se, objednal jsem špatně, tady už nikdy více.
    Ovšem, světe div se se ani do úterý nikdo neozval. Další telefonát. Vzala to paní, že nic neví ,ale zjisti. Po pár hodinách mi zpětně volala a suše oznámila ,že ani tentokrát TV nedošla a že jím asi záhadně přestali chodit kamiony se zbožím. Takže mám čekat.Jestli v této fázi čekáte aspoň jednoduché "promiňte" tak nic, na to jste v tomto obchodě už jen plebs a moje peníze už víc jak týden přeci mají. Následně mi navrhla další termín. "No do konce týdne to dorazí ,takže u vás do pondělí ,nebo to stornujte".Já bych to stornoval rád, ale teď je cena 18 990Kč, což je o 6000Kč víc. Kdo mi to uhradí? A na to jsem dostal odpověď "Hm....... Chcete to stornovat?" Nakonec jsem s jasným pochopením toho ,že se nedomluvíme smířil i s dalším odkladem.
    No a dnes čtvrtek 27.4.2023 se mi e-mailem ozval sám spolumajitel a jen suše bez vysvětleni ve dvou větách napsal "TV by se měli naskladňovat v úterý nebo ve středu. Omlouvám se za zdržení." Vše!!! A to jestli mi jí pošlou, nebo hele tady je nějaká alternativa. Prostě nic!
    Tady jsem už to jen tak nechat nechtěl. Začal jsem volat. Samozřejmě mi to nikdo nebral (moje číslo znají). Volal jsem na všechna jejich dostupná čísla na stránce a to v rozmezí od 9.30 do 13:30 (Celkem 12x).Zřejmě jim došlo, že toho nenechám.Vzala mi to již výše zmíněná pani a na moji prosbu předala číslo na spolumajitele ,který mi poslal vyčerpávající mail z rána. A hejle i pán spolumajitel mi to vzal. (I jemu už jsem předtím 2x volal). Tvářil se ,že o ničem neví (vzal to po prvním zazvonění ,tak co myslíte...). Následně jsem mu sálo dlouze povyprávěl můj srdceryvný příběh.(Tady je zajímavé to, že člověk kterému jsem volal ma na starosti podle čísla na webu poptávku zboží a cenu.Je to i člověk který mi ráno psal, kdy údajně má dorazit moje televize).Ale budiž. Následovala stará dobrá rada ať počkám nebo objednávku zruším (vážně se do telefonu arogantně jemně posmíval, jako že proč ho s tím otravuju a co jako má s tím dělat) Tady už jsem celkem vnitřně zuřil ,ale pořád jsem to chtěl konstruktivně řešit.Navrhl jsem, že na posledním termínu trvá ,ale když nemají QE55Q67B tak to vyměním za QE55Q80B (na stránkách uvádí, že mají 4 kusy skladem).Současná cena QE55Q67B je 18 990Kč a QE55Q80B momentálně oni nabízí v akci za 16 890Kč, takže levněji. Tady zase výsměch a jak jim doplatím rozdíl tak mi klidně pošlo QE55Q80B, ale jinak ať čekám. Prý jiné řešení není. Nakonec jsem zmínil ,že řešením je i obrátit se na COI. Tady se pán už smál nahlas, rozloučil se a zavěsil.

    Takže tady určitě ne. Mají Vás tu za odpad a v okamžiku kdy mají peníze na Vás nezáleží. Tady se na zákaznickou spokojenost ani nehraje. Tady jde jen o levně koupi a draze prodat. A i tehdy když to zboží dostanete, není vůbec vyhráno. Pamatujte, že když se pokazí musíte ho u nich reklamovat. A i po úspěšné reklamaci někdy přijde dobropis. Vrátí Vám peníze? Nebo to budou hrát ,že se jedná o Vaši chybu?

  • Zboží objednané v polovině února nebylo dodáno do konce dubna. Neustálé výmluvy, že dodavatel nedodal zboží. Šlo o kafe za dobrou cenu. Pokud obchodník uzavře obchod za určitou cenu, měl by zboží dodat a ne se vymlouvat. Na konci dubna domluveno vrácení peněz. Peníze byly na účtu velmi rychle. To je jediné pozitivní na domluveném nákupu. Za mě už nikdy František

    • Pokud prodejce nedodá zboží max do 30 dnů. Pokud není uvedeno jinak. Třeba že to máte v objednávce.Tak je nárok na kompenzaci. Pokud prodává v akci a akce už není tak vám vznikla ztráta a to rozdíl mezi prodejní cenou a "akční". Navíc pokud jím pošlete peníze, tak s nimi mohou svévolně nakládat. Další Vaše ztráta. Doporučuji COI

  • Stejná zkušenost jako ostatní pode mnou.
    Pokud váháte, jestli objednat v tomto ehopu, ušetřete si čas, nervy a peníze a v klidu objednejte někde jinde. Nestojí to za to.

  • Elektrochrám - už nikdy.
    Absolutně nedoporučuji u nich nakupovat. Jak se již zmiňovali zákazníci přede mnou, při objednání a zaslání zboží fungují perfektně. problém nastává jestliže vám zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit. Potom mají mraky důvodů proč vám nemohou vrátit peníze. Podle mne to je naprosto neseriozní eshop.

  • Varuji všechny před tímto obchodem.Po dnešní aroganci ze strany obchodu nemůžu ani jinak.Dnes je to osmý den od objednání zboží(chladnička)a od obchodu oznámení až po mé telefonické urgenci odpověď,zboží je na cestě.Může to být týden měsíc atd.to přeci není pro zákazníka odpověď.Po mé negativní recenzi obchodu přišel šok.Následující den v emailu
    přišel požadavek obchodu o okamžité stažení negativní recenze,má reakce byla opět stejná.Mám haprující chladničku a potřebuji vědět alespoň přibližný termín dodání.Odpověď obchodu o termínu žádná a za trest ti zákazníku stornujem objednávku.Čož se stalo skutečností.Za roky objednávek přes e-shopy jsem neměl prakticky problém, a že toho kupuji opravdu dost ,ale takovou prasárnu jsem ještě nezažil.Ješte že se neplatilo převodem ale bylo to na dobírku.Je vidět že v krizové situaci si u tohoto obchodu může zákazník políbít něco.Vyhněte se všichni tomuto obchodu obloukem,cena není vždy rozhodující,je to o přístupu a komunikaci a to v hodně recenzích zaznívá.Nechápu HEURÉKU jak může takovýto e-shop
    získat tak pěkné hodnocení ze kterého jsem vycházel i já.Obrovské zklamání.

  • Také jsem na letěl tomuto prodejci. Na doporučení Heureky, kde má kladné hodnocení 94% jsem si objednal zahradni čerpadlo Riwall. Čerpadlo vypadalo na prvni pohled jako nové, nicméně jsem si všiml, že pod otvorem připojení sací hadice je mírně zrezlé. To by ani tak nevadilo, ale po zalití čerpadla vodou, začalo pěnit ( bylo umyté jarovu vodou, aby vypadalo jako nové) Další závada, v sací hadici byla dírka a utíkala voda. A poslední a největší závada je, že čerpadlo nemá tlak. Mělo by přečerpat 3500 litrů za hodinu, přečerpa max 1500 za hodinu.
    Čerpadlo jsem nereklamoval, stačilo si přečíst v diskuzi a v komentářích že je to bezna praxe Elektrochramu posílat vadné věci, použité rozbité. Poté neuzna reklamaci, nafoti jiný kus rozbitý špinavý, vám buď vrátí poloviny ceny a nebo taky už neuvidíte ani peníze ani zboží. Už nikde více. Obracím se na Heureku jak je možné že doporučuje takové zloděje.

  • POZOR na tento obchod! V případě vrácení zboží , byť obratem a nepoužitého, peníze zpět nedostanete!! Pan majitel mi poslal zpět několik fotografií poškozeného, zaneseného vysavače a polovinu ceny. Neskutečné ale je to tak. Nic s tím neuděláte, tvrzení proti tvrzení. On má nafoceny zdevastovaný spotřebič! Vy sice vidíte, že není váš a ani barva dílů nesouhlasí, ale nepomůžete si . Jemu to za to zřejmě stojí. Vychází mu to! Nakupujte rozhodně kdekoli jinde. Tohle je extrém! První a poslední zkušenost.

  • Naprostá spokojenost. Navštívena kamenná pobočka kde mě perfektně poradily, odnesl jsem si rádio s tím že jsem se velice dobře poradil k televizi. Vše mě předvedli a já přes stránky objednal už jen kvůli tomu že uhlopříčka byla 75 palců. Druhý den mě přeprava zvonila u dveří, řidič i prodejce mě vyzval k tomu abych si televizor před převzetím zkontroloval zda-li je vše v pořádku. Toto mě velice mile překvapilo jelikož jsem nepřebíral zajíce v pytli. Přístroj byl tudíž bezproblémů doručen a já mohu opět jen doporučovat. Rád znovu nakoupím protože i mé okolí je s firmou spokojeno maximálně. Po přečtení různých ohlasů nechápu jaká sorta lidí toto musí být. I při převzetí je vše jasně dáno, stačí si přečíst stručný email.

  • Obchod jsem si vybral na základě převážně pozitivních recenzí na tomto webu a kvůli přijatelným cenám zboží. Ale určitě nejsem sám, kdo nemá s obchodem příliš dobré zkušenosti. Objednal jsem zde dvakrát a pokaždé byl nějaký problém. Při první objednávce bylo na webu uvedeno, že je zboží skladem, ale status byl následně změněn „na objednání“ a termín dodání několikrát posunut. Jakmile jsem dodání zaurgoval, bylo zboží ještě týž den odesláno. I když moje první zkušenost nebyla příliš povzbuzující, odhodlal jsem se objednat zde znovu. Tentokrát mi bylo zboží doručeno v uvedeném termínu, ale bohužel přiložené příslušenství, bez něhož bylo zboží nepoužitelné, bylo poškozené. Ihned jsem se snažil s obchodem spojit a dohodnout způsob řešení. Na jediném telefonním čísle, které je na kamenný obchod, jsem byl odkázán na vyplnění reklamačního formuláře, což jsem neprodleně udělal. Za vážný nedostatek považuji, že reklamační oddělení nemá na webu uvedeno telefonní číslo a nelze s tímto oddělením komunikovat jinak, než prostřednictvím elektronické pošty. Věřím, že by bylo rychlejší a jednodušší vyřešit problém telefonicky, než několikrát čekat na odpověď reklamačního oddělení. Na reakci jsem čekal od pátku do pondělí. Protože dodání náhradního poškozeného příslušenství by podle pracovníka reklamací trvalo poměrně dlouho, rozhodl jsem se po několikanásobné komunikaci na základě doporučení zmíněného pracovníka odstoupit od smlouvy a zboží jsem vrátil. Podle obchodních podmínek mně měli vrátit peníze do 14 dnů ode dne odeslání zboží. Ale čtrnáctý den jsem peníze nedostal, proto jsem odeslal další urgenci. Peníze byly následující den na účtu. Protože jsem odstoupil od smlouvy, podle obchodních podmínek jsem obdržel zpět jen částku zaplacenou za zboží. Nejde mi o těch dvě stě padesát korun, které jsem zaplatil za dobírku a zpětné odeslání zboží, ale považoval bych za seriózní jednání obchodu, kdyby mně obchod vrátil i tuto částku, protože prvotní byla reklamace na nepoužitelné zboží a odstoupení od smlouvy následovalo až po té z toho důvodu. Moje rozhodnutí je jednoznačné – u tohoto obchodu již žádné zboží neobjednám.

  • Naprosto nedoporučuji obchod.
    Telefon nezvedeji a přes mail na oddělení neochota cokoliv řešit.
    Na internetu spousta záporných referenci podobného typu me zkušenosti.

  • Obchod nedoporučuji,
    při nákupu kvůli rychlosti a ceně jsem si vybrala struhadlo z těchto stránek. Při vyřizování reklamace však zamítnuto. Budu objednávat uz jinde.
    Název reklamovaného produktu: Concept ES 1000
    Popis závady:
    v hnacím středu se ulomil středový plastový trn

  • Zatím jsem v tomto obchodě objednal jen jednou a to fukar na listí Riwal. Komunikace a hlavně rychlost dodání zboží mě velice příjemně překvapila. Objednával jsem dopoledne a zásilku jsem od pošty přebíral druhý den po obědě. Stroj splnil moje očekávání. Opravdu super jednání. Díky.

  • Dobrý den. Myslela jsem si,že ověření na heurece je super.Bohužel si mohou obchodníci mazat příspěvky jak se jim to hodí.Jsem chytřejší. Zajedu si raději do kamenných prodejen, i když invalidní důchodce to nemá jednoduché.Ale osobní kontakt,prostředí a zaručený servis vám napoví, s kým máte tu čest.Elektrochrám určitě není žádná výhra .Zdenka Procházková

  • S Elektrochrámem jsem velmi spokojený. Objednal jsem si nejprve čerpadlo - šlape jako hodinky. Nyní došel kompresor a ten je bohužel poničený, ale zřejmě rukou přepravce, i když na krabici nebyly větší známky poškození. Odeslán email o problému a snad stihneme otevřít problém s dopravcem, než uplyne lhůta na vznášení reklamací přepravy. Kdyby se na to někdo z elektrochrámu chtěl podívat, tak se jedná o objednávku č. 8810192350. Díky

    • Komunikace s reklamačním oddělením se dá zvládnout i přes email. Reagují maximálně během pár hodin a zvládli jsme se domluvit, takže za mě pozitivní zkušenost i přes reklamaci.

    • Jsou to podvodníci, už v životě tam nenakoupim. Reklamační oddělení především.

    • Lidi jestli máte rozum tak tam nenakupujte.

  • Komunikace s obchodem mě velmi zklamala. Nejen, že obchodní oddělení bezeslova položí telefon, pokud požádáte o přepojení na managera nebo vedení, stejně jako nelze přepojit na někoho z reklamací, ale i z vrácení peněz se neustále vymlouvají. Nelze se ohledně reklamace či odstoupení od smlouvy domluvit telefonicky. Jaký je problém si ponechat nové zboží, který zašle dodavatel a zákazníkovi vrátit peníze? Výrobku po zkušenosti nedůvěřujeme, psané to bylo okamžitě v den dodání - požadujeme vrácení peněz. Daný výrobek již nechceme a na základě e-mailu s potvrzením, že bude odstoupení od smlouvy vyřešeno do 14 dnů jsme zakoupili jiný výrobek jinde. S tím, že nám dodáte nový opravdu nesouhlasíme.

    Dobré hodnocení, až přijde dotazník, za toto jednání určitě nebude. Sama pracuji na reklamačním oddělení a to, čeho jsem nyní svědkem, se opravdu dít nemá.

    Očekávám, že dostanu odezvu, že to není pravda. Mrzí mě, že zde nemohu přiložit soubory, případně napsat přímo na stránku na Facebooku, nikoliv do soukromých zpráv. Ale možná se mýlím a mile mě svou reakcí překvapíte.
    Jsem také zvědavá, jak se bude komunikace nadále vyvíjet i přes e-mail.

  • vše ok nemá chybu tento obchod

    • Dobrý den Josefe,

      moc Vám děkujeme za Vaší důvěru a hodnocení v diskuzi.
      Ať Vám výrobek dobře slouží.

      V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit, jsme tu pro Vás.

      Děkujeme.
      Elektrochram.cz

  • Obdržel jsem od nichpračku, dodání bez problému a rychle. Po 2 měsících se však pokadila a neždímala. Byl jsem z toho fakt naštvaný ale dostal jsem kontakt na servis, servisní technik přijel, řekl že mě vydá protokol a já se mám obrátit na prodejce... Ajejej pomyslel jsem si... No kontaktoval jsem je, mejlem jsem poslal papír a do konce týdne jsem měl doma novou pračku s tím že si starou obratem odvezli. No po strachu jsem byl jen spokojený a mohu potvrdit že reklamace fungují rychle a ačkoliv jsou přístupem neutrální, opravdu mě pomohli.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Váš postřeh v diskuzi. Jedná se o standardní postup kde Vás servis navštíví na Vaší adrese a když přístroj nejde opravit či se čeká dlouho na díl, dostanete servisní protokol kde Vám dodáme nový kus výrobku a poškozený kus si na naše náklady svezeme zpět.

      V případě potřeby jsme Vám k dispozici na adrese [email protected].

      Děkujeme

  • No negativní zkušenost taky zkušenost. Jinak reakce na mou negativní recenzi od obchodu je zcela zcestná - pokud by si to přečetli celé, tak tam píši, že v době objednání tj. 17.3.2021 měli u zboží co jsem objednával uvedeno "skladem", zhruba po týdnu po mé objednávce jsem zjistil, že u toho zboží mají uvedeno, " tento produkt nejde koupit " "na objednávku", předpokládané datum doručení na prodejnu je 14.2.2021 a přepravní společnosti 15.2.2021 - no změna za běhu, že ano. Jaké překvapení, že teměř ihned po zveřejnění mé negativní recenze mi byla objednávka od tohoto obchodníka bez nějakého předchozího kontaktu stornována s žadostí o účet kam vrátit peníze, prý bohužel. To již svědčí o tom, na jaké úrovni jsou pro ně zakazníci. Reagoval jsem obratem s tímto textem a posláním čísla účtu a níže je reakce jejich pracovníka, o které si asi udělá obrázek každý kdo si toto přečte:
    Dobrý den, celkem zajímavé metody, teď jsem odeslal negativní hodnocení na heureku a jaká náhoda, objednávka stornována:-)

    Číslo účtu kam vrátit peníze je:

    XXXXXXXXX/XXXX


    Ať se vám s vašimi obchodními metodami daří.

    Havelka

    reakce pracovníka tohoto obchodu na můj mail:

    zkuste příště neodesílat negativní hodnocení.


    :-) takže nynější i budoucí zákazníci tohoto obchodu, prosím pozor, negativní recenze jsou zakázány, povoleny jsou jen kladné, protože my určujeme co se vám má líbit a co ne, nebo uvidíte:-)

    Jinak, jen jsem zvědav, když tak rychle umí reagovat na recenze, kdy se mi od nich vrátí peníze, dnes na účtu od nich zatím nejsou (v době rychlých převodů)

    • Dobrý den,
      Vaší objednávku jsme kontrolovali a platba dorazila až po 2 pracovních dnech. Objednávku jste vytvořil v noci 17.3 a peníze byly připsány bankou 19.3. ráno. Zboží bylo skladem externě a dodavatel, ačkoliv avizoval že je zboží skladem, zboží neodeslal. V systému vidím pouze 2 emaily kde Vámi popisovaný příběh nebyl dohledán, je možné že jste si psal s nějakým kolegou emailem na přímo což bohužel nejsme schopni ovlivnit a za situaci se omlouváme. Věřte že pro nás je situace na trhu velice špatná jelikož potvrzené termíny dodávek se pravidelně opožďují nebo rovnou ruší kde Vám i z potvrzených počtů kusů které mely být dodány přijde i 5% objednávky. Jak funguje rychle Vaše banka bohužel nevíme nicméně platba byla skutečně připsána v delší době. V případě že chcete objednávku vyřídit bez čekání na platbu je lepší zvolit platbu dobírkou. Pokud Vám peníze na účet ještě nepřišly, prosím obraťte se na email [email protected] a částku 754,- Vám pane Havelka zašleme.

      Ještě jednou se Vám za nepříjemností omlouváme a děkujeme za pochopení

  • Nedoporučujem nákup u tohto obchodníka. Zakúpil som pre novonarodené dieťa ohrievač vzduchu, ktorý bol fukčný pár dní, postupoval som štandartným reklamacným postupom, na vlastné naklady, vynaložený čas som poslal tovar na reklamáciu. Po skoro mesiaci sa mi tovar vratil, akože opraveny (nebol ani len skontrolovany a vytiahnuty z obalu), samozrejme v rovnakom nefunkčnom stave. Po mailovej komunikácií, sim ziadal o vyzdvihnutie tovaru a vratenie sumy za tovar, ale som bol vyzvany o znovu to isté riesenie..... Obraciam sa na ČOI.

    • Dobrý den,

      reklamace jsou zasílány do autorizovaného servisu dané značky. My jsme prodejce, nikoliv servis. Vyjádření ze servisu je vždy přibaleno k výrobku. Děkujeme za pochopení.